Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Temmuz 2013, 11:25
#601
TheNightHawk, KaPTaNHaSaN teşekkürler bilgi için..
35emre35 hocam bahsettiğin yerlerden ayarlamaya çalışacağım.
Onurkahraman bende aynı soruyu motor malzemesi satan birisine sormuştum. Köpükler falan bizim tekerlerde olmuyormuş galiba. Delik veya kesik kısımı kapatıp , tek sıkımda tekeri şişiren tüplerden kullanabilirsin demişti.
Reklamlar
-
22 Temmuz 2013, 12:44
#602
Trr Mousse diye bir şey var dolgu lastik gibi oluyormus teker youtube de sokme takma videosunu görünce direk eledim. Geri sökmesi çok zor jantın canına okur.
-
22 Temmuz 2013, 13:13
#603
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Trr Mousse diye bir şey var dolgu lastik gibi oluyormus teker youtube de sokme takma videosunu görünce direk eledim. Geri sökmesi çok zor jantın canına okur.
sahibinden de teki 500-600tl. dağ bayır çok dolaşan biri olarak almayı düşündüğüm araştırdığım bir ürün ama uygun fiyatlı bir muadilini bulamadım. bu fiyata çifti olsa düşünülebilir fakat fiyat çok abarık
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
22 Temmuz 2013, 17:27
#604
35emre35 Seleye bir şey yaptın mı. Taşdan bir farkı yok.
-
22 Temmuz 2013, 17:42
#605
orjinal selenin üzerini kaplattım, kaplattırırkende 1cmden biraz kalın sünger koydurdum. şimdi biraz daha iyi. malesef bu tarz motorlardan goldwing konforu bekleyemiyoruz şehir içinde orjinal sele yeterli ama uzun turlarda minder takviyesi istiyor yada iyi bir kaplamacıda sünger takviye edilmesi gerekiyor.
-
22 Temmuz 2013, 18:27
#606
trr adlı üyeden alıntı
TheNightHawk, KaPTaNHaSaN teşekkürler bilgi için..
35emre35 hocam bahsettiğin yerlerden ayarlamaya çalışacağım.
Onurkahraman bende aynı soruyu motor malzemesi satan birisine sormuştum. Köpükler falan bizim tekerlerde olmuyormuş galiba. Delik veya kesik kısımı kapatıp , tek sıkımda tekeri şişiren tüplerden kullanabilirsin demişti.
O da pek sağlıklı değil ya... Gördüm bi defa denemişler lastiği mahfetmiş... Lastiği söküp takabilecek bi takım lazım da nereden bulunabilir bu telli janta göre aparatlar var?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Bi de bana crf250l ye göre uyumlu bi manet koruma lazım... ancak gidon çapından haberim yok, yakında bu motordan alacağım inşallah öncesinde manet korumayı ayarlayım diyorum sizce http://www.aliexpress.com/snapshot/226433896.html bu ürün olur mu yada kullananınız var mı?
-
22 Temmuz 2013, 19:43
#607
gidon çapı 22mm. önceki sayfalarda bu ürünü kullandığımı ve memnun olduğumu yazmıştım. sparişini verirken 22mm e uygun aparat istediğini not düşmeyi unutma.
-
23 Temmuz 2013, 00:07
#608
Motora uygun egzoz taktiran var mı biri Tiger takmış 535 tl fiyati var internetten baktım. Pahalı değil mi?
-
23 Temmuz 2013, 01:35
#609
Yalnız sadece eksozla 5bg kazanıyormuş motor. Ben de merak ettim. Elcik koruma istedim 2 güne elimde olacak ama 22mm istemek aklıma gelmedi doğrusu. Umarım uyar.
-
23 Temmuz 2013, 10:33
#610
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Yalnız sadece eksozla 5bg kazanıyormuş motor. Ben de merak ettim.
Atma recep deseydin kim dediyse 1000lik ler bile neredeyse 5 bg kazanamıyor egzoz ile
-
23 Temmuz 2013, 10:54
#611
Syanur adlı üyeden alıntı
Atma recep deseydin kim dediyse
1000lik ler bile neredeyse 5 bg kazanamıyor egzoz ile
Bu kadar yoğun akademik çalışmalar sonucu ulaştığın bu uçsuz bucaksız, derya deniz teorik bilgilerini gıptayla izliyorum #herbişeyibilenadam
Sözlere inanmayı bırakalı çok zaman oldu, gözler bile beni aldattıktan sonra...
-
23 Temmuz 2013, 14:59
#612
Bir eksoz tak, iki dişli değiştir, fazlalıkları sök al sana CRF250...
-
23 Temmuz 2013, 15:08
#613
-
23 Temmuz 2013, 16:14
#614
Arkadaşlar böyle tartışmalara gerek yok. Yurt dışı sitelerde adamlar almış takmış eksozu dinamometrede ölçmüşler, ortaya fazladan 4-5 bg arası güç artışı var. İster inanın ister inanmayın. Yerli olan da atıyorum 4 bg verse, fiyat performans olarak güzel bir ürün olur. Bu kadar çok fark etmesinin nedeni bence orjinal eksozun içinde 3 yollu katalitik konvertör bulunması. Ayrıca çok da ağırlık tasarrufu oluyormuş, nerdeyse yarıdan fazla.
-
25 Temmuz 2013, 12:47
#615
Arkadaşlar zincir yağlamak için wd-40 almayı düşünüyorum. Sizce iyi bir tercih mi?
-
25 Temmuz 2013, 13:11
#616
Yolsal adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar zincir yağlamak için wd-40 almayı düşünüyorum. Sizce iyi bir tercih mi?
WD40 zincir yağı için iyi bir tercih değil. 750 ml'lik ipone'lerden tavsiye ederim F/P olarak başarılı. Olmadı 90 numara (şanzıman yağı) yada daha üst numara bir sanayi yağı bul, yağdanlık ile yağla... En güzeli
-
25 Temmuz 2013, 13:52
#617
Yolsal adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar zincir yağlamak için wd-40 almayı düşünüyorum. Sizce iyi bir tercih mi?
Wd40 ince kalır ve kısa zamanda uçup gider. En yakınındaki sanayiye gidip butarz ürünleri satan bir dükkandan, zincir yağlamak için sıvı gres istedigini soyle. 1-2 çeşit sprey koyacaklar önüne. 500ml si 15-20tl. 500km de bir yağlamana yetecek kalınlık ve yapışkanlıkta olacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
Syanur adlı üyeden alıntı
WD40 zincir yağı için iyi bir tercih değil. 750 ml'lik ipone'lerden tavsiye ederim F/P olarak başarılı. Olmadı 90 numara (şanzıman yağı) yada daha üst numara bir sanayi yağı bul, yağdanlık ile yağla... En güzeli
Dedigin yöntemler (ipone hariç) ucuza gelecek yontemler ama 90 yada üst numara yağların yapışma özelliği cok fazla yok. Merkezkaç kuvvetinden dolayı kisa sürede zincirde yag kalmıyor ve yağlama aralığını sıklaştırmak gerekiyor. Ben o yüzden sıvı gresleri tercih ediyorum.
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
25 Temmuz 2013, 14:11
#618
Cevaplar için Syanur ve 35emre35'e teşekkür ederim.
-
25 Temmuz 2013, 15:46
#619
-
25 Temmuz 2013, 16:43
#620
Syanur adlı üyeden alıntı
Ya ben würthün sıvı gresini kullandım, senin dediğin gibi sıçrama yaptı(yani zincirden uçtu
kalmadı) O yüzden daha da para vermeyeyim ben buna dedimdi...
En güzeli hocam, deneye deneye, zamanla aklına yatanı buluyorsun
Kalite markada olsa, uygun fiyatlı markada olsa ister istemez sıçratma yapıyor. Ben sıçramayı aza indirmek ve daha iyi yapışması için zinciri akşamdan yağlıyorum.
Evet enguzeli bu tarz basit şeyleri denemek
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler