Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Kasım 2014, 04:28
#1261
arkadaşlar geçtiğimiz pazar günü sol arka sinyalimin camını kaybettim. orjinal sinyalleri araştırdım 140 tl civarı internette. hem cok büyük hemde cok pahalı olduklarından ön arka takım olarak led sinyal uygulaması yapıcam. daha önce yapan varmı ? flamanlı ampul ile led sinyallerin direnci farklı olacağından flaşörün direkt. yada hızlı çalışacağından korkuyorum. varmı başına gelen ?
Reklamlar
-
04 Kasım 2014, 09:27
#1262
Evet orjinal flaşör rölesi led sinyalin çektiği düşük akımda daha hızlı yanacaktır. Hatta 4'ünü değiştirince sürekli yanacaklar.
Dirençlerin ısınma sorunları, bir sürü bağlantıyla uğraşmak yerine orjinal röleyi led'ler için uygun bir röle ile değiştirsen daha kolay oluyor. Biraz belki daha pahalı olsa da en temiz çözüm bu bence.
-
04 Kasım 2014, 11:50
#1263
Permatiq59 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar geçtiğimiz pazar günü sol arka sinyalimin camını kaybettim. orjinal sinyalleri araştırdım 140 tl civarı internette. hem cok büyük hemde cok pahalı olduklarından ön arka takım olarak led sinyal uygulaması yapıcam. daha önce yapan varmı ? flamanlı ampul ile led sinyallerin direnci farklı olacağından flaşörün direkt. yada hızlı çalışacağından korkuyorum. varmı başına gelen ?
Kuzenim de Crf'sinde arka sinyalleri led ile değiştirdi. Daha hızlı yanıp sönüyor ama çok rahatsız edecek birşey yok. Flaşör rölesini değiştirmeden de kullanabilirsin.
-
04 Kasım 2014, 21:54
#1264
cevaplar için teşekkürler. zaten 4000 km ye geldim ara bakım yapacağım. sinyal işine de girip uygulamayı paylaşırım.
-
05 Kasım 2014, 15:18
#1265
seigen adlı üyeden alıntı
Hocam hayırlı osun, parçaların ebay linklerinide paylaşabilirmisin?
-
05 Kasım 2014, 17:23
#1266
Zeta Ön Disk Koruması - http://www.ebay.com/itm/Zeta-Front-D...item51bce482cf
Zeta Gidon Koruması - http://www.ebay.com/itm/Zeta-Drop-Do...item35d2792eb6
Zeta Gidon Koruması için El Koruma - http://www.ebay.com/itm/Zeta-XC-Prot...item51b9da959f
Zeta Açık Uçlu Gaz Kolu - http://www.ebay.com/itm/Zeta-Closed-...item5b00e9ebec
Renthal Gidon - http://www.ebay.com/itm/RENTHAL-7-8-...item540232022d
Renthal Elcik - http://www.ebay.com/itm/RENTHAL-MX-F...item5b07329bd4
Gidon hariç hepsini lytleracinggroup'den aldım toptan.
Donutu kullanmıyorum, çok gerekli olmadığı için yazmadım. Zeta gaz kolunu özellikle tavsiye ederim, müthiş kolay gaz açılıyor, kullanımı çok zevkli hale getirdi. Yalnız verdiğim linktekinin açık uçlu olanını aldım, satıcıya yazarak 8124 kodlu olanı istedim. Diğer türlü gidon korumayı takmak için gaz kolunu kesmeleri gerekiyor.
Orjinale hiç dokunmadan söküp bunları taktım böylece.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:15 ----------
Bir de elcik kesmek için grip end cutter almıştım . El koruma için elciği mükemmel daire olarak kesmek isteyen varsa diye onu da yazayım .
http://www.ebay.com/itm/MOTION-PRO-G...5aca1c&vxp=mtr
-
05 Kasım 2014, 17:40
#1267
Yazın üç ay / üç bin km crf250 kullandım, çok özledim, mumla arıyorum
-
09 Kasım 2014, 03:51
#1268
Merhaba Arkadaşlar. Bende Dün itibariyle CRF 250 L ile aranıza katılmış bulunmaktayım. 2009 yılından bu yana maddi imkanlar sebebiyle kendimi frenlemiştim. Sonunda kavuştum
-
12 Kasım 2014, 20:42
#1269
Arkadaşlar merhaba. Motosiklete supermoto tarzıyla başlama kararı alarak yamaha wr125x alacaktım ki bayiler Türkiye'de kalmadığı bilgisini verdiler. Bütçemi biraz aşıp kaliteden de şaşmayıp bir crf'de ben alayım diyorum. Fakat lastik ve jant değişimiyle beraber masraf iyice katlanacak. Uygun fiyatlı lastik olarak sava 110/70-17 ve 140/70-17 buldum. Bu lastikler nasıldır ve yine f/p oranı iyi olan hangi jantı önerirsiniz?
-
12 Kasım 2014, 20:52
#1270
divergent adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Motosiklete supermoto tarzıyla başlama kararı alarak yamaha wr125x alacaktım ki bayiler Türkiye'de kalmadığı bilgisini verdiler. Bütçemi biraz aşıp kaliteden de şaşmayıp bir crf'de ben alayım diyorum. Fakat lastik ve jant değişimiyle beraber masraf iyice katlanacak. Uygun fiyatlı lastik olarak sava 110/70-17 ve 140/70-17 buldum. Bu lastikler nasıldır ve yine f/p oranı iyi olan hangi jantı önerirsiniz?
bence lastiklerden ziyade ön arka 17 janta nasıl düşüreceksiniz o daha önemli.
mevcut göbekleri kullanıp cember değişimi yapsanız tel uzunlukları sorun olabiliyor.
km sayacıda dogru göstermeyecek vs vs ugrasacak cok iş var, kolay gelsin
tabi paraya kıyıp hazırlardan alacaksanız cogu sorunu asmıs olursunuz
http://www.crfsonly.com/catalog/index.php/cPath/290_299
-
13 Kasım 2014, 13:00
#1271
cenkito adlı üyeden alıntı
bence lastiklerden ziyade ön arka 17 janta nasıl düşüreceksiniz o daha önemli.
mevcut göbekleri kullanıp cember değişimi yapsanız tel uzunlukları sorun olabiliyor.
km sayacıda dogru göstermeyecek vs vs ugrasacak cok iş var, kolay gelsin
tabi paraya kıyıp hazırlardan alacaksanız cogu sorunu asmıs olursunuz
http://www.crfsonly.com/catalog/index.php/cPath/290_299
Biraz daha araştırdım da supermotoya çevirme işi baya tuzlu olacak gibi Daha çok asfaltta kullanacağım için sadece lastikleri değiştireyim o zaman. Lastik olarak hangi marka model önerirsiniz? Birde şu sayfada ki plakalık garantiyi bozar mı?
-
13 Kasım 2014, 13:45
#1272
divergent adlı üyeden alıntı
Biraz daha araştırdım da supermotoya çevirme işi baya tuzlu olacak gibi
Daha çok asfaltta kullanacağım için sadece lastikleri değiştireyim o zaman. Lastik olarak hangi marka model önerirsiniz? Birde
şu sayfada ki plakalık garantiyi bozar mı?
plakalık garantiyi bozmaz.
bizim motorlarda sava mc24 enduro lastiği kullanan arkadaslarım var cok da memnunlar, fiyatlarıda nispeten ucuz. onlara bir bak istersen
http://www.savaturkiye.com/UrunDetay...MC%2024&UID=30
sayfanın altına dogru mc 24 ler var
http://www.lastikdeposu.com.tr/motos...a+Lastik&syf=7
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
13 Kasım 2014, 15:06
#1273
-
13 Kasım 2014, 15:37
#1274
honda da km sayacı ön dişli milinden hesaplama yapar, mevcut dişli sayısı ve ona baglı orjınal teker cevresine göre işlem yapar.
lastiği değil ön yada arka dişliyi bile değişseniz göstergede gördüğünüz km ve hız gercek dısı sapmıs degerler olacaktır.
tabi dişli değişimi yada lastik ebat değişimde kalibrasyon ara cihazı var
o cihazda bu
http://www.crfsonly.com/catalog/prod...oducts_id/4746
ama nedir nasıl işler bilemiyorum
benim bahsettiğim teller ise tekerlek telleri idi, göbek ebatları değiştikce aynı boyut jant cemberide olsa akort tellerinin boyu değişir.
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
13 Kasım 2014, 18:53
#1275
Gördüğüm kadarıyla gidondan aşağıya doğru sadece fren hortumu iniyor, jant göbeğine inen bir hortum yok km için?. Şimdi serviste ki usta yanlış mı biliyor?
Bu arada bu videoda ki arkadaş bu forumdan mı? Sanırım yeni jantta orijinal diskleri ve jant göbeğini kullanmış. Tam istediğim budur Videoda ki jant ne markadır?
http://www.youtube.com/watch?v=IceajLPR3zw
-
13 Kasım 2014, 20:10
#1276
cenkito adlı üyeden alıntı
honda da km sayacı ön dişli milinden hesaplama yapar, mevcut dişli sayısı ve ona baglı orjınal teker cevresine göre işlem yapar.
lastiği değil ön yada arka dişliyi bile değişseniz göstergede gördüğünüz km ve hız gercek dısı sapmıs degerler olacaktır.
tabi dişli değişimi yada lastik ebat değişimde kalibrasyon ara cihazı var
o cihazda bu
http://www.crfsonly.com/catalog/prod...oducts_id/4746
ama nedir nasıl işler bilemiyorum
benim bahsettiğim teller ise tekerlek telleri idi, göbek ebatları değiştikce aynı boyut jant cemberide olsa akort tellerinin boyu değişir.
Cenkito- Honda crf 250l ve aynı motorlu cbr 250r Hız ölçeri teker den değil-şanzımandan alıyor.
-
13 Kasım 2014, 20:37
#1277
Sava mc 50 m-racer hakkında baya olumlu yorumlar okudum. Lastik tamamdır http://www.savaturkiye.com/UrunDetay...M-Racer&UID=14
CRF'de ki disklere uygun 17" f/p oranı iyi olan hangi jantı tavsiye edersiniz?
-
13 Kasım 2014, 20:51
#1278
cenkito adlı üyeden alıntı
honda da km sayacı
ön dişli milinden (=sanzıman) hesaplama yapar, mevcut dişli sayısı ve ona baglı orjınal teker cevresine göre işlem yapar.
lastiği değil ön yada arka dişliyi bile değişseniz göstergede gördüğünüz km ve hız gercek dısı sapmıs degerler olacaktır.
tabi dişli değişimi yada lastik ebat değişimde kalibrasyon ara cihazı var
o cihazda bu
http://www.crfsonly.com/catalog/prod...oducts_id/4746
ama nedir nasıl işler bilemiyorum
benim bahsettiğim teller ise tekerlek telleri idi, göbek ebatları değiştikce aynı boyut jant cemberide olsa akort tellerinin boyu değişir.
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Cenkito- Honda crf 250l ve aynı motorlu cbr 250r Hız ölçeri teker den değil-şanzımandan alıyor.
aynı seyi söylüyorum, lakin tekerlek cevresi de yapılan hızda ve kat edilen km ölçümünde gereklidir.
divergent adlı üyeden alıntı
Gördüğüm kadarıyla gidondan aşağıya doğru sadece fren hortumu iniyor, jant göbeğine inen bir hortum yok km için?. Şimdi serviste ki usta yanlış mı biliyor?
Bu arada bu videoda ki arkadaş bu forumdan mı? Sanırım yeni jantta orijinal diskleri ve jant göbeğini kullanmış. Tam istediğim budur
Videoda ki jant ne markadır?
http://www.youtube.com/watch?v=IceajLPR3zw
arkadasım crf sanzıman dönüş turundan ve buna baglı olarak arka lastiğin ne kadar döndüğünden ve bu dönüş sonucunda aletin ne kadar gittiği
üzerinden hesap yapacak bir sisteme sahip.
sen tutarda cevresi 2 metre olan arka lastiği cevresi 1,5 mt olanla değiştirsin motor bunu bilmez
eski halinde teker 1000 tur attıgında 2 km gidiyorsan yeni halinde aslında 1,5 km yol gideceksin ama göstergende halen 2 yapmıs gözükecek.
ekranda gördüğün hızda gps hızından farklı olacak, km sayacında lastiği küçülttüğünden normalden cok daha fazla artacak
-
14 Kasım 2014, 00:12
#1279
Forumdaki ilk konum moto guzzi v7'nin ilk motor için uygun olup olmayacağıydı ancak ne kadar istesem de şimdilik mantıklı görünmüyor. Her neyse yıllardır çok hoşuma giden bir model var Honda xl 200, bilenler bilir crf 250'nin atası sayılabilecek bir model diğer yandan da crf 250 var. Piyasadaki xl 200'ler genelde 10 yaşında, çok kolay bulunan bir model de değil fiyatları da 5000 tl civarında. İlk motorum olacağından crf 250 hem fiyat yönünden hem de devirirsem falan üzülmeyeyim diye xl 200 istiyorum. Sizce hangisi mantıklı ?
-
14 Kasım 2014, 19:21
#1280
aranızda hiç alçatma kitiyle sele boyunu düşüren yokmu acaba?? böyle bir kit var,yapılıyor,genelde yükseltme yapılmış ama alçaltan biriyle konuşmak istiyorum...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler