Merhaba arkadaşlar,
Konuyla ilgili bu forumda yazılanları endrouist de yazılanları okudum ve bu motoru almaya karar verdim. Geçen hafta Cumartesi Ankara honda efeden aldım. bugün teslim edilecek plaka vs. için bekledim. hala aramadılar teslimat için gözüm kulağım telefonda umarım memnun kalırım. Daha çok asfalt, fırsat buldukçada kırda bayırda gezeceğim. ilk motorum olacak. 16-17 yaşlarında mobilet diyebileceğimiz bir motorum vardı yıllar sonra 33 yaşındayım tekrar motosiklete başladım. Umarım keyifle sürebilirim. Ulusan motorda Kaan hocadan da temel motor sürüş eğitimi aldım aynı zamanda a2 için de kursa gittim. bende izlenimlerimi sizlerle buradan paylaşırım. kafama takılan birşeylerde oldukça bilgi ve tecrübelerinize başvururum. motorun heyecanıyla yazıyorum cümleler ve konu bütünlüğü olmayabilir sevgiler saygılar herkese....
hayırlı olsun
Cenkito, bugün Fethiye kıvrak motorda inceledim biraz yüksek geldi. Binip deneme imkanımda olmadı tabiki. Bu yakınlardada göremedim bu makinadan. Biraz daha sabredeceğim sanırım. Yorumların için teşekkürler.
önemli değil.
bende hastasıydım, kıvrak motorda üstüne oturunca bende biraz dumura ugramıstım
hem koltuk cok sert-rahatsız geldi bana.
hemde baya yuksekti.
benim mondialin koltuk gercekten touring gibi rahat geliyor crf yanında.
çinli minli ama sıfırı 4000 civarı 150 cc düşünürsen mondial max a da bakabilirsin.
oda iş görür, tabi motordan beklentiler de önemli.
hayırlısı olsun diyelim o zaman.
Merhaba herkese.
Facebook'ta yeni bir sayfa kuruldu. Türkiye'deki tüm CRF kullanıcılarını, meraklılarını bekliyoruz.
Herkese hayırlı olsun
http://facebook.com/crfturkiye
Merhaba arkadaşlar,
motosikletimi cumartesi günü teslim aldım. öğlen saatlerinden hava kararana kadar toplam 130km yaptım. Öncelikle tecrübesizim, ancak motora hakim olmak çok zor değil. yüksekliği başta gözümü korkutuyordu ama kullandıkça sanki motor alçaldı (boyum 1.83).Güzergah olarak daha çok tenha yollarda gezdim, incek çayyolu doğukent bulvarı vs. buralarda ışık ve yokuş çok fazla yoktu yokuşda durup kalkma olayına çalışmam lazım çayyolunda bir yokuşta psikolojikmidir nedir bilmiyorum ama lambalarda durmamak için iki üç kez yandaki siteye girip durdum öncesinde motoru yokuşta kaldırırken zorlanmıştım arkamdaki araç sürücüleri de sağolsun hemen kornalarına asıldılar içime dert ettim ) Motora gelince bence çok keyifli tümsek çukur kasis vs. dinlemeden geçiyorsunuz malum ülkemizin yollarının hali ortada. Rodajı önemli olduğu için 60km nin üzerine çıkmadım; ancak bu da akan trafikde ciddi sıkıştırılmaya neden oluyor.... Motosikletin vites geçişleri frenleri felan bence gayet iyi. Birde benim acemiliğiminde etkisi var tabiki motorun kaçıncı vitesde gittiğini anlayamıyorum motor sesine göre vitesi tutturmaya çalışıyorum bu da gürültülü trafikde zor oluyor motorun tepkisine göre anlamaya çalışıyorum. Umarım bu tarz sürüşler motora çok zarar vermez. Onun dışında dururken birinci vitese düşmekte zorlanıyorum yine benden kaynaklı vites sonuna kadar indi zannettim birkaç kez oysaki vites birde değilmiş. Çözümü vitesi n ye getirerek lambanın yandığını görerek ayarladım ... böyle böyle alışacağım artık rüzgar yeme olayı var ama normalmidir değilmidir çok tecrübem olmadığı için yorum yapamayacağım. ancak başlangıç ama kırda bayırda da sürerim caddedede gezerim diyenler için gayet güzel bir motor. ilerleyen süreçte Ankaradan belki buluşmak isteyen arkadaşlar olursa katılmayı isterim. herkese keyifli kazasız belasız sürüşler dilerim.
gncy hayırlı olsun. Vitesin bire attığından emin olmak için vites koluna sıkı basın aşağı inmiyorsa vites birdedir. Boş ışığını gözlemenize gerek yok. Bir de yeniyken arka fren pek iyi dozlanmıyor, az basınca tutmuyor, çok basınca kilitleniyor ona dikkat edin. Rüzgar biraz fazla vuruyor bu tip motorlarda, yapacak bir şey yok. İlk iş aliexpress den elcik koruma almanızı tavsiye ederim. Faydalı bir parça. Ben beyaz aldım, acerbise benziyor, motorun beyaz tonuna uymadı farklı ama çok sırıtmadı. Siyah da alınabilir. Kırmızı tonu da tutmayabilir. Sağlam bir parça içi alüminyum, düşmelerde fren debriyaj maneti kolay kırılıyormuş. Korur en azından. Bir yerde motoru düşürüp debriyaj kolunu ya da fren kolunu kırdığınızı düşünün, nasıl geri dönersiniz.
http://www.aliexpress.com/item/Motor...631528475.html
Çok teşekkürler tavsiyeniz için. Elcik koruma kesinlikle faydalıdır ancak seçenek çok motorla gezerken rider a baktım orda seçenekler mevcuttu. Bunları takan arkadaşların motorlarından görerek sipariş etmeyi düşünüyorum. ama sizin gönderdiğiniz linki kaydettim fiyat olarak da çok avantajlı duruyor. Bu arada zincir yağlama konusunda kaç km de bir yağlayalım bu mevsim şartları ve asfalt kullanıma göre düşünelim. Motoru teslim ederken 200km dediler ama bana çok az geldi yani gereksiz yere zırt pırt yağlamakda istemem siz nasıl bir yol izliyorsunuz. birde rodajda 60km yi hiçbir şekilde geçmemelimiyiz yoksa arada sırada geçsek sıkıntı olmazmı gerçi acemiyim hız meraklısıda değilim ama birkaç kez başıma geldi hızlanmam gereken anlar olabiliyor. şimdiden herkese teşekkürler.
halihazırda 430 üyesi olan bir gurup zaten bulunmakta ;)
https://www.facebook.com/groups/143419699166862/
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------
aliekspresteki elcik korumayı kullanan çok arkadaşım var, ben de dahil çok memnunuz. türkiyede bire bir aynısının üzerinde acerbis yazanların fiyatı 150-200tl arasında değişiyor, aklında olsun.
araziye girmeyip sırf asfaltta kullanıyorsan 300-400km de bir yağlaman yeterli. fakat araziye girdiğinde zincire toz toprak yapışacak hatta çamur olacak. şahsen ben her araziden sonra motoru ve zinciri tazyikli suyla yıkayıp zincirimi yağlıyorum.
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
asfalt için lastik değiştiren var mı? ne önerirsiniz.
henüz bi crf sahibi değilim fakat bugün bayiide biraz inceledim, o lastiklerle asfaltta gün içinde 200 300km yolculuk zulüm olur gibi geldi.
2.lastiğimle 23000km ye geldim, 2008den beri dişli lastik üzerindeyim. hafta içi şehir içinde hafta sonlarıda araziye girdiğim için dişli lastik bana şart, asfattaki ve arazideki tepkilerine alıştığımdan benim için sıkıntı teşkil etmiyor. ama sürekli asfaltta kullanacaksanız tabikide ona uygun lastik almanız en mantıklısı
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
arkadaşlar bana önerebileceğiniz güzel bir cross kaskı var mı? birde gidon süngeri
Merhaba arkadaslar, CRF 250 L için çalışmalara başladık, arka çanta demiri ve ön koruma demiri yapıyoruz şu anda. Arkanın fotoğraflarını çekebildim şimdilik.
Arkadaşlar selamlar....2.El CRF 250 mi kısmetse yarın alıyorum, deri selede bir delik var, yenilemek istiyorum crf 250-450 sele kılıfı uyar mı 250 L ye ?
ahanda bu:
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-crf-250-450-sele-kilifi-orjinal-123147075/detay/
______________RIDE THE LIGHTLING________________
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)