Şu mübarek gun hormetine, işiniz gücünüz daimivrast gitsin, daimi sıhhat te kaliniz, hormetler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------
Üstadım bi şey yazmissiniz sanırım, ancak tilifondan yanlışlıkla sildim, alıntı PM olarak sandım, rica etsem tekrar yollarmisiniz,....
2. vites 3000 rpm 36
3. vites 3000 rpm 54
4. vites 3000 rpm 72
5. vites 3000 rpm 82
5. vites 4000 rpm 110
ilk 3 viteste düşük devirlerde, 2000 ve üstü, seyretmek olumlu. Ama vites yükseldikçe devir istiyor. 5. viteste 3000 devir altında gitmez. En az yaktığı ve en az titrediği yer 3250 rpm 90 km/h. Çok yakmadan en güzel aktığı 4000 rpm 110 km/h
En sert kullanım ve yüksek hızda en kötü yaktığı 5.47 lt / 100 km
En sakin kullanım ve 80 - 100 km/h ortalama hızda uzun yol en iyi yaktığı 3.68 lt / 100 km
Bu sabah fulledim. 17377'nci km de. Sıfır aldım ve aldığımdan beri hep fulleyerek gittim ve hepsini kaydettim. Ortalama 4,30 l / 100 km
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
bende nc vardı bi arkadaş gitti tenere aldı bende deneme amaçlı 50 km kullandım ve düz yolda 150 160 gazlamalı
motoru ona verdim bu sefer yarış yapa yapa gittik yani ortalama hız en düşük 150
eve geldik bi hesap yatı 5.3
kendi motorumu bi defa full yaptım depo 485 te yedeğe düştü toplam yedek depo 7 lt yani tek depo ile sakin kullanımda 650 km civarı yol gider
sert kullanımda da 500 den aşşağıya düşmez
Tenere safkan bir motor.Diğerlerinden çok ayrı bir duruşu ve yeri var.Gs 650, Pegaso 650, Transalp 650 ana rakipleri bunlardı.Gs touringe yanaştı çift silindir ve bazı değişiklerle, Pegaso üretimi ilk önce değişti sonrasında anlamsız şekilde durdu uzun yıllardan sonra, Transalpında üretimi durdu, bu segmentte bildiğim kadarıyla tek kale halen üretilen Tenere.Onun da üretimi duruyor.Özellikle virajları ilginç şekilde çok kuvvetli bir motor.Tam bir dağ keçisi.Güle güle kullanın.
Tenere iyidir hojdir ama benena!!
Sivas-istanbul-sivas gittim geldim toplam 2000 km yol yaptım sadece toton ağrıdı ama dikkatimi çeken birşey var yüksek devir yüksek hız da virajda tadına doyum olmuyor yahu
F54 sizin bi önceki motorunuz yanlış hatırlamıyorsam nc idi bu motora göre tenereyi biraz anlatırsanız çok iyi olur, özellikle titreşim ve artçı konforu nasıl
evet daha önce 700 x vardı onunla çok keyifli yollar yaptım 18000 civarı beni hiç üzmedi yakıtı güzel tork u güzel o ön depo yokmu ahh ahh onun yokluğuna daha alışamadım desem yeridir
yanlız nc kibar motordur tozu topragı sevmez jantlar 17 olduğundan asfalt için tasarlanmış bi motor olsada girmediğim dağ bayır yayla kalmadı
fakat bozuk yolda ne artçı dayanır nede sürücü
tenere aynı sınıf gibi gözüksede nc dem daha konforlu dur orta devirde yani 3500 7000 arası keyifli bi motor nc den 1 lt fazla yakar alt devirde titreşim vardır ön teker çapı sayesinde arazide bozuk yolda çıkamayacağı yer yoktur artçı konforu nc den iyidir
fakat azcık sert motordur dur tabiri caiz se katır gibi
ben nc den inip ilk bindiğimde biraz konforsuz geldi frenler güvensiz geldi nc abs olduğundan dolayı tenere ile ilk başlarda biraz bocaladığım için motoru benimseyemedim bütünleşemedim ve 1 ay kadar yattı sonra gittim lastikleri değiştirdim frenleri temizlettim ayar yaptırdım şuan teker kilitleme olayı kalmadı beni tedirgin eden lastiklermiş onu daha yeni anladım
ve nc ye michelin lastik taktıktan sonra daha keyifli yollar yapmaya başlamıştım tenere ye de michelin siraç taktıktan sonra motor bi daha sevmeye başladım
birde tenere nin elektrik aksamı azcık kibar sis vs tavsiye etmem ve dandik zincir dişli sevmez kopartıyor hayvan
yani bundan sonra ne motora binersem bineyim eğer michelin marka lastikte ebatlar varsa başka markaya bakmam parası hiç önemli değil bu işi en iyi yapan mişlen miş bunu bir kere daha anladım
eğer hafta sonları kampa giderim olmadı yaylaya çıkarım tozu topragı severim diyorsam tenere
yok ben bozuk yola girmem düz yolda takılırım az yaksın dersen nc
bu arada nc nin amortisörler biraz dandik 30000 a gelmeden bi 3000 tl masraf açar patlıyor çünkü plastik aksam yamadan çok çok kötü sele sert rüzgar sorunu var
bu gün iki motoru da yan yana koysalar ben tenere alırım çünkü kullanım amacıma hizmet ediyor sağlam sorunsuz tel jant katır gibi sağlam
sen hariç herkese yaptım esprimi.utanmadan karşındakini aşağılamaya küçük düşürmeye çalışıyosun.bu kadar adam,yazdığım mesajı okumuş,bir tanesi de senin gibi yazmamış.mevzuyu daha fazla uzatmayalım.başlık kirlenmesin.bir daha da benim mesajımı alıntılama,mesajıma cevap yazma
O kadar güzel yazmışsın ki eline sağlık.. Hani NC kullanma fırsatım olmadı ancak ABS'li bir Tenerem var ve henüz üzerinde 4.000 km. yapmış olmama rağmen bana sonsuz güven ve keyif veriyor.. Hafta içi kullandığım zaman asfalt yolda gidiyorum el mahkum ancak hafta sonu toz toprak çamur ne varsa pat küt giriyorum ve işte o zaman daha çok seviyorum motorumu..
Henüz 7.000 km.'de olduğu için üzerinde Pirelli Scorpion lastikler var ancak yazınız üzerine Michelin Sirac'ı merak ettim.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)