Evet piyasada su an icin problemi görünmeyen bir tek yuki gibi duruyor. Umarım bu şekilde devam eder. Bende birkac gune kadar almayı planlıyorum muhtemelen kırmızı rengini alıp sticker larını sokecegim. Kask olarak nolan marka planlıyorum baska önerisi olan varmı?
Bu motor sonuçta çinli , alırkan iyi düşünün yolda bırakabilir , sorun çıkarta bilir , yedek parça bulamamaya bilirsiniz bunları göze alıp ondan sonra motoru alın.
İmkanınız varsa japon alın.Şuana kadar bir problem çıkmadı ama bu çıkmayacağı anlamınada gelmez
AYnen dediğiniz gibi imkan meselesi ! zaten imkan olsa kimse riske girmek istemez ama sonuçta bu bir başlangıç motoru yani fiyatlara göre çinli haricinde bir seçeneğiniz yok .yedek parça sorunu oolacağını sanmıyorum sonuçta piyasada ki firmalar içerisinde YUKİ en eski ve köklü firma . en kötü ve son ihtimalle yurt dışından posta ile parça getirirsiniz diye düşünüyorum ama iş oralara varmaz sanırım
yardımlarınız için teşekkür ederim.. büyük ihtimal almayı düşünüyorum genede yeni birşey olursa bilgilendirirsiniz kazasız belasız iyi günlerde binin
Sol elimde 3-5 dikiş var onları yarın aldırıp yukiyle gazlamaya devam
Bir haftadır binemiyorum valla çok özledim karşısına oturup izliyorum gözümde büyüyor bazen R1 oluyor bazen 600 rr
Iphone yağ da koydum vites geçişlerinin iyileşeceğini umuyorum.
Bir sorun olmassa pazar güzel videolar çekeceğim.
Bu arada korumasız asla motora binmeyin basit bir kazada bile çok yara alıyor insan , eldivenler evde değilde elimde olsaydı hiçbir sorun olmayacaktı.Özellikle kask , kask olmadna tuvalete gitmeyin , kaskı takmadan kontağı bile çevirmeyin İyileşince gidip kendime biraz daha ekipman alacağım korumalı şort , sırt koruma vs.
MOTOR
Tip Dikey tek silindirli, 4 zamanlı
Dağıtım OHC, 2 vana
Besleme Karbüratör doğrudan ateş
Çap x strok n / a
Deplasman 250 cc
Güç 7,500 rpm 19 hp
Dönme momenti n / a
Sıkıştırma oranı n / a
Üzerinde Elektronik CDI
Başlangıç Elektrik
Yağlama Islak karter
ŞANZIMAN
Kutu 5 ileri
Debriyaj Manuel yağ banyosu içinde Çoklu-diskli
Birincil iletim Şelale dişli
Son Dişli Ring zincir
ŞASİ
Yapılandırma Çift vigaen çelik boru ve kare kesitli alüminyum arka maşa
Tilt direksiyon n / a
Ilerlemek n / a
SÜSPANSİYON
Kurşun Geleneksel teleskopik çatal düzenleme
Rota n / a
Arka Ayarlanabilir yay ön yüklü amortisör
Rota n / a
FRENLER
Ön Çift pistonlu kaliper ile 300 mm yüzen disk
Arka Tek pistonlu kaliper ile 220mm Tek disk
TAŞLARI
Lastikler Alüminyum çift 5 kollu
Ön lastik 110/70 R17
Arka lastik 130/70 R17
BOYUTLAR
Uzunluk / genişlik / yükseklik 2.000 / 690 / 1.075 mm
Koltuk yükseklik n / a
Dingil açıklığı 1.425 mm
DIGER RAKAMLAR
Yakıt tankı 12 litre
Ağırlık 148 kg
Maksimum hız 135 km / saat (tahmini)
Aynen öyle. Piyasada kronik arızalara karışmamış tek motosiklet Spitzer 250 var. Ona da hava soğutmalı diye muhalefet oluyorlar Fakat ben sordurdum, hiçbir motosiklet ustası hava soğutmalı olduğundan şikayetçi değil açıkçası, aksine en iyisi diyorlar... Kask olarak nolan iyidir, ben bir tedarikçiyi bekliyorum açıkçası. Sharp kask testinden 5 yıldız alıp uygun fiyata sahip BELL kaskları var, o içimi ısıttı birazcık
En az 2 sene yada 20.000 KM kullanırım. Allaha çok şükürler olsun KM yi geri sardırma gibi kul hakkı yediğim de yok. (Kasten söyledim, kimse yapmasın, yaptıysada vicdanı sızlasın) Şuan için hiçbir sorunu yok, yabancı ülkelerde aynı motosiklet farklı isimlerle kullanıyorlar, bazı forumları ve blogları ingilizcemin yettiği ve translate den kullandığım kadar okudum apaçiler harici bir problem yok. Kullanmadan yorum yapmak asla doğru olmaz, kullandıkça söyleyeceğim bakalım
Arkadaşlar yeni paylaşım yokmu? Ben siparişi verdim ancak çarşamba akşamı gelecek makine daha sonra paylaşım a dewam. ..
Ama yeter be :D tam işte bu motoru alacağım diyorum ve hoop oradan devasa bır sele yukseklıgı cıkıyor cok uzucu :D
Asla unutmayın ki otomobil ve araçların motorlari en çok taciz ettiği ülkelerden birinde yaşıyoruz motorsiklet kullanmak her ne kadar güzel olsa da hiç bir şekilde tedbiri elden bırakmayın trafikte dikkat hayat kurtarır "Tekeriniz Düz Bassın ! "
Evet motor 250 cc olabilir ancak emsallerinden daha kaslı duruyor .
Ben pazar videolar çekecektim fırsatım olmadı malesef.Dün gece ufak bir video çektim akşama yükleyip atarım buraya.
Sele yüksekliği çok problem değil.Eğer daha önce baya motor tecrübeniz varsa problem olmaz.Benimde boyum 1.70 sorun olmuyor çok
Dostum 50 cc lik scooter dan bu yana bi 4-5 yıldır falan motosiklet kullanıyorum bilemiyorum CBR'ın 125 inin Honda olması bana cazip geliyor fakat bununda 25 cc olması iyi 125 lik uzn zamandır suruyorum tekrar bir 125 daha almak saçma geliyor açıkçası :D Arkadaşlarımda birsi de yuki 250 alacaktı ama motor tecrübesi neredeyse yok boyu 1.73 - 74 gibi bir sey sanırım kilosuda 80 civarında dedim bence bi 125 likle başla diyede para yok 250 alamam bir daha dedi bi şey demedim bende aslında su hyosungda baya cazıp gelıyo acaba bı sene daha bekleyip oyle bı sey mi alsam debriyajlılar da pek tecrübem yok 250 cc fazlamı gelır acaba ? 125 de bi süre sonra yetmez diyorlar bilemiyorum b el atın :D
Asla unutmayın ki otomobil ve araçların motorlari en çok taciz ettiği ülkelerden birinde yaşıyoruz motorsiklet kullanmak her ne kadar güzel olsa da hiç bir şekilde tedbiri elden bırakmayın trafikte dikkat hayat kurtarır "Tekeriniz Düz Bassın ! "
Motor 250 cc olarak geçsede 223 cc ve 19 beygir yani güçlü değil o yüzden gözünüzü korkutmasın.Kafanızda fazla güçlü birşey canlandırıp yukiyi alınca hayal kırıklığı çekmeyin
Şöyle söyliyeyim düz yolda 0-100 sanırım 12-13 saniyede çıkar.
ARKADAŞLAR Makinem geldi nihayet ... Dün akşam teslim aldım , plaka vs. işlemleri bitmediğinden çok kullanma şansım olmadı .. Görünüş olarak süper bir makine, 1,90 boyundayım ve oldukça rahat oturuşu ve gidon mesafesi.Ses oldukça tatmin edici ancak tabiki motor gücü olarak size pek fazla bir şey sunmuyor , Ben zaten başlangıç motoru olarak aldım sanırım gelecek yaza satarım . Kullandıkça çıkacak olan problemlerden yada konfordan sıkça bahsedeceğim.
sLm arkadaşLaR İlk motorumu alacam da honda nın 2013 125 cc ve yuki nin 2103 model 25 cc arasında kaldım ikiside hemen hemen aynı fiat ama . yuki yi çin malı falan die hor görüolar akılm karışdı bnce 250 cc de en yygun yuki sizce alaym mı ? kullananlar varsa biraz yardımcı olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------
sLm arkadaşLaR İlk motorumu alacam da honda nın 2013 125 cc ve yuki nin 2103 model 250 cc arasında kaldım ikiside hemen hemen aynı fiat ama . yuki yi çin malı falan die hor görüolar akılm karışdı bnce 250 cc de en yygun yuki sizce alaym mı ? kullananlar varsa biraz yardımcı olsun
Bugün aşağı yukarı 100 km yaptım. Ilk izlenimlerim 1. Kesinlikle en iyi görüntü spitzer de mevcut her gören birdaha bakiyor hatta annemler bu fiyata aldigima inanmadi :-)
2. Titreşim fazla ancak tabiki rodaj suresince bu cok normal zamanla azalacak tir.
3. Bosa almak hayli zor baya ugrastiriyor ancak buda ayni sekilde zamanla oturacak.
4.surus pozisyonu rahat, yatmak zorunda kalmıyorsunuz buda belinize iyi geliyor:-)
5. Performan olarak zaten fazla birsey beklememek lazim ancak 6000 devir de 5. Vitesle 78-80 gördüm.
6. Virajlarda fazla zorlamadim ortalama yol tutusu var, suspansiyon lar orta sertlik te rahatsiz edici değil
Genel olarak ilk sürüş deneyimim bunlar zamanla bilgileri guncelleyecegim.
Vallahi arkadaşlar merak ettiğim şey şu yzf r1 125 ile bu yukinin arasındaki fiyat farkı nedir?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)