Orayada yazdım dediğiniz gibi yeni Tenere 700 için herkes kampa gitmiş galiba sahibindende de içime sinen bir motor bulamadım. 70-80 bin km de ki motorlara 33-34 isteyen var düşük kmdekilerde ya aksesuarsız yada aşırı pahalı 40 bin TL gibi.
Uygun kilometrede aksesuarlı birkaç motor var istediğim renge de uyuyor ama ben İstanbul'dayım motorlar Antalya gibi aşırı uzak yerlerdeler
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Abi maalesef satılmıştır öyle bir ilan yok sahibindeni altına üstüne getirdim.
Antalya'da full aksesuarlı vardı bir tane aldığın zaman aksesuar alsan takacak yeri yoktu o kadar dolu bir motordu fiyatı da 33 bin TL idi ama ilanda 2 gün durdu
Full aksesuarlı akrapovicli bir ilan var onunda fiyatı 41 bin. Galiba Tenere 660 konusunda kesenin ağzını açmak gerekiyor
Bir arkadaşımın teneresi satılık boyu yetmediği için satıyor motoru harika durumda fiyatta da ben aracı olurum alacak olursanız Motor 2015 abssiz ilan daha açmadı aksesuar full sayılır detaylar için 05078580090 ramazan arkadaşın ismi. Muhammed yönlendirdi dersiniz. Motor Van da bu arada gözünüzü korkutmasin istediğiniz yere gondeririz o konuda ustamiz oldukça tecrübeli.
AYNEN satılmış güzel motordu
yani temiz tenere için 33 ten yukaru çıkmak gerekiyor senin bütçe ne benim motor satılık değil fakat bi arkadaş var full full u çok temiz motoru belki satmayı düşünür
fiyatlar gerçekten çok yüksek bu piyasada motor alıp satmak pek akıllıca değil yani hele sıfır piyasası çıldırdı ha sadece fiyatlar değil müşterilerde çıldırdı adam nmax 155 e 20000 tl para verdi
2013 te sıfır nc 19000 tl idi tenere de o seviyedeydi yani 2 seneye 30 a dayanır 125 150 sınıfı motosikletler
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Üstat teklifin için çok teşekkürler ama hangi renk acaba birde görmediğim motoru nasıl alırım? Van diyorsun ülkenin öbür ucu nasıl olur o işler nasıl gelir noter işlemleri nasıl olur gözüm şimdiden korktu bile
abi alıp satma konusunda çok haklısın ama hayallerimi uzun süredir erteliyorum. gerçekleştirme zamanı geldi de geçiyor. İlla ki bütçeme uygun birşey bulurum mecbur birkaç hafta daha ilan kovalayacağım olmadı gözümü karartıp 36-37 civarlarında birşey alıp devam edeceğim. Facebook sayfasına filanda yazdım ama genel olarak motorunu satan sahibindene ve letgoya koyuyor.
33 e de motor var ama üzerinde hiçbir aksesuar yok orta ayak bile.. çanta desen ilerde lazım olsa (mutlaka olacak) çanta fiyatları çok uçuk. Çantayla bitmiyor zaten çanta demiri bile ayrı satılıyor o yüzden yüksek fiyatlı ilanlara da hak veriyorum aksesuarlara servet veriyor adamlar
Bence siz arkadaşi arayın bir motor gri renk üzerinde özel yapım omc sticker seti de var. Karşılıklı güven illa sağlanır bir görüşün aklınıza yatmazsa almazsanız zaten.
Acil şifalar dilerim , geçmiş olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
0 > 45.000 kilometrelik Tenere 660Z (Abs'siz 2016) deneyimlerim...
Konfor şahane.
Sürüş hissi muhteşem.
Yakıt tasarrufu müthiş (yalnız benim motor 20.000 km'ye gelince yakıtı rayına bindi , rodajı 20.000 km diyebiliriz)
Dayanıklılık , tank gibi.
Kronikler
1. Kaplinler , kesinlikle kronik problem , 10 bin km olmadan hiss ettiriyor , değişim gada iç lastik kesip desteklenebilinir , oldukça pahalı.
2. Arka fren pedalına istemsiz basma , fren pabucu bitirme.(pedal ayarı yapılmalı)
3. Anahtar/Kontak'ın zamanla , yukarı dogru itip açma yapılabilmesi (aslında güzel bişey , anahtarı uçuran yeğenim bi türlü açamamış kontağı )
4. Uygun lastik seçimi , üzerinde Tourance'lar ile almıstım rezalet yol tutuş , mukabilinde uzun ömür.
Sonrasında Continental Tkc 70 takım , yol tutuş nispeten daha iyi , ancak motorun arka teker ağırlık öndebirikmesinden sanırım arka tekerde tutuş çok zayıf , enduro 3 saharalar yolda henüz elime geçmedi deneyimledikten sonra yine yazarım.
5. Servis ücretleri ... Şayet ileride satmayacaksanız (bunu düşünüp hep servise götürdüm pişmanım ) el beceriniz varsa kendiniz yalın tüm bakım onarımını.
Özet
Dayanıklı bi efsane , depo hacmi menzil muhteşem , 90-100 km ile 23 litre ile bahsedilen 500-600 kmler yapilabilinir.
Ancak bana göre ! bir enduro değil , bir uzun yol motoru , stabilize yol hayvanı uzun yol ve uzun ömür motoru hepsi bu.
lastik anlas capra x taktım çok güzel oldu
menzil depo büyüklüğü yakıt ekonomisi bakım kolaylığı parça ucuzluğu hafifliği piyasada basit kronik hataları olan güzel bi motosiklet
şimdi satıp 60 70 e bi AFRİKA TRİUMPH F800 alsam emin ol tenere gibi atlatıp zıplayamam
karadeniz yaptım pokuttan inişte yan yattım aldında çıkamadım üstümde kaldı hayvan sadece siyah plastik çizildi 300 tl değiştirsen
bu bahsettiğim 1000 cc 800cc motorlardan biri olsa yandı gülüm keten helva
zaten afrikanın farı kırılsa perte ayırıyorlar
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
süper tenere güzel ama ağır
hem 2 si bence bütçe yi baya zorlar düşünsene her 2 sine lastik aldığını sigorta muayene vergi ohh shit
bende 1000 cc azcık daha güclü kuvvetli motor düşünüyorum ama bakım maliyetleri sarf malzemeleri %25 pahalı aynı işi yapacak masraflar artacak sonra vazgeçiyorum
aynı lastik tenere 470 afrika 620 tl dış lastik
arkadaşlar merhaba. 660 yada 750 tenerelerin 2000 model öncesi olanları nasıldır. bir tane bulmuştum fakat korkup almamıştım başıma çok masraf açar diye lakin şuan pişmanım keşke alsaydım. şimdi denk düşürürsem bir tane yine almayı düşünürüm.98 model olanlar (africa twine benzeyen kasa) ile ilgili çok bir bilgi bulamadım sanırım ülkemizde pek kullanan yok yada kullanıcılar bilgilerini paylaşmıyorlar. eminimki eski motosiklette illaki birşeylerin değişmesi gerekir. lakin canımı sıkacak bir kronik sorunu var mıdır. sanırım xt 660 R ve X ile aynı motor bloğuna sahip. buna müteakip bu kasa tenereyle veya bu motor bloğuyla ilgili bilgisi olan var ise biraz açıklama yaparsa çok müteşekkir olurum.. kanımca eski africalar bu kadar rağbet görüp hala kullanılabiliyorken bu model tenereler neden kullanılmasın.
eski kasa sp tenere yi pek satan olmaz kullananlar menun yakıt olarak 7 lt diyorlar bi ara sakarya akyazı da vardı zır orj ya satıldı ya ilandan kalktı gerçekten temiz de kahverengi aklında varsa bence al yakıtı dert etmessen eski model japon lar yenilerden daha sağlam parça sorunu olmaz ama ya elin anahtar tutacak ya iyi ustan olacak
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Arkadaşlar merhaba
Tenere'nin lastik hava basıncı kaç olmalı? Yabancı forumlarda ön 36 arka 42 olmalı yazanları gördüm. Bizim forumlarda 33/36 olmalı diyenleri gördüm hatta 33/36 çok fazla 23/28 olmalı diyenleri de görünce benim devreler yandı
Tenere 660 sahipleri, sizler lastiklerinize kaç psi basıyorsunuz?
Lastiklerim dişli. Şu an marka modelini hatırlayamadım. Araziye neredeyse hiç çıkmam. Asfalt yolda kaç psi hava basmalıyım halen net olarak bilmiyorum. Sanırım en son 32/32 basmıştım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)