biraz gezi fotoğrafı paylaşalar bari şenlenseydik
biraz gezi fotoğrafı paylaşalar bari şenlenseydik
7000 devir 184 , görmüş bi arkidiş , 2k devir daa vaa ,zorlasa 200'mü yapacak bu kerata yani? ,75 kg sürücü, düz yol imiş , karşıdan hafif rüzgar , hafif domalarak/kafayı eğip, ancak her'an tank tokatlamaya musait adeta 140'tan sonra dötü raks ediyormuş maturun ,15/50 yağ imiş , fikrince 10/40 mtl fll sentetik olsa rahat 190+ görürmüş sanki , rodajı hakkı ile yapmış demekki enteresan.
10.000 km devirdik, pazartesi bakımı var yarmanın, 400-500 öptürecez anlaşılan , Bakım ve Temmuz vergsinide ekleyip fiyatını 34.000 yaptım , bende vazyet budur.
Satmaya niyetlendik ya , 10 bindir yana düşmeyen alet ile az evvel 6-7 km hız ile , beton petek yolda sola devrildim , neyseki bende biraz şişmeye başlayan sol diz , sol avucta biraz sıyrıkla atlattık.
Koruma demiri sol yan sıyrık , sol elcik korumada sıyrık , bunada şükür sebeb önümdeki düşük süratli otomobilin sola dönüşü , hata bende idi sollayıp ardında beklemeyeyim diye fevri davranıp tam sollamaya niyet ederken son anda ön freni panikle , ve açılı ön fren yapmam , soğuk su ikram etti sağolsun , bide motoru kaldırdılar enson baktığımda belini tutuyordu
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------
Bu hal sonucu 33.500'e fiat kırdım tekrar , yarın 10.000 bakıma nasipse ve dizim maraz çıkarmaz ise götüreceğim , ilan güncellenip fotoları atıp izahat ettim , forumdan biri isterse 33'e bırakacağım.
Bende dün yaptırdım 10.000 bakımını, servisi aradığımda 300 350 arası tutar demişlerdi 500 lira aldılar. Nedenini sorduğumda hava filtresi pisti dedi bende uzatmadım artık kendim yapmayı düşünüyorum garantide olduğundan götürmüştüm zaten ama az çok anladığım için o kadar para vermenin alemi yok.
Evet 3 gün evvel görüştüm bende , detaylı balatalar filitre buji dahil olursa 400-500 arası dedi zaten , her detay işli olduğundan tüm bakımları yinede serviste yaptırmak lazım'ki ilerde satma aşamasında tüm geçmişi işli olsun , alacak kişide sorgulatıp rahat etsin , nihayetinde yarın gidebilirsem banada kabaran bişey var gibi
415 gayme'ye , 10.000 bakım hall oldu , değişen yalnızca yağ ve filitresi oldu, bu defa 10/40 full s.yamalube istedim motorun devirlenme daha seri oldu gibi evvelki 15/50 idi , fren balatalarından , hidrolik sıvılarına elektrik sistem/soketlerden rulman ve bilimum oynar aksam kontrolü , sıkma sıkıştırma , devir/injeksion senkrona tümü sorunsuz çıktı, buji dahi 5000 bakımdaki hali ile sıhhatli idi ,hasılı kelam bi sonraki 20.000 bakıma kadar kafa rahat.
Selamlar, geçen pazar motosikleti kısa süreliğine kasksız kullandım. Kask olmayınca tabi motosikletteki sesleri daha net duydum. Zincirden şıkır şıkır ses geliyordu. Bu tenerenin normal sesi mi ? Yoksa zincir veya başka bir problemle mi alakalıdır ? Teşekkürler.
Arkadaşlar benim kontak yuvasındaki anahtarı çıkardığımızda kapanan plastik koruyucu laçkalaşmış. Anahtarı çıkarınca yarım açık kalıyor o plastik kısım. Ne yapabiliriz ?
Arkadaşlar, daha önce iç lastiği iptal uygulamasını burada konuşmuştuk. Benim sormak istediğim şey iç lastiği iptal uygulaması yapıldıktan sonra önceki kullandığım lastikleri kullanmaya devam edebilir miyim ? Yoksa iç lastiksiz modeller farklı mı oluyor ? Bir de lastikleri değiştirirken iç lastikleri de değiştirmeli miyim ? Tavsiye edebileceğiniz uygun fiyatlı asfalt lastiği var mı ? Teşekkürler.
Tubeless lastiklerin,jantlara oturan kisimlari digerline gore biraz daha farklidir,daha derine uzanir,yapismasi icin duz hatlidir.Sibop degisiktir.Ayni lastik hem tubeless hem de ic lastikle kullanilabilir modellerde mevcuttur,fark janttadir.Gelelim dis degisirken ic degismeli mi sorusuna.Mühendisligin ilk gayriresmi kurali "çalisiyorsa elleme" dir.bu bakim ve kontrolü bos ver demek degildir elbet.Kullandigin ic lastigi sökünce bak,yama varsa ne durumdalar,kenarlari acilmis mi,sibop dibi ne alemde,kilcal catlaklar var mi vs...Durduk yere ic lastik degistirmekle,dislari degistiginde yenisini almak arasinda hic fark yoktur.
38000 km boyunca beni birçok yere taşıyan motorumu ayın 9 u itibari ile satmış ve yerine VFR 800X almış bulunmaktayım. Ama kalbimin bir köşesinde Tenere'nin yeri var ve hala aranızdayım.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Yeni motorun hayırlı olsun. Ben de tenereyi bırakmak istiyorum ancak bir yandan da onun gibisini bulamayacağım diye korkuyorum. En iyisi yeni modelini beklemek.
hayırlısı olsun allah güle güle kullanmayı nasip etsin
şimdi çift slindir motor kullandım
tek silindir olarakta 14 k 660 var bunu satıp ya triumph 80 xcx alacağım
yada bi çılgınlık yapıp son kasa vfr 800 x 4 silindir denemek istiyorum yaw
bi şöyle pürüzsüz bi sürüş güzel ivme hayatımda hiç 4 silindir motosikletim olmadı dememek için
bu genç yaşımda birkaç sezon enduro dan uzaklaşıp güzel bi makinaya binmek istiyorum
ne dersin nasıl vfr 800 alınır mı
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)