Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Ocak 2014, 23:39
#1081
Motorunuzu kullandim pek de begenemedim yauw gaz tepkimeside ivmelenmeside pek tatmin etmedi acikcasi daha iyi sonuçlar bekliyordum
Reklamlar
-
10 Ocak 2014, 00:27
#1082
VlknDnmz adlı üyeden alıntı
bu arada acaba şasesi yamulan arkadaş resim atabilirmi gerçekten çok merak ettim biraz olsun mukayese edebilirim yada önlemimi alırım en azından...
valla sasesi yamulan arkadas baska sayfaya yazmıstı, onun mesajını buraya ben kopyaladım
yeni uye olmus sayılır ama bu sayfada hiç msj ı yok
-
13 Ocak 2014, 13:52
#1083
Arkadaşlar merhabalar ,
250 cc sinifina geçerken klx 250 ve crf 250 arasinda mekik dokuyorum forumlardaki butun yorumlari okudum diyebilirim fakat ulkemizde kim hangi markayi kullaniyorsa onun en iyisi oldugu dusundugu icin objektif bir yorum bulamadim bunun dışında crfnin klx e gore torku dusuk oldugu soyleniyor böyle bişi var mi? Klx kullanma imkanım oldu fakat crf yi malesef süremedim eğer varsa basit disli degisimi modifikasyonu ile bu fark kapanir mi?
Cok tesekkur ederim..
Saygılar.
-
13 Ocak 2014, 13:55
#1084
Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı
@ Syanur
Honda AX-1'e baktım da Canon AE-1 gibi birşey.
Yani yıllar da geçmiş olsa bakınca heyecanlanıyor insan...
8500d/dk 29HP gerçekten 88yılını özlemle anasım geldi
Malesef normal olan bir şey olduğunda mükemmel gibi algılıyoruz dediğin gibi...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
Olumsuz dikkatimi çeken bir özelliği KLX ve WR'den yaklaşık 10'ar kilo daha ağır.
Sana KTM alacağız 990 Super Duke sonra beraber gazlıyacağız
-
13 Ocak 2014, 15:18
#1085
ikisini de kullandim, halen kullanan arkadaslarim var. her iki motosiklet de iyidir. arada cok fazla fark yok. ikisi de kolay kolay yari yolda birakmaz. bariz soyle ustundur ya da kotudur denecek kadar fark yoktur aralarinda. birbirlerine karsi ustunlukleri ve zayif yonleri elbette vardir ama goz ardi edilebilecek kadar. enduro yapacaksaniz ikisi de amaca uyar.
-
13 Ocak 2014, 17:29
#1086
cenkito adlı üyeden alıntı
valla sasesi yamulan arkadas baska sayfaya yazmıstı, onun mesajını buraya ben kopyaladım
yeni uye olmus sayılır ama bu sayfada hiç msj ı yok
Merhaba burayada paylasicam fotograflari bir kac saat sonra.Yoldayim suan telefondan takip ediyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------
Fotoğrafları KLX WR CRF karşılaştırma konusunda paylaştım
-
13 Ocak 2014, 18:09
#1087
ilkeronat adlı üyeden alıntı
ikisini de kullandim, halen kullanan arkadaslarim var. her iki motosiklet de iyidir. arada cok fazla fark yok. ikisi de kolay kolay yari yolda birakmaz. bariz soyle ustundur ya da kotudur denecek kadar fark yoktur aralarinda. birbirlerine karsi ustunlukleri ve zayif yonleri elbette vardir ama goz ardi edilebilecek kadar. enduro yapacaksaniz ikisi de amaca uyar.
Öncelikle teşekkür ederim yorumunuz için , benim derdim evden işe gideyim haftasonlarıda arkadaşlarımla azıcık eğlenelim . arkadaşlarım klx 250 kullanıyor maddi yönden dolayı crf 250 bana çok güzel geliyor ama klx sahipleri crf yi sürekli üvey evlat gibi kötüledikleri için kafamda soru işareti kalıyor ..
-
14 Ocak 2014, 00:39
#1088
http://www.facebook.com/groups/143419699166862/
-
14 Ocak 2014, 02:13
#1089
arg adlı üyeden alıntı
Öncelikle teşekkür ederim yorumunuz için , benim derdim evden işe gideyim haftasonlarıda arkadaşlarımla azıcık eğlenelim . arkadaşlarım klx 250 kullanıyor maddi yönden dolayı crf 250 bana çok güzel geliyor ama klx sahipleri crf yi sürekli üvey evlat gibi kötüledikleri için kafamda soru işareti kalıyor ..
Asfaltta yoğun kullanıcaksanız crf daha ideal...
-
14 Ocak 2014, 12:54
#1090
VlknDnmz adlı üyeden alıntı
Asfaltta yoğun kullanıcaksanız crf daha ideal...
Çoğunlukla asfaltta kullanacağım fakat haftasonlarıda arkadaşlarımdan geri kalmak istemiyorum , bunu söylememin nedeni (Tabiki sürücü etkeni olabilir )Crf leri sürekli arkalarda yada rampalarda zorlanırken görüyorum doğrumudur ?
Teşekkürler.
-
14 Ocak 2014, 13:00
#1091
arg adlı üyeden alıntı
Öncelikle teşekkür ederim yorumunuz için , benim derdim evden işe gideyim haftasonlarıda arkadaşlarımla azıcık eğlenelim . arkadaşlarım klx 250 kullanıyor maddi yönden dolayı crf 250 bana çok güzel geliyor ama klx sahipleri crf yi sürekli üvey evlat gibi kötüledikleri için kafamda soru işareti kalıyor ..
Crf ağır araziye gelmez, şasi yamulur, sekman kaçırır vss. Arazi için wr250,klx250 iyidir. Bozuk yolda kullanılmayacaksa, cbr250 konforsuz geliyorsa wr250 ve türevlerine 15bin vermektense crf250 alınabilir.
-
14 Ocak 2014, 22:36
#1092
Ahmet Abi adlı üyeden alıntı
Crf ağır araziye gelmez, şasi yamulur, sekman kaçırır vss. Arazi için wr250,klx250 iyidir. Bozuk yolda kullanılmayacaksa, cbr250 konforsuz geliyorsa wr250 ve türevlerine 15bin vermektense crf250 alınabilir.
Şasi mi ? yamulur .. korkutmayın beni : )
-
15 Ocak 2014, 00:25
#1093
arg adlı üyeden alıntı
Şasi mi ? yamulur .. korkutmayın beni : )
sorunun cevabı
http://www.motosiklet.net/forum/mark...rma-8.html#141
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/kaza...-degildir.html
-
15 Ocak 2014, 17:57
#1094
Kuyruğu vurunca sadece subframe eğilmiş. Bence büyütecek bir durum yok. Kuyruk üzerine yandan ağır darbe alırsa yamulması normal. Gidona alınan darbe ile o kısmın eğilmesi mümkün değil. Mutlaka motor havalanmış ve kuyruk üzerine düşmüş. Kaynak ile tamir edilebilir ve hatta sağlamlaştırılabilir. Arkaya ağır çanta takanların da bu tip kazalarda subframe eğmeleri bence kaçınılmaz. ADVRIDER da da bir kaç kişi subframe i eğip takviye yaptırmışlar.
Şasemiz iki parça, ön alt kısım ana şase, arka kuyruk kısmı ise subframe diye adlandırılıyor. Arka ince görünsün ve Hasar gördüğünde kolay tamir edilsin diye bu yol seçilmiş. Honda sitesinde öyle diyor.
http://world.honda.com/CRF250L/chassis/page02.html
-
15 Ocak 2014, 18:18
#1095
gidonla beraber kuyruk aynı anda ana şase bölümü boşta kalacak şekilde düşme gerçekleşmiş olmalı gidonda bu yüzden yamulmuştur garanti kapsamasa bile kusur olmama ihtimali yüksek bence büyütecek birşey değil zaten düşmek için yapılmış bir motorda değil granajlar bile sert kaliteli malzemeden yapılmış.başka bir forumdada yan yatma sonucu ayak pedi,nin ana şaseyi göçürdüğünü akumuştumbence bu endişe verici...
-
15 Ocak 2014, 18:55
#1096
Sonuçta "motor sağa çekiyor bariz" diyor arkadaş. Yani sorunu büyütmeye gerek yok, zaten sorun büyük...
-
15 Ocak 2014, 19:13
#1097
motor çekiyorsa olay kuyrukta değildir ozaman.
-
15 Ocak 2014, 21:57
#1098
Arkadaşlar herkese merhaba ben crf 250 mi yeni aldım ve kullanmayı yeni ögreniyor olmama ragmen kisa surede alistim. Simdi sizlerle tanismak ve gezi gruplarina katilmak istiyorum.
-
15 Ocak 2014, 23:20
#1099
Syanur, motorun oturduğun kısmı eğildiğinde motorun düz mü eğri mi gittiğini nasıl anlayacaksın ki? En azından motorun bu kısımları alüminyum değil ve kaynakla parça ekleyerek sağlamlaştırılabilir. Zaten honda bu parçanın dayanıklılığı için 2 kişi artı 5 kg yük demiş. Grenaj çizilmesin diye yan koruma takanlar var, ya düşünce ana şaseyi eğerlerse düşünüyorlar mı acaba ? Gidip arka bagaj takarsak, iki kişi binersek de taşımayabilir. Bu parça Alüminyum olsa tamiri de mümkün olmazdı. Aynı şekilde aynı sınıfta hangi motor olursa olsun o kısım eğilebilir. Eğilsin değişebilsin masraf açmasın diye öyle bir şey yapmışlar. Ama servis tutup 2000 lira tamir parası isterse ben de kıyameti kopartırdım şahsen. Sub-frame denilen parçanın maksimum parça işçilik 300 lira tutması lazım bana göre. O da eğilmiş, kırılmamış, yani kaynakla düzeltilebilir. Yurt dışında da benzer kazalar yaşanıyor ama motor ucuz, parça ucuz , servisin zihniyeti farklı.
http://www.gt-rider.com/thailand-mot...e-repair-shops
http://advrider.com/forums/showthrea...23409&page=408
-
16 Ocak 2014, 00:06
#1100
spil444 adlı üyeden alıntı
motor çekiyorsa olay kuyrukta değildir ozaman.
spil444 adlı üyeden alıntı
motor çekiyorsa olay kuyrukta değildir ozaman.
aynen
koltuğu ve plakalığı tutan üçgen şasinin yamulması(kaldıki resimdeki yamukluk neredeyse belli bile değil) sağa yada sola çekme yaptırmaz.
çekme var ise arka beşik yada ön kavallarda aramak lazım sorunu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Syanur, motorun oturduğun kısmı eğildiğinde motorun düz mü eğri mi gittiğini nasıl anlayacaksın ki? En azından motorun bu kısımları alüminyum değil ve kaynakla parça ekleyerek sağlamlaştırılabilir. Zaten honda bu parçanın dayanıklılığı için 2 kişi artı 5 kg yük demiş. Grenaj çizilmesin diye yan koruma takanlar var, ya düşünce ana şaseyi eğerlerse düşünüyorlar mı acaba ? Gidip arka bagaj takarsak, iki kişi binersek de taşımayabilir. Bu parça Alüminyum olsa tamiri de mümkün olmazdı. Aynı şekilde aynı sınıfta hangi motor olursa olsun o kısım eğilebilir. Eğilsin değişebilsin masraf açmasın diye öyle bir şey yapmışlar. Ama servis tutup 2000 lira tamir parası isterse ben de kıyameti kopartırdım şahsen. Sub-frame denilen parçanın maksimum parça işçilik 300 lira tutması lazım bana göre. O da eğilmiş, kırılmamış, yani kaynakla düzeltilebilir. Yurt dışında da benzer kazalar yaşanıyor ama motor ucuz, parça ucuz , servisin zihniyeti farklı.
http://www.gt-rider.com/thailand-mot...e-repair-shops
http://advrider.com/forums/showthrea...23409&page=408
neeeee 2000tl mi istemişler. kırık veya çatlak yok, hafif bükülmüş sadece, düzeltmek çok kolay.
resimdeki gibi koltuk ve kuyruğu söküp sağ taraftan uzunca bir boru sokulup, aşağıya doğru çok hafif bir güç uygulayarak 2dk da düzeltebilirsiniz.
2000tl mi isterim haaa :
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler