2016 Abs'siz sifir edindim , burada paylastiginiz tum bilgiler cok yardimci oldu tesekkur ederim.
Rodaji itina ile ilk 1000'de tabiri caizse kiz gibi (pozitif ayrimcilik , naiflik vurgusudur , alinmayin ) 4500 devri sadece 3 defa 5000 devre saliselik solamak maksadi ile ciktim , yazilanlar harfiyen dogru.
Eklemek istedim seyler , stok lastiker islakta asfaltta facia/fecaat , sele konforu bana harika geldi buna mukabil abs'siz olup daha yuksek olmasi dez avantaj , 2-3 defa nerede ise durdugu yerde yatiriyordum.
Motosiklet titresim konularini tuhaf buluyordum , evvelden apachi xz250 cross sm sahibi idim (tek silindir) ve bir debriyaj maneti zirildar idi , tenere ise bazi devirlerde depoda bariz titresim hiss ettiriyor , belki mumessibi tourance lastik , hasili cok rahatsiz etmesede hiss ettirmekte , beli klerde km arttikca gecer.
Surus keyfi muazzam , nc ile ikilemde idim dusuk devir vs , neyseki iyiki tenereyi tercih ettim , aynen yazildigigibi ,(1000 km sonrasi 6000 ddvire musadee etsede 5000'i gecmedim) muazzam surus hissiyati , 80 ile giderken dahi , sanki cruiser 1000+ cc gibi hiss ettidiyor.
Yakit hesabi yapamadim , umursamadimda rodajin ik bolumunu hakki ile tamam ettigimden varsin icsin aslanim.
Far aydinlatmasina giydirecektimki , sunun ayari olsa gerek diyerek baktigimda "el" ile kuvrilarak yapila bilinen bir ayari varmis , ayarlayjnca muazzam oldugunu gordum.
Yapmam gereken ilk is 185 olsamda bot ile uc uca denge sagliyorum , mutlaka lover kit formul efmeliyim , bir kac santimde olsa faide eder mutlaka.
Ricam : Koruma demiri ihtiyaci ve cesit onerisi lutfen
(karter koruma,elcik koruma, ve orta sehpa orjinal ek olarak takili)
Herkese kazasiz belasiz , keyifli surusler dilerim.
(Canakkale>Balikesir>Izmir>Aydin>Denizli>Antalya>M ersin>Adana>Hatay dolayladinda idim , beyaz kask , sirt cantasi ve siyah kiyafetli sovalye ben deniz , atimda gumus gri tenere idi, kucuk buyuk motorlara en azindan kafa selami,selektor korna ile selam sactim ve aldim, kacirdiklarim oldu ise bagislasin.)
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
boyunuz benden uzun ben kit vs takmadım sizde azcık kullanın gerek kalmayacak emin olun yüksek oluşu hoşunuza gidecek..
tenere pişman etmez benim makina 43000 e geldi canavar gibi yani ben memnunum tavsiye ederim
asfalt lastiği sorarsan siraç
arazi sorarsan capra x
Lastik tavsiyesi iyi oldu , peki koruma demiri var sizde bunun model markasi nedir acaba?
(boy oyle olsada malum bacak arasi boyu vsvs , zorluyor hakikaten , yada korumali pantolon engel oluyor emin degilim , hersekilde biraz pistirmam gerek.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------
Tesekkur ederim daha iyisi senin olur insaallah , sorma ne buhranlar bunalimlar , kismet bugunlere imis.
koruma demiri aydın kardeşler
veya hepco becker
veya sw motech bak
giwi kappa dan uzak dur
Iste bunu merak ediyorum , neden? yahut orjinali nasildir , bi arkadasta yerli uretim bise takili idi radyatore baglanmis sacma sapan biseydi ,
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------
Unutmadan sorayim Ilk 1000 bakimda servis Antalya'da yag degisti filtre vs , bayiden alip 1000 e kadar harika iken servis yag degisimi sonrasi vitesler bayaa kemiklesti , acaba yagdanmidir , faturaya gore 10-40 yari sentetik yamalube konmus , tam sentetik olmasi gerekmiyormu!? bilen varmi acaba.
Koruma demiri için çok araştırdım. En sağlam ve en iyi koruyanı Hepco Becker. Ben çok memnunum.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Arkadaşlar iç lastiksiz kullanımı mümkün kılan şöyle bir ürün var https://www.ebay.com/itm/XT660-TENERE-Spoke-Wheel-Tubeless-Kit-21-1-85-and-17-2-75MT-OUTEX-/301590969155 bunu ya da benzeri bir ürünü kullanan oldu mu ?
ben f 800 yapan gördüm de maliyet ön arka için 5000 tl civarı
bence çok büyük para
3m 4412n endüstriyel bant ile de bu işlemi yapıyorlar.
Hocam bunun mantığı janttaki delikleri kapatmak değil mi ? Öyleyse ertano'nun da dediği gibi herhangi bir bant ile yapılabilir. Peki uygulamadan sonra ona göre lastik almak gerekir mi ? Bunu araştırmak da aklıma super tenere'lerde tel jant olmasına rağmen tubeless lastik kullanıldığını öğrenmemle geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
bahsettiğin bant ile burada bir uygulama yapılmış https://www.youtube.com/watch?v=AGyeA12terU
Koruma demirini serviste çıkma orjinal olarak , yarı fiatına hall ettik , 10-40 yarı sentetik yağı , 15-50 full sentetik yamalube ile değiştirttim , vitesler rahatladı tekrar.
Motospartan firmasından n11 üzerinden , far koruma edinmiş idim (115 tl), beraberinde bağlantı/montaj elemanları gelmedi , durumu n11'den ilettim , ertesi gün aradıllar (Nurullah bey) gayet olumlu şekilde hemen bulup/buldurup gerekirse imal ettirip adresime yollayacaklarını söylediler , bende ek maaliyet ne ise öderim dediğimde kabul etmeyip bedelsiz temin edip yollayacaklarını söylediler , buradan teşekkür ederim kendilerine.
Alçaltma uygulandı , sanırım 2-3 cm indi sele , şuan daha rahat hükm'edebiliyorum , buna mukabil yan ayak/sehpa açılınca ucu ucuna durmakta ( daha extrem alçaltma düşünen olursa diye uyarma babında şe ettim.)
Hocam peki http://www.enduromarket.com/urun/mef...aspx?CatId=169 bunlar nasıl ?
Pekala daha kâni olması içün , detay'a ineyim , maalesef yaşadığım yer İstanbul cumhuriyetinin o harikulade düz yol/asfalt/parke yollarına ve nizami kaldırım/banketlerine sahib değil , dolayısı ile bu kız siklet olarak şuan için benim üstümden atabileceğimden bi'hayli fazla kiloya sahib , bendenizde yarmagüle nisbeten çitlembik gibiyim vazyet bu , ahh apachi çok yakmayadın sele konforun iyi olaydı hiç bulaşırmıydım bu yarmagül'e
Carbon farkı , bir geldi saife coştu (soyunmam/öpüşmem foto atmam )
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)