Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #321
    GokhanUzun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Dominar
    Ben de kullanım şeklimden dolayı çanta takmak zorunda olanlardanım
    Motorun genel havası çanta kullanımına uygun olmasa da ben çantanın
    çok abes durmadığını düşünüyorum.









    Aşağıdaki linkte de taşıma demirinin yapım hikayesi mevcut.
    Ben de buradan görerek badride ile iletişim kurdum ve Murat Usta sağolsun çok ilgilendi.
    Taşıma demirinin estetiği ve sağlamlığı 10 numara

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/113773-crf-250-l-tasima-demiri.html
    35emre35, Kerem Akın ve badride bunu beğendiler.
    montani semper liberi ... dağcı daima özgürdür


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    rumelian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı GokhanUzun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de kullanım şeklimden dolayı çanta takmak zorunda olanlardanım
    Motorun genel havası çanta kullanımına uygun olmasa da ben çantanın
    çok abes durmadığını düşünüyorum.

    http://i143.photobucket.com/albums/r...psac49e2f4.jpg

    http://i143.photobucket.com/albums/r...ps0bb3757c.jpg

    http://i143.photobucket.com/albums/r...ps9650814e.jpg

    http://i143.photobucket.com/albums/r...ps7b514180.jpg

    Aşağıdaki linkte de taşıma demirinin yapım hikayesi mevcut.
    Ben de buradan görerek badride ile iletişim kurdum ve Murat Usta sağolsun çok ilgilendi.
    Taşıma demirinin estetiği ve sağlamlığı 10 numara

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/113773-crf-250-l-tasima-demiri.html
    burasi tuzla serbest bolge veya deri sanayi degil mi? Hocam oranin yollarinda baya rahat etmissindir. Ozellikle o devasa kasislerde asfalt performansi nasil?

  3. #323

    Üyelik
    02 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gsx1300r hayabusa 2010
    Alıntı GokhanUzun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de kullanım şeklimden dolayı çanta takmak zorunda olanlardanım
    Motorun genel havası çanta kullanımına uygun olmasa da ben çantanın
    çok abes durmadığını düşünüyorum.

    http://i143.photobucket.com/albums/r...psac49e2f4.jpg

    http://i143.photobucket.com/albums/r...ps0bb3757c.jpg

    http://i143.photobucket.com/albums/r...ps9650814e.jpg

    http://i143.photobucket.com/albums/r...ps7b514180.jpg

    Aşağıdaki linkte de taşıma demirinin yapım hikayesi mevcut.
    Ben de buradan görerek badride ile iletişim kurdum ve Murat Usta sağolsun çok ilgilendi.
    Taşıma demirinin estetiği ve sağlamlığı 10 numara

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/113773-crf-250-l-tasima-demiri.html

    gökhan çanta kaç lt ? gerçektende kötü durmamış .

  4. #324

    Üyelik
    11 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    er6F ABS 2014
    çanta ve taşıma demiri harika ve orijinal olmuş
    Modenas -1999, Agility 125 -2006, CK 125 -2008, Crypton -2010, X-City 250 -2011, er6N 2006, er6F 2014

  5. #325
    GokhanUzun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Dominar
    Evet burası Tuzla'daki serbest bölge ve buranın yollarındaki kasisler de bu motoru alma sebeplerim arasında
    Evim Halkalı'da ve işe gidip gelmek için günde 150 km yol yapıyorum. Rüzgar koruması olmadığı için rüzgarlı
    havalarda hızlı gitmek rahatsızlık verici olabiliyor. Diğer yandan şehir içindeki çukur , tümsek vs sorun olmaktan çıktı

    Çanta 48 lt (Coocase Astra).

    Taşıma demiri tam motorun kuyruğuna göre yapıldığı için bence çok şık duruyor.
    Dolgu demir olmasından dolayı sağlam da aynı zamanda.
    cenkito bunu beğendi.
    montani semper liberi ... dağcı daima özgürdür

  6. #326

    Üyelik
    02 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gsx1300r hayabusa 2010
    hergün 150 km kötüymüş . o zaman motoru bayağı test etmişsindir. tam yakıtı selenin konforu vs ?

  7. #327
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Yeni CRF alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun, ben de ileride bu motoru düşünüyorum ve merak ettiğim birşey var, motor toprak yolda yeterince iyi gibi ama asfalt performansı nasıl, yani hiç mi gitmiyor, ya da virajlarda kayma tehlikesi oluyor mu, ıslak havada kullanmak çok tehlikeli mi?.. cevaplarınız için şimdiden telşekkür ederim..
    Live to Ride, Ride to Live...

  8. #328

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    yakından gördüm cezbetti beni yanlız uzun yol için ideal değil çünkü 7 litre benzin uzun yol iççin benzinci aramak zorunda kalabilir yolda kalabiliriz riskli yoksa 10 numara motosiklet görüntüsü felan harika ya crf 250

  9. #329
    GokhanUzun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Dominar
    Alıntı blue white adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hergün 150 km kötüymüş . o zaman motoru bayağı test etmişsindir. tam yakıtı selenin konforu vs ?
    Yakıt sarfiyatı 100 km de 3,2 lt ile 3,4 lt aralığında yani km de 15-16 kuruş yakıyor.
    Sele biraz sert ama bu genişlikteki selenin çok da konforlu olma şansı yok maalesef.
    Bisiklet ile uzun turlar yapmış biri olarak rahatsız edici olduğunu düşünmüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

    Alıntı Redmoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni CRF alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun, ben de ileride bu motoru düşünüyorum ve merak ettiğim birşey var, motor toprak yolda yeterince iyi gibi ama asfalt performansı nasıl, yani hiç mi gitmiyor, ya da virajlarda kayma tehlikesi oluyor mu, ıslak havada kullanmak çok tehlikeli mi?.. cevaplarınız için şimdiden telşekkür ederim..
    Eğer rüzgarlı bir günde sürmüyorsanız 110 - 120 ile sürekli gidebilirsiniz ama yorucu olacaktır.
    Ben biraz da yakıt tasarrufu olsun diye 100 km/h ortalama ile sürüyorum ve gerektiğinde
    130 a zorlanmadan çıkabiliyor. Dişli lastiklerden dolayı virajlarda fazla yatırmamaya çalışıyorum
    ancak şu ana kadar tedirgin edici bir durum yaşamadım. Diğer yandan ıslak ortamda bu lastikler
    ile dikkatli sürmek gerekiyor bence.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakından gördüm cezbetti beni yanlız uzun yol için ideal değil çünkü 7 litre benzin uzun yol iççin benzinci aramak zorunda kalabilir yolda kalabiliriz riskli yoksa 10 numara motosiklet görüntüsü felan harika ya crf 250
    Asfalt kullanımından bahsediyorsak bir depo ile 180 - 200 km çok rahat gidilebilir.
    Yani benzinci sıkıntısı yaşanmaz. Arazide uzun turdan bahsediyorsak sanırım lojistik
    hesabını göz ardı etmemek iyi olur
    Redmoon ve ÖMER FARUK İ bunu beğendiler.
    montani semper liberi ... dağcı daima özgürdür

  10. #330
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Cevap için teşekkür ederim, benim anladığım bu motorun asfaltta bir sıkıntısı yok, en kötü ihtimal lastikler değiştirilir ama uzun yol için pek tavsiye etmiyorsunuz sanırım
    Live to Ride, Ride to Live...

  11. #331
    peacetrain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2012
    Şehir
    Ankara
    @Gokhan Uzun - Artçı ile kullanım durumu nasıl? Sele biraz kısa ve artçı uzun yolculuklarda rahat edemez diye düşünüyorum. Bence bu motorun tek kötü yanı bu...
    Fight till the end!!!

  12. #332
    GokhanUzun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Dominar
    Alıntı Redmoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap için teşekkür ederim, benim anladığım bu motorun asfaltta bir sıkıntısı yok, en kötü ihtimal lastikler değiştirilir ama uzun yol için pek tavsiye etmiyorsunuz sanırım
    Çok tecrübeli olmadığım için kesin bir şey söyleyemem ama uzun yoldan kastınız Türkiye içinde bir kaç bin km yapmak ise bence yorgunluk dışında hiç bir sıkıntı yaşatmaz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

    Alıntı peacetrain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Gokhan Uzun - Artçı ile kullanım durumu nasıl? Sele biraz kısa ve artçı uzun yolculuklarda rahat edemez diye düşünüyorum. Bence bu motorun tek kötü yanı bu...
    Artçı ile hiç kullanmadım. Uzun yolculuklar artçı için konforsuz olabilir.
    montani semper liberi ... dağcı daima özgürdür

  13. #333
    peacetrain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2012
    Şehir
    Ankara
    Alıntı GokhanUzun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artçı ile hiç kullanmadım. Uzun yolculuklar artçı için konforsuz olabilir.
    Cevap için teşekkürler...
    Fight till the end!!!

  14. #334
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Redmoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap için teşekkür ederim, benim anladığım bu motorun asfaltta bir sıkıntısı yok, en kötü ihtimal lastikler değiştirilir ama uzun yol için pek tavsiye etmiyorsunuz sanırım
    Koray Zamanında benim 200lük çinli ile memlekete defalarca gittim geldim emin ol hiçbir sıkıntın olmaz,
    Hatta vakit bulduğunda bize gel Honda Efeye gidip canlı görmüş olursun bu motoru..
    ANGARAJ

  15. #335
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Alıntı GokhanUzun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok tecrübeli olmadığım için kesin bir şey söyleyemem ama uzun yoldan kastınız Türkiye içinde bir kaç bin km yapmak ise bence yorgunluk dışında hiç bir sıkıntı yaşatmaz.
    Aynen onu kastediyorum, senede en fazla 2-3 defa birkaçbin km yapmak teşekkür ederim..

    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koray Zamanında benim 200lük çinli ile memlekete defalarca gittim geldim emin ol hiçbir sıkıntın olmaz,
    Hatta vakit bulduğunda bize gel Honda Efeye gidip canlı görmüş olursun bu motoru..
    Aga ben o işi yaptım bile çoktan fuara kafamda İnazuma düşüncesi ile gittiğim için CRF ye çok bakamadım ama sonradan Efe ye gidip detaylı inceledim-çok beğendim off-road performansı bana fazla bile, sadece kafamda iki soru vardı; yolda viraja yatmış giderken altımdan fırt diye kayar mı? (ki lastik değiştirilebilir) bir de uzun yolda çok yorar mı? (ki jel destek alırım gider)
    buberk bunu beğendi.
    Live to Ride, Ride to Live...

  16. #336
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Redmoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Aga ben o işi yaptım bile çoktan fuara kafamda İnazuma düşüncesi ile gittiğim için CRF ye çok bakamadım ama sonradan Efe ye gidip detaylı inceledim-çok beğendim off-road performansı bana fazla bile, sadece kafamda iki soru vardı; yolda viraja yatmış giderken altımdan fırt diye kayar mı? (ki lastik değiştirilebilir) bir de uzun yolda çok yorar mı? (ki jel destek alırım gider)
    Jele gerek yok dostum,
    Koyun postu seninde işini fazlasıyla görecektir,
    Viraj performansı ise lastikle alakalı ki senin Shadowdan sonra çok daha rahat kolay ve zevkli olduğunu kendinde göreceksin
    buberk bunu beğendi.
    ANGARAJ

  17. #337
    Redmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2011
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    CBF 500
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jele gerek yok dostum,
    Koyun postu seninde işini fazlasıyla görecektir,
    Viraj performansı ise lastikle alakalı ki senin Shadowdan sonra çok daha rahat kolay ve zevkli olduğunu kendinde göreceksin
    Evet shadow dan sonra bir hafifleme olacağını ben de bekliyorum
    Live to Ride, Ride to Live...

  18. #338

    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CRF 250 L
    Arkadaşlar ben mecburen birçok yerde artçı ile biniyorum. O nedenle açıklamak isterim. Önceleri ayaklıkların çok yukarıda olmasından şikayetçi olan eşim zamanla şehiriçinde buna alıştı. Kısa mesafelerde sorun yok. Fakat uzun mesafelerde kesinlikle sorun çıkartır. Benim basit bir hesabım var motosikletler CC leri kadar km yaparlar. Yani bu motorla 250 km çapının dışına çıkmaya başladığınızda sizi çok yorar. Artçılı artçısız. Asfalt performası çok iyi. Kaldırım dinlemiyor Ayrıca titreşimsiz gibi birşey. Bugün arazide kullanışsız olacağını düşündüğüm aynalarını değiştirdim. Fotolarını yükleyeceğim bakalım siz nasıl bulacaksınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------

    Parlak olan kısmı siyaha boyayacağım. Gözüme güzel gözükmedi. Faakt kesinlikle enduro motosiklete yuvarlak ayna yakışıyor bence
    Redmoon bunu beğendi.

  19. #339
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Şimdi bu alete binince istediğimde lak diye kaldırımdan inebileceğim, yolda titreşimsiz bir şekilde gidebileceğim, çukur ve tümseklerden rahatsız olmayacağım, az yakacağım çok kaçacağım.. Çok iyi ya. Alan arkadaşlara hayırlı olsun tecrübelerini bizlerden esirgemesinler
    Redmoon bunu beğendi.
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  20. #340
    ucanadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2012
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    yamaha wr 250 r
    Alıntı luzunsakal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben mecburen birçok yerde artçı ile biniyorum. O nedenle açıklamak isterim. Önceleri ayaklıkların çok yukarıda olmasından şikayetçi olan eşim zamanla şehiriçinde buna alıştı. Kısa mesafelerde sorun yok. Fakat uzun mesafelerde kesinlikle sorun çıkartır. Benim basit bir hesabım var motosikletler CC leri kadar km yaparlar. Yani bu motorla 250 km çapının dışına çıkmaya başladığınızda sizi çok yorar. Artçılı artçısız. Asfalt performası çok iyi. Kaldırım dinlemiyor Ayrıca titreşimsiz gibi birşey. Bugün arazide kullanışsız olacağını düşündüğüm aynalarını değiştirdim. Fotolarını yükleyeceğim bakalım siz nasıl bulacaksınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

    http://i41.photobucket.com/albums/e2...g?t=1366980941

    http://i41.photobucket.com/albums/e2...g?t=1366980943

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------

    Parlak olan kısmı siyaha boyayacağım. Gözüme güzel gözükmedi. Faakt kesinlikle enduro motosiklete yuvarlak ayna yakışıyor bence
    bence crf nin orjinal aynaları çok daha şık duruyor
    orjinal aynaların arazide neden kullanışsız olduğunu da anlayamadım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler