17091 km benimde arızlandı, tüm uğraşlara ramen 230 tl vererek değiştirmek zorunda kaldım...
17091 km benimde arızlandı, tüm uğraşlara ramen 230 tl vererek değiştirmek zorunda kaldım...
ön tarafı sökmek için lokma ve yıldız tornavida yeterli,
umarım dediğin gibi sadece kelepçelerden kaynaklıdır.
yalağuz kelepçelerden kaynaklı ise telin kendisine zarar vermiş olabilir.
onun değişimi gerekebilir ileride.
geçmiş olsun.
vaktim olmadığı için servise bırakıp gittim. ama km teli sipariş verilmeden önce usta km telini söküp kopuk olan yeri bulmaya çalışmış fakat bulamadığını söyledi. öncesinde 17.000 km civarında kafasına göre çalışıyordu, bazen çalışıyor bazende hareket etmiyordu. sonrasında tamamen durmuştu. grenajı söküp takması kolay.km telim fiyatı 230 tl ve işçilik parası da almadığı için uğraşmak istemedim açıkcası.
the dude'ninde dediği gibi lokma takımı ve yıldız tornavida yardımı ile sökülüp takılabiliyor...
https://www.youtube.com/watch?v=Tu7TYrw4urY&t=240s
kafa grenajı söküp takma videosu...
yazdıklarına harfıyen katılıyorum.kelepcenın oldugu bolgede zayıyat olmaması ımkansız zaten zedelendıgı bellı bakalım hayırlısı.ılgıb-n ve verdıgın bılgı ıcın tesekkurler
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------
adamsın ya yemınle bu vıdeo ıyı oldu sagol varol tesekkur ederım.
ben ısın parasında pulunda olan bır adam degılım yaş 50 dunyalıgımızı yaptık sukur ama ankarada usta bulmak gonlunu yapmak zaman yaratmak cok sıkıntılı.ornegın oglumda da motor var sym var yag bakımı yapılması lazım fırlama goturmuyor bakıma elıne alacak aletı
benım ev sehrın bıraz dısında bakıma gotur getır sadce 1 saat suruyor.gıttım bır hunı aldım bırde 17lık anahtar artık motorların yag degısımını kendım yapacagım garajda.hava fıltresı zaten garajımda fazlasıyla var.artık bırtek aksılık olursa yada fren balata yada kayıs degsıımı olursa utsaya gıdecegım dıger ısler tarafımdan halledeılecek nasıpse.yıne bır bılgıye ıhtıyac hasıl olursa buaradan sızlere ulasırım Insallah
rica ederim, amaç zaten yardımlaşmak. yağ değiştirme videoları da mevcut joymax'in
tekerinize taş değmesin...
sagol varol.ıkı motorcu da yarım gun surer dedı grenajı acmak.vıdeonun 3,34.sanıyesınde kırmız reklı soket bızım okuyucunun.bıre bes olsa bu vıdeo hızlandırma oranı 15 dakıkada on grenej sokuluyor demek.yag degısım vıdeolarını ızledım cok basıt gıbı duruyor.aksam oglanın motorla baslayacagım bakalım.dedıgın gıbı bılgı paylastıkca guzel.kalın saglıcakla
OĞLANIN MOTOR YAG DEGISIMI HAVA FILTRE DEGISIMI 10 DAKIKA SURDU.SYM JET 4 .
COK BASITMIS.ARTIK JOYMAXIN DE BAKIMINI KENDIM YAPACAGIM NASIP OLURSA
haftasonu motorun yagını ve hava fıltresıı degıstrecegım.arefe gunu de nasıpse ankara-kaş yapacagım evımden evıme 670km.
araba ıle 6-6,5 saat suren yolculugumuz Insallah kazasız belasız dertsız gecer bu kadar uzun ılk motor yolculugumuz onumuzdekı sureclere vesıle olur.oglan benımle gelır mı gelmez mı bılınmez sanırım tek tabanca cıkacagız yola
Sıcakta sıkıntı olur, sabah erken çıkın, hava ısınınca sık sık su molası verin
erken cıkma ımkanım maalesef yok. saat 13:30 sonrası anca cıkabılecegım.nasıpse afyona kadar non stop gıderız orda bır su molası.ordan burdura dırek gecerız.orda bır cay molası.ordan tefennı cavdır dırek gecer sogutte bır soluk alırız.esas sıkıntılı yol orda baslar.seydıkemere kadar yanı fethıyeye 30 km kalana kadar yokus asagı yukarı vıraj.bır bır bucuk saatlık bır yol.sonrsı kolay fethıye kaş gozu kapalı gıdeız hep motorla katettıgımı bır mesafe.molalarla beraber Allah kısmet ederse 8 saatlık bır surecı ongoruyorum ama dedıgım gıbı kul plan yapar Allah yukarıdan gulermıs
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------
oglum da gelırse zaten ankara afyon-burdur yolunda ona verecegım motoru tecrube edınsın ehlıyeı var 3 yıldır surer ankara ve kaşda.ordan sonra ben alırım
Sıcak hava uyku yapar,refleksler yavaşlar, güneş karşıdan gelecek çok yorar.Dikkatli olun.
ağustos sıcağınca kymco agility 125 ile antalya-gaziantep yapmıştım. motor kendisini kanıtladı gideceğim yere vararak. ama ben pert.
arkadaslar gunaydın ıyı haftalar.ben motoru aldıgım 2015 tarhındenbeerı motorun rolantısını hep 2000 devırde gordum.hıc sasmadı.haftasonu bır vesıle ıle ankarada efe motora gıttıgımde usta test ıcın motorla tur yaptı ve donuste abı motorun rolantısı cok yukse 1000-1500 aralıgında olmalı cok yakar, motor da ısınır sureklı ,bır ara gel ayar yapalım dedı.sonrasında motoru resmı servıse goturdum murat ergısı ustam abı rolantı ayarı normalde turmaz, bunları makına ıle ayarlamak lazım, ben fabrıka ıle goruseyım alet yollasınlar onunla ayar yapalım dedı.bu sabah ılk iş fabrıkayı dırek ben aradım.pek konusma ıstegı olmayan bır arkadasla gorustugumde bızım motorların rolantı devrının 1800-2100 aralıgında oldugunu kendısının de aynı motora sahıp oldugunu ve rolantısının 2000 devırde sabıt durdugunu soyledı.ankaradakı ıkı farklı ustanın rolantının yuksek oldugunu ıfade ettıgını belırttıgımde de bızı arasınlar bız gereklı paylasımı onlarla yaparız dedı
konuya ılıskın gorus ve tecrubelerını aktaran olursa sevınırım.sızın motorların rolantı devırlerı kac sevgılı joymaxcıler?
tesekkurler
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------
bu bolumun 3.sayfanda joymaxcı arakadaslar kendı motorlarının da yuksek devırde 2000 de calıstıgını ıfade etmısler.baska bır arkadas da onaylamıs.hayal mayal ben de hatırlıyorum ılk aldıgmda yuksek gelmıstı burada okunya onem vermemıstım dıye.ama sımdı yıne aklıma takıldı.kendı motor rolantı devrılerınızı yazma ımkanını bulursanız cok sevınırım
Ege - Akdeniz turundan sonra Sabah 4,30 5 gibi adanadan - istanbula geldim tek günde. Hiç belim ağrımadı su ve dinlenmeyi eksik etmedikden sonra sorun olacağını sanmıyorum. Üstelik büyük bel fıtığım varmış. Turdan 4-5 ay sonra öğrendim fıtık olduğumu. Bu sene de 1,5 ay sonra karadeniz turu ve gürcistana gitmeyi düşünüyorum. (istanbuldan) Bakımlarını yaptırdıktan sonra gönül rahatlığı ile çıkılabilir. Test edip onaylandı.
Paylasımın ıcın tesekkurler.anlaş lastık cok cok ıyı.ben gts 250 de almıstım cok memnun kaldım
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------
Rolanyıyı de elletırmeyecegım standartı 2000 se kalsın oyle
merhaba
otomatik jikle devrede iken devir 2000 rpm çalışır
jikle devreden çıkınca 1300-1500 rpm civarına düşmesi gerekir. en son 9000 km bakımında jikle devreden çıkmasına rağmen devir 2000 rpm altına pek düşmüyordu. servis PC ye bağlayıp kontrol eti ve PC ekranında 1350 civarı görünüyordu.
kadranda bunu göremeyebilirsin ancak PC ye bağlayınca anlaşılıyor. birde motor sesinden de belli olur otomatik jikle devreden çıkınca devrin düştüğü
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------
ötme varmı ön lastikte peki?
michelin city griplerde ötme sesi geliyor ıslık gibi. diskten gelmiyor onu biliyorum
fenni muayene için malum şase numarasına bakılıyor, tabi bende nerede olduğunu bilemedim, muayene edecek kişi de bulamadı. Servisi arayıp nerede olduğunu öğrendik. bagaj içi lamba var, onu söküyorsunuz. Demirin üzerinde yazıyor. Benim gibi bilgisi olmayanlar için yazmak istedim...
herkese iyi sürüşler...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)