Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #381
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabi bende orjınalı 150 lik, modifiyesi anca 220cc motor olunca ,sizinde önceden str niz oldugunu biliyorum ve benimde bildiğim bir model str ondan onla kıyaslama istedim
    tesekkürler
    biliyorum, modifiyenizi takib etmiştim.
    2005 ten beri 200-250cc çinli kullandım. son 1senedir KLR kullanıyorum, 650cc nin gücü tabiki bam başka; 2. vitesi 100km
    ama 650lik kullanmama rağmen çıktığım son hız 170km; o da çok çok nadir. genelde 120-130km yi geçmem.
    o yüzden crf benim için biçilmiş kaftan. klr de harcadığım benzin ile gezdiğim kilometrenin 2katı gezmek benim için en cazip olay. çünkü yaz kış motor üstünden inmeyen biriyim.
    cenkito ve mankind1976 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #382
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    tabi 650 nin yakıt masrafı cok fazladır. bakalım ilerde bende 250 japon a terfi edersem iyi olacak.
    tekrar kazasız bol eglenceli sürüşler
    35emre35 bunu beğendi.

  3. #383
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Hayırlı olsun Emre
    35emre35 bunu beğendi.
    #sürenadam

  4. #384
    trophy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2008
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Şu an yok
    Evet 4 ay süren marka ve model kararsizligim yarın trabzon honda cim-art a bir adet crf-l siparişi ile son buluyor. çok heyecanlıyım
    yorumlariniz için teşekkürler arkadaslar.
    Kazasız sürüşler....
    cenkito ve 35emre35 bunu beğendiler.

  5. #385
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    şimdiden hayırlı olsun

    ilk yorumuda benden olsun

  6. #386
    trophy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2008
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Şu an yok
    Teşekkür ederim

  7. #387
    imza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2009
    Şehir
    galaksi dışı
    Motosikleti
    2011 ybr 125 & 2014 ybr 125
    ybr'nin yanında hiç te heybetli durmuyor. foto çekim açısı mı acaba? hayal kırıklığı olur yoksa.

  8. #388
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı imza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr'nin yanında hiç te heybetli durmuyor. foto çekim açısı mı acaba? hayal kırıklığı olur yoksa.
    Hayal kırıklığı ozaman...
    #sürenadam

  9. #389
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı imza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr'nin yanında hiç te heybetli durmuyor. foto çekim açısı mı acaba? hayal kırıklığı olur yoksa.
    Ybr Crf'nin yanında çok daha heybetli durur sen bakma o fotoğrafa. Crf'yi ilk önce fuarda görmüştüm çok heybetli gelmemişti ama daha sonra gördüğümde olay değişti.
    35emre35 bunu beğendi.

  10. #390
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Zaten modelin olayı heybetli olması değil, bir A.T. iddiası, düşüncesi yok kendisinde. Özellikle ince olur böyle aletler, o yüzden ince ve heybetli olmaları için olağan dışı yüksek olmaları gerekir. CRF normal bir 250'lik enduro sadece.
    cenkito, sgurdal ve 35emre35 bunu beğendiler.

  11. #391
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Benim düşüncem de endurolar içinde çok heybetli olduğu değil, Ybr'ye göre heybetli olmasıdır. Bir örnek verelim Wr125r bile Crf'den daha yüksektir.
    cenkito bunu beğendi.

  12. #392
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim düşüncem de endurolar içinde çok heybetli olduğu değil, Ybr'ye göre heybetli olmasıdır. Bir örnek verelim Wr125r bile Crf'den daha yüksektir.
    Öyle zaten, ben de aynı şeyi kastetmiştim. Heybetli olmasını bekleyen arkadaşlara ithafen
    cenkito bunu beğendi.
    #sürenadam

  13. #393
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Kesinlikle öyle abartılı birşey beklemesinler

    Bu arada yardımcı olması açısından Str ile yanyana bir kare,


  14. #394
    ajwa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CRF250L
    Abiler sele yüksekliği 87,5 cm, heybetli olması için daha ne kadar yüksek olmalı ki .
    yüksek olsa da leylek gibi bacak lazım

  15. #395
    trophy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2008
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Şu an yok
    Trabzon cim-art da yok ankaraya mi gidecez şimdi :-(:-(

  16. #396

    Üyelik
    12 Ekim 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    2013 Cbf 150
    Bende 9900 lira biliyordum. Bugun trabzon hondaya gittim ve 10.400 oldugunu soylediler. Bazi cakallar da ilk fiyattan aldiklari motorun ikinci eline hemen 10 bini yapistirdilar
    mankind1976 bunu beğendi.

  17. #397
    trophy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2008
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Şu an yok
    Alıntı Serdarom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 9900 lira biliyordum. Bugun trabzon hondaya gittim ve 10.400 oldugunu soylediler. Bazi cakallar da ilk fiyattan aldiklari motorun ikinci eline hemen 10 bini yapistirdilar
    Pazarlık ile 10 bine alinir ancak 1,5ay sonra gelebilir diyor adam oda net değil. trabzon honda çok ağır abi....

  18. #398

    Üyelik
    17 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CRF 250 L
    Crf ile 3 -4 kez araziye çıktım. İzlenimlerim ve deneyimlerim motor hard kullanıma gelecek bir motor değil... sinyaller çok iri ve dayanıksız ön sağ ve arka sol sinyallerim kırıldı biri dala takıldı diğeri yan yatma sonucu... ikisinide japonla hallettim gerçi ) aynaları cross sürüşe geçmeden önce sökmenizi tavsiye ederim kolayca sökülüyor.. arkadaşlar motorun arazideki çekişi felan çok iyi. Ancak şunuda belirtmek isterim bu motoru arazide gezi amaçlı kulana bilirsiniz düşmeye yatmaya kalkmaya gelecek bir motor değil. Şasesi zayıf yan yatmada ayak dayama yerinde şaseyi içe doğru büktü ve boyasını patlattı... telden yazdığımdam imla hatası ola bilir affola. Ayrıca sahibindende bilunan taşıma demiri hususunda yardımcı ola bilirim.. saygılar.[COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17


    Buda çıtırdan bir foto olsun
    cenkito, GokhanUzun ve sgurdal bunu beğendiler.

  19. #399
    imza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2009
    Şehir
    galaksi dışı
    Motosikleti
    2011 ybr 125 & 2014 ybr 125
    kuryelik için biçilmiş kaftan olabilir aslında, şöyle 1 sene daha geçsin, olumlu yanlarına göre alacağım modeller listesine soktum. zira ybr artık baydı. bıktım 10 senedir aynı bloktan.

  20. #400
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    dün arkadaşlar ile 50km lik eğlenceli bir arazi yaptık. pzartesi 500km de aldığım motorum bu gün intibariyle 1300km de, yarın ilk bakımı yapılacak. 2005ten beri 200-250cc çin motoru kullanmış biri olarak 15hp ile 23hp nin farkını çok net hissettiriyor. 650cc den 250cc ye geçtiğime pişman olmayacağıma birkez daha emin oldum. her zman tırmandığım rampalarda 15 hp ile rampanın sonlarına doğru 1.vitese atmak zorunda kalıyordum, ki enson motorumda arka dişliyi büyütmüştüm de. crf nin üzerindeki dişli küçük olmasına rağmen aynı rampaları 3vites ile çıktım yetmediği yerde 2ye attım, 1vitesi çok nadir kullandım. bu konuda beni gerçekten şaşırttı. fakat bir spesyal performansıda beklemek abes olur. sonuçta 23hp; çok dik yada çok uzun bir rampada tabikide bayılacak yada çıkmayacaktır. frenler, amortisörler bir harika; yarışa filan girilmeyeceği yada 3-4 metreden atlanmayacağı için amortisörleri sertleştirmeye gerek yok yakıt durumuna gelirsek; enson yedeğe düştüğünde üzerine 23TL lik benzin ile depo fullendi. bu benzin ile 155km yol yaptım ve yedek ışığı yanıp sönmeye başladı. yani kilometrede 14krş filan yakıyor. full arazi kullanımında 18kuruşa filan çıkar tahminimce. sele şimdiye kadar kullandıklarımn en rahatı; ekstra takviye ile uzun yol eziyet olmaktan çok rahatlıkla çıkar. fakat takviye olsada artçıya uzun yol gene biraz eziyet olacaktır çünkü sele kısa tutulmuş; kuyruk yerine sele birazdaha(6-7cm) uzun tutulsaymış artçıda daha rahat edermiş. son izlenimlerim son hızcılara :D deviri tam almadan 1den 2ye attığınızda motor sanki bayılmış gibi tekrar vites düşürme isteği uyandırıyor fakat gazı çevirdiğinizde kendini toplayıp uzamaya başlıyor. gaza tepkisi ve ivmelenmesi bende ağız-kulak ilişkisi uyandırdı düz ve rüzgarsız bir yolda 130u gördüm; 6.vitesten dolayı motor barım barım bağırmıyor. egsoz değişimi ile motor rahatlayacak ve bu hızın dahada üstüne çıkacaktır tahminimce. şimdilik çok olumsuz bir izlenimim yok, ileride olur ise paylaşırım.
    dünkü gezimizden birkaç foto:
































    cenkito ve sgurdal bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler