bende bir aralar düşündüm ama yapılması gereken o kadar cok sey var ki sırada karbon kaplamaya sıra zor gelir
bende bir aralar düşündüm ama yapılması gereken o kadar cok sey var ki sırada karbon kaplamaya sıra zor gelir
Güzel Olmuş,
Evde bende de vardı bu malzemeden,
bide ben yapayım bakalım nasıl duracak
emre çok güzel olmuş ellerine sağlık. Bende 3 d carbon siparişi verdim beyaz ve kırmızı. ama siyah uygulaması da hoşuma gitti ne yalan söyleyeyim. Zor mu kaplama ? Videolardan izlediğim kadarıyla fön makinasıyla yediriyorlar.
Koltuk kaplama işine gelince mantıklı geldi. Eline sağlık güzel fikirler aldım arkadaşlar hepinizden.
Bir sıkıntımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Arazide arka fren pedalını büktüm. Düzelttim ama yine de tam olmadı. Bir tane yedek almak istiyorum. Bizim CRF lere uyan bir pedal var mı? Nerededir? Orj li ne kadar? Yada daha iyisi var mı? Teşekkürler.
Madem kaplamadan bahsediyorsunu bana da bir yardım edin Emre sen bilirsin belki
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/116345-bu-kaplamayi-nereden-bulurum.html
İkidir görüyorum Başakşehir'de topcase li CRF250L kullanıcısı aranızda mi? dün selam veremedim
Kırmızı/Beyaz kasklı bir sürücü ise o kişi benim sanırım.
Halkalı'da yaşıyorum ve her sabah işe giderken TEM'i kullanırım.
Ama Başakşehir'in içinde bir CRF gördüyseniz ben değilim
kaplama yapmak çok zor birşey değilmiş, ben tabi ilk defa yaptığım için 1,5saatten fazla uğraştım. eli alışık biri 3parçayı tahminimce 30dk da yapar. hata yaptığınızda (hava kabarcığı, kat izi) olduğunda soğumasını bekleyip stikırı kaldırıyor, saç kurutma makinası ile ısıtıp yumuşak bir bez ile yediriyordum. en son kalan ufak tefek hava kabarcıklarınıda üzerinden falçatanın ucunu bastırıp deliyor parmağımla havasını alarak yapıştırıyordum.
kaplama işinden malesef anlamıyorum Syanur. 1-2 kere stikır yaptırdığım bir tabelecıdan rica ettim. kendi malzemecisinden, en ucuz olanından aldı.
5 ay önce ehliyetimi aldım. yaklaşık 1 aydır sitedeyim araştırıyorum yeni yeni öğreniyorum bir çok şeyi. anladığım kadarıyla başlarken tecrübe için çoğu kişi ilk olarak scooter kullanmayı öneriyor.
benim düşüncem de bu yönde gelişti: al-sat yapıp masraf olmaması için bu yaz pizzacıda çalışıp scooterla tecrübe kazanmayı düşünüyorum. sonrasında CBR250 veya CRF250L düşünüyorum.
Diyeceksiniz crf250 ile işin ne? şuan için haftasonları kaçamak yapmayı düşündüğümden değil(ilerde olabilir) motorun tipi çok çok hoşuma gittiğinden aklıma girdi. alacağım motor hangisi olursa olsun şehir içi kullanacağım uzun yol düşüncem yok. 80-90 km hızın üzerine çıkmam.(en azından ilk birkaç yıl)
2.el temiz bulmak zor olduğunu düşündüğümden sıfır almaktan yanayım.
Sorularım:
1. 3 aylık scooter kullanmak CBR veya CRF kullanabilmek için yeterli olur mu tecrübe açısından. Ve vitesli kullanmayı bilmiyorum. kendim öğrenmem mümkün mü yoksa illaki honda Güvenli sürüş derslerine katılmam gerekir mi.
2. CRF için boy sorun olur mu otoparkta görüyorum yüksek gibi geliyor. Boy 1.79 kilo 77
3. Yakıt sarfiyatı asfaltta iki araç için de birbirine yakın değerlerde mi ?
4. Bozuk hava şartlarında CRF nin dezavantajı CBRa göre çok fazla mıdır. Güven açısından hangisini önerirsiniz.
veya başka önerisi olan, şunu şunu da değerlendirmeye kat diyen var mı.
teşekkürler
1- 2 motor için de öncesinde scooter felan almanıza, sürmenize gerek yok. Hatta ben scooter sürmenin çok iyi bir ön hazırlık olduğunu düşünmüyorum. Düzgün bir yerden yada kişiden güvenli sürüş ve motor hakimiyeti almanız bu 2 motoru da rahatlıkla sürebilmenize çok ama çok yardımcı olacaktır. Scooter ön hazırlığı yerine eğitimi düşünmeniz daha mantıklı bence.
2- boy ve kilonuz crf için gayet normal. Zaten o tarz motorlar ayaklar YBR deki gibi yere basacak şekilde tasarlanmaz. O açıdan ayağım tam değmiyor, yetişmiyor diye düşünmeyin. 170 den dahan kısa olan arkadaşım CRF den daha yüksek olan Xtreme eduro modelini kullanıyor, gündelik.
3- Yakıt sarfiyatı neredeyse aynı. Belki ş.içinde CRF gram daha az yakıyor olabilir ama uzun yola gidince CBR ın genel yapısı ve dişlileri +100 kmh'lerde daha rahat gidip daha az yakmanızı sağlar.
4-CRF nin tekerleri asfaltta CBR kadar tutunamaz. Islak zeminde bu fark biraz daha belirginleşir. Ama oturuş pozisyonu ve amortisörlerin sağladığı avantaj ile, yeni bir kullanıcı için, CRF ş.içinde CBR dan genel olarak daha rahat bir sürüşe sahip bence. +110 kmh gibi hızlarda ise CBR gayet güvenli iken CRF gibi 21"lik arazi lastikli, yüksek ve hafif enduro modelleri pek güvenli sayılmazlar.
İhtiayaçlarınız doğrultusunda karar sizin, ama 2 motorda gayet az yakıyor ve kaliteli motorlar.
illa scooter ile başlamaya bence de gerek yok, 125 ceya 250cc motorlarla da başlanabilir.
vitesleri hiç dert etmeyin, 1-2 günde her şeyi çözersiniz. kendiniz de öğrenebilirsiniz ama kendi güvenliğiniz için güvenli sürüş derslerini kesinlikle öneririm.
boyunuz gayet iyi. amatörler genelde yüksek motorlarda daha zorluk çekerler ama sizin boyunuz bunu engeller sanırım.
Yakıtları hemen hemen birbirine eşit, az bir farkla crf daha az yakıyor.
asfalt kullanımında crf nin lastikleri yarı asfalt/yarı offroad tarzı olduğundan CBR a göre tabiki daha kötü kalıyor.
500 TL zam gelmiş hemen
Arkadaşlar CRF250L için arka taşıma demiri takan var mı? Sahibinden'de ilana çıkan 130TL 'lik arka taşıyıcıdan bahsetmiyorum.
Arkadaşlar selam,
Crf için karter koruma demiri yaptırdım. Elimde fazladan var satıyorum. İlgilenenler için link aşağıda;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5654964/detay/
Kazasız sürüşler.
Kadir Bey , pizzacıda çalışıp tecrübe işi riskli bence. Hep yoğun trafik olan yerlerde , dengesiz bir motor ile , acele ediceksiniz. Bende çok tecrübesizim ve bence riskli..
Cbryi bilemiyeceğim fakat crf sanki rüzgardan çok etkileniyor. O yüzden bozuk hava şartlarında çok mantıklı değil gibi.Hondanın kursuna katıldım. Hiç bilmeyen birisi için mantıklı. Ama biraz bilen birisi için güvenli sürüş 1 pekte gerekli değil gibi.
Arkadaşlar motorun kitapçığında yolcu ve sürücü en fazla 159kg olması lazım diyor. Ben 90kiloyum ,şu an almayı düşünmüyorum ama ileride 90kiloluk bir yolcu alsam nasıl bir sıkıntı olur acaba? Aşağılamak için söylemiyorum fakat 1-2binlik çin motorlarına bile 4-5 kişi biniyor Hintli kardeşlerimiz
Bizim motora uygun depo üstü çanta varmı bildiğiniz?
Geçen hafta cumartesi akşamı biraz dolandım bende.. Alttaki fotoğraflar cumartesi akşamından
Birde yurtdışından gelen bir arkadaşıma Acerbis X-force el koruma aldırmıştım. crf250lye olmuyor. Almayı düşünen varsa almasın Farklı motoru olup isteyen olursa aldığım fiyat olan 75TL'ye verebilirim. Kırmızı renk..
http://www.youtube.com/watch?v=-0zvmarBBMU
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)