sizin ekibin cogu bu sayfaya da takılıyor bir bak istersen
http://www.enduroist.com/forum/showt...-Honda-CRF250L
sizin ekibin cogu bu sayfaya da takılıyor bir bak istersen
http://www.enduroist.com/forum/showt...-Honda-CRF250L
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Yakında crf250l ile ben de aranıza katılacağım , ekipmanı önden sipariş ettim. Offroad sürüşe başlangıç için sanırım ideal olacak bu motor.
Arkadaşlar,
Geçmiş mesajlarda konunun varlığını hatırlamadığım için soruyorum. Önceden tartışılmış ise kusura bakmayın. Motora yabancı olduğum için biraz kulak ayarı ile vites atıyorum fakat motorun maksimum devri ve ekonomik devir aralığı nedir?
Ya da devir saati olmadığı için;
Düz yolda normal bir kullanımda hangi hızlarda vites değiştiriyorsunuz? El, ayak koordinasyonu ve kulağımın alışması için bir referans sahibi olmak istedim.
Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
arkadasım bir kereye mahsus her vites de kac hıza cıktıgına bakarsın sonra motorun calısma devrine göre
hızla devri oranlarsın.
max güç ve tork hangi devirlerde ise yaklasık kullanım aralıgın oralar olmalı
oda 7000-8500 d/d olarak verilmiş
2 AY OLDU 2. EL 3000 KMDE 9000TL YE KORUMA DEMİRLİ ÇANTA VE ÇANTA DEMİRİ OLAN CRF 250 ALDIM. KTM DÜKE Mİ İNAZUMA MI CBR250 Mİ DERKEN HİÇ HESAPTA OLMAYAN HATTA İLK BİNDİĞİMDE BEN BU MOTORU ALMAM DEDİĞİM. BİR MOTORU BİR DENEYEYİM. FUARDA BAKIP ASIL HOŞUMA GİDEN MOTORU ALIRIM DEDİM. NASILSA 2. EL ALDIM SATARIM DEDİM ALDIM.... 110- 115 ARASI NORMAL HIZI VAR 135- 140 GÖRÜYOR. YAKIT OFF-ROAD, ÇOK PERFORMANSLI VE ŞEHİR İÇİ KULLANIMDA 4-4.2 LİTRE YAKIYOR. SAKİN KULLANIMDA 90-100 ARASI 3.5 LT YAKIYOR.(BENİM KÜLO 120 KG) MEMNUNUM HEM İŞE GİDİYORUM AKŞAM ÜSLERİ HAFTA SONU KÖYE GİDİYORUM. GEZİLERE GİDİYORUM HİÇ YOL SEÇMİYOR İLERİDE BÜYÜTÜRSEM BELKİ VAZGEÇEMEM 2. MOTOR OLARAK TUTARIM
Evet arkadaşlar,
Bu Cumartesi öğlen 2,5 hafta sonra malzemeleri tamamlayıp motoru Yükseliş'in otoparkından teslim aldım. Çıkar çıkmaz direkt yola koyuldum. Amacım Karaburun deniz feneriydi fakat öğleden sonra yağmur ve şiddetli rüzgara dönen hava, seçim propaganda konvoyları yüzünden 65 km sonra İYTE kavşağından dönmek zorunda kaldım. İlk maceramın varış noktasından bir kare.
arkadaşlar merhaba uzun süre oldu foruma yazmayalı. size CRF 250 l ile ilgili bazı sorularım olacak. Fuara gitmiştim ama motor dikatimi hiç çekmedi. Şimdi ise baya hoşuma gitmeye başladı. Geçmişte xl200 tecrübem var. Boyum 1,67. ve 66 kiloyum alsam nasıl olur sıkıntı yaşarmıyım? eşiminde hemen hemen aynı boy ve kilodayız. iki kişi ortalama 150-200 km yolculuklar bilhassa artçı için sıkıntı olur mu? bu arada dalamanda yaşıyorum ve coğrafi olarak doğa ile içiçe olduğu için tercihim bu motor.
bence en yakın bayıye gidip ustune binerek fikir edinin. cunku gercekten yuksek bir makina.
ben ustune bindiğimde topuklarım yere değmedi, boy 1:80
koltugu dar ve sert.
uzun yol için oda negatif bir özellik.
ama alcaltma kitleri ve confor koltukları mevcut.
tabi onlarda bir dünya para.
arka amortisör alçaltma 133 dolar
http://www.crfsonly.com/catalog/prod...oducts_id/4771
ornegin bu koltuk ta 250 dolar
http://www.crfsonly.com/catalog/prod...oducts_id/5218
önceden de dediğim gibi mumkunse bir tanesinin üzerine binerek son kararı verin
dalaman güzel yerdir,crf ile gezilecek güzel yerleri var
(ailem fethiyede oldugundan o tarafları azda olsa biliyorum)
Verdiğiniz kıymetli bilgiler için teşekkür ederim. Sanırım denemekten ve alternatif bakmaktan başka şansım yok.
Motor normal olarak biraz yüksek ama çok aşırı da yüksek değil. Tecrubeniz varsa ve biraz da dikkat ederseniz çok zorlanmadan bu motoru kullanabilirsiniz. Bu arada yine de alçaltmak isterseniz centiko'nun linkini verdiği arka amortisör alçaltma parçası olmadan, motorun üstündeki orjinal parçayı delerek motoru alçaltabilirsiniz.
150-200 km'lik yollarda ben kendi adıma konuşursam seleyle bir problem yaşayacağımı sanmam. En kötü ihtimalle 50-60-70 km'de bir kısa mola verirsiniz. Ayrıca bu segment içinde selesi en rahat model Crf diye biliyorum. Hadi yine rahat edemediniz ya kendiniz seleye iyileştirme yaparsınız yada en fazla 100 lira verip bir yerde koltuğu düzgünce iyileştirirsiniz.
dogru arka amortisörün alt kısmında yeterli pay vardı değilmi?
mevcut baglantı yerinin üstünden yeni delik acılıp biraz alcaltma olabiliyordu
Cem abi Enduroist'te Hasan abi yapmıştı.
http://www.enduroist.com/forum/showt...tma#post198287
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Bu da pek bi alçak olmuş ama sanırım ikisinin ortası bir yol bulacağız, Yarın Fethiye Honda ya motoru görmeye gideceğim, Umarım ellerinde vardır.
Teşekküler arkadaşlar, Fakat orta amartisörden alçalttık, ön kısım havaya kalkacaktır. Ön kollarıda aynı şekilde alçaltabileceğimiz (2-3 cm) bir opsiyonumuz var mıdır?
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)