https://youtu.be/0uk3fChu_F8
buraya motorla ufak bi atlayışımı kaydettim. arka ne derece çöküyo belki biraz fikir verir.
400-500 tl fiyat istiyolar arka yay için.
benim boy 1.73, arka yayı sertleştirsem ayağım yere zor yetişir. bana gayet iyi.
2 kişi binince normalden fazla çöküyo gibi görünüyo, ben tek biniyorum hep.
500 tl yaya vereceğime, spor yapar 5-10 kilo veririm hem kilolardan kurtulurum hem motor rahatlar 😀
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:14 ----------
ayrıca,
"Sürücünün ve yolcunun ağırlığına eklenen aksesuarların ve eşyaların toplam ağırlığı maksimum ağırlık kapasitesi olan 159 kg'yi (351 Ib) aşmamalıdır."
japon kitapçıkta yazmış. sen iki kişi yüklen eşya yükle arka çanta demiri, çanta, koruma demiri vs derken ağırlık oluyo 180-200 kilo.
motor çökmesinde ne olsun.
Bunlarda da Rally'lerde de amortisörler zayıf, illâ ki değişim istiyor eğer ağırlığınız 70-75kg üzeri ise.
Ben geçen sene Rally alacak olduydum, benim ekipmanlı ağırlığım 100-105kg civar olduğu için kafadan ön arka amortisör takım bakmıştım da bütçe bu motosiklet için saçma bir tutara çıkınca vazgeçmiştim. (Rally, 20.000TL altı olsaydı almıştım... 3500-4000TL amortisör yükseltmeye gidecekti...)
Olduğu hali ile de güzel kullanılır ama ancak asfaltta, o şekil de çok güven vermez benim ağırlığım için...
Bende genelde tek kişi kullanıyorum 1.74 boyum var 72 kiloyum sporda yapıyorum zaten ama ne biliyim yeri gelir iki kişi uzun yola çıkarsam falan çok sıkıntı olur mu acaba. Topcase yan çanta falan takar mıyım bilmiyorum ama yinede aklımda bir soru işareti. Arada sırada babamda kullanıyor motoru oda 75-80 kilo falan ne biliyim ya deniyeyim baktım çok şey o zaman sert yay alırım. Teşekkürler yorum için.
Aynen çok güzel motor ama tek sıkıntısı bu amartisörler sanırım.
kafan rahat bi şekilde al. çözüm basit.
hayırlı olsun şimdiden.
sayende crf250l başlığı canlandı 😀
hayırlı olsun kara şimşek ✌🏾
Hayırlı olsun Sıtkı Abi, Allah kaza bela vermesin.. Anlaşılan artık gezilerde kara yı göreceğiz.
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız inşallah darısı başıma diyeyim
Ama hala aklımı kurcalıyor şu CRF. 17 civarı bütçem olacak ve kamp yapmayı seven bir insanım. Genelde okula oraya buraya gidip geliyorum. Yazları da biraz uzun yol yaparım düşüncesi var. Tek kişi yada iki kişi ondan emin değilim. Bi tarafım al CRF yi dağ bayır istediğin gibi gez özgürsün diyor bir tarafımda (ki ne kadar ABS'siz almak istemesemde) al bi R25 falan yap şeklini bak keyfine diyorum ama sadece yollarda. Bakalım sonum hayır olsun
Teşekkürler.
Rally almama sebeplerimden bazıları...
-6.000 Tl. fiyat farkı var.(2017'de fark, 3.000 Tl.idi)
-2 cm. daha yüksek.(boy 1.66)
-11 kğ. daha ağır.
-Bozuk zeminde yatma durumunda daha fazla zarar görür.
2017'de Rally almıştım. Karadeniz'i gezdim onunla (4.500 km.) L ile karşılaştırdığımızda epey artıları var.
-Amortisörlerin çalışma aralığı daha fazla. Daha iyi bir süspansiyona sahip.
-Ön far, arka stop, sinyaller led.
-Ön cam, navigasyon demiri gibi orijinal aparatları var.
-Km saati daha göz önüne konumlandırılmış.
-Karenajlardan dolayı rüzgardan daha az etkileniyorsunuz.
-Oldukça yakışıklı.
Teşekkür ederim.
Son durum...
Yollara çıkmaya hazırız...
Tadından yenmez olmuş, güle güle kullanın.
sıtkı abi hayırlı olsun.sizx bmw ciydiniz.motor üzerindeki aksesaurları nerden temin ettiniz.benim de çok hoşuma gitti.
Sıtkı abim makinayı donatmış baştan aşağıya.. Güzel olmuş.. Keşke benim de olsaaaa...
Nazar değmesin abi.. Maşallah..
şu crfnin selesini gördükçe mabadımda bir sızlama vuku buluyor vesselam. bir de yol motoru gibi modifiye edilmiş. o sele aynı yerinde durduğu sürece istediğini tak motora. uzun yol gidemezsin,gidersin ama loblardan bir tanesini sakarya girişinde bırakırsın. devir kötü kolla lobu. evet
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)