Her motorda olmuyor kullanma şekline baglı
Her motorda olmuyor kullanma şekline baglı
BuLuT61
Hayırlı Günler.Bende siyah cbs 150 var ama force modeli.Çok hoş bi motor olduğu zaten söylemeye gerek yok.Vibrasyon sıfır.Ve gercekten iyi kacıyor.300 Km bakımını daha dün yaptırdım.Memnunum motorumdan,Yakında fotoğraflar atarım.Hayırlı forumlar...
Sağolun.Evet aynı motor.Motorumdan memnunum.Trabant marka aracımdan sonra beleşe gidiyomuşum gibi oluyor.Ve cidden Ybr'yi felan Tokatlıyor (:
1700kmlik motoran cgl150 balancer tecrübemi aktarmak isterim. Öncesinde daha önce motosiklem tecrübemin olmadığını belirtmek isterim. Devir saati ve hız göstergesinin hantallığı benim motoranımda da var. İnanılmaz seri bir motosiklet. 12000devire 4. Viteste bile çok rahat çıkabiliyor. 5. Viteste ise 11000devirde 115km gösteriyor. Ankara yenimahaleyi bilen arkadaslarım hak vereceklerdir, y.mah ve şentepe'de dik ve uzun rampalar var. Artçıyla dahi 3. Viteste 70-80 arası tırmanıyor. Sinyal lambalarına orta siddette darbelerde dagılmasın diye araya yumusak malzeme kullanmışlar. O kadar yumuşakki on sinyaller ruzgardan yırtıldı. Demirler için de motoranım için en azından söyleyebilirim, insan gucuyle kırılabilecek gibi görünmüyor bana. Bu sene ıslak zeminde tecrübe etme fırsatım oldu, orj lastiklerin tutuşu 10/1 çok fazla temkinli olmak lazım. Bunların hepsi aynı fabrikada aynı banttan çıkar, ufak degişikliklerle model farkı olur. Motoranıma gore daha yakışıklı cbs alacak arkadaslar varsa yardımcı olabilir belki.
Bizim cbs de 1300km'yi buldu son günlerde üzerinden inmedim. 2 aydır kullanıyorum, daha anca bugün 2 kişinin dikkatini çekti motorum :D Biri bizim fakültenin güvenlikçisi, diğeri kırmızı ışıkta yan yana durduğum kurye abi :D Ben memnunum Allah'a şükür, seviyorum motorumu
Bugün, 70km hızı geçince bariz duyulan ve ön taraftan gelen zırıltıyı farkettim. Kenara çekip sağını solunu inceledim, gevşek biyer tespit edemedim. Boştayken gaz verdim, durduğu yerde olmuyor zırıltı. Göstergelerin altından filan mı geliyor acaba. Nasip olursa cumartesi bizim buradaki motosiklet grubu ile buluşacağım, tecrübelilere denetip yardımcı olmalarını isteyeceğim. Servise gitsem şimdi sırf onun için 20-30 lira para veririz. Zaten 2000'de yağ için giderim inşallah.
Bir de, maksimum 105'i gördüm şimdilik. Antalya-İzmir yoluna çıktım, bastım biraz, daha da çıkardı belki ama, yol bitti :D
o zırıltıyı motoranımda bende duyuyorum. Kontak anahtarına bi kapak yapmışlar ona bastırınca kesiliyo.
Hayırlı forumlar bendede yüksek devırlerde hafif geliyo ama çokta kafaya takmadım.Bizim arkadasta ybr var.Gezerken dediki senin motor çok ciğerli çalışıyo bi egzoz taktıralım.Acaba Başka bir egzoz takınca motor garanti dışına çıkıyor mu ? Ve çıkınca nelerden mahrum kalıyorum?...Hayırlı forumlar....
Denedim bugün de, tam anlayamadım kaynak orası mı değil mi diye. Akşam ya da yarın yine denerim inşallah. Cb125e forumunda bi zırıltıdan bahsedilmiş ve çözüm olarak gösterge paneliyle, gidon demiri arasına sünger gibi parça koymuşlar. Kontak kapağıyla kesin çözüme ulaşamazsam, o yöntemi denerim bir de.
bu zırıltıdan depo kapagından da geliyodu, yarık şamyelden kapak contasına destek yaptım, kesildi. De bi hava ayarı yapmışım 10 numara oldu. Sunu farkettim bugun, arka frene basınca fren lambası yanmıyo. 'müşür'den oldugunu dusunuyorum. Ona da haftaya bakarım artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------
garanti kapsamı dışında kalır diye dusnuyorum. Neden?
1. Orjinal olmayan parca takılıyo
2. Yetkisi olmayan insanlar motosikletinde modifikasyon yapıyo.
Garantiye ihtiyacın oldugunda -ki inşallah olmaz- yetkili servis bunları senin aleyhine kullanacaktır. Mesela, karter tapası düştü yagın boşaldı. Tahmin edersin olacakları. Alakası olmadığı halde kapsam dışına itebilirler diye düşünüyorum. Tabi insiyatif meselesi. Servistekine kalmış.
İyi forumlar.Benim motor 650 kmyi buldu.Babamın boyu kısa oldugu için durmada zorlanıyor.Bi çözümü varmıdır ? Birde koruma demiri takayımmı ? Teşekkürler hayırlı forumlar...
Ayaklarını yere sürterek mi durduruyor motoru, ne ilgisi var durmayla boyun ? Boy mesele olsa bile bir ayağın parmak ucunun yere değmesi motosikleti dik tutmak için yeterlidir tecrübeli kişilere.
At, avrat, silah emanet verilmez geçmiş olsun ama.
saol verdik işte bide ilginç olan arkasındaki kızda ehliyet var arkadaşda ehliyetyok motoru topladık allahaşükür[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------
http://m1305.hizliresim.com/19/6/mtwtl.jpg[IMG]http:
Kazadan sonraki dağılmış halinin fotoğrafları yok mu ?
Bence motora konulan asıl dandik yağ Magnatec olmuş. Motosiklete Magnatec koyulmaz. Rodaj yağı da zaten rodaj dönemi için, yani yumuşak kullanma, alıştırma dönemi için konulan bir yağ. Bu dönemde motor zorlanırsa yeterli yağlama sağlayamaz. Motoru rodajda nasıl kullandın ? Sıkıştırdın mı ?
Bizim oğlan 2800km'yi buldu. 600'de, 1000'de ve 2000'de yağ değişimi (Castrol Power1 10w40) ve bir defa sübap ayarı (yaptık dediler ama ben hiçbir fark anlamadım) ile bu km'ye geldik. Allah'a şükür bir sıkıntımız olmadı. Aynaları değiştirdim, mondial drift aynaları aldım. Kendi orijinal aynalarından kat kat güzel oldu. Görüş açısı da %50 arttı diyebilirim. 20-25TL arası değişiyor, drift aynaları. Kesinlikle tavsiye ederim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)