Bugün tır konvoyuna takılınca gaza yüklendim 5.vites 6000 devir 157 kmh'de kestim , bisürü börtü böcük katlettim ön siperlik ve vizör rezil oldu ,pişmanım.
bende siraç var toz toprak asfalt güzel ama iş çamur gevşek zemin e gelince iyi değil
güzel lastik viraj da yağmurda kayma atma yok
ben şimdi anlas capra x alacağım birazda dişli lastik deneyeyim
Tar tar demisken,gaz kapattigimda egzoz patlamasi nedir arkadaş,hele birde az bi motor frenine biniyorsa,yok mu bunun hal caresi?
Birde deveyi tek egzoz yapmak istiyorum,amaç gürültüsüz hafiflik.koltuk altindaki kulçeden kurtulsam,egzozun tekini kesip atsam,birini direk baglasam,arada bir yerede ev üretimi susturucu sıkılasam, bu isin sonu nereye varir?Sormak istedigim şey,kurguda tamam da stabil hava akışını darlamadan,tek boruya düsmenin teknik yolları...
Ya da piyasadan x bi tek egzoz aldik,tnrye taktik,borularida vur kır uydurduk kelepceler vs hallettik.Neden olmaz?
Motoru aldınızmı? aldı iseniz kasasız belasız kullanın.
Sorunuza gelir isek , şu egzoz için senelerdir araştırma yaptım , hatta tenereyi almadan seneler evvelinden , sonuç :garantisi sona ermiş modellerde kullanıcı riske girip kesip biçip modifiyeler yapıyor(nispeten alım gücü yüksek yerlerde) , dolayısı ile "gözden cıkartma" deyimi ile rahat hareket edebiliyorlar.
Tenere için sesi "daha'da kısmak" sıhhatli değil , teke düşürenler var ancak ses benzer eşikte hatta daha yüksek , malesef bu şekilde kullanmaya "şimdilik" devam edeceğiz , aksini pek düşünmeyin öyle bir piston varki çorba tası ebadında o aktif iken içerde ateşten kasırgalar/tufanlar oluyor , çıkan hengameyi ancak çift çıkış borusu ile atabiliyor bu hayvan , yani dokunmayın.
Lastiğiniz tourance ise , ve yeni yağmur yağmış tozlu/ova asfaltında dönüş yapmaya niyetli iseniz , ve deponuz tam dolu ise amann dikkat edin , azdaha yeri öpüyor idim , şükür düşmedim/devrilmedim , uyarmak için yazayım dedim.
Gecmisler olsun,devenin o boynu altina dogru yigilmasi en dertli noktasi.Alışıyorsun,sonra bi benzin aliyorsun,ana bi bakmisin motor baska telden caliyor.Bir iki derken yine alisiyorsunTabi zemin lastik ayri bi film.Yagmur demisken,yolda denk geldi yarim saat kadar yagmura girdim ciktim,durdugumda sadece pacalarim islakti.Yolda kurudum haberim mi olmadi,yoksa bu tenere surerken sabisini islat miyor mu tam karar veremedim.Bendeki cam da uzun,rüzgarla beraber damlalarida yariyor galiba,onunda etkisiyle bu motorun sevecegim bi tarafini daha kesfettim[COLOR="Silver"]
https://www.youtube.com/channel/UC_e...SF3XkheO3J1W4Q linkteki abiyi takip edin xt660z konusunda sorunlara çözümler buluyor bakımları nasıl yapılacağını gösteriyor. Yeriniz de müsaitse ustaya bile gerek kalmaz Vaclav Abi sayesinde.
1 senedir falan Vaclav abiyle yazismaktayiz zaten,kendisi bir suredir uluslararasi bir motorsiklet dayanisma grubu isiyle ugrastigindan eskisi kadar zaman ayiramiyor bu islere.Bi tenere külliyati da ben cikaracam az kaldi
Hayırlı günler herkese.
2015 XT660Z kullanmaktayım, 17.500 km oldu, yaklaşık 20.000 de yağımı ve filtremi değiştireceğim. Serviste en son 11.200 de 15-50 Yamalube (Sentetik) konuldu, fena değil, memnun kaldım aslında ancak Motul 7100 (15-50) düşünüyorum, tecrübesi olan var mı, uygun mudur?
Bir diğer sorum, büyük boy ön Cam (Givi D443ST) tavsiye eder misiniz?
https://www.feyizoglu.com/XT-660-Z-T...igi_45696.html
Selamlar, sevgiler...
Uzun cam "budur" dedirten birsey,stabil ekonomik hizlarda acayip rahat edeceksin.Yağmurda islanmadigimi fark ettim geçen günYağ zaten motulun dibi,15w50 'ye gerek var mi sen silirsin.Bence 10w40 motorsikletten keyif alacagin butün hava kosullarini kapsar.Tercihtir, 4 mevsim gececegin bi seyehate cikmayacksan fazla para ödemeye gerek yok
Selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım öncelikle merhaba. Benim bir sorum olacak. XT660Z tenere sahibiyim ve arka dişliyi küçültüp düşük devirde daha hızlı gitmek istiyorum. Daha önceden deneyen veya bir önerisi olan var mı?
Benimde merak ettiğim durumdur
Yarmagül 4000'de beşbin bakım için neler yapılacak, ve iridium buji kullananlar varmı? var'ise hangi model/marka/kod , ve hava filitresi kağıt/türevi geçen gün açıp baktım tertemiz henüz , fakat ova kenarı ve yazın başımı ağrıtacak(yoğun tozlu hava) , bundan dolayı sünger ve yıkanabilir hava filtresi bulmam "şart" tecrübeleriniz marka/model ve nereden temin ettiğiniz bilgileriniz gerek , yazarsanız sevinirim.
5000km de bakıma ihtiyaç yoktur. İridyum buji işide 0,7mm-0,8mm tırnak aralıklı her iridyum buji olur ben ngk kullanıyorum. Hava filtresini orjinal kullanmanı tavsiye ederim bilmediğin filtreler hava-yakıt karışımındaki hava oranını etkileyebir. orjinal hava filtresine iç kısmından dış kısmına doğru kompresörlü hava vurursan kısmi temizlik yaparsın en azından iri toz tanelerini uzaklaştırır.
Buji demisken,kutusundan yeni cikmis bujiyi hic kontrol eden oldu mu,eleman acip takiyor,fabrikadan ayarli mi geliyor,yoksa sentil cakisiyla elden gecmek gerekir mi acaba?elimde caki yok ama sanki elimdeki ngk nin arasi istenen olculerden fazla gibi...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)