Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu

Yamaha XT660Z Tenere

    REKLAM ALANI
  1. #181
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Karbon , yarmagülle Sana sonsuza kadar mutluluklar. En güzel günlerde , en güzel yollarda dileğiyle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------

    Başrolden karakter oyuncusuna terfi ettiğinde bir kaç foto atarsın umarız.
    Carbondioxid bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karbon , yarmagülle Sana sonsuza kadar mutluluklar. En güzel günlerde , en güzel yollarda dileğiyle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------

    Başrolden karakter oyuncusuna terfi ettiğinde bir kaç foto atarsın umarız.

    Teşekkür ederim Ali ağabey , daha iyileri senin olur inşaallah.

    Bi'gün "şaftlı bi fıstık" nasib/kısmet olur edinirsem , nikah/balayı fotosu söz olsun

  3. #183

    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Şehir
    ANKARA
    Herkese merhaba,
    Bir tnr almayi dusunuyorum ama aksilik bu ya bir turlu yanina gecip nedir ne degilidr eni boyu hatasi diye bakamadim.Ankara'da tnr sahibi bir arkadas varsa,bir kahve ismarlayip motor hakkinda laflasak hoş olmaz mi.Özelden mesaj ile ulasabilirsiniz,herkese keyifli sürüşler dilerim.
    F54 bunu beğendi.

  4. #184

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    3000 kilometrelik deneyimime istinaden (rodaj evresi , ve Abs'siz model görüşlerim).

    Konfor : Şahane.

    İşletim maaliyeti : Yağı suyu bakımı servis ücretleri gayeet makul(bence) , yakıt hesabını haalen yapamadım/yapmadım.

    Motor kuvvet/tork/hp : Açıkçası Apachi 250cc'nin keyfi yok(hafif olduğundan, ve 12.000 devire kadar ani çıkabildiğinden , çita gibi rahat kontrollü idi) , ağırlık ve bence rodaj 6000 km'de biter düsturumdan , haalen 6000 devir üstüne çıkmıyorum , buna mukabil artçı dahi olsa torku gayeet yeterli uzun yol motoru.

    Sonuç : Ağız tadı ile uzun seyahatler yapılabilinecek , "bence" orta ve ileri yaş grubu motoru , bilhassa benim senelerdir araştırdığım/arzuladığım , düşük devir ile böğürmeden tatlı seyri ve depo hacmi(23lt) paha biçilemez.

    Daha ateşli/performanslı bir motosiklet bakıyor iseniz , yanlış adres , buna mukabil orta/üst yaş grubu yada sakin mizaçlı iseniz işte budur

    ( Şu egzoz patırdamasa keşke..)
    F54 ve bursalıali bunu beğendiler.

  5. #185
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    o egzoz patırdaması yokmu beni benden alıyor off diyorum
    Carbondioxid ve tuttacromata bunu beğendiler.

  6. #186

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Ayna yükseltici kesin lazım , kask ile aynaya bakmak için kafayı eğiyorum , bu halde önü ani olsada göremiyorum , boşa değilmiş hakikaten elzem bir meret , birinci derecede hemde.

    Ayna yükseltme için tavsiyelerinizi alalım.

  7. #187
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    waytake var
    face den ara
    bi sor elinde olabilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

    pazarken birkaç estantane










    kaplan ve ben







    buda teneke parçası

    Carbondioxid bunu beğendi.

  8. #188

    Üyelik
    23 Ocak 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha YBR125 ESD, Bajaj Dominar D250
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iste bunu merak ediyorum , neden? yahut orjinali nasildir , bi arkadasta yerli uretim bise takili idi radyatore baglanmis sacma sapan biseydi ,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

    Unutmadan sorayim Ilk 1000 bakimda servis Antalya'da yag degisti filtre vs , bayiden alip 1000 e kadar harika iken servis yag degisimi sonrasi vitesler bayaa kemiklesti , acaba yagdanmidir , faturaya gore 10-40 yari sentetik yamalube konmus , tam sentetik olmasi gerekmiyormu!? bilen varmi acaba.
    Selamlar, hayırlı olsun öncelikle. Ülkede kalan son bir kaç 660 Tenere den birini almışsınız.

    Garanti bitene kadar Yamaha kendi yağını iteliyor, tavsiyem tam sentetik kullanın, mineral veya yarı sentetikden uzak durunuz. Sıcak ilkim de 15-50 daha uygun, yoksa 10-40 da oluyor. Benim garantim bitti, yakında yağımı değiştireceğim, Motul 7100 kullanacağım. Aynı yağı diğer motosikletim YBR125 de kullandım ve müthiş verim aldım.

    Hoşçakalınız.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  9. #189
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı Tekpiston adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, hayırlı olsun öncelikle. Ülkede kalan son bir kaç 660 Tenere den birini almışsınız.

    Garanti bitene kadar Yamaha kendi yağını iteliyor, tavsiyem tam sentetik kullanın, mineral veya yarı sentetikden uzak durunuz. Sıcak ilkim de 15-50 daha uygun, yoksa 10-40 da oluyor. Benim garantim bitti, yakında yağımı değiştireceğim, Motul 7100 kullanacağım. Aynı yağı diğer motosikletim YBR125 de kullandım ve müthiş verim aldım.

    Hoşçakalınız.
    Yarı sentetik 5100 kitapçıkta yazan bütün değerleri karşılarken 7100 tavsiyesini neye göre yaptınız acaba ?

  10. #190

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı Tekpiston adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, hayırlı olsun öncelikle. Ülkede kalan son bir kaç 660 Tenere den birini almışsınız.

    Garanti bitene kadar Yamaha kendi yağını iteliyor, tavsiyem tam sentetik kullanın, mineral veya yarı sentetikden uzak durunuz. Sıcak ilkim de 15-50 daha uygun, yoksa 10-40 da oluyor. Benim garantim bitti, yakında yağımı değiştireceğim, Motul 7100 kullanacağım. Aynı yağı diğer motosikletim YBR125 de kullandım ve müthiş verim aldım.

    Hoşçakalınız.
    Teşekkür ederim , evet şuan 3000'de , ilk 1000'de Antalya'da konulan 10-40 yarı sentetik yağı , 700 km sonra memlekete ulaşır ulaşmaz 1700 kmde 15-50 full ile değiştirttim , kesinlikle fark var . 10-40 yarı sentetikte vites geçişleri oldukça kemikli idi , neyse elimde olsa her 2000 kmde yenilerdim , de meret çok içiyor . 2000 kaldı 5000 bakımda yine aynı yağı yamalube'yi tercih edeceğim , dediğiniz gibi garanti sonrası motul/ipone denerim.

  11. #191

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motospartan firmasından n11 üzerinden , far koruma edinmiş idim (115 tl), beraberinde bağlantı/montaj elemanları gelmedi , durumu n11'den ilettim , ertesi gün aradıllar (Nurullah bey) gayet olumlu şekilde hemen bulup/buldurup gerekirse imal ettirip adresime yollayacaklarını söylediler , bende ek maaliyet ne ise öderim dediğimde kabul etmeyip bedelsiz temin edip yollayacaklarını söylediler , buradan teşekkür ederim kendilerine.

    Alçaltma uygulandı , sanırım 2-3 cm indi sele , şuan daha rahat hükm'edebiliyorum , buna mukabil yan ayak/sehpa açılınca ucu ucuna durmakta ( daha extrem alçaltma düşünen olursa diye uyarma babında şe ettim.)
    Bugün telefon ile kargocu arayıp kargonuz var didi , yok dedim benim bi siparişim vs yok yanlış olmasın gönderen kim dedim , filan filan dedi şaşırdım , hasılı kelam Motospartan montaj braket/elemanlarını temin edip yolamış , akşam üzeride Nurullah bey arayıp elime ulaşıp ulaşmadığını sordu sağolsun , bu firma virali gibi alınmasın ancak ilk günden beri iletişim/ilgi/bilgilendirme harika , tekrar teşekkür ediyorum.

    Alçaltma neticesinde yan ayak/sehpa uzun problemini servise gidip aktardım , tesadüfen sıfır alıp aynı şekilde kısa ayak sipariş eden kullanıcıdan orjinal olarak uygun fiata edindik , üstündekini söküp kesip biçip uygun hale getirdik , bu dertte bu şekilde bitti.

    Nazarlık olarak , garaj olarak kullandığım antre kısmına motoru geri manevra ile sokar iken , debriyaj tasının üst kısmını hafif sürtünce gevrek/sert olan boyalı kısım 2-3 cm söküldü , disk kilidi anahtarını kontağa eklemiş idim , kontak yuvası ardını salınımdan çizmiş.

    Far korumayı taktırmak gerek diye düşünüyorum , daha bugün mt7'li bir video paylaşıldı , karga vb? iri kuş sürücüyü teğet geçiyor/tersi , tenerenin kafa/boy/boyun/far malum deve gibi yüksekte , defalarca bizim yörenin tarla kuşlarını ıskaladım , neyseki ne hayvan canlara nede baa bişe olmasada , böylesi bir kontakta far pert olur bu kesin , hasılı kelam far korumasız çıplak hiss ettiriyor.

  12. #192

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Arkadaşlar şehir içi trafikte hangi devirlerde kullanıyorsunuz genelde ? Benimki biraz fazla yakıyor acaba sert sürüşten mi kaynaklanıyor ?

  13. #193

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı tuttacromata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şehir içi trafikte hangi devirlerde kullanıyorsunuz genelde ? Benimki biraz fazla yakıyor acaba sert sürüşten mi kaynaklanıyor ?
    Sakin ilçe yollarında 1-2 viteslerde 2500'e kadar düşürüyorum , yoğun trafik olsada 6000 devri bulmuyorum bile , o'da ani sıyrılma için , genel olarak şehir içinde 3000 devir , şehirler arası 3500 devirde çiçek gibi gidiyor zaten , yakıt hesabı haalen tutmuyorum.

    Çok yakıyordan kastınız nedir ? motor kaç kilometrede ? servise danıştınızmı ? bsşka bir servise götürün bilgisayara bağlasınlar , buji ve önemlisi "hava filtresi" ne durumda? , benzini mümkün mertebe yeni istasyonlardan alın(opet,bp,shell).

  14. #194

    Üyelik
    07 Ekim 2014
    Şehir
    Gebze
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sakin ilçe yollarında 1-2 viteslerde 2500'e kadar düşürüyorum , yoğun trafik olsada 6000 devri bulmuyorum bile , o'da ani sıyrılma için , genel olarak şehir içinde 3000 devir , şehirler arası 3500 devirde çiçek gibi gidiyor zaten , yakıt hesabı haalen tutmuyorum.

    Çok yakıyordan kastınız nedir ? motor kaç kilometrede ? servise danıştınızmı ? bsşka bir servise götürün bilgisayara bağlasınlar , buji ve önemlisi "hava filtresi" ne durumda? , benzini mümkün mertebe yeni istasyonlardan alın(opet,bp,shell).
    Bir depo ile 250 km kadar gidiyordu. Kilometre 20 binde. Bakımları yapılmıştı yakın zamanda. Hava filtresini de dün değiştirdim. Yalnız hava filtresi temiz görünüyordu dışarıdan. Bakalım yakıtı etkileyecek mi. Bir de ben kalkışlarda ani gaz veriyordum onu azalttım, şehir içi 3-4 bin devir civarlarında geziyordum onu da 2500'lere düşürdüm depoyu tamamen doldurdum bekliyorum bu sefer ne kadar yakacak. Bir de benim farın arkasında kabloların olduğu yerden hafif hafif yanık kokusu geliyor bunu yaşayan var mı daha önce ? Teşekkürler

  15. #195

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı tuttacromata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir depo ile 250 km kadar gidiyordu. Kilometre 20 binde. Bakımları yapılmıştı yakın zamanda. Hava filtresini de dün değiştirdim. Yalnız hava filtresi temiz görünüyordu dışarıdan. Bakalım yakıtı etkileyecek mi. Bir de ben kalkışlarda ani gaz veriyordum onu azalttım, şehir içi 3-4 bin devir civarlarında geziyordum onu da 2500'lere düşürdüm depoyu tamamen doldurdum bekliyorum bu sefer ne kadar yakacak. Bir de benim farın arkasında kabloların olduğu yerden hafif hafif yanık kokusu geliyor bunu yaşayan var mı daha önce ? Teşekkürler
    Sizin iyi donanimli bi yamaha servisine gidip , enjeksiyon haritası vs gibi yazilimsal durumu gözden gecirtmek icin bilgisayara baglatmanizi oneririm.

    Zincir gerginligi , lastik basinclari , dislilerin durumuda kontrol edilmeli.

    Kompresyon testide faydali olabilir , buji sokulup yerine bir sayac/gosterge gibi bisey takiliyordu sanirim , segmanlar/piston/silindir olasi kacak kompresyon sihhatlerinede baktirin , buji olmasi gereken modelmi degilmi aracin ilk sahibi sizmisiniz , degise onceki sahibi modifiye/uyumsuz parcalarmi kullanmis , bakilmasi gerek diyedusunuyorum , yaziktir boyle bir modeli heba etmeyin , gerekirse daha buyuk sehirdeki servislere gidip gostertin.

    Kablo kokusu filan , dakika kaybetmeden servisine gidin.

  16. #196

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    3014 km'de full etmiştim , tam 3150'de yine full ettim 6.53 lt aldı , bu hesaba göre 100km/litre ne yakmışım beynim sulandı yardım

    Kullanım , nadiren 5000 devire 3-5 defa sıyrılma maksadlı , uzun yoda 5.vites 3000 de 85-88 km tatlı seyir olarak gerçekleşti , hasılı opet benzin , ortalama 3000 devir , 2016 model abs'siz 3000 kilometredeki tenerenin yakıtı (bence rodaj 6000'dir) bugün ilk defa not alıp merak ettim vazyet budur.

  17. #197

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3014 km'de full etmiştim , tam 3150'de yine full ettim 6.53 lt aldı , bu hesaba göre 100km/litre ne yakmışım beynim sulandı yardım

    Kullanım , nadiren 5000 devire 3-5 defa sıyrılma maksadlı , uzun yoda 5.vites 3000 de 85-88 km tatlı seyir olarak gerçekleşti , hasılı opet benzin , ortalama 3000 devir , 2016 model abs'siz 3000 kilometredeki tenerenin yakıtı (bence rodaj 6000'dir) bugün ilk defa not alıp merak ettim vazyet budur.
    (100*653)/(3150-3014)=4,8
    Carbondioxid bunu beğendi.
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  18. #198

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (100*653)/(3150-3014)=4,8
    Teşekkür ederim, 4.8 demekki 23 lt depo ile , şu'anlık seyahate çıksam , ve 3000-3500 devir ile seyr'etsem 479 km soora finito , ehh 3000 km sonra yine/yeni bir 100km/lt hesabına bakmak gerekecek .

  19. #199

    Üyelik
    16 Şubat 2018
    merhaba arkadaşlar cok cok yeni bir tenereciyim (dün) acaba bana arazi için ve yumuşak bir lastik önerirmisiniz lastiklerimin durumu cok kotu

  20. #200
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    Alıntı gorkemteke adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar cok cok yeni bir tenereciyim (dün) acaba bana arazi için ve yumuşak bir lastik önerirmisiniz lastiklerimin durumu cok kotu
    Ben orijinal Metzeller Tourance'lar ile 26000 km yaptım ve hiç şikayet etmemiştim. Sonra Anlas Capra R'ye geçtim. Yolda iyiydi ama ilk toprak denemem facia oluyordu. Hazır Karayol Lastik Antalya her ikisini de getirmişken Capra X olanı alsaydım diyorum. Yolun toprağa ya da araziye düşecek ise ve asfaltta çok zorlamıyorum dersen Anlas Capra X öneririm. Bir sonraki lastik değişiminde bende mutlaka bu lastiğe geçeceğim.
    CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km


10. sayfa BirinciBirinci ... 89101112 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)