"Oğlum, bak sanki biz bu forumda birbirimize çok gaz veriyoruz gibime geliyor"
Merhaba arkadaşlar size bi konuda danışmak istiyorum.
CRF satın almak istiyorum. Fakat SM jantları da alıp çoğunlukla şehir içinde arada da arazide kullanmak için 2 farklı setim olmasını istiyorum.
Fakat yeni CRF ler ABS'li, Şimdi benim takacağım (nispeten ucuz yollu SM jantı) sette ABS'ye uyumlu olmayacak büyük ihtimalle. Yani ABS'li CRF almaktansa ABS'siz mi almamı tavsiye edersiniz. Yoksa takacağım janta bir şekilde ABS'yi aktif edebilir miyim?
Bu konuda bilgisi olan var mı?
Teşekkürler.
Neden mantıklı olmasın? Yani arabalarda 15 yerine 16 inç jant taktığımızda ABS de sıkıntı olmuyor ki. Keza motosiklette de 21 janttan 17 ye düşürdüğümde sıkıntı neden olsun. ABS'nin çalışma prensibi çok basit.
Tekerin kilitlenmesini önlemek. O yüzden jant üzerinde delikli lehva var. bi dolu bi boş. Frene abandığımız zaman ya doluda ya boşta kalırsa sensör okuyup tekerin kilitlenmesini önlüyor. Burda jant boyutunla alakası yok ki.
Arabalarda bu sistem jant üzerinde olmadığı direk disk üzerinde olduğu için jantlerı büyütüp küçültmek kolay oluyor. Ama crf de direk jant (bazı modellerde disk üzerinde) üzerinde olduğu için kafama takıldı.
SM olarak kullanıyorum ABS Sorunsuz Çalısıyor Yeterki Çakma Parçalar kullanmayın
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
ABS okuyucular takılı dikkat ettiyseniz
Motorumu satıyorum arkadaşlar ilan no:756558346
2020 model crf ler fiyatları ve gelişi ne zaman olur tahmini bilen varmı 0 alıcam sene sonuna geldik zaten 2019 almak istemedim almışken 2020 alayım diyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
Birde üstteki motorun tekerlerin modeli nedir
Crf sahibi olan arkadaşlar birşey danışmak istiyorum.
Kendime bire tane CRF Rally almak istiyorum.Sahibi olduğum 2014 1000rr ı satıp model yğkseltmekti amacım ama yeni modellere her hafta zam yapıyo güzel sahipleri
Bir tane de enduro alıp üçlemek istiyorum motorları.yüksek yaylalar karlı dağlar falan elimden geldiğince doğada olmak istiyorum.çünkü doğayı seviyorum.Tandııklarımın çoğu da enduroya geçtiği için bende o güsellikleri tatmak istiyorum.
Hedefim Rally modeli.Görüntsü Heybeti daha güzel normal CRF ye göre.Atlama ve zıplamayla işim yok.Tali yollar dağ bayır gezmek istiyorum sadece.Bir kaç endurocu arkadaş sorduğumda normla crf önerdiler ama gönül Rally istiyor.Mutlaka düşüp kalkarsın diyolar.Rally de karenaj fazla olduğu için kırılır masraf açar falan dediler.Bu iki modeli de kullananlar var ise hangisini önerirler bilmek istiyorum.,
Teşekkürler şimdiden
Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012
Teşekkür ederim dostum kırmızı yok ama beyaz elcık korumalar var o yuzden takmadım :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------
Cemberler Excel Takasago (japon)
Ön 3.5 "
Arka 4.25"
Göbekler Talon (ingiliz)
S.a CRF kullanıcısı arkadaşlar birşey soracagım. 2018 model ile 2020 model arasında performans hp tork veya görsel veya başka birşey vs. olarak bir güncelleme değişiklik var mıdır acaba? Tahmin değil de net bilen arkadaşlardan cevap alırsam sevinirim. Teşekkürler.
Selam beyler;
ABS li ile ABS siz arasında renk farkı var. Merak ediyorum acaba ruhsatta ne yazıyor? Hangi renk yazıyor?
Birde ABS li ile ABS siz arasında gösterge dışında (devir yok sanırım ABS siz de) bi fark var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------
hocam sana özelden mesaj atmıştım jantlarla alakalı ama görmedin sanırım.
Acaba nasıl bi işlem yaptın nasıl parçalar kullandınız nereden temin ettiniz ve ne kadar mal oldu?
biraz bilgi verme şansınız var mı?
Teşekkürler
Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!
Merhaba. Crf Rally lastiği crf L'ye uyar mı arkadaşlar ?
Arkadaşlar kısa/ayarlanabilir manet takan var mı? Piyasada 1-2 tane var ama nedir ne değildir pek belli değil. Yabancı sitelerde bazı satılan çin malı ürünlerin aslında tam uyumlu olmadığını filan okudum. Uyumlu bir manet bulabilen var mı merak ediyorum.
Parmaklarım kısa, özellikle debriyaja ulaşmakta çok zorlanıyorum. Bu akşam dar dönüş pratiği yaparken debriyajı salamadığım için motoru düşürdüm, illa değiştirmem yahut çok iyi bir şekilde ayarlamam gerekiyor debriyajımı.
Yeni motosiklet arayışındayım. Daha önce maxiscooter ve düşük cc'li motor tecrübem. var (PCX, Xmax, CB125E, CBF 150). Uzun vadeli sürekli kullanımı olan uzun süreli bir motorum olmadı. Öncelikli şehir içi kullanımı için vitesli motosiklet bakıyorum. Haftasonları ve tatillerde dağ bayır kamp yapmak için kullanacağım. İlk etapta CB250R, MT25 ve 250 Duke ABS gibi modellere bakıyordum ama son zamanda şehirin stresinden kaçmak amaçlı CRF 250 L ve Rally çok aklımı kurcalamaya başladı. Uygun yedek parçası, ikinci elin güçlü olması ve dağ bayır performansı çok cazip geliyor bana. Doktorum, hastaneye gidip geleceğim. Biraz garip kaçacak diye de çekiniyorum (''elalem ne der''-cilerden değilim ama yine de biraz garip kaçar diye endileşiyorum) Bu motosiklet beni mutlu eder mi? Ufak tefek modifikasyonlarla uzun yola hazır haline getirebilir miyim? Ya da biraz daha paraya kıyıp Rally'sini mi alayım? Aralarında 5000-10.000 TL'ye kadar fark var. 40.000 TL bütçem var, ekipmanlarım zaten önceden var. Ya da başka modellere mi yöneleyim? Şimdiden teşekkürler
Rally sahibiyim. L modelini hiç kullanmadım. Ama yine de bazı fikirlerim var.
Rally, L modelinden bir tık daha hızlı gidebiliyor. Süspansiyonları bir tık daha iyi (diye biliyorum) ama zaten daha ağır olduğu için çok fark edeceğini zannetmiyorum. Uzun yolda rally her zaman L modeline göre daha rahattır diye düşünüyorum. Ama L modeline de bir cam takmak o kadar zor değil. Tek fark ön camdan ibaret değil tabi, rally'nin plastikleri onu daha aerodinamik yapıyor.
Ama rally'nin plastikleri aynı zamanda bir problem. Asfalttan çıktığınızda motoru düşürmek kaçınılmaz. Hatta çıkmadan da düşüreceksiniz. Biraz kolay yere giden bir motor. Boyu posu yerinde insanların bile bu motoru noluyor ya derken düşürdüğüne şahit oldum. Evet koruma demiri bir çözüm ama kesin çözüm değil. Özetle L modeli'ni biraz daha kafanız rahat sürebilirsiniz sağa sola, ormanın içine doğru sokabilirsiniz.
Rally'nin masraf olarak plastikten daha büyük problemi LED farı. En az 5-6bin TL olduğunu tahmin ediyorum. En ufak bir kırılmada kafayı tamamen değiştirmek gerekiyor. Rally'ye kaza sonrası L'nin kafasını takanlar gördüm ilanlarda, üzebilir yani. Motoru alabilmek yetmiyor. Bakabilmek de lazım.
Biraz kullanımınıza göre karar vermeniz lazım. Eğer ben yoldan dışarı çıkmayacağım en fazla toprak yollara sokarım, masrafı da beni korkutmuyor diyorsanız Rally mantıklı duruyor. Bir kere heybeti var. Dikkat çeken bir motor. 250 gibi değil 500cc gibi duruyor. Altınızda garip kaçmaz. Ama bence L modeli'ni hakkını vererek kullanmak daha kolay. Ben sizin bütçenizde olsam 35'e rally almak yerine 30'a L modelini alır, daha rahat ve keyifle sürerdim. Tabi bu benim kendim için olan fikrim. Sizin motordan beklentileriniz daha önemli.
Ben rally'yi ilk aldığımda yol motoru olarak almıştım. En fazla iyi toprak yollara sokarım diye düşünüyordum. Ama toprağın tadını alınca fikrim değişti, şimdiki düşüncem olsa L modelini alırdım.
Çok teşekkürler yorumlarınız için
arkadaşlar merhaba.bugün ben de aranıza katıldım.
lastikleri değiştirmek istiyorum.acaba hangi marka model lastik takımı tavsiye edersiniz.mitas,metzeler ve anlas arasından yol arazi karışık kullanabileceğim bir lastik tavsiyesine ihtiyacım var.
saygılarımla
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)