Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Mayıs 2013, 19:15
#461
Yahu beyler bu kadarmı kötü motor uzun yolda,100 110 lada yol bitmez ki!Bende yarın almaya gidecem motoru,çoğunlukla şehir içi kullanacağım ama,şehir dışınada çıkarım o zamanda arkalarda kalmak istemem gruptan.Alacağım yer bana,160 la saatlerce gidebilirsin,bu motor şişsin ben bu işi bırakırım diyede çok iddialı konuştu.pek inanamasamda çok ciddiydi bunu söylerken.
Reklamlar
-
26 Mayıs 2013, 19:26
#462
ESAD adlı üyeden alıntı
Yahu beyler bu kadarmı kötü motor uzun yolda,100 110 lada yol bitmez ki!Bende yarın almaya gidecem motoru,çoğunlukla şehir içi kullanacağım ama,şehir dışınada çıkarım o zamanda arkalarda kalmak istemem gruptan.Alacağım yer bana,160 la saatlerce gidebilirsin,bu motor şişsin ben bu işi bırakırım diyede çok iddialı konuştu.pek inanamasamda çok ciddiydi bunu söylerken.
O motor 160 a çıkamaz hadi diyelim çıktı üstünde duramassın. Yapı itibari ile o hızlarda sürmek çok sağlıksız. Uzun yola gidersin 100-110 gerisi yok.
-
26 Mayıs 2013, 19:50
#463
ESAD adlı üyeden alıntı
Yahu beyler bu kadarmı kötü motor uzun yolda,100 110 lada yol bitmez ki!Bende yarın almaya gidecem motoru,çoğunlukla şehir içi kullanacağım ama,şehir dışınada çıkarım o zamanda arkalarda kalmak istemem gruptan.Alacağım yer bana,160 la saatlerce gidebilirsin,bu motor şişsin ben bu işi bırakırım diyede çok iddialı konuştu.pek inanamasamda çok ciddiydi bunu söylerken.
söyle o adama orjinal hali ile 160 yapsın ben ona motorun 2 katını ödeyecem.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
-
26 Mayıs 2013, 21:55
#464
sgurdal adlı üyeden alıntı
söyle o adama orjinal hali ile 160 yapsın ben ona motorun 2 katını ödeyecem.
Bende burda okuduklarım kadar tanıyorum motoru.Ama bi yerde 125 likler 150 likler yapıyo120 130 zu.Bu 250 lik bir makine.Benim beklentim 160 olmasada 140 felan çok rahat gidebilmesi.Ben sene 2005 te zongshen 125 enduro motosikletle iki kişi ben 80 diğeri 90 kiloyuz,110 rahat yapıyodu motor.İnsan ne kadar şehir içi 110 la gidersede açık yola çıktığı zaman 140-150 yapmak ister haliyle.Hatta youtube da 164 km yaptığı video mevcut.Ama motor ekzoz değişmiş sanırım.Aldıktan sonra böyle bişey yaparak hızı artırmak mümkünmü acaba,bilen varsa cevaplarsa sevinirim.
MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.
-
26 Mayıs 2013, 22:30
#465
-
27 Mayıs 2013, 01:33
#466
eyz adlı üyeden alıntı
Aynı kaskı kullanıyoruz. Sana bir sorum olacak benim kulaklarım bu kaskın kulak boşluğuna sığmıyor sendede öyle oluyor mu ?
-
27 Mayıs 2013, 09:04
#467
ESAD adlı üyeden alıntı
Bende burda okuduklarım kadar tanıyorum motoru.Ama bi yerde 125 likler 150 likler yapıyo120 130 zu.Bu 250 lik bir makine.Benim beklentim 160 olmasada 140 felan çok rahat gidebilmesi.Ben sene 2005 te zongshen 125 enduro motosikletle iki kişi ben 80 diğeri 90 kiloyuz,110 rahat yapıyodu motor.İnsan ne kadar şehir içi 110 la gidersede açık yola çıktığı zaman 140-150 yapmak ister haliyle.Hatta youtube da 164 km yaptığı video mevcut.Ama motor ekzoz değişmiş sanırım.Aldıktan sonra böyle bişey yaparak hızı artırmak mümkünmü acaba,bilen varsa cevaplarsa sevinirim.
arkadasım her ne kadar 125-150 cc ler yolda 120-130 göstersede mantıklı değil o hızlara cıkabilmeleri,
cogu çinli 125-150 cc de kadranlarında kayda deger hız sapmaları vardır, gittiği hızdan cok daha fazlasını gösterirler
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
27 Mayıs 2013, 10:20
#468
Bir scooter kullanıcı vardı, 4 vitesli scooter'ında 2.viteste 90 ı gördüğünü ama sonrasında 3 ve 4. viteslerde 100ü zor geçtiğini hatta geçemediğini söyleyip bu sorununa yardım istiyordu. Bu değerler konusunda da çok iddialıydı, eminim diyordu. Siz düşünün artık gerisini.
-
27 Mayıs 2013, 11:20
#469
Syanur adlı üyeden alıntı
Bir scooter kullanıcı vardı, 4 vitesli scooter'ında 2.viteste 90 ı gördüğünü ama sonrasında 3 ve 4. viteslerde 100ü zor geçtiğini hatta geçemediğini söyleyip bu sorununa yardım istiyordu. Bu değerler konusunda da çok iddialıydı, eminim diyordu. Siz düşünün artık gerisini.
görmüştür tabi kimiside uzaylı, koca ayak yada ejderha görüyor
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
27 Mayıs 2013, 11:54
#470
Srv adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Bahsettiğin kullanıcı benim. Ben de seni 1.Etaptan geçerken gördüm. Yanılmıyorsam sarı gt250 kullanıyordun
Hafta sonu karşılaştık ama ters yollardaydık iki Comet yanından gectik kırmızı ve yeşil bakıştık korna caldım ama yeşilin sesinden duyulmamış olabilir :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
27 Mayıs 2013, 13:28
#471
Orjinal haliyle 160 kmlere ulaşmak gerçekten imkansız
Ancak yokuş aşağı ve arkadan rüzgar eserse belkiiii
Ben de herkesle hemfikirim 110 kmden sonra pek güven vermiyor ama bu beni hiç mi hiççç mutsuz etmiyor. Sürekli 140 ile 160 ile gitmek istesem zaten cbr alırdım
Adı üstünde dualpurpose bir motosiklet nereye soksan girer, seni üzmez
-
27 Mayıs 2013, 17:17
#472
Syanur adlı üyeden alıntı
Bir scooter kullanıcı vardı, 4 vitesli scooter'ında 2.viteste 90 ı gördüğünü ama sonrasında 3 ve 4. viteslerde 100ü zor geçtiğini hatta geçemediğini söyleyip bu sorununa yardım istiyordu. Bu değerler konusunda da çok iddialıydı, eminim diyordu. Siz düşünün artık gerisini.
Skuter?
Hemide vitesli?
Cup mıydı acaba o?
ANGARAJ
-
27 Mayıs 2013, 18:25
#473
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Skuter?
Hemide vitesli?
Cup mıydı acaba o?
valla ben o adamın yalancısıyım, scooter diye hatılıyorum. Belki cup idi. 2 kişi bilem 90ı rahat görüyorlarmış....
-
27 Mayıs 2013, 21:19
#474
mehmet bey benim kulkla Iilgili bi sikayetim yok l beden benimki
-
27 Mayıs 2013, 22:19
#475
-
28 Mayıs 2013, 00:09
#476
makineyi lowopronun sırt cantası var orda tasıdım ama bi defa bile tripotu cıkartıp foto çekmedim sizin fotolarda güzlmiş.o dizlikleri yeni aldım normal dizlik cok ciziyor motoru :(
hafta sonu 530 km lik bi tur yaptım
http://www.enduroist.com/forum/showthread.php?9200-Crf-250-ile-530-km
---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 22:55 ----------
-
28 Mayıs 2013, 00:15
#477
Basin ekspres ve e6 da bende beyaz crf ye denk geldim
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Dün gece 2'de E5 cobançemeden basın ekspres yoluna dönerken cbr125'i sollayan crf 250 burdanmı acaba?
Tam döndüm arkadan bir far beni takip ediyor bu ne tarz bir motor deyip yavaşladım biraz beni geçince gaza geldi bastı
ama nasıl bir rüzgar. durumu anlayınca bende asıldım. Yol duz benim motor 123 ü CRF de 130'u geçemiyor birtürlü arkalı önlü gittik halkalı sapağına kadar.
o rüzgarda cbr 250 de 145 civarı tıkanırdı sanırım.
-
28 Mayıs 2013, 20:46
#478
eyz adlı üyeden alıntı
mehmet bey benim kulkla Iilgili bi sikayetim yok l beden benimki
Benim kaskta L beden , bu gün dikkat ettim de benim kulaklar biraz büyükmüş. Kaskta bir sorun yok.
-
29 Mayıs 2013, 16:02
#479
TTR fotoları çok beğendim. Hatta birkaç tanesini tlf uma arka plan olarak çaldım. Makina ne ? Çok güzel çekimler.
-
29 Mayıs 2013, 17:07
#480
Arkadaşlar sanırım ben de crf'lendim. Bugün kapora yatırdım yarın bir aksilik çıkmazsa ders çıkışı yetişebilirsem teslim alacam motoru
Plaka devir sigorta vs nasıl bir sıra takip etmem gerekiyor? Yardımcı olursanız sevinirim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler