Göstergede benzin bittiği yada diģer bir deģişle yedeğe düştüğu zaman yanıp sönen kırmızı ışık yanmayabiliyor. Altta tek ćübuk sabit kalıyor. Ama benzin bitiyor yolda kalakalıyorsunuz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------
[IMG]20160603_173735[/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------
Servis açıp bakmamız gerekli diyor. Herhangi bir bilgi yok.
slm arkadaslar crf 250 l mi alsam klx 250 mi karar veremiyorum ikisi arasında hem sürüş hem özellik olarak kıyas yaparsanız seviniri.bildiğim crf 24 hp 145 kilo deniyor klx i hiç bilmiyorum ama resimlerde çift radyator gördüm crf de tek sanırım sizce hangisi mantıklı olur 100/70 arazide binerim 30 trafikte hangisi bu koşullara daha çok uygun?,
benim de göstergede sıkıntı var. yağmur yediğinde açık kalıyor, kontak kapanınca kapanmıyordu. şimdi de benzin gösteren kısmı dalgalanıyor sürekjli, göstermiyor kalan benzin seviyesini. servis gösterge değişecek dedi. 700 tl!
en baştan neden elektronik ki zaten bu gösterge dağ bayır motorunda?
Herkese Merhaba,
Bugün itibari ile uzun düşünmelerden sonra gazagelip Crf 250 L için kapora verdim ,pazartesi de kalanı verip almış olacağım ama son bir sorum olacak sizlere fazla binemediğim için KAwasaki Versys 650 2015 mi satıp :( buna geçiyorum , doğru yolda mıyım sizce ?
Büyük motor kullanan varsa yorumlarını rica ederim.
Lastik değiştiricem ve 4 lastik düşünüyorum şuan; kullanım amacım çoğunlukla asfalt ancak bol bol şehirler arası yapıcam topraklı yollara giricem belki macera arıcam bu yüzden araziyede uygun olmalı. Yüzde hesabına vurursak %70 yol %30 arazi istiyorum.
1- Heidenau K60
2- Metzeler Tournace
3- Michelin Sirac
4- Sava-Mitas MC24 Invader
Önerilen lastikler bunlar. Sava hakkında pek bilgim yok ama önerenlerin sayısı azımsanmayacak derecede. Gidip yakından görmek lazım. Tabi ki diğerleri kendilerini kanıtlamış lastikler.
Arkadaşlar Elinde Hasarlı Çıkma Parçası Olan Varsa ,
Değerlendirmek İsteyenler İrtibata Geçebilirler,
Frenkeştayn Üretiyorumda
Yamuk Olur,
Yırtık Olur,
Hasarlı Olur,
Sorun değil,
Arkadaşlar CRF 250L için parça aramaktayım,,,
Depo,
Sele,
Arka Amortisör,
Arka Maşa...
Elinde Bulunan İrtibata Geçmesi Rica Olunur,,,
0535 939 20 86
Arkadaşlar.. Arazide motoru yan yatırdım.. Gidon taşlı bi bölüme sert vurdu.. Ve Gidon ayarı bozuldu.. Yani.. Gidonu düz tutunca 3-5 derecelik açı ile lastik sağa bakıyo.. Maşa da falan bişi yok.. (Bence) çünkü yalpalama.. Dengesizlik vs yok.. Dümdüz gidebiliyorum.. Ama gidon dediğim gibi hafif açılı bakıyo.. Bisiklette düzeltmeyi biliyorum.. Bacak arasına alıp hallediyordum ama.. Crf de hangi vidaları gevşetip düzelticem.. Uzman arkadaşlardan bi yardım lütfen.. Mümkün ise resim ile anlatırsanız çok sevinirim..
Dostum.. gidon da bi sorun yok diye düşünüyorum.. konuyu biraz daha açayım.. gidonun üstünden ön tekeri görecek şekilde baktığımda, ön çamurluğun sivri ucu, tekerin tam ortasında olması gerekirken 3-5 derece sağa kaymış durumda..
benzer durumu daha önce yaşadığımda.. çok bariz bir kayma olmuştu.. maşa yamuldu diye düşünürken servise götürdüm.. eleman baktı dolaştı.. maşanda sorun yok.. ben şimdi tekrar ayarlarım dedi.. yaptı.. ve ilk günkü gibi oldu.. ama hangi vidaları gevşetip düzeltti ona bakmamıştım.. bence aynı durumu yaşıyorum.. ama tabi dediğim gibi geçen sefer ki durumun aynısı gibi geldi bana..
ikinci el almak istesek 20000-30000km'deki CRF'lere bakalım mı?
Şimdi CRF, CBR250 gibi apaçi kardeşliğinin gözdesi olan bir motor değil, o yüzden herhalde canı alınmamıştır. Bir de japon motorları da yağı suyu düzenli değişiyorsa çok daha yüksek kilometrelere ulaşabiliyor ama yine de insan tereddüte düşüyor.
Bir de 2.el CRF ne kadar eder? Sorunsuz bir 2013, 2014, 2015?
Bakılır bakılmasına ama motor bloğu ve şanzımanı iyi bir ustaya göstermekte fayda var. Ağır masraf çıkarabilecek kısım buralar. Bu motoru kullanan adam asfalt yolda çukur, tümsek tanımayacağı için çok sakin kullanacağını düşünmüyorum. İstanbul'dan bunalmaktan dolayı uzak bir yere taşınıp oradan gidip gelme planlarım olduğu için uzun yolda daha konforlu ve hacmine göre az yakan NC 750 X almayı düşünüyorum. Ama bir yandan CRF'nin kullanım zevkini özleyeceğimi bildiğim için hiç de içimden gelmiyor satmak. Şehir içinde scooter gibi kullanabiliyorsun bu aleti. Çıkamayacağın kaldırım yok 21 inç ön teker sayesinde. Kısacası bu aleti kullanan da bir nevi apaçilik yapıyordur şahsi görüşüm
Ben bu açıdan düşünmemiştim, haklısın çok sağol
Zaten buralarda anca Mondial almak kolay geriye kalan neredeyse bütün markalar sorun. Bir motor beğeniyorsun tee Tekirdağ'da Kırklareli'nde veya Hatay'da
dostlar selam, ben de bir crf250l almış bulunmaktayım. ama rodaj esnasındayım hala, ya kullanım klavuzuna baktım, forumları okudum hangi viteste maksimum kaçı görmem gerek göremedim. servis rahat ol 100 falan yap diyor, klavuz bi 500 km sakin sür diyor. nolur böyle bir bilgi varsa link atın, bilgilendirin bişey yapın. şimdi 6. viteste maksimum 80 ile gidiyorum. tabi yani şimdi servis ve klavuzdan iyi mi bilecem ? hayır! ama tabi bebeğim o benim en iyi şekilde davranmak istiyorum, siz de deneyimlisiniz diye satır satır yazdım. nolur yardım .
CRF 250 sıfır aldım sabit gazda tutarken gaz kesme ve yığılma sonra yeniden kafayı kaldırma problemi var, kısacası yolda sabit gazda giderken gideyim gitmeyeyim gibi tutukluğa benzer şeyler yapıyor . Aynı sorunu yaşayan varmı ?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)