Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Ağustos 2013, 12:04
#681
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Motorumu satıp crf nin supermoto ya çevrilmiş halini kullanmayı düşünüyordum,yolum düştü honda anes'e uğradım 2. el bir crf vardı hah dedim tam aradığım şey,şöyle üzerine bir oturuvereyim dedim o ne ohaa... mekan biraz dardı onunda etkisi olabilir ama binmek bir dert inmek zaten mümkün değil
top case vardı belki o da biraz engel olmuş olabilir ama çok yüksek geldi.Bu arada da boyum çok kısada değil 1.77. Bu motoru trafikte cirit atarak kullanan arkadaşlara helal olsun diyorum
arkada çantası varsa, artçının binip indiği gibi peglere basarak binip inmeyi deneseydiniz keşke. arka amortsörü kendinize göre ayarlama imkanınız var. fabrika çıkışı ayar yeri orta seviyede. ayarı ile oynamadım, boyum 1.76, kilom 65. benden kilolu olduğunuzu varsayaraktan, siz oturduğunuzda motor daha fazla çökmesi lazım. cross ve enduro motorlarda parmak uçlarının yere kıvrık olarak temas etmesi yeterlidir.
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
Reklamlar
-
06 Ağustos 2013, 12:27
#682
35emre35 adlı üyeden alıntı
arkada çantası varsa, artçının binip indiği gibi peglere basarak binip inmeyi deneseydiniz keşke. arka amortsörü kendinize göre ayarlama imkanınız var. fabrika çıkışı ayar yeri orta seviyede. ayarı ile oynamadım, boyum 1.76, kilom 65. benden kilolu olduğunuzu varsayaraktan, siz oturduğunuzda motor daha fazla çökmesi lazım. cross ve enduro motorlarda parmak uçlarının yere kıvrık olarak temas etmesi yeterlidir.
Kilo o kadar fark edermi bilmiyorum ama 91 kiloyum hergün yaklaşık 45 km yol yapıyorum yoğun trafikte, o nedenle ayaklarım yere tam basmayınca güvensiz geldi bana,alışınca belki zorluk çekmem ama genelde hep alçak motorlar kullandım onun etkisi de olabilir.Yinede motorum satıldığında ilk favorim crf olacak gibi.
-
06 Ağustos 2013, 12:53
#683
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Kilo o kadar fark edermi bilmiyorum ama 91 kiloyum
hergün yaklaşık 45 km yol yapıyorum yoğun trafikte, o nedenle ayaklarım yere tam basmayınca güvensiz geldi bana,alışınca belki zorluk çekmem ama genelde hep alçak motorlar kullandım onun etkisi de olabilir.Yinede motorum satıldığında ilk favorim crf olacak gibi.
kilo farketmez mi hocam, 91 kilo iseniz ayak tabanlarınız neredeyse yere tam basacak şekilde çökmesi gerekir
yüksekte olma hisside güvensizlik yaratıyor olabilir. ama aştığınız vakit yüksek motorun daha güvenli olduğunu göreceksiniz ve bu sefer alçak motorlar güvensizlik hissi verecek
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
06 Ağustos 2013, 12:57
#684
Yakıt hakkaten 3-3.5 lt mi dir? Şehir içi trafikte bu veriyi alabiliyormuyuz ?
-
06 Ağustos 2013, 15:34
#685
Emreye katılıyorum yükseklik konusunda. Ayrıca 25 kg fark ciddi manada böyle yumuşak amortisörlü motorları yere yapıştırır. daha bir de bu CRF-L lerde yük. ayarı var arkada. Benimkinde de olsa keşke
2014 de SM modeli çıkacak direk. Belk TR ye de 1 parti getirirler. Bekleyin derim, lastiğe ve özellikle janta boşuna masraf yapmayın derim...
-
06 Ağustos 2013, 18:46
#686
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Yakıt hakkaten 3-3.5 lt mi dir? Şehir içi trafikte bu veriyi alabiliyormuyuz ?
evet ne yaparsanız yapın 3-3,5 litreyi geçmiyor, ben hep son limitlerde kullanıyorum. yol müsaitse 100km hızın altına pek düşmem.
deponun kapasitesi 7.7lt, son çizgi yanıp sönmeye başladımı benzin alıyorum, 6-6.3litre filan alıyor. 6.3lt ile en fazla 187km'yi gördüm.
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
06 Ağustos 2013, 19:31
#687
35emre35 adlı üyeden alıntı
evet ne yaparsanız yapın 3-3,5 litreyi geçmiyor, ben hep son limitlerde kullanıyorum. yol müsaitse 100km hızın altına pek düşmem.
deponun kapasitesi 7.7lt, son çizgi yanıp sönmeye başladımı benzin alıyorum, 6-6.3litre filan alıyor. 6.3lt ile en fazla 187km'yi gördüm.
Hey maşallah Benim motorda az yakıyor ama 3-3,5 çok iyiymiş.Geçenlerde şirinevlerden-K.çekmeceye kadar bir tane crf ile beraber gittik maşallah trafikte iyi gidiyordu.Trafiğe girince 750 lik 250 lik farketmiyor
-
06 Ağustos 2013, 19:58
#688
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Hey maşallah
Benim motorda az yakıyor ama 3-3,5 çok iyiymiş.Geçenlerde şirinevlerden-K.çekmeceye kadar bir tane crf ile beraber gittik maşallah trafikte iyi gidiyordu.Trafiğe girince 750 lik 250 lik farketmiyor
helede crf ye alıştığınızda altınızda bisiklet varmış gibi oluyor; sıkışık trafikte bu tarz motorlar ile aralara girip çıkmak, kaldırıma çıkıp atlamak çok kolay. 2008den beri cross tarzı motorlar kullanıyorum, kırmızı ışığa gelmeden 50-100metre önce trafik tıkansa da ben hep kırmızı ışığın altındayım
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
07 Ağustos 2013, 00:56
#689
35emre35 adlı üyeden alıntı
,,,kırmızı ışığa gelmeden 50-100metre önce trafik tıkansa da ben hep kırmızı ışığın altındayım
aksi taktir de ben de bu motordan soğurdum zaten
-
07 Ağustos 2013, 12:50
#690
Demircimin ricası üzerine ilan açtım arkadaşlar. koruma demiri ve çanta demiri isterseniz beni arayın.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-crf-250-l-koruma-demiri-133559994/detay/
-
07 Ağustos 2013, 13:47
#691
Şu güneş otelin arkasında ki demirci ise ona yağmurlu havada su yok
Ben bu kadar kötü esnaf görmedim.
Kırk dereden su getiriyor bi iş yapana kadar..
işim olmaz....
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
07 Ağustos 2013, 14:19
#692
ben bu zamana kadar birçok iş yaptırdım ama bir sorun yaşamadım. biraz sizin şanssızlığınız galiba??!!! :(
çevremdeki birçok crf li arkadaş benden görerek çanta demiri yaptırdı ve onlarda bir sorun yaşamamışlar. şimdi koruma demiri yaptırıyorlar tek tek
-
07 Ağustos 2013, 14:36
#693
benimkisi zaten şahsi bir durum. Yaptığı ürüne sözüm yok, ustalığına da , benim yıldızım pek uyuşmadı. Bende zor ve kıl bir müşteriyimdir. Zaten yükseliş hondaya bütün cbf 150 ler için koruma demirlerini 2 yıldır o üretiyor.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
08 Ağustos 2013, 13:02
#694
herkese sevgi, mutluluk, huzur dolu bayramlar dilerim.
-
11 Ağustos 2013, 23:52
#695
Onurkahraman adlı üyeden alıntı
Bu yolculuğun an ve an fotoğraflarının, paylaşımlarının olduğu bi sayfanız veya blog'unuz var mı? yada üzerinde hangi yollardan gittiğinizi gösteren bi harita... Böyle bi tur yapmayı istiyorum da ön bilgi olması açısından soruyorum
sıcağı sıcağına
http://www.enduroclub.org/forum/showthread.php?t=3797&page=3&p=81184#post81184
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
14 Ağustos 2013, 05:17
#696
Crf crf dedim gittim dayanamadım xt aldım. crf başka bahara kaldı belki ilerde spesiyal olarak düşünülebilir.
-
14 Ağustos 2013, 10:05
#697
hayırlısı olsun
allah kaza bela vermesin, güle güle kullan
-
15 Ağustos 2013, 19:49
#698
herkese selamlar
sehir icinde kullanmak icin crf dusunuyorum uzerindeki jant icin asfalt lastigi mevcutmudur ve hangi marka modeli tavsiye edersiniz
iyi gunler...
-
16 Ağustos 2013, 01:34
#699
gayet uygun biz kullanıyoruz
-
16 Ağustos 2013, 10:52
#700
dorion adlı üyeden alıntı
herkese selamlar
sehir icinde kullanmak icin crf dusunuyorum uzerindeki jant icin asfalt lastigi mevcutmudur ve hangi marka modeli tavsiye edersiniz
iyi gunler...
Ben de dün buna denk geldim. Bence gayet uygun
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...0329877/detay/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler