Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1521
    İnstrument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok ki :(
    Alıntı erkan3420 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    180 gibi ışık yanıyor. 7.7 lt depo. normal sürüşte 30 km nin üstünde giger 1 lt ile. 7 lt kullansan 220-230 km.
    Teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1522
    Gökhan3232 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Selam arkadaşlar.
    İnternette şöyle bir ürün gördüm EJK Gen 3 P/N 9110028 isimli Dobeck Performance diye bir şirket üretiyor Amerikada ve dünya genelinde göderebiliyor. Youtube de izlediğim videolarda belirgin bir güç artışı sağlasığını söylüyorlar. Bu üründen satın almayı düşünüyorum kullananlar varsa görüş bildirebilirler mi acaba. Teşekkürler.
    English:
    Hi fellas
    I have seen a product named EJK Gen 3 P/N 9110028 produced by a company named Dobeck Performance in U.S. and sends the products worldwide. In the videos I have watched in youtube they say that it makes a quite difference in power. I think to buy this product. If there is anyone using this product, could you tell me your reviews please. Thanks.

  3. #1523
    porsche911tt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Beyşehir
    Motosikleti
    ramzey qm200
    arkadaslar crf nin gidon genisligi kac cm kus bakisi mesafe veya gidon uzerinden kac cm geliyor.olcup yazarmisiniz.elimdeki gidon ,kus bakisi 72 cm daha uzunsa planlarim var.

  4. #1524
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı porsche911tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar crf nin gidon genisligi kac cm kus bakisi mesafe veya gidon uzerinden kac cm geliyor.olcup yazarmisiniz.elimdeki gidon ,kus bakisi 72 cm daha uzunsa planlarim var.
    80 cm civarı diye biliyorum ama emin değilim
    Sahipleri daha net bilgi verecektir
    Bu arada ali benim aliexpress den sipariş ettiğim 81 cm fat bar da TR ye girdi
    Teslim alınca fotosunu atarim sana
    porsche911tt bunu beğendi.

  5. #1525

    Üyelik
    08 Şubat 2016
    Alıntı porsche911tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar crf nin gidon genisligi kac cm kus bakisi mesafe veya gidon uzerinden kac cm geliyor.olcup yazarmisiniz.elimdeki gidon ,kus bakisi 72 cm daha uzunsa planlarim var.
    bu motorun en geniş yeri gidon değil mi? 815mm teknik verilerde genişlik. motor uzak garajda onun için ölçemiyorum. mantık yürütüyorum
    porsche911tt bunu beğendi.

  6. #1526
    porsche911tt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Beyşehir
    Motosikleti
    ramzey qm200
    hayırlı olsun linkini atsan baksam özelden.
    cenkito bunu beğendi.

  7. #1527
    polemos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 ABS (2013)
    Zincir ve dişli seti değiştireceğim. Tavsiyelerinizi alabilir miyim?

  8. #1528

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı polemos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir ve dişli seti değiştireceğim. Tavsiyelerinizi alabilir miyim?
    Neye istinaden?

    Tork'tan kısıp son süratemi, son süratten tork'a gibi daha açık yazarsanız , forumdaşlar yardımcı olur, bu hali ile muallakta bir soru.
    cenkito ve polemos bunu beğendiler.

  9. #1529
    polemos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 ABS (2013)
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neye istinaden?

    Tork'tan kısıp son süratemi, son süratten tork'a gibi daha açık yazarsanız , forumdaşlar yardımcı olur, bu hali ile muallakta bir soru.
    Hali hazırda stok set ile 120-130 görüyor. Michelin Sirac lastikler var üzerinde. Açıkcası fazlası hem benim tecrübesizliğime hem de motorun doğasına fazla gibi geliyor. Daha çok marka ve model terchilerinizi rica edeceğim. Araziye girmeye de başladım. Belki torku artırmak daha cazip olabilir. Çoğunluklu şehir içinde kullanıyorum.

  10. #1530

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Yanılmıyorsam Crf250L stok olarak 14 ön 40 arka dişlilere sahip, aşağı yukraı belirttiğiniz son sürate sahip, arazide daha kısa oranla ve tork ihtiyacı var ise arka dişlinin büyütülmesi (45-52 arası) ihtiyaca cevap verir, bir gezide 14 52 olan crf görmüş idim, asfalt seyrinde en geride kalmakta haklı olarak, dahası motor son raddesine kaadar neredeyse devir çevirmekte , bu durumda asfalta gruba ayak uydurmak istenirse motor ömrüne negatif yansır malumunuz bunuda hesaba katmak gerek.

    Kısaca arka dişlinin büyütülmesi torka yatırım manası taşır aslında var olan tork kuweti tamamen ve yüksek devirlere hızlıca çıkılması diyebiliriz.

    Marka bazında "bana sorulur ise" 1. D.I.D , belli başlı güvenilir olarak okuduklarım ise 2. Sprox, 3. Esjot , değişimlerde zincir ,ön , arka dişlerin kombine değişmesi salık verilir, bunuda göz ardı etmemek gerek.

    En doğru bilgiyi deneyimlemiş Crf kullanıcısı forumdaşlar verir diye umut ediyorum.

    Bizatihi deneyimlediklerimden bahs ederisek Apachi xz250rm kullanıyorum aşağı yukarı aynı sınıf olduklarından.

    13/51 = Kısa vites aralıkları, yırtıcı devirlenme=benzin sarfı=nirvana

    13/40 = Nispeten uysal, düşük devirlerde naif, son vitese düşük devirde öceki versiyona oranla ekonomik 90kmh seyrüsefer.

    13/42 = Yukarıda 13/40 ile aralarında fark gözlemleyemedim.

    14/40 = Kendi kullanım amacıma en uygun kombinasyon , bilhasa istemiş olduğum son vites 100-110 bandında rahat motor, evvelki kombinasyonlardan farklı olarak son hıza ulaşmak istendiğinde nazlanan yapı, kullanıcı dostu, arazidede istendiğinde yüksek devirle açığı kapatma, bunun için herkes önündeki rampayı aniden çıkar iken, bu kombinasyonda gerisin geri devir aralığı kazanmak için az geriden harekete başlamak.

    Hasılı hard/extrem düşünürseniz 50+ arka dişli, değilse 13 ön arka 46 cevap olabilir.
    polemos bunu beğendi.

  11. #1531

    Üyelik
    21 Eylül 2015
    bende şehir içinde yoğun kullandığım için dişlileri değiştirmek istiyorum. 1 2 çok çabuk bitiyor, ne tavsiye edersiniz. ve nerede yaptıralım honda'nın kendi servislerin de bu uygulama yapılabiliyor mu?

    teşekkürler

  12. #1532

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı alicanko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende şehir içinde yoğun kullandığım için dişlileri değiştirmek istiyorum. 1 2 çok çabuk bitiyor, ne tavsiye edersiniz. ve nerede yaptıralım honda'nın kendi servislerin de bu uygulama yapılabiliyor mu?

    teşekkürler
    Bu durumda en sıhhatlisi, ön dişliyi büyültmek (bi dönem arka dişleri araştırdığımda'ki aynı arka dişli göbek yapısında benim motorun mevcutta 40 crf dişlisi var, crfL için en düşük arka 39 olarak bulmuştum sanırım oda yurtdışı menşeeili) ancak crf ön dişlide en sıhhatli kaça kadar kabul eder bilemiyorum.

    Ekseri ön dişlideki 1 diş eksilmesi yahut artırılması arka dişli ile oynamaya nazaran çok daha büyük sonuçlar veriyor, yine bu durumda zincirin bakla sayısı yeterli gelirmi durumu yeni zincir gerekir vs, tabii bu değişim yapıldığında 1.2 viteslerde ssakız gibi uzamada beklemek gerek yinede net farklar oluşur.

    Servis durumu hakkında bilgimyok, bu foruma ne olmuş böyle yahu? eskiden yardım etmek babında yarışırdı herkes bilgi babında..

  13. #1533

    Üyelik
    21 Eylül 2015
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu durumda en sıhhatlisi, ön dişliyi büyültmek (bi dönem arka dişleri araştırdığımda'ki aynı arka dişli göbek yapısında benim motorun mevcutta 40 crf dişlisi var, crfL için en düşük arka 39 olarak bulmuştum sanırım oda yurtdışı menşeeili) ancak crf ön dişlide en sıhhatli kaça kadar kabul eder bilemiyorum.

    Ekseri ön dişlideki 1 diş eksilmesi yahut artırılması arka dişli ile oynamaya nazaran çok daha büyük sonuçlar veriyor, yine bu durumda zincirin bakla sayısı yeterli gelirmi durumu yeni zincir gerekir vs, tabii bu değişim yapıldığında 1.2 viteslerde ssakız gibi uzamada beklemek gerek yinede net farklar oluşur.

    Servis durumu hakkında bilgimyok, bu foruma ne olmuş böyle yahu? eskiden yardım etmek babında yarışırdı herkes bilgi babında..
    hocam değerli bilgiler için teşekkür ederim. honda yetkili servisine soralım bakalım değiştiriyorlar mı orjinal ekipman kullanarak?

    dediğiniz gibi forum, forum olmaktan çıkmış. hele ki nc 700 başlığı evlere şenlik, kendi aralarında eğleniyorlar

    tekrar teşekkürler

  14. #1534
    polemos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 ABS (2013)
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanılmıyorsam Crf250L stok olarak 14 ön 40 arka dişlilere sahip, aşağı yukraı belirttiğiniz son sürate sahip, arazide daha kısa oranla ve tork ihtiyacı var ise arka dişlinin büyütülmesi (45-52 arası) ihtiyaca cevap verir, bir gezide 14 52 olan crf görmüş idim, asfalt seyrinde en geride kalmakta haklı olarak, dahası motor son raddesine kaadar neredeyse devir çevirmekte , bu durumda asfalta gruba ayak uydurmak istenirse motor ömrüne negatif yansır malumunuz bunuda hesaba katmak gerek.

    Kısaca arka dişlinin büyütülmesi torka yatırım manası taşır aslında var olan tork kuweti tamamen ve yüksek devirlere hızlıca çıkılması diyebiliriz.

    Marka bazında "bana sorulur ise" 1. D.I.D , belli başlı güvenilir olarak okuduklarım ise 2. Sprox, 3. Esjot , değişimlerde zincir ,ön , arka dişlerin kombine değişmesi salık verilir, bunuda göz ardı etmemek gerek.

    En doğru bilgiyi deneyimlemiş Crf kullanıcısı forumdaşlar verir diye umut ediyorum.

    Bizatihi deneyimlediklerimden bahs ederisek Apachi xz250rm kullanıyorum aşağı yukarı aynı sınıf olduklarından.

    13/51 = Kısa vites aralıkları, yırtıcı devirlenme=benzin sarfı=nirvana

    13/40 = Nispeten uysal, düşük devirlerde naif, son vitese düşük devirde öceki versiyona oranla ekonomik 90kmh seyrüsefer.

    13/42 = Yukarıda 13/40 ile aralarında fark gözlemleyemedim.

    14/40 = Kendi kullanım amacıma en uygun kombinasyon , bilhasa istemiş olduğum son vites 100-110 bandında rahat motor, evvelki kombinasyonlardan farklı olarak son hıza ulaşmak istendiğinde nazlanan yapı, kullanıcı dostu, arazidede istendiğinde yüksek devirle açığı kapatma, bunun için herkes önündeki rampayı aniden çıkar iken, bu kombinasyonda gerisin geri devir aralığı kazanmak için az geriden harekete başlamak.

    Hasılı hard/extrem düşünürseniz 50+ arka dişli, değilse 13 ön arka 46 cevap olabilir.
    Bilgiler için teşekkür ederim. Asfalt kullanımım çoğunlukta olduğu için varolan kombinasyon (14/40) uygun olacak gibi duruyor.
    RK markası ile ilgili fikirlerinizi alabilir miyim? Ayrıca sarı renk zincirin kullanım amacı farklı mıdır?

  15. #1535

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı polemos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgiler için teşekkür ederim. Asfalt kullanımım çoğunlukta olduğu için varolan kombinasyon (14/40) uygun olacak gibi duruyor.
    RK markası ile ilgili fikirlerinizi alabilir miyim? Ayrıca sarı renk zincirin kullanım amacı farklı mıdır?
    Rk konusunda bilgim yok, az bilinen kaliteli sınıf diye tahmin ediyorum, sarı renkten kastınız kullandığım ert2 ise, bilhassa av/balık dolayısı ile çatak/batak bol çamur yerlerden geçtiğimden dolayı, özellikle "Oring'siz " tercih ettim daha çok bakla kildini söküp , zinciri aksiyon sonrasında yarım/1 litre benzin banyosu ile prılpırıl yıkayıp, kurutup yeniden yağlayıp yerine takmaktı muradım.

    Özetle cross/enduro/(bahs ettiğim koşullar ova eteğinde bol toz alan yer içindir, yoksa oringlide bu işi görür sanıyorum)toz toprak kullanımı için temizleme kolaylığı için "oringsiz" , yol için "oringli" tavsiye ederim. renk tercihine gelirsek siyahını tercih ederdim ancak bildiğim kadarı ile yok.
    polemos bunu beğendi.

  16. #1536
    polemos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 ABS (2013)
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rk konusunda bilgim yok, az bilinen kaliteli sınıf diye tahmin ediyorum, sarı renkten kastınız kullandığım ert2 ise, bilhassa av/balık dolayısı ile çatak/batak bol çamur yerlerden geçtiğimden dolayı, özellikle "Oring'siz " tercih ettim daha çok bakla kildini söküp , zinciri aksiyon sonrasında yarım/1 litre benzin banyosu ile prılpırıl yıkayıp, kurutup yeniden yağlayıp yerine takmaktı muradım.

    Özetle cross/enduro/(bahs ettiğim koşullar ova eteğinde bol toz alan yer içindir, yoksa oringlide bu işi görür sanıyorum)toz toprak kullanımı için temizleme kolaylığı için "oringsiz" , yol için "oringli" tavsiye ederim. renk tercihine gelirsek siyahını tercih ederdim ancak bildiğim kadarı ile yok.
    Set olarak değiştirmek istediğim için şuradaki set uygun görünüyor. Yalnız dişlilerin markası yazmıyor. Uzun ömürlülük açısından tercih edilebilecek dişli markası tavsiye edebilir misiniz?

    http://www.enduromarket.com/urun/hon...aspx?CatId=222

  17. #1537

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı polemos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Set olarak değiştirmek istediğim için şuradaki set uygun görünüyor. Yalnız dişlilerin markası yazmıyor. Uzun ömürlülük açısından tercih edilebilecek dişli markası tavsiye edebilir misiniz?

    http://www.enduromarket.com/urun/hon...aspx?CatId=222
    Set hakkında bişey diyemem, ancak yer sağlam.

  18. #1538

    Üyelik
    03 Şubat 2016
    selam arkadaşlar bende motorumu 2. el olarak bikaç gün önce aldım arazide falan biraz hırpalanmış olarak elime geçti motor. bakımları falan yoktu 12400 kmde yaptırdım yağıydı filtresiydi falan neyse bu arada yağ filtresinde böyle kurum şeklinde altın renginde pislikler birikmişti yapan usta bakımı geciktiği içinde olabilir yada krankın etrafında sarı pullar vardır onlarda parçalanıyo olabilir gibi bişeyler diyerek beni bi nebze motordan soğuttu başına böyle bişey gelen oldumu acaba yada gören duyan ? yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim .

  19. #1539

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Bu motoru çamur kaplatmadan geri dönmem

  20. #1540

    Üyelik
    29 Nisan 2016
    Motosikleti
    Honda crf250L
    beyler hepinize selamlar. Forumun 2008 civarlarında üyesiydim ama üye olduğum mail adresi patladığı için şifremi alamadım, yeniden üye oldum
    tabi crf250l konusunu baştan aşağı okudum. WR125 konusunu da baştan aşağı okumuştum, aklım ondaydı ama 250'lik al tavsiyelerine dayanamadım, 2. el bir CRF250L ile sezona girdim. Çin malı cruiser'ımdan sonra ilk doğru düzgün motorum. Hakikaten bayıldım.
    Bir soruyla arz-ı endam edeyim. WR'leri beğenmemin sebebi yüksekliği ve kuyruk kısmının yukarı doğru fişek gibi gidişi
    CRF'nin de yükseltilmesi mümkün müdür? Kullanımla ilgili değil, tamamen kozmetik amaçlı istiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler