Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
45. sayfa BirinciBirinci ... 35434445464755 ... SonuncuSonuncu

Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #881
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    AkhisarMotOcrossYarislari ile itibata gecen oldumu ?

    ben de ilerde 46 yada 47 arka dişli yaptırmayı düşündüğümden msj attım

    fiyat filan sordum bakalım cvp ne gelecek


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #882
    ÖMER FARUK İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    Retired Rider
    130-140 hızlara rahat ulaşıyor ama 100 110'dan sonra keyif vermiyor.
    spil444 bunu beğendi.

  3. #883

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    2013 S1000RR Hp4
    @Felon

    R6'nın torkunu çok ararsın hocam. 2007 senesinde zx10rdan r1200gsye geçtim ve her virajda, gaz açışımda ss'den enduroya geçişimin pişmanlığını yaşadım. Ağırlık/Denge/Tork konusunda enduro/off road motorlar ss'lerin oldukça gerisindedir. Ayda yılda bir bozuk yolda sürmek amacıyla 100hp altı düşük torklu makinalara bu kadar yatırım yapılmasını mantıklı bulmuyorum.

    Amaç ekonomi ise ybr-cbf türevleri yerine cfr/cbr250 alınabilir ancak r6 gibi fevkalade güç/ağırlık oranına sahip bir makinadan söz konusu motora geçilmesinde mantık göremiyorum. Motorun verdiği keyif sağladığı tork ve verimlilik ile doğru orantılıdır.

    R6'nın yanına 2. motor olarak almayacaksanız tekrar düşünmenizi tavsiye ederim.
    Felon ve Ebabil bunu beğendiler.

  4. #884
    VlknDnmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    crf 250l>cbr250r>Tvs apache150>Wind hunter150
    Alıntı İmportant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Felon

    R6'nın torkunu çok ararsın hocam. 2007 senesinde zx10rdan r1200gsye geçtim ve her virajda, gaz açışımda ss'den enduroya geçişimin pişmanlığını yaşadım. Ağırlık/Denge/Tork konusunda enduro/off road motorlar ss'lerin oldukça gerisindedir. Ayda yılda bir bozuk yolda sürmek amacıyla 100hp altı düşük torklu makinalara bu kadar yatırım yapılmasını mantıklı bulmuyorum.

    Amaç ekonomi ise ybr-cbf türevleri yerine cfr/cbr250 alınabilir ancak r6 gibi fevkalade güç/ağırlık oranına sahip bir makinadan söz konusu motora geçilmesinde mantık göremiyorum. Motorun verdiği keyif sağladığı tork ve verimlilik ile doğru orantılıdır.

    R6'nın yanına 2. motor olarak almayacaksanız tekrar düşünmenizi tavsiye ederim.
    Hocam şöylediğiniz bir çok şey doğru fakat güç/keyif olayına katılmıyorum....
    Maksadınız düz yolda uzayıp gitmek viraj almaksa r6 gibi makineler mükemmel seçim elbette...
    Fakat r6 tarzı bi makineyle yapamayıp crf'yle yapabileceğiniz bi dünya olay mevcut...
    Tarz ve zevk meselesi diyorum ben ayrıca bir çok büyük motordan küçük aletlere geçen tanıdıklarım var ortada bi mantıksızlık yok siz 250cc'lik cross motosikletten ss gibi asfaltta gitmesini bekleyemessiniz.....
    Ama yerine göre şehiriçi trafikde ve arazide keyifin alasını alırsınız...
    35emre35, blamir, Felon ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #885

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    2013 S1000RR Hp4
    @VlknDnmz

    Gerekli tecrübeyle enduro/cross ile yapılabilecek herşeyi ss motor ile yapmak mümkün hocam. 2-3 metrelik atlayışlar yapılmayacaksa cross gereksizdir.




  6. #886

    Üyelik
    17 Mayıs 2011

  7. #887
    barisim1985 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2013
    Şehir
    aydın
    Motosikleti
    yamaha nouvo
    Ilk görüşte AŞK Umarım bana nasip olur bunu almak ben begendim sonuçta ne kadar eğimli tepelere çıkacağızki hem şehir içi hem offroad uygun cihaz hele yakıtı yokmu off tadından yenmez bu , çokta yakışıklı bir motorsiklet yanlız su tutulmayan nx 250dominatör Gerçekten hakkı yenilmiş bir motor o yoksa şimdi bu alınır ;)

  8. #888
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı İmportant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @VlknDnmz

    Gerekli tecrübeyle enduro/cross ile yapılabilecek herşeyi ss motor ile yapmak mümkün hocam. 2-3 metrelik atlayışlar yapılmayacaksa cross gereksizdir.

    http://www.youtube.com/watch?v=P9Mcz9cttW4

    http://www.youtube.com/watch?v=K62ClPFahRA
    Bir iki kere girersiniz hocam her motor her yere girer ama allah aşkına CBR600RR yada R6 ile araziye girmek ne kadar mantıklı. Sen bu motorların sahibi olsan bunları araziye sokar mısın?

    Enduro ile araziye girersin düşersin ve sadece keyfini çıkarırsın. Kendine güle güle motorunu kaldırıp devam edersin. Bir de racing ile girdiğini düşün bakalım yok orası çizildi mi yok burasına birşey oldu mu diye düşünürsün.

    Hadi dünyanın en tecrubeli motorcusu olduğunu varsayalım ve bu motorlarla araziye gir ve hiç düşme. Peki o amartisörler veya motorun diğer parçalarına yazık değil mi? Bu motorlar bu tarz kullanımına çok az da olsun yatkın mı? Senede 1 kere araziye piknik yapmak için gireceksen her motorla girersin.

    Olay sadece insanın ihtiyacı ile alakalı. Eğer Enduro bir makine alıp asfalttan çıkmayacaksan evet bunlar çok gereksizdir. Ben inanıyorum ki Crf yada bu tarz makine alan adamlar araziye az da olsa girer. Araziye hiç girmeseler bile hiç değilse kaldırımdan ordan buradan bir yerlerden çıkıp inerler.
    35emre35 ve Ahmanamra bunu beğendiler.

  9. #889
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Racing ile Arazi falan olmaz bu iş için ayrı tarz motorlar var.30km hızda yarım saat sür bakalım makina hararetten lanet okur sana Yapılmaz değil yapılır ama sponsor bulursun adam derki al bu sıfır R6 yı şu tepeye çık (tekerde çıkarım) onun dışında makinayı heba etmek isteyen girer.Ha hafif tarlaya vs piknik için bende giriyorum.Fotoğraf için kum plaja sokuyorum fakat canım çıkıyor çıkarana kadar.Zaten alçak alet ve hertarafı grenaj.
    Bu arada bu zencinin altındaki CRF ise sizdekiler un kurabiyesimi
    CRF450R and nigga
    35emre35 bunu beğendi.

  10. #890
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Racing ile Arazi falan olmaz bu iş için ayrı tarz motorlar var.30km hızda yarım saat sür bakalım makina hararetten lanet okur sana Yapılmaz değil yapılır ama sponsor bulursun adam derki al bu sıfır R6 yı şu tepeye çık (tekerde çıkarım) onun dışında makinayı heba etmek isteyen girer.Ha hafif tarlaya vs piknik için bende giriyorum.Fotoğraf için kum plaja sokuyorum fakat canım çıkıyor çıkarana kadar.Zaten alçak alet ve hertarafı grenaj.
    Bu arada bu zencinin altındaki CRF ise sizdekiler un kurabiyesimi
    CRF250R and nigga
    Bu herifleri daha önce izledim. Acayip rahatsız ve apaçiler

  11. #891

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    2013 S1000RR Hp4
    Tercih meselesi hocam. Zx10dan önce Xl200 vardı. xl200 ile girmediğim yerlere zx10 ile girdim hararet dışında sorun yaşamadım. Çoğunlukla arazide gezdiğim için grenajsız kullandım ve daha sık yağ değiştirdim, bir kuruş masraf çıkarmadı. Xl200e göre daha çok yoruyordu ancak fazlasıyla değiyordu. Otobanda gazlamaktan, viraj yapmaktan çok daha keyifli olduğunu söyleyebilirim.

    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir iki kere girersiniz hocam her motor her yere girer ama allah aşkına CBR600RR yada R6 ile araziye girmek ne kadar mantıklı. Sen bu motorların sahibi olsan bunları araziye sokar mısın?

    Enduro ile araziye girersin düşersin ve sadece keyfini çıkarırsın. Kendine güle güle motorunu kaldırıp devam edersin. Bir de racing ile girdiğini düşün bakalım yok orası çizildi mi yok burasına birşey oldu mu diye düşünürsün.

    Hadi dünyanın en tecrubeli motorcusu olduğunu varsayalım ve bu motorlarla araziye gir ve hiç düşme. Peki o amartisörler veya motorun diğer parçalarına yazık değil mi? Bu motorlar bu tarz kullanımına çok az da olsun yatkın mı? Senede 1 kere araziye piknik yapmak için gireceksen her motorla girersin.

    Olay sadece insanın ihtiyacı ile alakalı. Eğer Enduro bir makine alıp asfalttan çıkmayacaksan evet bunlar çok gereksizdir. Ben inanıyorum ki Crf yada bu tarz makine alan adamlar araziye az da olsa girer. Araziye hiç girmeseler bile hiç değilse kaldırımdan ordan buradan bir yerlerden çıkıp inerler.

  12. #892
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı İmportant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tercih meselesi hocam. Zx10dan önce Xl200 vardı. xl200 ile girmediğim yerlere zx10 ile girdim hararet dışında sorun yaşamadım. Çoğunlukla arazide gezdiğim için grenajsız kullandım ve daha sık yağ değiştirdim, bir kuruş masraf çıkarmadı. Xl200e göre daha çok yoruyordu ancak fazlasıyla değiyordu. Otobanda gazlamaktan, viraj yapmaktan çok daha keyifli olduğunu söyleyebilirim.
    Hocam viraj yapmaktan çok daha keyifli olduğunu söylüyorsun ama hiç bir şekilde araziye uygun olmayan araçtan bahsediyorsun.
    Güç istiyorsan xl200'den çok daha güçlü bir enduro alıp araziye girebilirsin.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  13. #893
    barisim1985 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2013
    Şehir
    aydın
    Motosikleti
    yamaha nouvo
    Sanırım DAKAR da kullanılan makinalar bu iş için biçilmiş kaftan birde arazide off road ve enduro lar ile ayaga kalkıp tam gaz sürüş keyfi diye birşey var aslında (siz sabitsiniz ama motor inişli çıkışlı) bir videoda crf 250L 'nin gidona bağlanan video cameranin kayıt esnasında hiç titremedigini gördüm Sanki tripot ayaklıkla sabit duruyor gibiydi bu zevki bir R6 veremezki. çukurlarda durmak zorundasıniz !
    Çamurda'da aynı özetle amaç farklı, bir ferrari bir kamyondan daha çok tork'a sahip ama yük taşımak için yapılmamışki |B
    gezgin26 bunu beğendi.

  14. #894
    VlknDnmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    crf 250l>cbr250r>Tvs apache150>Wind hunter150
    Biraz alakasız olucak ama aklıma bi video geldi (yada çokmu alakalı bilemedim)

    http://youtu.be/diQCiDjliWE
    Ahmanamra ve dockerengin bunu beğendiler.

  15. #895

    Üyelik
    24 Ocak 2010
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    2013 S1000RR Hp4
    Sürücüde iş olmadıktan sonra Unimog olsa ne yazar

  16. #896
    dftuzlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    kentkart
    bugün edirne talatpaşa asfaltı uzerınden aysekadına dogru ınen 35 plaka bir crf250 gördüm. yan cantalıydı ayrıca sahıbı full korumaydı. kım o arkadas?

  17. #897
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı İmportant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @VlknDnmz

    Gerekli tecrübeyle enduro/cross ile yapılabilecek herşeyi ss motor ile yapmak mümkün hocam. 2-3 metrelik atlayışlar yapılmayacaksa cross gereksizdir.

    http://www.youtube.com/watch?v=P9Mcz9cttW4

    http://www.youtube.com/watch?v=K62ClPFahRA

    Millat gene başlamış sallamaya :D Madem öyle bu motorlar neden var diye sormaz mı insan?? Tek tip motor olsn SS ile zaten herşey yapılıyor.
    35emre35 bunu beğendi.

  18. #898
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı İmportant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tercih meselesi hocam. Zx10dan önce Xl200 vardı. xl200 ile girmediğim yerlere zx10 ile girdim hararet dışında sorun yaşamadım. Çoğunlukla arazide gezdiğim için grenajsız kullandım ve daha sık yağ değiştirdim, bir kuruş masraf çıkarmadı. Xl200e göre daha çok yoruyordu ancak fazlasıyla değiyordu. Otobanda gazlamaktan, viraj yapmaktan çok daha keyifli olduğunu söyleyebilirim.
    keşke, arazi için üretilmiş makinalardan biri olan xl200 ile o yerlere gireymişsiniz, daha çok keyif alırmışsınız. racing bir motorla araziye giripte, duvar yapamamak, gazlayamamak, viraj yapamamak, kaya geçişi yapamamak, patika yapamamak, atlayıp zplayamamak vs. tüm bunları yapamayıp ta nasıl değiyor anlam veremedim??!!
    1. videonuzdaki arkadaş 1.viteste arazide gitmeye çalışmış
    2. videonuzdaki arkadaşlarda ASFALTTA buldukları bir tümsekte hoplamaya çalışmışlar
    pek bişey göremedim yani. bu videolar bize neyi göstermesi gerekiyor anlayamadım?? :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------

    Alıntı İmportant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Otobanda gazlamaktan, viraj yapmaktan çok daha keyifli olduğunu söyleyebilirim.
    evet doğru söylüyorsunuz, arazide gezmek, gazlamak vs. herşeyden daha keyiflidir. ve bu keyif doğru makina ile 3e 5e katlanır. anladığım kadarıyla sizde arazide gezmekten keyif alan birisiniz, en yakın zamanda xl200'e dönmeniz yada yeni bir enduro almanız dileğiyle
    Ahmanamra, dockerengin, blamir ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250

  19. #899
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı İmportant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tercih meselesi hocam. Zx10dan önce Xl200 vardı. xl200 ile girmediğim yerlere zx10 ile girdim hararet dışında sorun yaşamadım. Çoğunlukla arazide gezdiğim için grenajsız kullandım ve daha sık yağ değiştirdim, bir kuruş masraf çıkarmadı. Xl200e göre daha çok yoruyordu ancak fazlasıyla değiyordu. Otobanda gazlamaktan, viraj yapmaktan çok daha keyifli olduğunu söyleyebilirim.
    Bu forumda bukadar saçmalığın daniskası olan az mesaj okudum. O yüzden yazmadan edemedim. Bu kadar saçmalayacak ne yaptık biz size yahu Motosiklet dünyası sarsıldı resmen

    Alıntı İmportant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürücüde iş olmadıktan sonra Unimog olsa ne yazar
    Madem o kadar iyi sürücüsün, niye/nasıl ZX10 ile girdiğin yerlere XL200 ile giremedin?
    Ahmanamra, 35emre35 ve dockerengin bunu beğendiler.
    #sürenadam

  20. #900
    Ahmanamra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa / Setbaşı
    Motosikleti
    XT 125 R 2006
    Kesinlikle hepsinin yeri ayrı ve bencede arazinin verdiği zevki hiç bir motor vermez kanımca . HAngi yolda gidiyor olursanız olun hakkını vereceksin ki buda ancak o yola göre motor kullanmakla olur.
    35emre35, dockerengin ve cenkito bunu beğendiler.
    Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)

    http://www.facebook.com/amraercan


45. sayfa BirinciBirinci ... 35434445464755 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler