Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Kasım 2013, 13:49
#981
tahsins adlı üyeden alıntı
sırf bu yüzden hondaya yaklaşamıyorum. ne maliyeti varki bu kickstartın.
benim akümde 16.000km de bitti. 1 -2 gün kadar bitik akü ile kullandım. kickstart sayesinde..
motoru vurdurmakta sağlıklı birşey değil. ilerleyen zamanda sorun oluşturabilir.
bence hondanın artık bu elzem şeyleri opsiyenel yapma hastalığından kendini kurtarması lazım...
Enduro/Cross motorlarda ister istemez çoğu zaman motoru istemsiz vurduruyorsunuz. Misal çok dik bir yokuştan inerken arka tekeri kitleyip motoru stop ettirdiğinizde frenden ayağınızı çektiğiniz de motor tekrar çalışmaya başlıyor. Bir nevi istemsiz vurdurma oluyor. Arkadaşın yolda kaldım demesi beni şaşırttı. Motoru takviye ilemi çalıştırdı onu merak ettim.
Reklamlar
-
04 Kasım 2013, 14:17
#982
blamir adlı üyeden alıntı
Enduro/Cross motorlarda ister istemez çoğu zaman motoru istemsiz vurduruyorsunuz. Misal çok dik bir yokuştan inerken arka tekeri kitleyip motoru stop ettirdiğinizde frenden ayağınızı çektiğiniz de motor tekrar çalışmaya başlıyor. Bir nevi istemsiz vurdurma oluyor. Arkadaşın yolda kaldım demesi beni şaşırttı. Motoru takviye ilemi çalıştırdı onu merak ettim.
enduro tamamda cbf cb gibi serilerinde olsa bari. cbf gerçekten ideal bir motor olsada bir ayak marşı şart bence. zaten çin üretimi tüm motorlar en dandik aküyle geliyor. heleki farları gündüzde kapatılamıyor.
ayak marşı ve yan sehpa commuterlerde mutlak olması gerekir düşüncesindeyim.
sıvılı ağırlığı 140kg olan motoru vurdurmakta zor iş hani..
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
04 Kasım 2013, 16:15
#983
Merhaba 35Emre35
Koruma demirini nereden alabiliriz?
-
04 Kasım 2013, 22:12
#984
-
04 Kasım 2013, 22:33
#985
tahsins adlı üyeden alıntı
enduro tamamda cbf cb gibi serilerinde olsa bari. cbf gerçekten ideal bir motor olsada bir ayak marşı şart bence. zaten çin üretimi tüm motorlar en dandik aküyle geliyor. heleki farları gündüzde kapatılamıyor.
ayak marşı ve yan sehpa commuterlerde mutlak olması gerekir düşüncesindeyim.
sıvılı ağırlığı 140kg olan motoru vurdurmakta zor iş hani..
Canım tahsin; yanlışın var-cbf 150'de ve cb 125e'de üstünde gelen akü yuasa'dır bigine arz ederim... kodu'da yuasa ytx 7lb-s'dir....
-
04 Kasım 2013, 22:47
#986
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Canım tahsin; yanlışın var-cbf 150'de ve cb 125e'de üstünde gelen akü yuasa'dır bigine arz ederim...
kodu'da yuasa ytx 7lb-s'dir....
nasıl yani ? honda 3,5 liralık cb ye yuasa , 10,5 liralık crf250l ye tırt akümü koymuş ?
bu arada honda spacy kullanan bir paketçi arkadaşımda akü yüzünden yolda kalmıştı. üstelik garantili motor.
maliyet uğruna nereden çalacaklarını şaşırmışlar..
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
04 Kasım 2013, 23:10
#987
sedat_57 adlı üyeden alıntı
gel biz buna crf performansı demeyelim, crf sürücüsü performansı diyelim.
o ilk rampaya benim kıcı kırık çinlimle 2. viteste rahatlıkla cıkarım
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
04 Kasım 2013, 23:15
#988
cenkito adlı üyeden alıntı
gel biz buna crf performansı demeyelim, crf sürücüsü performansı diyelim.
o ilk rampaya benim kıcı kırık çinlimle 2. viteste rahatlıkla cıkarım
Ne dersek diyelim zaten aralarda çinlide var..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
04 Kasım 2013, 23:19
#989
sedat_57 adlı üyeden alıntı
Ne dersek diyelim zaten aralarda çinlide var..
güzel olmus genede.
ama saniye 5.10 da görülen kırmızı motorunda markasınıda merak etmedim değil
tanıyan var mıdır ?
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
05 Kasım 2013, 22:13
#990
sedat_57 adlı üyeden alıntı
10 tane koca koca adam toplanmış sırayla tepeye çıkıp çıkıp iniyorlar olmaz olsun böyle enduro :(
edit:şakasına yazdım hocam ciddiye almayın güzel olmuş video ))
-
06 Kasım 2013, 10:10
#991
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2953881/detay/
Crf 250 l Nin dual purpose hali
Bu motorun sahibi ile ortak arkadaslarim var ve motorunu kisa bi parkurda test etmeme izin verdi. Tek kelimeyle muhtesem olmus diyebilirim
-
06 Kasım 2013, 12:31
#992
merkezkale adlı üyeden alıntı
nasıl telli canta tubeless lastik takmış anlamadım ? iç lastikte var sanırım. yoksa telli canta içlastiksiz tubeless olmaz diye demişlerdi ???
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
06 Kasım 2013, 12:53
#993
sağlıkjlı oluyor mu olmuyor mu bilmiyorum ama tel jantları tubeless lastikle kullanılacak şekile dönüştürüyorlar
-
06 Kasım 2013, 13:48
#994
Tubeless lastiği içine iç lastik koyarak kullanabilirsiniz. Bir kaç da tubeless e çevirme yöntemi var. Daha önce paylaşmıştım. tubliss diye bir sistem. Ya da gariban tubeless sistem var GTS onda da jantın içine 2 küçük jantın iç lastiğini gerdirip geçiriyorsun. Lastiğin içine de patlak önleyici sıvı dolduruyorsun. MTB (Dağ bisikletlerinde) de yapanlar var.
http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=34485
http://adventure-motorcyclingh.com/2...ubeless-tyres/
http://www.nuetech.com/
http://www.youtube.com/watch?v=gmrEFqFk1yo
ayrıca ilandaki motorun ön lastiğini ters monte etmişler gibi
-
06 Kasım 2013, 16:06
#995
kim demiş crf liler arazi, rampa vs. yapmıyor filan falan inşallah video gözüküyordur.
http://www.facebook.com/photo.php?v=10202164394729685&set=o.50477879290525 7&type=2&theater
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
1haftalık toplamda 1300km lik kısa bir ege turu yaptık.
yakıt durumunu merak eden arkadaşlar için not düşüyorum:
crf çok sıkıştırsanız, sürekli 120ile gitseniz bile 18krş tan fazla yakmıyor arkadaşlar. yakıt durumu 15 ile 18krş arasında seyrediyor. depoyu doldurup 182km ye geldiğimde benzinliğe girdim 6.4litre(31tl) lik benzin ile fulledim. hesabı siz yapın
-
06 Kasım 2013, 18:20
#996
35emre35 adlı üyeden alıntı
kim demiş crf liler arazi, rampa vs. yapmıyor filan falan
inşallah video gözüküyordur.
http://www.facebook.com/photo.php?v=10202164394729685&set=o.50477879290525 7&type=2&theater
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
1haftalık toplamda 1300km lik kısa bir ege turu yaptık.
yakıt durumunu merak eden arkadaşlar için not düşüyorum:
crf çok sıkıştırsanız, sürekli 120ile gitseniz bile 18krş tan fazla yakmıyor arkadaşlar. yakıt durumu 15 ile 18krş arasında seyrediyor. depoyu doldurup 182km ye geldiğimde benzinliğe girdim 6.4litre(31tl) lik benzin ile fulledim. hesabı siz yapın
Abi video görünmüyo.
-
06 Kasım 2013, 18:50
#997
dockerengin adlı üyeden alıntı
Abi video görünmüyo.
sağol Engin. youtube de buldum galiba. biz Ege turu yapıyorken onlarda hafta sonu dağa çıkmışlar.
bu günü birlik gezideki ekip içinde, spesyallerin yanında 2 crf ve 1tane WR125 var
http://www.youtube.com/watch?v=xy2oiLrjWWo#t=52
http://www.youtube.com/watch?v=fhT92MYlqtE#t=132
NOT: genelde her hafta sonu dağ bayır arazi yapıyoruz fakat artık buradan paylaşmıyorum
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
07 Kasım 2013, 03:59
#998
-
07 Kasım 2013, 21:50
#999
Hocam lastikden değil bence kafa sallama ön çamurluk çok rüzgar alıyor...
Gerçi ben hayatta asfalt lastiği takmam alete varsın biraz yavaş gitsin )))...
-
08 Kasım 2013, 00:02
#1000
Kardeş site V-strom Türkiye üyelerinden bir kullanıcıda crf 250 L hakkında şu aşağıdaki görüşleri belirtmiş..Üyeliği olan arkadaşlar girip bakabilir ilgili link aşağıdadır..
http://www.vstromturkiye.org/viewtop...334136#p334136
bi önceki motorum olarak tavsiye..
dual purpose işinin 2sini de tam yapamıyor haberiniz olsun
viraja güvenli giremiyorsunuz,90 dan sonra sallanmaya başlıyor,rüzgar fena çarpıyor..
30 dk uzun yol parmaklarınızı cep telefonundaki dokunmatik geri bildirime çeviriyor..
yol isteyen benim gibi vstrom alıyor.
arazide herkes basıyor,sizi tümsekler çukurlar yıldırıyor.
ha geçiyor mu bi şekil geçiyor ama bütün ekip sizle uğraşıyor.
arazi isteyen special makineye dönüyor.
benim crf250l alma amacım başlangıç yapmak idi.yüksek olduğundan ve kontrolümü geliştirmek için..
f650gs,v-strom gibi makineleri istediğimi hep biliyordum.
sadece araziye gidecekseniz.. 450 lik bir yamaha,kawa 250/450 alın 2. el. yazık..
ama derseniz ki "2. MOTOSİKLET" olarak alırım,şehir içinde kullanırım sakin sakin 90'ı geçmem,arada bir hafiften orman,ağaçlık bi yerlere gideriz,olur o iş..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler