Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #561

    Üyelik
    13 Temmuz 2013
    herkese selam, bu hafta crf 250 l almış bulunmaktayım. daha önce motorla ilgili çok fazla deneyimim olmadı. anlayacağınız başındayım işin. motorumu hem işe giderken hem de arazide kullanmayı planlıyorum. tam korumalı bir çizme almak sizce benim seviyemdeki biri için fazla mı olur? hem işe giderken hem de arazide kullanabileceğim bir bot almak daha mı mantıklı olur?
    cenkito ve mahyo bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #562
    ÖMER FARUK İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    Retired Rider
    Evet ama kullanım kılavuzunda 0w 30 yağ yazıyordu. Onu bulamadım. Honda'nın kendi yağı için burdan bir arkadaş vites geçişlerini yumuşattığını filan söylemişti
    ondan onu seçtim. Şu an için vites geçişlerim gerçekten çok iyi oldu.Ama bu yağ ne kadar dayanıklı bu rahatlık ne kadar sürer bilmiyorum. Servisteki ustalardan
    biri en kral yağın dayanma süresi 2000 km'dir dedi. Bence abartmanın manası yok. Rodaj yağı bile 1000 km kullanılırken, kullanım kılavuzunda 12000'de bir yazarken
    bunu kabul edemedim açıkçası. Motoru arazide kullanmıyorum red line kullanmıyorum sanırım 4-5 binde bir değişim yapacam.

  3. #563
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı Yolsal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selam, bu hafta crf 250 l almış bulunmaktayım. daha önce motorla ilgili çok fazla deneyimim olmadı. anlayacağınız başındayım işin. motorumu hem işe giderken hem de arazide kullanmayı planlıyorum. tam korumalı bir çizme almak sizce benim seviyemdeki biri için fazla mı olur? hem işe giderken hem de arazide kullanabileceğim bir bot almak daha mı mantıklı olur?
    bence araziye girecekseniz 2sinide alın. hem işe giderken giyilebilecek, hemde arazide koruyacak bot şart.

    Alıntı ÖMER FARUK İ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet ama kullanım kılavuzunda 0w 30 yağ yazıyordu. Onu bulamadım. Honda'nın kendi yağı için burdan bir arkadaş vites geçişlerini yumuşattığını filan söylemişti
    ondan onu seçtim. Şu an için vites geçişlerim gerçekten çok iyi oldu.Ama bu yağ ne kadar dayanıklı bu rahatlık ne kadar sürer bilmiyorum. Servisteki ustalardan
    biri en kral yağın dayanma süresi 2000 km'dir dedi. Bence abartmanın manası yok. Rodaj yağı bile 1000 km kullanılırken, kullanım kılavuzunda 12000'de bir yazarken
    bunu kabul edemedim açıkçası. Motoru arazide kullanmıyorum red line kullanmıyorum sanırım 4-5 binde bir değişim yapacam.
    ben arada 6000de yağı kendim değiştirip, 12000de servise götürmeyi düşünüyorum. 3-4binde bir servise bayılmanın anlamı yok. kitapçıkta yazıyorsa vardır bir hikmeti, artık yağ, motor vs teknolojileri çok gelişti
    ÖMER FARUK İ ve cenkito bunu beğendiler.
    CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250

  4. #564
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de yakında alıyorum. Cbf150 paylaşım topiğinden buraya transfer oluyorum
    Bugün itibariyle motorun parasını yatırdım. Artık plakası ne zaman çıkarsa. Bu arada hemen acil aksesuarları siparişe başlamak lazım Elcik koruma, dijital devir saati gibi şeyler. Aslında alanlar bir satın alma başlığı açsalar, yeni alanlar için çok faydalı olabilir. Hepimize kazasız sürüşler...

  5. #565
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün itibariyle motorun parasını yatırdım. Artık plakası ne zaman çıkarsa. Bu arada hemen acil aksesuarları siparişe başlamak lazım Elcik koruma, dijital devir saati gibi şeyler. Aslında alanlar bir satın alma başlığı açsalar, yeni alanlar için çok faydalı olabilir. Hepimize kazasız sürüşler...
    hayırlı olsun. devir saati gereksiz bence, ona vereceğiniz para ile başka birşey alın derim. alanlar aldıkları ürünleri zaten burada paylaşıyorlar, önceki sayfalara bakmayı ihmal etmeyin, hatta başka forumlardaki crf250 başlığınıda takib edin. çok değişik bilgiler ve ürünlerle karşılaşacaksınız.
    cenkito bunu beğendi.
    CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250

  6. #566
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    35emre35 Teşekkür ederim. Konuları zaten uzun zamandır inceliyorum. Neyse motoru bir teslim alayım, tatile gidiyorum, dönünce iyice araştırırım. Motor ellerinde kalmaz diye şimdiden alıp garaja koyup öyle gideceğim. Nasıl olsa almaya karar vermişim, parası da hazır, niye tatil dönüşünü bekleyim dedim. Ya kalmadı satıldı derlerse İşimizi sağlam yapalım.
    cenkito ve 35emre35 bunu beğendiler.

  7. #567

    Üyelik
    13 Temmuz 2013
    35emre35 tavsiyen için teşekkür ederim.
    35emre35 bunu beğendi.

  8. #568

    Üyelik
    06 Aralık 2008
    Şehir
    TURGUTLU / MANİSA
    Motosikleti
    HONDA ANF 125 INNOVA + CRF 250 L
    CRF 250 L'min üzerine bindiğimde ayak parmakuçları ile yere zorzahmet basabiliyorum. Sele yüksekliğini bir kaç santimetre düşürebilme imkanı var mı? (orjinalini bozmadan) tanıdığım bir motosiklet tamircisi arkadaşa gösterdiğim de, arka amortisörün mafsalını uzatarak bi miktar indirilebileceğini söyledi. Başka bir motorcu arkadaş ise arka amortisörde sadece sertlik veya yumuşaklık ayarı olduğunu ve orjinalini bozmadan seleyi alçaltma şansımın olmadığını iddaa etti. Sizce ne yapılabilir. Şu anda rodaj döneminde araziye girmediğim için sorun yok ama yarın araziye girdiğimde sorun yaşayacağım. Ne yapılabilir?

  9. #569
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Enduroda, diğer modellerde olduğu gibi ayak tabanlarınızın yere tam olarak basması gerekmez. parmak uçlarınız kıvrılıyor ise şehir içinde de arazide de gayet yeterlidir. orjinali bozmadan arka amortisörün üstündeki ayar yerini çevirerek yukarıya alırsanız 1-2cm kadar alçalır.
    ayrıca aşağıdaki resimdeki gibi amortisörün altındaki deliğin üzerine bir delik daha açıp 1-2cm kadar daha alçaltabilirsinz. fakat dediğim gibi enduro motorlarda parmak uçlarının kıvrılacak kadar amortisör ayarlarının yapılması yeterlidir. enduro motor alıp chopper,touring vs. gibi alçaltmak bu motorların doğasına aykırıdır.
    cenkito ve LIDYALI bunu beğendiler.

  10. #570

    Üyelik
    28 Nisan 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    CRF250L
    Yolsal hayırlı olsun..
    Emre hocam aynı yerden yükseltme imkanı oluyormu acaba? Oturunca sele çöküyor resmen.

    Birde motorun farı sanki arabaları biraz rahatsız ediyor. Bu problemi yaşıyan oldumu acaba?

  11. #571
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Trr amortisörün çökmesini önlemek için amortisörü ve yayını değiştirmek gerekir. Crf250L mods diye google a aratırsan Amerika'da birinin motor üstünde bir hayli oynama yaptığını ve paylaştığını görebilirsiniz. Eibach yaylı daha ayar imkanı sunan bir amortisör takmış. Ben de selede öne kayarsam durunca hafif sola kayarsam ayağım tam yere basıyor. Boyum 1.76 . Motorda genel izlenimim çok iyi dün teslim aldım be 50 km yaptım şimdiden.
    cenkito bunu beğendi.

  12. #572
    mankind1976 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA CRF 250 L
    kontağı kapatınca fanın devam etmesi gerkmiyor mu motor sıcaksa?

  13. #573
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    buda crf 250 L bigbore uygulaması ve öteki modifikasyonlar hep bu sayfada mevcut

    http://www.rickramsey.net/CRF250Lbigbore.htm
    35emre35 bunu beğendi.

  14. #574
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Beyler, bu modeli kullanan ve boyu 1.90 üzeri olan var mı aranızda?
    Rahatlık konusunu soracağım..?

  15. #575
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Bugün vites kolunun bana göre çok yukarıda kaldığına kesin kanaat getirdim. Ayağımın ucu fazla yukarıda kaldığından bileğim ağrımaya başladı. Servise uğrayıp bugün ayarlatmayı düşünüyorum. Ayrıca lastiğe fazla hava basmışlar, teslim alıp kontrol etmeyen varsa kontrol etsin. Fan çoğu otomobilde de kontağı kapatınca kapanır. Ben ayağı açınca stop ediyor ve fanın çalışmaya devam ettiğini duyuyorum. Kontağı kapatınca kapanıyor. Ayrıca 7ah lik akümün fan tarafından boşaltılmasını da istemezdim. Kendi kendine soğusun işte, ne gerek var fana.

  16. #576
    mankind1976 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA CRF 250 L
    arabalarda da devam ediyor Emre'nin KLR sinde devam ediyordu,ama evet akü bitmesin diye düşünülmüş olabilir.

  17. #577
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı trr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yolsal hayırlı olsun..
    Emre hocam aynı yerden yükseltme imkanı oluyormu acaba? Oturunca sele çöküyor resmen.

    Birde motorun farı sanki arabaları biraz rahatsız ediyor. Bu problemi yaşıyan oldumu acaba?
    evet aynı şey yükseltmek içinde geçerli. amortisör ayarı tam orta seviyede. sıkarak yada gevşeterek 1-2 cm yükseltmek yada alçaltmak mümkün.
    far ayarını kitapçıktada gösteriyor, farın sağındaki ayar yerinden yıldız tornavida ile aşağı yada yukarı ayar yapabilirsiniz.


    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün vites kolunun bana göre çok yukarıda kaldığına kesin kanaat getirdim. Ayağımın ucu fazla yukarıda kaldığından bileğim ağrımaya başladı. Servise uğrayıp bugün ayarlatmayı düşünüyorum. Ayrıca lastiğe fazla hava basmışlar, teslim alıp kontrol etmeyen varsa kontrol etsin. Fan çoğu otomobilde de kontağı kapatınca kapanır. Ben ayağı açınca stop ediyor ve fanın çalışmaya devam ettiğini duyuyorum. Kontağı kapatınca kapanıyor. Ayrıca 7ah lik akümün fan tarafından boşaltılmasını da istemezdim. Kendi kendine soğusun işte, ne gerek var fana.
    vites kolunu çok kolay bir şekilde 10anahtarla söküp aşağı yada yukarıya 1-2tırnak attırıp kendi istediğiniz şekilde ayarlamak mümkün. servide gerek yok. çogu araçta kontak kapatılsada fan çalışıp soğutmaya devam eder. 1-1,5dk lık bir çalışma süresi aküyü bitirmez hocam.
    mankind1976 bunu beğendi.
    CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250

  18. #578
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    35emre35 ben kolun vidasını sonuna kadar gevşettim, üstündeki kapak çıkmadan vida yerinden çıkmıyor. Kolu çektim ama yerinden çıkmadı. Diş atlatmaya çalışmak aklıma gelmedi. O yüzden vidayı geri sıktım şimdilik.

  19. #579
    TutkuluAcemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2010
    Xt 125 R den sonra bunu ya da gv 650yi almayi düşündüm ogrencilikte 5yil kullanacağım 2007 gv 5 yıl sonra satılması ama crf satılır. Diye düşünüyorum. Bir de aklımda xt660 var hadi bakalım hayırlısı

  20. #580
    mankind1976 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA CRF 250 L
    Alıntı TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xt 125 R den sonra bunu ya da gv 650yi almayi düşündüm ogrencilikte 5yil kullanacağım 2007 gv 5 yıl sonra satılması ama crf satılır. Diye düşünüyorum. Bir de aklımda xt660 var hadi bakalım hayırlısı
    ortaya karışık yaptır
    TutkuluAcemi ve cenkito bunu beğendiler.
    Honda CRF 250 L, SYM Wolf Classic 125


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler