Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Temmuz 2013, 14:42
#561
herkese selam, bu hafta crf 250 l almış bulunmaktayım. daha önce motorla ilgili çok fazla deneyimim olmadı. anlayacağınız başındayım işin. motorumu hem işe giderken hem de arazide kullanmayı planlıyorum. tam korumalı bir çizme almak sizce benim seviyemdeki biri için fazla mı olur? hem işe giderken hem de arazide kullanabileceğim bir bot almak daha mı mantıklı olur?
Reklamlar
-
13 Temmuz 2013, 15:11
#562
Evet ama kullanım kılavuzunda 0w 30 yağ yazıyordu. Onu bulamadım. Honda'nın kendi yağı için burdan bir arkadaş vites geçişlerini yumuşattığını filan söylemişti
ondan onu seçtim. Şu an için vites geçişlerim gerçekten çok iyi oldu.Ama bu yağ ne kadar dayanıklı bu rahatlık ne kadar sürer bilmiyorum. Servisteki ustalardan
biri en kral yağın dayanma süresi 2000 km'dir dedi. Bence abartmanın manası yok. Rodaj yağı bile 1000 km kullanılırken, kullanım kılavuzunda 12000'de bir yazarken
bunu kabul edemedim açıkçası. Motoru arazide kullanmıyorum red line kullanmıyorum sanırım 4-5 binde bir değişim yapacam.
-
13 Temmuz 2013, 15:21
#563
Yolsal adlı üyeden alıntı
herkese selam, bu hafta crf 250 l almış bulunmaktayım. daha önce motorla ilgili çok fazla deneyimim olmadı. anlayacağınız başındayım işin. motorumu hem işe giderken hem de arazide kullanmayı planlıyorum. tam korumalı bir çizme almak sizce benim seviyemdeki biri için fazla mı olur? hem işe giderken hem de arazide kullanabileceğim bir bot almak daha mı mantıklı olur?
bence araziye girecekseniz 2sinide alın. hem işe giderken giyilebilecek, hemde arazide koruyacak bot şart.
ÖMER FARUK İ adlı üyeden alıntı
Evet ama kullanım kılavuzunda 0w 30 yağ yazıyordu. Onu bulamadım. Honda'nın kendi yağı için burdan bir arkadaş vites geçişlerini yumuşattığını filan söylemişti
ondan onu seçtim. Şu an için vites geçişlerim gerçekten çok iyi oldu.Ama bu yağ ne kadar dayanıklı bu rahatlık ne kadar sürer bilmiyorum. Servisteki ustalardan
biri en kral yağın dayanma süresi 2000 km'dir dedi. Bence abartmanın manası yok. Rodaj yağı bile 1000 km kullanılırken, kullanım kılavuzunda 12000'de bir yazarken
bunu kabul edemedim açıkçası. Motoru arazide kullanmıyorum red line kullanmıyorum sanırım 4-5 binde bir değişim yapacam.
ben arada 6000de yağı kendim değiştirip, 12000de servise götürmeyi düşünüyorum. 3-4binde bir servise bayılmanın anlamı yok. kitapçıkta yazıyorsa vardır bir hikmeti, artık yağ, motor vs teknolojileri çok gelişti
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
13 Temmuz 2013, 15:53
#564
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Ben de yakında alıyorum. Cbf150 paylaşım topiğinden buraya transfer oluyorum
Bugün itibariyle motorun parasını yatırdım. Artık plakası ne zaman çıkarsa. Bu arada hemen acil aksesuarları siparişe başlamak lazım Elcik koruma, dijital devir saati gibi şeyler. Aslında alanlar bir satın alma başlığı açsalar, yeni alanlar için çok faydalı olabilir. Hepimize kazasız sürüşler...
-
13 Temmuz 2013, 16:08
#565
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Bugün itibariyle motorun parasını yatırdım. Artık plakası ne zaman çıkarsa. Bu arada hemen acil aksesuarları siparişe başlamak lazım
Elcik koruma, dijital devir saati gibi şeyler. Aslında alanlar bir satın alma başlığı açsalar, yeni alanlar için çok faydalı olabilir. Hepimize kazasız sürüşler...
hayırlı olsun. devir saati gereksiz bence, ona vereceğiniz para ile başka birşey alın derim. alanlar aldıkları ürünleri zaten burada paylaşıyorlar, önceki sayfalara bakmayı ihmal etmeyin, hatta başka forumlardaki crf250 başlığınıda takib edin. çok değişik bilgiler ve ürünlerle karşılaşacaksınız.
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
13 Temmuz 2013, 16:47
#566
35emre35 Teşekkür ederim. Konuları zaten uzun zamandır inceliyorum. Neyse motoru bir teslim alayım, tatile gidiyorum, dönünce iyice araştırırım. Motor ellerinde kalmaz diye şimdiden alıp garaja koyup öyle gideceğim. Nasıl olsa almaya karar vermişim, parası da hazır, niye tatil dönüşünü bekleyim dedim. Ya kalmadı satıldı derlerse İşimizi sağlam yapalım.
-
15 Temmuz 2013, 21:24
#567
35emre35 tavsiyen için teşekkür ederim.
-
17 Temmuz 2013, 12:54
#568
CRF 250 L'min üzerine bindiğimde ayak parmakuçları ile yere zorzahmet basabiliyorum. Sele yüksekliğini bir kaç santimetre düşürebilme imkanı var mı? (orjinalini bozmadan) tanıdığım bir motosiklet tamircisi arkadaşa gösterdiğim de, arka amortisörün mafsalını uzatarak bi miktar indirilebileceğini söyledi. Başka bir motorcu arkadaş ise arka amortisörde sadece sertlik veya yumuşaklık ayarı olduğunu ve orjinalini bozmadan seleyi alçaltma şansımın olmadığını iddaa etti. Sizce ne yapılabilir. Şu anda rodaj döneminde araziye girmediğim için sorun yok ama yarın araziye girdiğimde sorun yaşayacağım. Ne yapılabilir?
-
17 Temmuz 2013, 14:51
#569
Enduroda, diğer modellerde olduğu gibi ayak tabanlarınızın yere tam olarak basması gerekmez. parmak uçlarınız kıvrılıyor ise şehir içinde de arazide de gayet yeterlidir. orjinali bozmadan arka amortisörün üstündeki ayar yerini çevirerek yukarıya alırsanız 1-2cm kadar alçalır.
ayrıca aşağıdaki resimdeki gibi amortisörün altındaki deliğin üzerine bir delik daha açıp 1-2cm kadar daha alçaltabilirsinz. fakat dediğim gibi enduro motorlarda parmak uçlarının kıvrılacak kadar amortisör ayarlarının yapılması yeterlidir. enduro motor alıp chopper,touring vs. gibi alçaltmak bu motorların doğasına aykırıdır.
-
18 Temmuz 2013, 00:22
#570
Yolsal hayırlı olsun..
Emre hocam aynı yerden yükseltme imkanı oluyormu acaba? Oturunca sele çöküyor resmen.
Birde motorun farı sanki arabaları biraz rahatsız ediyor. Bu problemi yaşıyan oldumu acaba?
-
18 Temmuz 2013, 00:34
#571
Trr amortisörün çökmesini önlemek için amortisörü ve yayını değiştirmek gerekir. Crf250L mods diye google a aratırsan Amerika'da birinin motor üstünde bir hayli oynama yaptığını ve paylaştığını görebilirsiniz. Eibach yaylı daha ayar imkanı sunan bir amortisör takmış. Ben de selede öne kayarsam durunca hafif sola kayarsam ayağım tam yere basıyor. Boyum 1.76 . Motorda genel izlenimim çok iyi dün teslim aldım be 50 km yaptım şimdiden.
-
18 Temmuz 2013, 02:43
#572
kontağı kapatınca fanın devam etmesi gerkmiyor mu motor sıcaksa?
-
18 Temmuz 2013, 10:29
#573
buda crf 250 L bigbore uygulaması ve öteki modifikasyonlar hep bu sayfada mevcut
http://www.rickramsey.net/CRF250Lbigbore.htm
-
18 Temmuz 2013, 10:52
#574
Beyler, bu modeli kullanan ve boyu 1.90 üzeri olan var mı aranızda?
Rahatlık konusunu soracağım..?
-
18 Temmuz 2013, 11:58
#575
Bugün vites kolunun bana göre çok yukarıda kaldığına kesin kanaat getirdim. Ayağımın ucu fazla yukarıda kaldığından bileğim ağrımaya başladı. Servise uğrayıp bugün ayarlatmayı düşünüyorum. Ayrıca lastiğe fazla hava basmışlar, teslim alıp kontrol etmeyen varsa kontrol etsin. Fan çoğu otomobilde de kontağı kapatınca kapanır. Ben ayağı açınca stop ediyor ve fanın çalışmaya devam ettiğini duyuyorum. Kontağı kapatınca kapanıyor. Ayrıca 7ah lik akümün fan tarafından boşaltılmasını da istemezdim. Kendi kendine soğusun işte, ne gerek var fana.
-
18 Temmuz 2013, 14:14
#576
arabalarda da devam ediyor Emre'nin KLR sinde devam ediyordu,ama evet akü bitmesin diye düşünülmüş olabilir.
-
18 Temmuz 2013, 16:17
#577
trr adlı üyeden alıntı
Yolsal hayırlı olsun..
Emre hocam aynı yerden yükseltme imkanı oluyormu acaba? Oturunca sele çöküyor resmen.
Birde motorun farı sanki arabaları biraz rahatsız ediyor. Bu problemi yaşıyan oldumu acaba?
evet aynı şey yükseltmek içinde geçerli. amortisör ayarı tam orta seviyede. sıkarak yada gevşeterek 1-2 cm yükseltmek yada alçaltmak mümkün.
far ayarını kitapçıktada gösteriyor, farın sağındaki ayar yerinden yıldız tornavida ile aşağı yada yukarı ayar yapabilirsiniz.
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Bugün vites kolunun bana göre çok yukarıda kaldığına kesin kanaat getirdim. Ayağımın ucu fazla yukarıda kaldığından bileğim ağrımaya başladı. Servise uğrayıp bugün ayarlatmayı düşünüyorum. Ayrıca lastiğe fazla hava basmışlar, teslim alıp kontrol etmeyen varsa kontrol etsin. Fan çoğu otomobilde de kontağı kapatınca kapanır. Ben ayağı açınca stop ediyor ve fanın çalışmaya devam ettiğini duyuyorum. Kontağı kapatınca kapanıyor. Ayrıca 7ah lik akümün fan tarafından boşaltılmasını da istemezdim. Kendi kendine soğusun işte, ne gerek var fana.
vites kolunu çok kolay bir şekilde 10anahtarla söküp aşağı yada yukarıya 1-2tırnak attırıp kendi istediğiniz şekilde ayarlamak mümkün. servide gerek yok. çogu araçta kontak kapatılsada fan çalışıp soğutmaya devam eder. 1-1,5dk lık bir çalışma süresi aküyü bitirmez hocam.
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
18 Temmuz 2013, 23:40
#578
35emre35 ben kolun vidasını sonuna kadar gevşettim, üstündeki kapak çıkmadan vida yerinden çıkmıyor. Kolu çektim ama yerinden çıkmadı. Diş atlatmaya çalışmak aklıma gelmedi. O yüzden vidayı geri sıktım şimdilik.
-
19 Temmuz 2013, 00:30
#579
Xt 125 R den sonra bunu ya da gv 650yi almayi düşündüm ogrencilikte 5yil kullanacağım 2007 gv 5 yıl sonra satılması ama crf satılır. Diye düşünüyorum. Bir de aklımda xt660 var hadi bakalım hayırlısı
-
19 Temmuz 2013, 02:07
#580
TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı
Xt 125 R den sonra bunu ya da gv 650yi almayi düşündüm ogrencilikte 5yil kullanacağım 2007 gv 5 yıl sonra satılması ama crf satılır. Diye düşünüyorum. Bir de aklımda xt660 var hadi bakalım hayırlısı
ortaya karışık yaptır
Honda CRF 250 L, SYM Wolf Classic 125
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler