Selam arkadaşlar Yamaha Tenere XT660Z 'yi inceleyen,araştıran , bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlara giriş seviyesinde bir blog hazırladım . İlginizi çekebilir.
Devamı gelecek ..
http://tenerext660z.blogspot.com/
Selam arkadaşlar Yamaha Tenere XT660Z 'yi inceleyen,araştıran , bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlara giriş seviyesinde bir blog hazırladım . İlginizi çekebilir.
Devamı gelecek ..
http://tenerext660z.blogspot.com/
Bu makinadan kimse de yok sanırım MT'de
ABS'li 2013 modelini biri uzun biri kısa tur olmak üzere iki kere test etme imkanım oldu. BMW F650 GS ile kıyaslıyorum öncelikle. Duruş tip güzel, Rüzgarı daha güzel yarıyor (benim bindiğimde 10 cm daha yüksek ön cam vardı bir etken olabilir). BMW'de yalpalama çok yağıyor 130 km hızdan sonra. Sele Ve Gidon BMW'de daha rahat bariz. Sürüş Keyfi BMW'de konfor var rahatlık var, TENERE daha kemikli. Frenler süper, ABS görevini kesinlikle yerine getirmekte. Amortisörler biraz daha sert ama çok stabil ve dengeli. Vites oranları ve özellikle 1. vitesi uzun tutmuşlar özellikle arazide hayat kurtarır. yakıt olarak test etmedim. İvmesi BMW'den iyi ama son sürate çıkmakta biraz nazlı gibi ben 170 denedim. BMW bu hız daha çabuk çıkmıştı Ama iki motorunda son hızı hemen hemen aynı zorlasan ikisi de 180 falan basar. Tel zantlı bir enduro için hız önemli bir kıstas değil ama bilin istedim. Motordan ve üzerindeki malzemeden kalite akıyor. CC farkı ve vergi diliminden dolayı Türkiye de birçok kullanıcıya itici gelecektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
Benim boyum çıplak ayak 1.72 ayakkabı tabanı falan 2 cm desen fazladan 1.74 cm boyum var. (boy kısa olunca ince hesaplar giriyor işin içine malesef )1.74 cm boy ile ayaklarımın ucu ile motoru ayakta tutabildim. Topuğum falan değmedi yere yani motor o derece yüksek. Ama genel itibari ile dengeli bir şasesi olduğu için ayak uçlarınız ile de rahatlıkla kontrol edebiliyorsunuz.
Not: japonları kısa biliriz ama neden böyle büyük motorlar yapıyorlar anlamak güç
Güle güle kullanın. Ama bu F650GS dediğiniz motorda 800lük motor var. 2 motoru da kullandım ve BMW perf. olarak hertürlü 1~1,5 gömlek önde. Bence bu konuda biraz yanlış yönlendirme olmuş gibi. Net fark var arada.
Tüm dünyaya pazarladıklarının bilincinde olduklarından ve arazinin gereksinimleri(motorun amacı) gereği motoru biraz yüksek tasarlıyorlardır belki
#sürenadam
Motosiklet almaya niyetlendiğimde açtığım bir konuydu. Şimdi Suzuki İnazuma GW250 kullanıyorum ama aklımda hala tenere var. 100 km ortalama yakıtı 4lt civarı olduğunu söylüyorlar. Kullanıp yakıtını söyleyebilecek birisi var mı?
1.82 boy ile hani boyu boyuma huyu huyuma olan ilk motor tenere 660 tır
2.si ise bmw f800 dür gerisi boşş.
merhaba,
teneremi satıyorum ilgilenen olursa
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2014-tenere-aksesuarli-191536046/detay/
Şu plaka ruhsat ve aksesuar fiyatı/maliyeti hesabını satıcılar yapmasa ve makul olduğu gerçeğini ortaya koymasa işimiz zor olurdu hakaten.
Hayırlı satışlar
evet bak takanlar varmış kafaya
sağol
bu motoru test etmiştim, alet gerçekten çok güzel, tam bir gezi motoru, torku da çok güzel. anlamadığım etrafımda bolca bundan görmeme rağmen bu başlık neden bu kadar bitik.
Kullanicilari başka yerlerde yazıyor facete falan.
Xt ye cok ilgi saldim, insallah son kararim bu olur
Arkadaşlar merhabalar. bi abim 2011 tenere sahibi oldu. ancak boydan doalyı sıkıntı yaşıyor. alçaltma kiti nereden bulabiliriz? ve ya başka bi alçaltma öneriniz varmı?
Geç de olsa cevaplayayım. Nette satılan alçaltma kitleri var. ama onlara ciddi para baymak yerine aşağıdaki demirleri söküp 20 tl ye tornacı da istediğiniz ölçüde yaptırtabilirsiniz.
Demir ne kadar uzun olursa motosiklet o kadar kısalıyor, ne kadar kısa olursa motosiklet o kadar uzuyor.
ybr 125 esd den iyimidir bu motor?çekişi falan
1 haftadır kullanıyorum. sırayşla ybr cbf 600 kullandım. ama tenere farklı bır duygu şiddetle denemeniizi tavsiye ederim. insanın içindeki çocuk çıkıyor. arazi bozuk yol istiyorsunuz. artçılı da kullanıyorum 5 vites 130 pır pır gidiyor. çok memnunum valla. yaklaşık 4 senedir inceliyordum yeni kısmet oldu ve eşimle keyifle kullanıyoruz. yüksek ve torklu olması ilk defa enduro kullanan bana harika geldi. 1.78 boy sorun olurmu diye düsünürken ön amortisörleri 3 cm indiirdik şimdi rahat kullanıyorum. Mekanik bir motor dijital olmadığı için arıza masrafıda olmaz. çanta ve aksesuarlarını bekliyorum. yerli TREXES marka çanta orta ayak radyatör koruma siparişi verdim sağlam ve makul fiyatlı onlarıda takınca uzun yollar planım var Tekirdağ dan selamlar
Genelde insanlar bir yere giderken araç kullanır.. Biz ise "Motor Kullanmak" için bir yerlere gideriz..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)