Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Yamaha XT660Z Tenere

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Seyyahrasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    TRAKYA
    Motosikleti
    Tenere xtza 660
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah aşkına şu 5.viteste pır pır giderkene 130 iken sürat, devir kaç binde?

    Kazasız belasız güle güle kullanın.
    5000-5500 devir yaklasık
    Carbondioxid bunu beğendi.
    Genelde insanlar bir yere giderken araç kullanır.. Biz ise "Motor Kullanmak" için bir yerlere gideriz..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı Seyyahrasim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5000-5500 devir yaklasık
    Şu mübarek gun hormetine, işiniz gücünüz daimivrast gitsin, daimi sıhhat te kaliniz, hormetler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------

    Üstadım bi şey yazmissiniz sanırım, ancak tilifondan yanlışlıkla sildim, alıntı PM olarak sandım, rica etsem tekrar yollarmisiniz,....

  3. #43
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    nerede bu çok muhterem tenereci arkadaşlar biz tenere aldık kimse yok :(
    kampa bile gidiyoruz


    johnsonWS bunu beğendi.

  4. #44
    efeeryurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 660
    Valla ben bu başlığı yeni gördüm

    Hıı çok eski bir üye de değilim gerçi ama.. Herkese selam..

    F54, volkan1912, emrekulahli ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #45
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites devir hız konusunda bilgi edinmek için şe ettimdi, bilgili abiler yanıtlarsa sevinirim.

    Bilhassa, 5. vites 3.bin devirde düz yolda rüzgarsız dadlı seyri kaç kmh aceb?





    Nerede tenere660'çılar yahu.

    2. vites 3000 rpm 36
    3. vites 3000 rpm 54
    4. vites 3000 rpm 72
    5. vites 3000 rpm 82
    5. vites 4000 rpm 110

    ilk 3 viteste düşük devirlerde, 2000 ve üstü, seyretmek olumlu. Ama vites yükseldikçe devir istiyor. 5. viteste 3000 devir altında gitmez. En az yaktığı ve en az titrediği yer 3250 rpm 90 km/h. Çok yakmadan en güzel aktığı 4000 rpm 110 km/h

    En sert kullanım ve yüksek hızda en kötü yaktığı 5.47 lt / 100 km
    En sakin kullanım ve 80 - 100 km/h ortalama hızda uzun yol en iyi yaktığı 3.68 lt / 100 km

    Bu sabah fulledim. 17377'nci km de. Sıfır aldım ve aldığımdan beri hep fulleyerek gittim ve hepsini kaydettim. Ortalama 4,30 l / 100 km
    Carbondioxid, saltuque, F54 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km

  6. #46

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı Machair adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. vites 3000 rpm 36
    3. vites 3000 rpm 54
    4. vites 3000 rpm 72
    5. vites 3000 rpm 82
    5. vites 4000 rpm 110

    ilk 3 viteste düşük devirlerde, 2000 ve üstü, seyretmek olumlu. Ama vites yükseldikçe devir istiyor. 5. viteste 3000 devir altında gitmez. En az yaktığı ve en az titrediği yer 3250 rpm 90 km/h. Çok yakmadan en güzel aktığı 4000 rpm 110 km/h

    En sert kullanım ve yüksek hızda en kötü yaktığı 5.47 lt / 100 km
    En sakin kullanım ve 80 - 100 km/h ortalama hızda uzun yol en iyi yaktığı 3.68 lt / 100 km

    Bu sabah fulledim. 17377'nci km de. Sıfır aldım ve aldığımdan beri hep fulleyerek gittim ve hepsini kaydettim. Ortalama 4,30 l / 100 km
    Harika bildirim teşekkür ederim , bu böyle olur emeğinize sağlık.

  7. #47
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bende nc vardı bi arkadaş gitti tenere aldı bende deneme amaçlı 50 km kullandım ve düz yolda 150 160 gazlamalı
    motoru ona verdim bu sefer yarış yapa yapa gittik yani ortalama hız en düşük 150
    eve geldik bi hesap yatı 5.3

    kendi motorumu bi defa full yaptım depo 485 te yedeğe düştü toplam yedek depo 7 lt yani tek depo ile sakin kullanımda 650 km civarı yol gider
    sert kullanımda da 500 den aşşağıya düşmez

  8. #48
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Tenere safkan bir motor.Diğerlerinden çok ayrı bir duruşu ve yeri var.Gs 650, Pegaso 650, Transalp 650 ana rakipleri bunlardı.Gs touringe yanaştı çift silindir ve bazı değişiklerle, Pegaso üretimi ilk önce değişti sonrasında anlamsız şekilde durdu uzun yıllardan sonra, Transalpında üretimi durdu, bu segmentte bildiğim kadarıyla tek kale halen üretilen Tenere.Onun da üretimi duruyor.Özellikle virajları ilginç şekilde çok kuvvetli bir motor.Tam bir dağ keçisi.Güle güle kullanın.
    F54 bunu beğendi.

  9. #49

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2014 ybr esd
    Alıntı Machair adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. vites 3000 rpm 36
    3. vites 3000 rpm 54
    4. vites 3000 rpm 72
    5. vites 3000 rpm 82
    5. vites 4000 rpm 110

    ilk 3 viteste düşük devirlerde, 2000 ve üstü, seyretmek olumlu. Ama vites yükseldikçe devir istiyor. 5. viteste 3000 devir altında gitmez. En az yaktığı ve en az titrediği yer 3250 rpm 90 km/h. Çok yakmadan en güzel aktığı 4000 rpm 110 km/h

    En sert kullanım ve yüksek hızda en kötü yaktığı 5.47 lt / 100 km
    En sakin kullanım ve 80 - 100 km/h ortalama hızda uzun yol en iyi yaktığı 3.68 lt / 100 km

    Bu sabah fulledim. 17377'nci km de. Sıfır aldım ve aldığımdan beri hep fulleyerek gittim ve hepsini kaydettim. Ortalama 4,30 l / 100 km
    istatistik kurumunda mı çalışıyosun?

  10. #50
    burakcvck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha XSR 700 Xtribute
    Alıntı actros1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istatistik kurumunda mı çalışıyosun?
    Ordan bakınca öyle mi görünüyor? Birazcık matematik ve tablo bilgisi ile yapılan şeyler.

    Arkadaş emek harcamış ve bizimle paylaşmış, saçma sapan konuya atlayacağına teşekkür et geç.
    Carbondioxid ve Sokollu bunu beğendiler.

  11. #51
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Erdost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tenere safkan bir motor.Diğerlerinden çok ayrı bir duruşu ve yeri var.Gs 650, Pegaso 650, Transalp 650 ana rakipleri bunlardı.Gs touringe yanaştı çift silindir ve bazı değişiklerle, Pegaso üretimi ilk önce değişti sonrasında anlamsız şekilde durdu uzun yıllardan sonra, Transalpında üretimi durdu, bu segmentte bildiğim kadarıyla tek kale halen üretilen Tenere.Onun da üretimi duruyor.Özellikle virajları ilginç şekilde çok kuvvetli bir motor.Tam bir dağ keçisi.Güle güle kullanın.
    nasıl viraj yaptığını daha yeni yeni görmeye başlayacağız
    lastikleri değiştirdim azcık asfalt ağırlıklı olan michelın siraç taktım motorsikletin karakteri değişti desek yalan olmaz
    virajlarda yatır beni diye bağırıyor
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  12. #52
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    F54 hayırlı olsun

  13. #53
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F54 hayırlı olsun
    tşk ederim aldığım uzun zaman olsada daha yeni 1000 km oldu yavaş yavaş alışmaya şehir içi dışı gezilere başladım
    o resim deki yakın bi arkadaşım
    bi maşallah alırım





    buda küçük kızımla



    burakcvck, cenkito, emrekulahli ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  14. #54

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2014 ybr esd
    Alıntı burakcvck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ordan bakınca öyle mi görünüyor? Birazcık matematik ve tablo bilgisi ile yapılan şeyler.

    Arkadaş emek harcamış ve bizimle paylaşmış, saçma sapan konuya atlayacağına teşekkür et geç.
    sen atlama görmemişsin.sana bi atlarsam nasıl atlama yapılır görürsün .ben adamın yapmış olduğu güzel çalışmaya kendimce esprili iki kelime yazdım.

  15. #55

    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Tenere iyidir hojdir ama benena!!
    Sivas-istanbul-sivas gittim geldim toplam 2000 km yol yaptım sadece toton ağrıdı ama dikkatimi çeken birşey var yüksek devir yüksek hız da virajda tadına doyum olmuyor yahu

  16. #56
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    F54 sizin bi önceki motorunuz yanlış hatırlamıyorsam nc idi bu motora göre tenereyi biraz anlatırsanız çok iyi olur, özellikle titreşim ve artçı konforu nasıl

  17. #57
    burakcvck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha XSR 700 Xtribute
    Alıntı actros1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen atlama görmemişsin.sana bi atlarsam nasıl atlama yapılır görürsün .ben adamın yapmış olduğu güzel çalışmaya kendimce esprili iki kelime yazdım.
    Espriyi sadece kendine yaptın galiba. Ayrıca uslubuna dikkat et çünkü diğer konuşma yollarını hiç sevmiyem..

    @F54 Hayırlı olsun, keyifle bin
    F54 bunu beğendi.

  18. #58
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    F54 sizin bi önceki motorunuz yanlış hatırlamıyorsam nc idi bu motora göre tenereyi biraz anlatırsanız çok iyi olur, özellikle titreşim ve artçı konforu nasıl
    evet daha önce 700 x vardı onunla çok keyifli yollar yaptım 18000 civarı beni hiç üzmedi yakıtı güzel tork u güzel o ön depo yokmu ahh ahh onun yokluğuna daha alışamadım desem yeridir
    yanlız nc kibar motordur tozu topragı sevmez jantlar 17 olduğundan asfalt için tasarlanmış bi motor olsada girmediğim dağ bayır yayla kalmadı
    fakat bozuk yolda ne artçı dayanır nede sürücü

    tenere aynı sınıf gibi gözüksede nc dem daha konforlu dur orta devirde yani 3500 7000 arası keyifli bi motor nc den 1 lt fazla yakar alt devirde titreşim vardır ön teker çapı sayesinde arazide bozuk yolda çıkamayacağı yer yoktur artçı konforu nc den iyidir
    fakat azcık sert motordur dur tabiri caiz se katır gibi
    ben nc den inip ilk bindiğimde biraz konforsuz geldi frenler güvensiz geldi nc abs olduğundan dolayı tenere ile ilk başlarda biraz bocaladığım için motoru benimseyemedim bütünleşemedim ve 1 ay kadar yattı sonra gittim lastikleri değiştirdim frenleri temizlettim ayar yaptırdım şuan teker kilitleme olayı kalmadı beni tedirgin eden lastiklermiş onu daha yeni anladım
    ve nc ye michelin lastik taktıktan sonra daha keyifli yollar yapmaya başlamıştım tenere ye de michelin siraç taktıktan sonra motor bi daha sevmeye başladım
    birde tenere nin elektrik aksamı azcık kibar sis vs tavsiye etmem ve dandik zincir dişli sevmez kopartıyor hayvan
    yani bundan sonra ne motora binersem bineyim eğer michelin marka lastikte ebatlar varsa başka markaya bakmam parası hiç önemli değil bu işi en iyi yapan mişlen miş bunu bir kere daha anladım

    eğer hafta sonları kampa giderim olmadı yaylaya çıkarım tozu topragı severim diyorsam tenere
    yok ben bozuk yola girmem düz yolda takılırım az yaksın dersen nc
    bu arada nc nin amortisörler biraz dandik 30000 a gelmeden bi 3000 tl masraf açar patlıyor çünkü plastik aksam yamadan çok çok kötü sele sert rüzgar sorunu var

    bu gün iki motoru da yan yana koysalar ben tenere alırım çünkü kullanım amacıma hizmet ediyor sağlam sorunsuz tel jant katır gibi sağlam

  19. #59

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2014 ybr esd
    Alıntı burakcvck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Espriyi sadece kendine yaptın galiba. Ayrıca uslubuna dikkat et çünkü diğer konuşma yollarını hiç sevmiyem..

    @F54 Hayırlı olsun, keyifle bin
    sen hariç herkese yaptım esprimi.utanmadan karşındakini aşağılamaya küçük düşürmeye çalışıyosun.bu kadar adam,yazdığım mesajı okumuş,bir tanesi de senin gibi yazmamış.mevzuyu daha fazla uzatmayalım.başlık kirlenmesin.bir daha da benim mesajımı alıntılama,mesajıma cevap yazma

  20. #60
    efeeryurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tenere 660
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet daha önce 700 x vardı onunla çok keyifli yollar yaptım 18000 civarı beni hiç üzmedi yakıtı güzel tork u güzel o ön depo yokmu ahh ahh onun yokluğuna daha alışamadım desem yeridir
    yanlız nc kibar motordur tozu topragı sevmez jantlar 17 olduğundan asfalt için tasarlanmış bi motor olsada girmediğim dağ bayır yayla kalmadı
    fakat bozuk yolda ne artçı dayanır nede sürücü

    tenere aynı sınıf gibi gözüksede nc dem daha konforlu dur orta devirde yani 3500 7000 arası keyifli bi motor nc den 1 lt fazla yakar alt devirde titreşim vardır ön teker çapı sayesinde arazide bozuk yolda çıkamayacağı yer yoktur artçı konforu nc den iyidir
    fakat azcık sert motordur dur tabiri caiz se katır gibi
    ben nc den inip ilk bindiğimde biraz konforsuz geldi frenler güvensiz geldi nc abs olduğundan dolayı tenere ile ilk başlarda biraz bocaladığım için motoru benimseyemedim bütünleşemedim ve 1 ay kadar yattı sonra gittim lastikleri değiştirdim frenleri temizlettim ayar yaptırdım şuan teker kilitleme olayı kalmadı beni tedirgin eden lastiklermiş onu daha yeni anladım
    ve nc ye michelin lastik taktıktan sonra daha keyifli yollar yapmaya başlamıştım tenere ye de michelin siraç taktıktan sonra motor bi daha sevmeye başladım
    birde tenere nin elektrik aksamı azcık kibar sis vs tavsiye etmem ve dandik zincir dişli sevmez kopartıyor hayvan
    yani bundan sonra ne motora binersem bineyim eğer michelin marka lastikte ebatlar varsa başka markaya bakmam parası hiç önemli değil bu işi en iyi yapan mişlen miş bunu bir kere daha anladım

    eğer hafta sonları kampa giderim olmadı yaylaya çıkarım tozu topragı severim diyorsam tenere
    yok ben bozuk yola girmem düz yolda takılırım az yaksın dersen nc
    bu arada nc nin amortisörler biraz dandik 30000 a gelmeden bi 3000 tl masraf açar patlıyor çünkü plastik aksam yamadan çok çok kötü sele sert rüzgar sorunu var

    bu gün iki motoru da yan yana koysalar ben tenere alırım çünkü kullanım amacıma hizmet ediyor sağlam sorunsuz tel jant katır gibi sağlam
    O kadar güzel yazmışsın ki eline sağlık.. Hani NC kullanma fırsatım olmadı ancak ABS'li bir Tenerem var ve henüz üzerinde 4.000 km. yapmış olmama rağmen bana sonsuz güven ve keyif veriyor.. Hafta içi kullandığım zaman asfalt yolda gidiyorum el mahkum ancak hafta sonu toz toprak çamur ne varsa pat küt giriyorum ve işte o zaman daha çok seviyorum motorumu..

    Henüz 7.000 km.'de olduğu için üzerinde Pirelli Scorpion lastikler var ancak yazınız üzerine Michelin Sirac'ı merak ettim.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)