crf ci arkadaslar sizinle sevdiğim bir crf offroad videosunu paylasmak istedim umarım sizinde hosunuza gider
Ankarada CRF-L sürücüsü yok mu arkadaşlar aramızda ??
Klx forumundan selam
Klx'i 16 binde almıştım, 9 10 bin km uzun yolda kullandım. Bu sırada yavaş yavaş çanta demirleri, çantalar ıvır zıvırlar hallettim. Şu an iki takım yan çanta, bir topcase, 2 sosis çanta, bir depo üstü çantam var :D
Bu sürede tamamen dümdüz asfalt lastiklerim vardı. Arka tarafla yığınla eşyayla ve benden daha ağır artçıyla virajlara çok çok rahat girebiliyordum. Virajına yoluna kimse laf etmesin Klx'ede CRF'yede.
Son bir aydır öyle araziye gidip geliyorum. Ekipte 1 wr, 3 crf, birde benim klx var. 3 crf yi alanlar 3 tane yakın arkadaş. Wr hep önden gidiyor, ben dibinden ayrılmıyorum hiç. Yer yer öne geçiyorum. Crf'ler genelde arkadan takip ediyor. Bu yüzde 50 motordan kaynaklı, yüzde 50 pilotaj derim. Şu an Klx'imin gücünden çok memnunum ama üzerinde 48 dişli ve FMF egsoz mevcut. Wr'nin arkasını bu yüzden bırakmıyorum. Bu 3 motorda çok usta sürücülerin altında canavarlaşabilir. Esas iş pilotajda.
Uzun yola gidip gelmek bu motorlarla aslında keyifli. Yani bakım aralığının uzun olması hiç bişeyle uğraştırmıyor. Artı narin olmadıkları için masrafsız oluyorlar.
En son gittiğimde 750 km'yi full yüklü ve artçımla beraber gittik. Sele rahatsızlığı dışında çok eğlendik. Seleyede ufak tefek çözümler yarattık.
2009' Kawasaki Klx 250
@kaanaca Güzel paylaşım, ve soru 48 arka dişliniz öndişliniz kaç ve bu kombinasyon ile normal yolda motor yırtınmadan deal hız kaçoluyordu tabii stok dişli bilgileri ve ideal hız ne kadardı:-)
Dişliyi değiştirince haliyle çekiş olarak daha bi güçlendi maks. hızına çok rahat erişebiliyor. Maks. 125 130 gibi bişeydi. Hiç denemedim bu şekilde.
Normalde 5 bin devirde 75-80 km civarı bi hızı vardı. Şimdi 70 olması lazım. Şöyle söyleyim eskiden uzun yolda 90 km ortalama çok güzeldi. Ne alt devir ne üst devir. Tam kararındaydı.
Şu an dişli büyük olduğu için az hızlanınca bile hemen bağırmaya başlıyor malum, orjinal egsozu olursa hiç sorun değil ama FMF gök gürültüsü gibi bi ses yapıyor, çok patırtılı. 20 km'den daha fazla dayanmak imkansız gibi, eziyete dönüşüyor.
Şu anki lastikleri tam olarak kros lastiği olduğu için normal yolda hiç sürmemeye calışıyorum. Malum asfalt bu lastiklerin düşmanı.
Bu arada buradaki Crf'lerde orjinal lastikleri var, pek tutunamıyorlar. Bende şu an ön lastik Metzeller Six Days Extreme, arka lastik mitas c18 var. Bi takım Mitas'ı tavsiye ederim. Asfaltta ciddi manada iyiler ayrıca.
Önceki mesajımda belirtmeyi unutmuşum. Crf'yi bilmem ama Klx'i tam olarak Dual Purpose. Her şartta kullanmaya devam ediyorum
Bir aydır ilk defa normal asfaltta 2 saat önce sürmek zorunda kaldım. Kontak donmuş. Baya uğraştım.
48 dişli büyütülmüş halimi? orjinali kaçtı ki?
Orjinal 42. 52 takanlar bile var. Tamamen off road amaçlı kullanılacaksa 52 daha mantıklı. Olmuşken az daha büyük olsun
Kısmetse apachi alacağım da kullanan bi abimiz arka 51 dişli yüzünden motor 5. viteste bile redline a çıkıyor diyor bu yüzden küçültmeyi düşünüyoruz
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)