Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

Sym Joymax 250i

    REKLAM ALANI
  1. #281
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    marş esnasında arıza lambası yanma sebebi için videoyu izleyebilirsiniz.

    mehmetseza, The Dude, demirkan ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #282
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    Alıntı aggressive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    marş esnasında arıza lambası yanma sebebi için videoyu izleyebilirsiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=NuuzL0ZmvMM
    motordan sokulmus bır akü ıcın voltajın kac volt olması lazım.?
    benım aku dısarda ayda bır sarj edıyorım 11 v tan 12.26 ya falan cıkıyor sanırım uzerındeyken 13v larda gosterıyordu aku bıtık mıdır?

  3. #283
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    12 volt üzeri iyi bir voltajdır fakat akünün içindeki plakalar ömrünü tamamlayınca yeteri kadar amper gücü üretemediğinden marş almaz motorlar.

    özellikle motor kullanılmadığı zamanlarda motorda ekstra donanın yoksa alarm vs gibi motosiklet çok az akım çeker ve bu akım 1-2-3 ay kadar motor çalışmasada aküyü bitirmez motosiklet çalışır.

    ama akünüz bitikse bu durum 1 hafta yada 1 günde bile olabilir durduk yere akü deşarj olunca o aküden çok da bişey beklemeyin.
    mehmetseza bunu beğendi.

  4. #284
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    Alıntı aggressive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    12 volt üzeri iyi bir voltajdır fakat akünün içindeki plakalar ömrünü tamamlayınca yeteri kadar amper gücü üretemediğinden marş almaz motorlar.

    özellikle motor kullanılmadığı zamanlarda motorda ekstra donanın yoksa alarm vs gibi motosiklet çok az akım çeker ve bu akım 1-2-3 ay kadar motor çalışmasada aküyü bitirmez motosiklet çalışır.

    ama akünüz bitikse bu durum 1 hafta yada 1 günde bile olabilir durduk yere akü deşarj olunca o aküden çok da bişey beklemeyin.
    ok tesekkurler

  5. #285
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    Merhaba arkadaşlar, yağ yakma konusunda konu içerisinde bi yazı bulamadım. Benim Joymax 50000de yağ yakmaya başladı bunun üzerine yaklaşık 2000 km yol yaptım neredeyse 1 litre ekleme yapmış oldum bu zamana kadar.

    Genelde ustalar ve servisler piston silindir set diyor sadece bi' servis ölçüm yapılır duruma göre silindir gerekirse silindir de değişir dedi. O da işçilik fiyatını oldukça uçuk söylemişti yalan olmasın 1000 tl

    Sizin motorlarınız kaç km'de yağ yakmaya başladı yada ben 70.000 deyim hala yakmıyor diyeniniz var mı merak ediyorum. Motor yaptırma kısmına girişince detayları yine sizinle paylaşırım.

    Düzeltme: 1800 km yol yapmışım.

  6. #286
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    Alıntı daparadoks adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, yağ yakma konusunda konu içerisinde bi yazı bulamadım. Benim Joymax 50000de yağ yakmaya başladı bunun üzerine yaklaşık 2000 km yol yaptım neredeyse 1 litre ekleme yapmış oldum bu zamana kadar.

    Genelde ustalar ve servisler piston silindir set diyor sadece bi' servis ölçüm yapılır duruma göre silindir gerekirse silindir de değişir dedi. O da işçilik fiyatını oldukça uçuk söylemişti yalan olmasın 1000 tl

    Sizin motorlarınız kaç km'de yağ yakmaya başladı yada ben 70.000 deyim hala yakmıyor diyeniniz var mı merak ediyorum. Motor yaptırma kısmına girişince detayları yine sizinle paylaşırım.

    Düzeltme: 1800 km yol yapmışım.
    sureklı sehırdısında durmaksızın mı kullanıyorsunuz motoru?50.000km de yag yakması bana bıraz erkenmıs gıbı geldı, daha once baska forumlarda okudugum normal sakın surus ve rutın bakımları atlamadıgınızda 100.000km ye kadar bu motorşda sıkıntı yasanmadıgıydı...dun de bır arkadasımız yazmıstı 48.000km de sanzımandan ses gelıyor kronık sorun dıye, ıcımden hayıflanmaya basladım bızım motorlar ne kadar dayanıksızmıs dıye

  7. #287
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    Şehiriçi şehir dışı karışık kullanıyorum. İşe gidip gelmek için 6 ay kadar düzenli kullandım onun dışında işe gidip gelmek için kullanmadım. Sürekli 2 kişi biniyoruz ve 90'ı geçmem. Şanzıman benim de gitti, rulman sıyırması sonucunda. Motoru 12.000 kmde almıştım bakımlarını düzenli yaptırdım sanırım yeterince özenli yaptırmamışım. Mesela yağ olarak castrol power1 kullandım motoru yaprırsam tam sentetik bi yağ kullanacağım kesin.

    Sizin Gts 250 kaç kmde acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

    Şanzımanı da 29.000 de yaptırmışım.

  8. #288
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    Alıntı daparadoks adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehiriçi şehir dışı karışık kullanıyorum. İşe gidip gelmek için 6 ay kadar düzenli kullandım onun dışında işe gidip gelmek için kullanmadım. Sürekli 2 kişi biniyoruz ve 90'ı geçmem. Şanzıman benim de gitti, rulman sıyırması sonucunda. Motoru 12.000 kmde almıştım bakımlarını düzenli yaptırdım sanırım yeterince özenli yaptırmamışım. Mesela yağ olarak castrol power1 kullandım motoru yaprırsam tam sentetik bi yağ kullanacağım kesin.

    Sizin Gts 250 kaç kmde acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

    Şanzımanı da 29.000 de yaptırmışım.
    ben gts yı 0 km de almıstım ve sanırım 5 yıl kullandım 26000km de sattım.rutın bakım dısında hıcbır masrafım olmamıstı.2015 de joymax aldım 78km kastamonudan gıdıp alıp getırdım.3000km bakımını resmı servıste yaptırdım 6000km bakımını kendım halen yapacagım motor kapalı garajımda akusuz bır sekılde ortulu duruyor.bugune degın bıdıgım ve halıhazırdakı tum motorlarakı hepsı sym yag olarak castrol power1 kullandım kullanmaktayım.

  9. #289
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    geçmiş olsun. umarım kısa zamanda sorunları çözersiniz.

    şu an için 33.000 km deyim,
    yazdığınız problemler ile karşılaşmadım,
    evvelki gts250 modelinde de karşılaşmamıştım, 90.000 km üzeri idi sattığımda.
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  10. #290
    adem87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax
    Selamın Aleyküm Arkadaşlar

    Joymax ile ben de aranıza katıldım.
    Motorumu 4 ay kadar önce kasım başında Gebze'den ikinci el olarak aldım.
    2017 model 1100 kmde absli versiyon denk geldi. Bilinçli olarak tercih etmemiştim ama şimdi izlediğim videolardan iyi ki de absli almışım diyorum.
    İlk motorum olur kendileri. Ehliyetim olmadığı için Gebze'den Bayrampaşa'ya kadar bir arkadaşım getirdi sağ olsun.
    Hemen garaja çektik aküyü söktük bir daha da çıkarmadım.
    2 hafta sonra sınavım var.
    Motosikleti almaktaki amacım yakın mesafeli sayılabilecek hafta sonu kaçamakları yapmak.
    Kamp olur, günübirlik doğa deniz gezisi olur maksat İstanbul'dan kısa süreli de olsa kaçabilmek.
    Ama daha İstanbul'dan çıkmadan dönüş trafiği stresine girmemek
    Herkese kazasız belasız sürüşler.
    [IMG][/IMG]

  11. #291
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    hayırlı olsun ıyı gunlerde kullan Allah kaz bela vermesın
    adem87 bunu beğendi.

  12. #292
    demirkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SYM JOYMAX 250i
    hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler...
    adem87 bunu beğendi.

  13. #293
    adem87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax
    Alıntı mehmetseza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun ıyı gunlerde kullan Allah kaz bela vermesın
    Teşekkürler
    Alıntı demirkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler...
    Teşekkürler

  14. #294
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    Alıntı daparadoks adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, yağ yakma konusunda konu içerisinde bi yazı bulamadım. Benim Joymax 50000de yağ yakmaya başladı bunun üzerine yaklaşık 2000 km yol yaptım neredeyse 1 litre ekleme yapmış oldum bu zamana kadar.

    Genelde ustalar ve servisler piston silindir set diyor sadece bi' servis ölçüm yapılır duruma göre silindir gerekirse silindir de değişir dedi. O da işçilik fiyatını oldukça uçuk söylemişti yalan olmasın 1000 tl

    Sizin motorlarınız kaç km'de yağ yakmaya başladı yada ben 70.000 deyim hala yakmıyor diyeniniz var mı merak ediyorum. Motor yaptırma kısmına girişince detayları yine sizinle paylaşırım.

    Düzeltme: 1800 km yol yapmışım.

    tek silindir motorların hayatları yüksek devir kullanıma bağlıdır.devamlı yüksek devir kalkışlarla bezenmiş otoban üstü dipgazlar malesef sekmanı çabuk yiyor, yağ kalitesine gelecek olursak 2006 yılından beri aralıksız bakımlarımı kendim yaparım yağlarımı fabrika kitaplarında yazan km lerde değiştiririm fakat yağsız kalmamış kaliteli yağ ile yağlanmış motor eğer agresif sürüş yüksek devirli kullanıma dayanamamakta.

    ben 30binde sekman attım kendim yaptım işçiliği sadece segman ve subap lastiklerini yeniledim silindir ve pistonum tertemizdi.
    uzun ömürlü olması için 70-80km leri geçmemek yüksek devirleri göstermemek joymaxı uzun ömürlü kılar yoksa 100bin oldu benim motorum yağ eksiltmiyor diyen adam yağı 1000km de değiştiriyordur

    çoğu kullanıcı motorundan ne kadar yağ çıktığından bile haberdar değil servislere bakıyorum çıkan yağı litre kabına alıp ölçmüyorlar bile.

    agility city 125 scooter ıma 26 binde sekman atmıştım.

    Alıntı mehmetseza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sureklı sehırdısında durmaksızın mı kullanıyorsunuz motoru?50.000km de yag yakması bana bıraz erkenmıs gıbı geldı, daha once baska forumlarda okudugum normal sakın surus ve rutın bakımları atlamadıgınızda 100.000km ye kadar bu motorşda sıkıntı yasanmadıgıydı...dun de bır arkadasımız yazmıstı 48.000km de sanzımandan ses gelıyor kronık sorun dıye, ıcımden hayıflanmaya basladım bızım motorlar ne kadar dayanıksızmıs dıye

    100bin km olayını fransada garanti olarak falanda lanse ettiler ama o işler türkiye kullanıcı grubunda biraz şehir efsanesi herkes motoru mülayim kullanmıyor

    şanzıman sesi tasarım hatasından başka bişey değil ee tabi servisee bir yerden ekmek yiyecek değil mi onun için yapılmış şeyler bunlar.



    Alıntı mehmetseza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben gts yı 0 km de almıstım ve sanırım 5 yıl kullandım 26000km de sattım.rutın bakım dısında hıcbır masrafım olmamıstı.2015 de joymax aldım 78km kastamonudan gıdıp alıp getırdım.3000km bakımını resmı servıste yaptırdım 6000km bakımını kendım halen yapacagım motor kapalı garajımda akusuz bır sekılde ortulu duruyor.bugune degın bıdıgım ve halıhazırdakı tum motorlarakı hepsı sym yag olarak castrol power1 kullandım kullanmaktayım.

    daha önce sekman atılmış olabilir motorunuza büyük ihtimal şanzımanda

    Alıntı adem87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamın Aleyküm Arkadaşlar

    Joymax ile ben de aranıza katıldım.
    Motorumu 4 ay kadar önce kasım başında Gebze'den ikinci el olarak aldım.
    2017 model 1100 kmde absli versiyon denk geldi. Bilinçli olarak tercih etmemiştim ama şimdi izlediğim videolardan iyi ki de absli almışım diyorum.
    İlk motorum olur kendileri. Ehliyetim olmadığı için Gebze'den Bayrampaşa'ya kadar bir arkadaşım getirdi sağ olsun.
    Hemen garaja çektik aküyü söktük bir daha da çıkarmadım.
    2 hafta sonra sınavım var.
    Motosikleti almaktaki amacım yakın mesafeli sayılabilecek hafta sonu kaçamakları yapmak.
    Kamp olur, günübirlik doğa deniz gezisi olur maksat İstanbul'dan kısa süreli de olsa kaçabilmek.
    Ama daha İstanbul'dan çıkmadan dönüş trafiği stresine girmemek
    Herkese kazasız belasız sürüşler.
    http://<a href="https://resmim.net/f...JdcVB.jfif</a>
    hayırlı olsun güle güle kullanın

  15. #295
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    Alıntı aggressive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek silindir motorların hayatları yüksek devir kullanıma bağlıdır.devamlı yüksek devir kalkışlarla bezenmiş otoban üstü dipgazlar malesef sekmanı çabuk yiyor, yağ kalitesine gelecek olursak 2006 yılından beri aralıksız bakımlarımı kendim yaparım yağlarımı fabrika kitaplarında yazan km lerde değiştiririm fakat yağsız kalmamış kaliteli yağ ile yağlanmış motor eğer agresif sürüş yüksek devirli kullanıma dayanamamakta.

    ben 30binde sekman attım kendim yaptım işçiliği sadece segman ve subap lastiklerini yeniledim silindir ve pistonum tertemizdi.
    uzun ömürlü olması için 70-80km leri geçmemek yüksek devirleri göstermemek joymaxı uzun ömürlü kılar yoksa 100bin oldu benim motorum yağ eksiltmiyor diyen adam yağı 1000km de değiştiriyordur

    çoğu kullanıcı motorundan ne kadar yağ çıktığından bile haberdar değil servislere bakıyorum çıkan yağı litre kabına alıp ölçmüyorlar bile.

    agility city 125 scooter ıma 26 binde sekman atmıştım.

    Uzun ve detaylı yorum için teşekkürler. Ben de sadece sekman ile hallolur diye düşünüyorum ama genelde servisler ve ustalar komple silindir sette ısrarcı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------

    Alıntı The Dude adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun. umarım kısa zamanda sorunları çözersiniz.

    şu an için 33.000 km deyim,
    yazdığınız problemler ile karşılaşmadım,
    evvelki gts250 modelinde de karşılaşmamıştım, 90.000 km üzeri idi sattığımda.
    Sorunsuz nice 33.000 kmler
    The Dude bunu beğendi.

  16. #296
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    Alıntı aggressive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek silindir motorların hayatları yüksek devir kullanıma bağlıdır.devamlı yüksek devir kalkışlarla bezenmiş otoban üstü dipgazlar malesef sekmanı çabuk yiyor, yağ kalitesine gelecek olursak 2006 yılından beri aralıksız bakımlarımı kendim yaparım yağlarımı fabrika kitaplarında yazan km lerde değiştiririm fakat yağsız kalmamış kaliteli yağ ile yağlanmış motor eğer agresif sürüş yüksek devirli kullanıma dayanamamakta.

    ben 30binde sekman attım kendim yaptım işçiliği sadece segman ve subap lastiklerini yeniledim silindir ve pistonum tertemizdi.
    uzun ömürlü olması için 70-80km leri geçmemek yüksek devirleri göstermemek joymaxı uzun ömürlü kılar yoksa 100bin oldu benim motorum yağ eksiltmiyor diyen adam yağı 1000km de değiştiriyordur

    çoğu kullanıcı motorundan ne kadar yağ çıktığından bile haberdar değil servislere bakıyorum çıkan yağı litre kabına alıp ölçmüyorlar bile.

    agility city 125 scooter ıma 26 binde sekman atmıştım.




    100bin km olayını fransada garanti olarak falanda lanse ettiler ama o işler türkiye kullanıcı grubunda biraz şehir efsanesi herkes motoru mülayim kullanmıyor

    şanzıman sesi tasarım hatasından başka bişey değil ee tabi servisee bir yerden ekmek yiyecek değil mi onun için yapılmış şeyler bunlar.






    daha önce sekman atılmış olabilir motorunuza büyük ihtimal şanzımanda



    hayırlı olsun güle güle kullanın
    ben motorlarımı ya sıfır km de yada 1000kmde az bır sekılde satın aldım.26.000km de sattıgım motoru anakardakı bayısınden 78km aldıgım motoru ıse kastamonu bayısınden satın aldım dolayısıyla oncesınde sekman atılma durumları yok motorların.cıkan yagı olcme hadısesı zaten aklımdaydı.motorların bakımını kendım yapmaya yazlıktakı fıdelllarla basladım.kaş da ıkı adet var bırı benım bırı oglanın.ankaradada oglanın jet4 unun bakımlarını yaptım.joymaxı Insallah bır ıkı aya yag ve hava fıltresı degısımıne tabı tutarız o vakıtte cıkan yagı olcerız eksıltmesı var mı dıye.hos eksıltme oldugunda jontadan hava fıltesının ordan yda sanzımandan yag atması gerekmez mı?yanı kapalı bır alandan dısarı sızma olmazsa yag eksıltme durumu nasıl olabılır?bılmedıgım ıcın sordum bu soruyu.ayrıca ben yaklasık on yıldır tum ayglarımı anakarda sah makınadan alırım castrol power 1 yada repsol.ordan bana soyledıklerı "bu aletlere koydugun bu yaglar 5000 km goturur zıra sen sehır ıcı dur kalk yapmıyorsun sadece haftasonları uc ay bınıyorsun bu sebeple her 2000-3000km de yag degsıtırmene gerek yok".gercekten de ben motorları actıgımda yag degısımı ıcın 3000 km de yagların rengı sıyah degıl normal sarı renkte aktıgından joymaxın bakımı 1000km falan gectı yanı.

  17. #297
    aggressive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Tgb X-Motion 250
    Alıntı mehmetseza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    78km aldıgım motoru ıse kastamonu bayısınden satın aldım dolayısıyla oncesınde sekman atılma durumları yok motorların.

    cıkan yagı olcme hadısesı zaten aklımdaydı.

    hos eksıltme oldugunda jontadan hava fıltesının ordan yda sanzımandan yag atması gerekmez mı?

    yanı kapalı bır alandan dısarı sızma olmazsa yag eksıltme durumu nasıl olabılır?bılmedıgım ıcın sordum bu soruyu.

    ayrıca ben yaklasık on yıldır tum ayglarımı anakarda sah makınadan alırım castrol power 1 yada repsol.ordan bana soyledıklerı "bu aletlere koydugun bu yaglar 5000 km goturur zıra sen sehır ıcı dur kalk yapmıyorsun sadece haftasonları uc ay bınıyorsun bu sebeple her 2000-3000km de yag degsıtırmene gerek yok".gercekten de ben motorları actıgımda yag degısımı ıcın 3000 km de yagların rengı sıyah degıl normal sarı renkte aktıgından joymaxın bakımı 1000km falan gectı yanı.
    hocam şimdi şöyle ifade edeyim bayilerden alındı diye motorlar ne yazık ki masum olmayabiliyorlar. japon motor bayisinden kazasız diye renk değiştirilmiş 800cc lik motorun satıldığına gene aynı markanın bayisinden istanbul şubesinden pert kayıtlı k1200s e hiç birşey yok denilerek satılmaya çalışıldığına şahit olduk.

    türkiyede servsicilik yetkili yada yetkisiz olanların aslında gerçekten ustalık ünvanlarını hak etmiş esnaflara özel denetimlere tabi tutularak verilmesi gerektiğini düşünüyorum. kimse bu alanları denetlemiyor.illa servise bıraktığımız araçtan anlamamız gerekmiyor.adam tek silindirli motora senkron ayarı yaptım diyor sahibiyle resmen dalga geçiyorlar.

    yağ yakma olayı motorun çalışma sistemiyle alakalı bir durumdur.motorun yağlanmaması gereken alanlarıa yağ ulaşması sebeiyle oluşan durumdur.

    segman, silidir, üst kapak, sibop ve sibop lastiği gibi parçaların aşınmasıyla gerçekleşebilmektedir.

    yanma odasına erişen yağ; yakıt ile birlikte yakılarak egzozdan duman olarak atılır. motorunuz rutin bakım periyoduna kadar mevcut yağın tamamını bile yakıp kendine zarar verebilecek bir dizayndadır. bazı motorlarda yağ seviye ikaz lambası koyuyorlar bu güzel özellik ama bizim motorlar gibi basit tasarımlarda ne yazık ki yok.

  18. #298
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    soğutma sisteminde hava olduğunu düşünüyordum ama sanırım daha farklı bir problem var,
    sistem içerisinde soğutma sıvısı epey azalmış,
    ısı göstergesi üst beyaz çizgiyi geçiyordu,
    termostatta problem olduğuna kanaat getirdi servis,
    değiştirdik,

    sabah gelirken ortadaki beyaz çizginin biraz üzerine geçti,
    sorun çözülmüş olabilir,
    yine de soğurma sıvısının neden o kadar azaldığını anlayamadım.

    sizlerden ricam normal sürüş esnasında herhangi bir şekilde üst beyaz çizgiye kadar sıcaklığın artıp artmadığına bakıp yazarsanız sevinirim.
    zira hafta sonu istanbula niyetim var,
    yolsa başımıza iş almayalım.
    mehmetseza bunu beğendi.
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  19. #299
    adem87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Joymax
    Alıntı aggressive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    marş esnasında arıza lambası yanma sebebi için videoyu izleyebilirsiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=NuuzL0ZmvMM
    Hocam selam
    2017 model joymax kullanıyorum
    Aküyü nereden kaç paraya temin ettiniz acana?
    Hangi markayı önerirsiniz?
    Aşağıdakilerden birini almayı düşünüyorum baya bir fiyat farkı var emin olamadım?

    https://urun.n11.com/aku/vlm-aku-yt1...aku-P265225596
    https://urun.n11.com/aku/abus-12-vol...max-P173690798

  20. #300
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    Alıntı The Dude adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    soğutma sisteminde hava olduğunu düşünüyordum ama sanırım daha farklı bir problem var,
    sistem içerisinde soğutma sıvısı epey azalmış,
    ısı göstergesi üst beyaz çizgiyi geçiyordu,
    termostatta problem olduğuna kanaat getirdi servis,
    değiştirdik,

    sabah gelirken ortadaki beyaz çizginin biraz üzerine geçti,
    sorun çözülmüş olabilir,
    yine de soğurma sıvısının neden o kadar azaldığını anlayamadım.

    sizlerden ricam normal sürüş esnasında herhangi bir şekilde üst beyaz çizgiye kadar sıcaklığın artıp artmadığına bakıp yazarsanız sevinirim.
    zira hafta sonu istanbula niyetim var,
    yolsa başımıza iş almayalım.
    benım motor yogun trafıkte dur kalklarda ust beyaz cızgıye gelıyor.ankarada 7.cadde dıye bır yar vardır 2km lık caddeyı 15 dakıkada gecersın arabalar cok yavas hareket eder trafık gıdım gıdım ılerler.haftasonları oraya gıttıgımde hep dıkkat ederım ısı gostergesı kırmızıdan oncekı beyaz cızgıye cıkar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------

    ama normal seyırle gıderken hıc son beyaz cızgıye geldıgını gormedım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

    Alıntı adem87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam selam
    2017 model joymax kullanıyorum
    Aküyü nereden kaç paraya temin ettiniz acana?
    Hangi markayı önerirsiniz?
    Aşağıdakilerden birini almayı düşünüyorum baya bir fiyat farkı var emin olamadım?

    https://urun.n11.com/aku/vlm-aku-yt1...aku-P265225596
    https://urun.n11.com/aku/abus-12-vol...max-P173690798
    bu hafatsonu motoru cıkartmak ıstedım ıkı gun omceden akuyu sarja koymustum.1 amperlık bır sarj adaptoru var ona taktım.dolum ıslemı bıttıgınde olctum aku 12.26 volt gosterıyordu.ancak akıyu motora takıp kontak cevırdıgımde calısmadı ve auku gsotergesı motorda 6,4 volt gosterdı.bır ıkı zorladım c3 dıye bır errror uyarısı cıktı ekranda.akuyu tekrardan soktum ankarda yıba carsısı dıye bır yer var motor yedek parcaları satılır oraya gıttım.once akuya baktılar hayabusa akusu bu dedıler.orjınalıne 293tl fıyat verdıler.sonrasında vlm marka akuyu getırdıler ona da 250tl fıyat verdıler.ama o vls akunun ıcıne asıtı kendın basıp 6 saat falan sarj etmen gerekıyormus.ben yenı aku alacakken bırden vaazgectım ve duran motoru aradım.ellerındeuc dort model oldugunu ancak bızım motorun 10,5 amper olana kusunun yerıne 9 amperlık aku verebıleceklerını soyledıle ve 200-250 fıyat aralıgından bahsettıler.mustafa saatcının dukkanında da yusa mıdır nedır o akuye 350 fyat verdıler 8 amper.bu meyanda aklıma efemotor geldı ve salıh ustaya gıttım.abı ver yuksek amperle bır sarj edelım3-4 saaate gele al akuyu dedı.aksam uzerı 4 saat sonra gıdıp akuyu aldım ve tkar takmaz calıstı.yalnız soyle bır husus dıkkatımı cektı.motoru actıgımda voltaj gostergesı 11.9v gostermekteyken alet calısınca bu deger 13-14 volt ayarına cıkmakta.daha once boyle bırsey hatırlamıyorum yada dıkkat etmedım.soyledıgım bu durum yanı motoru ılk calıstırdıgımda 11.9 v sonrasında 13 v gostermesı hususunu bır bılene sormak lazım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

    Alıntı aggressive adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam şimdi şöyle ifade edeyim bayilerden alındı diye motorlar ne yazık ki masum olmayabiliyorlar. japon motor bayisinden kazasız diye renk değiştirilmiş 800cc lik motorun satıldığına gene aynı markanın bayisinden istanbul şubesinden pert kayıtlı k1200s e hiç birşey yok denilerek satılmaya çalışıldığına şahit olduk.

    türkiyede servsicilik yetkili yada yetkisiz olanların aslında gerçekten ustalık ünvanlarını hak etmiş esnaflara özel denetimlere tabi tutularak verilmesi gerektiğini düşünüyorum. kimse bu alanları denetlemiyor.illa servise bıraktığımız araçtan anlamamız gerekmiyor.adam tek silindirli motora senkron ayarı yaptım diyor sahibiyle resmen dalga geçiyorlar.

    yağ yakma olayı motorun çalışma sistemiyle alakalı bir durumdur.motorun yağlanmaması gereken alanlarıa yağ ulaşması sebeiyle oluşan durumdur.

    segman, silidir, üst kapak, sibop ve sibop lastiği gibi parçaların aşınmasıyla gerçekleşebilmektedir.

    yanma odasına erişen yağ; yakıt ile birlikte yakılarak egzozdan duman olarak atılır. motorunuz rutin bakım periyoduna kadar mevcut yağın tamamını bile yakıp kendine zarar verebilecek bir dizayndadır. bazı motorlarda yağ seviye ikaz lambası koyuyorlar bu güzel özellik ama bizim motorlar gibi basit tasarımlarda ne yazık ki yok.
    ctesı gunu motorun bakımını yaptım.hava fıltresı ıle yagını degıstırdım.yag olarak castrol power 10x40 yag koydum 1.2 lt.mootrdan bosalttıgım yagı da kabaca bır olceyım eksıltmesı varmı dedım.bosalttıgım yag 1 lt bır pet sıse ıle 0.5 lt bır pet sısenın hemen hemen yarısı doldurdu.netıcede yag kacagımız olmamıs dıye sevındık.kapalı garajda ve ortulu duran motorun on camınu serefsızın bırı cızmıs.cızık cok derın degıl aam can sıkıcı.bu cızıgı gıderebılmenın yolunu bılen varmıdır.netıcede mıka yada palastıkten bır cam ve kımyasal kullanarak cızık gıderılır mı bılemıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

    Alıntı adem87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam selam
    2017 model joymax kullanıyorum
    Aküyü nereden kaç paraya temin ettiniz acana?
    Hangi markayı önerirsiniz?
    Aşağıdakilerden birini almayı düşünüyorum baya bir fiyat farkı var emin olamadım?

    https://urun.n11.com/aku/vlm-aku-yt1...aku-P265225596
    https://urun.n11.com/aku/abus-12-vol...max-P173690798
    abus aku gazıantep fırmasının cınden ıthal ettıgı bır aku.baska sıtelerde bu akunun fıyatı 135-140tl arası kargo bedava.ama aku ıyı mı degıl mı onu kullanana sormak lazım
    The Dude ve adem87 bunu beğendiler.


15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler