Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha XT660Z Tenere

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #241
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    biraz gezi fotoğrafı paylaşalar bari şenlenseydik


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    7000 devir 184 , görmüş bi arkidiş , 2k devir daa vaa ,zorlasa 200'mü yapacak bu kerata yani? ,75 kg sürücü, düz yol imiş , karşıdan hafif rüzgar , hafif domalarak/kafayı eğip, ancak her'an tank tokatlamaya musait adeta 140'tan sonra dötü raks ediyormuş maturun ,15/50 yağ imiş , fikrince 10/40 mtl fll sentetik olsa rahat 190+ görürmüş sanki , rodajı hakkı ile yapmış demekki enteresan.

  3. #243
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7000 devir 184 , görmüş bi arkidiş , 2k devir daa vaa ,zorlasa 200'mü yapacak bu kerata yani? ,75 kg sürücü, düz yol imiş , karşıdan hafif rüzgar , hafif domalarak/kafayı eğip, ancak her'an tank tokatlamaya musait adeta 140'tan sonra dötü raks ediyormuş maturun ,15/50 yağ imiş , fikrince 10/40 mtl fll sentetik olsa rahat 190+ görürmüş sanki , rodajı hakkı ile yapmış demekki enteresan.
    ben 190 yaptırdım orta sehpada 190 da kesiciye giriyor
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  4. #244
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Murat torlak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar forumda yeniyim 77 binde tenere aldım 2000 km sonra filan şanzıman dan ses gelmeye başladı vehasıl söktürdüm motoru,şanzıman dişlisi ufaktan gidik rulmanlar bozulmuş,açmışken eczantitirik ve sekmanlaı da değiştircez yüksek km li makina alırken bu gibi durumları göz önünde bulundurmak gerekiyo.
    toplam masraf ne çıktı
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  5. #245

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    10.000 km devirdik, pazartesi bakımı var yarmanın, 400-500 öptürecez anlaşılan , Bakım ve Temmuz vergsinide ekleyip fiyatını 34.000 yaptım , bende vazyet budur.
    F54 bunu beğendi.

  6. #246

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Satmaya niyetlendik ya , 10 bindir yana düşmeyen alet ile az evvel 6-7 km hız ile , beton petek yolda sola devrildim , neyseki bende biraz şişmeye başlayan sol diz , sol avucta biraz sıyrıkla atlattık.

    Koruma demiri sol yan sıyrık , sol elcik korumada sıyrık , bunada şükür sebeb önümdeki düşük süratli otomobilin sola dönüşü , hata bende idi sollayıp ardında beklemeyeyim diye fevri davranıp tam sollamaya niyet ederken son anda ön freni panikle , ve açılı ön fren yapmam , soğuk su ikram etti sağolsun , bide motoru kaldırdılar enson baktığımda belini tutuyordu





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

    Bu hal sonucu 33.500'e fiat kırdım tekrar , yarın 10.000 bakıma nasipse ve dizim maraz çıkarmaz ise götüreceğim , ilan güncellenip fotoları atıp izahat ettim , forumdan biri isterse 33'e bırakacağım.

  7. #247

    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa - Denizli
    Motosikleti
    660 Tenere
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10.000 km devirdik, pazartesi bakımı var yarmanın, 400-500 öptürecez anlaşılan , Bakım ve Temmuz vergsinide ekleyip fiyatını 34.000 yaptım , bende vazyet budur.
    Bende dün yaptırdım 10.000 bakımını, servisi aradığımda 300 350 arası tutar demişlerdi 500 lira aldılar. Nedenini sorduğumda hava filtresi pisti dedi bende uzatmadım artık kendim yapmayı düşünüyorum garantide olduğundan götürmüştüm zaten ama az çok anladığım için o kadar para vermenin alemi yok.

  8. #248

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı MlhCnsz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende dün yaptırdım 10.000 bakımını, servisi aradığımda 300 350 arası tutar demişlerdi 500 lira aldılar. Nedenini sorduğumda hava filtresi pisti dedi bende uzatmadım artık kendim yapmayı düşünüyorum garantide olduğundan götürmüştüm zaten ama az çok anladığım için o kadar para vermenin alemi yok.
    Evet 3 gün evvel görüştüm bende , detaylı balatalar filitre buji dahil olursa 400-500 arası dedi zaten , her detay işli olduğundan tüm bakımları yinede serviste yaptırmak lazım'ki ilerde satma aşamasında tüm geçmişi işli olsun , alacak kişide sorgulatıp rahat etsin , nihayetinde yarın gidebilirsem banada kabaran bişey var gibi

  9. #249

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    415 gayme'ye , 10.000 bakım hall oldu , değişen yalnızca yağ ve filitresi oldu, bu defa 10/40 full s.yamalube istedim motorun devirlenme daha seri oldu gibi evvelki 15/50 idi , fren balatalarından , hidrolik sıvılarına elektrik sistem/soketlerden rulman ve bilimum oynar aksam kontrolü , sıkma sıkıştırma , devir/injeksion senkrona tümü sorunsuz çıktı, buji dahi 5000 bakımdaki hali ile sıhhatli idi ,hasılı kelam bi sonraki 20.000 bakıma kadar kafa rahat.

  10. #250

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Selamlar, geçen pazar motosikleti kısa süreliğine kasksız kullandım. Kask olmayınca tabi motosikletteki sesleri daha net duydum. Zincirden şıkır şıkır ses geliyordu. Bu tenerenin normal sesi mi ? Yoksa zincir veya başka bir problemle mi alakalıdır ? Teşekkürler.

  11. #251

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı tuttacromata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, geçen pazar motosikleti kısa süreliğine kasksız kullandım. Kask olmayınca tabi motosikletteki sesleri daha net duydum. Zincirden şıkır şıkır ses geliyordu. Bu tenerenin normal sesi mi ? Yoksa zincir veya başka bir problemle mi alakalıdır ? Teşekkürler.
    Her 300'de mutlaka yama sprey ile yağlıyorum , ve aynı sesi bende kasksız iken tecrube ettim , sanırım normal , bende bi ara soracaktım buradan , lakin bakıma ve gevşemesine musade etmeyin ihmal etmeyin.

  12. #252

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her 300'de mutlaka yama sprey ile yağlıyorum , ve aynı sesi bende kasksız iken tecrube ettim , sanırım normal , bende bi ara soracaktım buradan , lakin bakıma ve gevşemesine musade etmeyin ihmal etmeyin.
    Sizin motosiklet yeniydi demek ki orijinal sesi. Teşekkürler.

  13. #253

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Arkadaşlar benim kontak yuvasındaki anahtarı çıkardığımızda kapanan plastik koruyucu laçkalaşmış. Anahtarı çıkarınca yarım açık kalıyor o plastik kısım. Ne yapabiliriz ?

  14. #254

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Arkadaşlar, daha önce iç lastiği iptal uygulamasını burada konuşmuştuk. Benim sormak istediğim şey iç lastiği iptal uygulaması yapıldıktan sonra önceki kullandığım lastikleri kullanmaya devam edebilir miyim ? Yoksa iç lastiksiz modeller farklı mı oluyor ? Bir de lastikleri değiştirirken iç lastikleri de değiştirmeli miyim ? Tavsiye edebileceğiniz uygun fiyatlı asfalt lastiği var mı ? Teşekkürler.

  15. #255

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Şehir
    ANKARA
    Tubeless lastiklerin,jantlara oturan kisimlari digerline gore biraz daha farklidir,daha derine uzanir,yapismasi icin duz hatlidir.Sibop degisiktir.Ayni lastik hem tubeless hem de ic lastikle kullanilabilir modellerde mevcuttur,fark janttadir.Gelelim dis degisirken ic degismeli mi sorusuna.Mühendisligin ilk gayriresmi kurali "çalisiyorsa elleme" dir.bu bakim ve kontrolü bos ver demek degildir elbet.Kullandigin ic lastigi sökünce bak,yama varsa ne durumdalar,kenarlari acilmis mi,sibop dibi ne alemde,kilcal catlaklar var mi vs...Durduk yere ic lastik degistirmekle,dislari degistiginde yenisini almak arasinda hic fark yoktur.

  16. #256

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Alıntı janberk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tubeless lastiklerin,jantlara oturan kisimlari digerline gore biraz daha farklidir,daha derine uzanir,yapismasi icin duz hatlidir.Sibop degisiktir.Ayni lastik hem tubeless hem de ic lastikle kullanilabilir modellerde mevcuttur,fark janttadir.Gelelim dis degisirken ic degismeli mi sorusuna.Mühendisligin ilk gayriresmi kurali "çalisiyorsa elleme" dir.bu bakim ve kontrolü bos ver demek degildir elbet.Kullandigin ic lastigi sökünce bak,yama varsa ne durumdalar,kenarlari acilmis mi,sibop dibi ne alemde,kilcal catlaklar var mi vs...Durduk yere ic lastik degistirmekle,dislari degistiginde yenisini almak arasinda hic fark yoktur.
    Yabancı forumlarda iç lastiğin iptalinin riskli olabileceğinden bahsetmişler. Benim iç lastiği değiştireyim mi diye sormamdaki kasıt hani kullanılmasa da belirli bir ömrü var ya aynı şey iç lastik için de geçerli değil mi ?

  17. #257
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    38000 km boyunca beni birçok yere taşıyan motorumu ayın 9 u itibari ile satmış ve yerine VFR 800X almış bulunmaktayım. Ama kalbimin bir köşesinde Tenere'nin yeri var ve hala aranızdayım.
    F54 bunu beğendi.
    CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km

  18. #258

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Yeni motorun hayırlı olsun. Ben de tenereyi bırakmak istiyorum ancak bir yandan da onun gibisini bulamayacağım diye korkuyorum. En iyisi yeni modelini beklemek.

  19. #259
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Machair adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    38000 km boyunca beni birçok yere taşıyan motorumu ayın 9 u itibari ile satmış ve yerine VFR 800X almış bulunmaktayım. Ama kalbimin bir köşesinde Tenere'nin yeri var ve hala aranızdayım.
    hayırlısı olsun allah güle güle kullanmayı nasip etsin
    şimdi çift slindir motor kullandım
    tek silindir olarakta 14 k 660 var bunu satıp ya triumph 80 xcx alacağım
    yada bi çılgınlık yapıp son kasa vfr 800 x 4 silindir denemek istiyorum yaw
    bi şöyle pürüzsüz bi sürüş güzel ivme hayatımda hiç 4 silindir motosikletim olmadı dememek için
    bu genç yaşımda birkaç sezon enduro dan uzaklaşıp güzel bi makinaya binmek istiyorum
    ne dersin nasıl vfr 800 alınır mı
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  20. #260
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlısı olsun allah güle güle kullanmayı nasip etsin
    şimdi çift slindir motor kullandım
    tek silindir olarakta 14 k 660 var bunu satıp ya triumph 80 xcx alacağım
    yada bi çılgınlık yapıp son kasa vfr 800 x 4 silindir denemek istiyorum yaw
    bi şöyle pürüzsüz bi sürüş güzel ivme hayatımda hiç 4 silindir motosikletim olmadı dememek için
    bu genç yaşımda birkaç sezon enduro dan uzaklaşıp güzel bi makinaya binmek istiyorum
    ne dersin nasıl vfr 800 alınır mı
    Geçen Cuma kontrolde doktor yara iyi görünüyor artı ayakkabı giyebilir az az basabilirsin deyince ben abartıp haftasonu dikişleri patlatmışım. İstirahat hem katılaştı hem de uzadı. Ben evde yatıyorum motor da bayide.
    F54 bunu beğendi.
    CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)