www.motogoril.com
Evet kitapçığını okudum bir çok motor için ağırlık konusu aynı ama beni esas düşündüren selenin rahatsızlığı yoksa 250cc bir motor ne olursa olsun iki kişiyi zorlamadan istediğiniz yere götürecektir xmax ler hatta bir çok kore menşei scooterlar 2 kişi Avrupa turu yapanlar var.
Mondial RS3 var mesela bu motorla da yine aynı şekilde 3 çantası dolu artçılı tura çıkan insanlar var.
Beni korkutan 2 kişi çok mu rahatsız eder bizi konfor konusunda 3000km Karadeniz Batum turu hedefliyorum. CRFL sorunsuz olmasından dolayı tercihim ve sıfır almayı düşünüyorum. 250cc üzeri motosiklet scooter düşünmüyorum turlar harici şehir içi de kullanılacağı için yakıt tüketimi hem fazla olacak hemde ağır gelecek
Mondial RS3 var mesela bu motorla da yine aynı şekilde 3 çantası dolu artçılı tura çıkan insanlar var.
Beni korkutan 2 kişi çok mu rahatsız eder bizi konfor konusunda 3000km Karadeniz Batum turu hedefliyorum. CRFL sorunsuz olmasından dolayı tercihim ve sıfır almayı düşünüyorum. 250cc üzeri motosiklet scooter düşünmüyorum turlar harici şehir içi de kullanılacağı için yakıt tüketimi hem fazla olacak hemde ağır gelecek[/QUOTE]
selenin formu yani şekli itibari ile sürücü bekadar ileridede otursa artcı için çok az bir yer kalıyor çanta demirinin uzerıne oturuyor kısmende olsa
bu şwkilde sürüş yaparsınız lakın yarım saay sonra aletınız uyusmaya başlayacak sonra acaba yerındemi nereye kayboldu diye hayıflanacaksınız bu motorla artcılı kendinize işgence edersiniz bir günlük 730 km tek yolculuk tan sonra 2 gün aleti hissetmedim )
https://www.youtube.com/watch?v=b7LpSQ75I8M&t=1s
bu bile işe yaramaz
selenin formu yani şekli itibari ile sürücü bekadar ileridede otursa artcı için çok az bir yer kalıyor çanta demirinin uzerıne oturuyor kısmende olsa
bu şwkilde sürüş yaparsınız lakın yarım saay sonra aletınız uyusmaya başlayacak sonra acaba yerındemi nereye kayboldu diye hayıflanacaksınız bu motorla artcılı kendinize işgence edersiniz bir günlük 730 km tek yolculuk tan sonra 2 gün aleti hissetmedim )
https://www.youtube.com/watch?v=b7LpSQ75I8M&t=1s
bu bile işe yaramaz[/QUOTE]
Crf den yazgeçtim benim için 2 kişi rahat şürüş önemli değerli yorumlarınız için teşekkürler
Selam, fan açmadığı için ısı sensörünü (hararet müşürü )değiştiren var mı ? Öyle biyerde ki nasıl sökecem bilemedim. fiyatı da 260 küsür. bmw jiplerim sensöründen bile pahalı hondada.
Ezgoz borusunda bacak koruması olmadan yakmıyor mu?
Beşiktaş civarı güvenilir usta arıyorum. Gittiğiniz ve tavsiye edebileceğiniz birileri var mıdır?
Ayrıntılı aksesuar listesi: http://www.motorumla.net/honda-crf250l-2016/
CYAN : Koruma olmadıgında bana sorun olmuyor. fakat benım oğlanla beraber binince onun topuk bi yanıverdı bende sonradan koruma taktım .
mstnggt500 : dostum 2015 model bir supermoto alıp parçaları 2018e aktardım diğer türlü bugun parasıyla 12-15 binden fazla harcamak gerekıyor. işçilikte cabası ben herşeyi kendim hallettim. mesela acerbis depo 3000 Tl civarında idi. bendekı eskı kasa uyumlu yenı kasanın benzın pompası farklı depo ile gelen Flanş yeni pompaya uymuyor mecburen yenisini yapmak gerekıyor bu gibi ufak tefek işleri kendin yapmazsan maliyet 15bini bile bulur
ha ama şekli SM olsun yeter dersen iki CBR jantı alıp yapanda var. o sekılde de 2000 Tl ye halloluyor ama bunun gibi olmuyor tabii
benım motorun jantlar Excell göbekler ingiliz Talon birebir Crf uyumlu. dolayısıyla ABS okuyucuları bile üzerinde ve kusursuz calısıyor.
egzoz CRF için yapılmış orj. yoshi. o da cuk oturdu.
fren manet ivir zivirlar zaten uyuyor onlar dert değil. depoyu buna uyarmak ta bana kaldı :D
Güzel olmuş vallahi. Benim sorduğum manifold tarafındaki korumaydı, ama epeyi içeride kaldığı için sorun olmuyor anladığım...
Arkadaslar merhaba,
Yamaha XT660R ile takas dusunen olursa sahibinden ilan no 613503326
Kazasiz surusler dilerim.
2016 model CRF250 balatası CBR250 ile uyumlu mu acaba?Debriyaj balatası bulamadım da internette.
Pulsar RS200 kullanıyorum. Dağları falan kampları çok seviyorum bu tarz bir motor düşünüyorum ama beni uzun yolda korkutuyor biraz. Aslında yaza doğru pulsarımı satıp cbr 500r düşünüyordum ama dağlarda alınan zevk yolda alınmıyor. O yüzden kafam karışık biraz, sizce crf 250 uyar mı? Uzun yolda sabit tek kisi kacla rahat gidebilirim mesela
100-110 km hızla gidebilirsn sabit 120ye kdr yolu var sonrası riskli.
rally uzun yol için çok daha rahat.
dağ bayır kamp ve uzun yol için ideal.
param ona yetmez dersen L'ye ön cam taktır yine rahat edersin.
lastik seçimin iyi olsun 50-50 arazi yol dengesinde bir lastikle keyfini çıkarırsın. heidenau k60 ya da mitas e07 tavsiye ederm.
depo küçük diye dert etme L ile 200 km gidersin. zaten mola vermen gerekir durur depoyu doldurur devam edersin. varsa başka sorun yardımcı olurum.
Anladım hocam zaten ben genelde şehir içi kullanıyorum arada öyle uzun yola çıkıyorum. Genelde arazide dağda bayırda kullanmak için birazda zevk almak istiyorum o yüzden CRF biçilmiş kaftan gibi geldi. Tek korkum uzun yolda yeterli gelip gelmeyeceği ama 110-120 de sıkıntı yoksa benim içinde sıkıntı yoktur diye umuyorum.
Bu 2017 modellerde değişiklik olmuş sanırım hem abs gelmiş genelde şehir içi kullanacağım için 2017 üstü daha mantıklı geliyor bana şuan. Başka bir değişiklik var mı gösterge paneli harici. (Bu arada rally ler biraz bütçemi aşıyor)
Bir de sizin yorumlarınızı almak isterim
Teşekkürler yorum için
Motor bloğunda hafif bi oynama var diye biliyorum ama yanlış da hatırlıyor olabilirim
bendeki 2017 abs olması büyük avantaj. arazide kapatıyosun 1 tuşla. bakımları çok çok rahat.
sele uzun yolda belli bir süreden snr ağrı yapıyo. şehiriçinde arazide sıkıntısı yok.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)