Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Nisan 2013, 22:17
#321
Reklamlar
-
22 Nisan 2013, 22:45
#322
GokhanUzun adlı üyeden alıntı
burasi tuzla serbest bolge veya deri sanayi degil mi? Hocam oranin yollarinda baya rahat etmissindir. Ozellikle o devasa kasislerde asfalt performansi nasil?
-
22 Nisan 2013, 22:55
#323
GokhanUzun adlı üyeden alıntı
gökhan çanta kaç lt ? gerçektende kötü durmamış .
-
22 Nisan 2013, 23:39
#324
çanta ve taşıma demiri harika ve orijinal olmuş
Modenas -1999, Agility 125 -2006, CK 125 -2008, Crypton -2010, X-City 250 -2011, er6N 2006, er6F 2014
-
23 Nisan 2013, 11:30
#325
Evet burası Tuzla'daki serbest bölge ve buranın yollarındaki kasisler de bu motoru alma sebeplerim arasında
Evim Halkalı'da ve işe gidip gelmek için günde 150 km yol yapıyorum. Rüzgar koruması olmadığı için rüzgarlı
havalarda hızlı gitmek rahatsızlık verici olabiliyor. Diğer yandan şehir içindeki çukur , tümsek vs sorun olmaktan çıktı
Çanta 48 lt (Coocase Astra).
Taşıma demiri tam motorun kuyruğuna göre yapıldığı için bence çok şık duruyor.
Dolgu demir olmasından dolayı sağlam da aynı zamanda.
montani semper liberi ... dağcı daima özgürdür
-
24 Nisan 2013, 00:25
#326
hergün 150 km kötüymüş . o zaman motoru bayağı test etmişsindir. tam yakıtı selenin konforu vs ?
-
24 Nisan 2013, 00:34
#327
Yeni CRF alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun, ben de ileride bu motoru düşünüyorum ve merak ettiğim birşey var, motor toprak yolda yeterince iyi gibi ama asfalt performansı nasıl, yani hiç mi gitmiyor, ya da virajlarda kayma tehlikesi oluyor mu, ıslak havada kullanmak çok tehlikeli mi?.. cevaplarınız için şimdiden telşekkür ederim..
Live to Ride, Ride to Live...
-
24 Nisan 2013, 00:38
#328
yakından gördüm cezbetti beni yanlız uzun yol için ideal değil çünkü 7 litre benzin uzun yol iççin benzinci aramak zorunda kalabilir yolda kalabiliriz riskli yoksa 10 numara motosiklet görüntüsü felan harika ya crf 250
-
24 Nisan 2013, 01:00
#329
blue white adlı üyeden alıntı
hergün 150 km kötüymüş . o zaman motoru bayağı test etmişsindir. tam yakıtı selenin konforu vs ?
Yakıt sarfiyatı 100 km de 3,2 lt ile 3,4 lt aralığında yani km de 15-16 kuruş yakıyor.
Sele biraz sert ama bu genişlikteki selenin çok da konforlu olma şansı yok maalesef.
Bisiklet ile uzun turlar yapmış biri olarak rahatsız edici olduğunu düşünmüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------
Redmoon adlı üyeden alıntı
Yeni CRF alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun, ben de ileride bu motoru düşünüyorum ve merak ettiğim birşey var, motor toprak yolda yeterince iyi gibi ama asfalt performansı nasıl, yani hiç mi gitmiyor, ya da virajlarda kayma tehlikesi oluyor mu, ıslak havada kullanmak çok tehlikeli mi?.. cevaplarınız için şimdiden telşekkür ederim..
Eğer rüzgarlı bir günde sürmüyorsanız 110 - 120 ile sürekli gidebilirsiniz ama yorucu olacaktır.
Ben biraz da yakıt tasarrufu olsun diye 100 km/h ortalama ile sürüyorum ve gerektiğinde
130 a zorlanmadan çıkabiliyor. Dişli lastiklerden dolayı virajlarda fazla yatırmamaya çalışıyorum
ancak şu ana kadar tedirgin edici bir durum yaşamadım. Diğer yandan ıslak ortamda bu lastikler
ile dikkatli sürmek gerekiyor bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
barodi adlı üyeden alıntı
yakından gördüm cezbetti beni yanlız uzun yol için ideal değil çünkü 7 litre benzin uzun yol iççin benzinci aramak zorunda kalabilir yolda kalabiliriz riskli yoksa 10 numara motosiklet görüntüsü felan harika ya crf 250
Asfalt kullanımından bahsediyorsak bir depo ile 180 - 200 km çok rahat gidilebilir.
Yani benzinci sıkıntısı yaşanmaz. Arazide uzun turdan bahsediyorsak sanırım lojistik
hesabını göz ardı etmemek iyi olur
montani semper liberi ... dağcı daima özgürdür
-
24 Nisan 2013, 01:08
#330
Cevap için teşekkür ederim, benim anladığım bu motorun asfaltta bir sıkıntısı yok, en kötü ihtimal lastikler değiştirilir ama uzun yol için pek tavsiye etmiyorsunuz sanırım
Live to Ride, Ride to Live...
-
24 Nisan 2013, 01:43
#331
@Gokhan Uzun - Artçı ile kullanım durumu nasıl? Sele biraz kısa ve artçı uzun yolculuklarda rahat edemez diye düşünüyorum. Bence bu motorun tek kötü yanı bu...
-
24 Nisan 2013, 01:53
#332
Redmoon adlı üyeden alıntı
Cevap için teşekkür ederim, benim anladığım bu motorun asfaltta bir sıkıntısı yok, en kötü ihtimal lastikler değiştirilir ama uzun yol için pek tavsiye etmiyorsunuz sanırım
Çok tecrübeli olmadığım için kesin bir şey söyleyemem ama uzun yoldan kastınız Türkiye içinde bir kaç bin km yapmak ise bence yorgunluk dışında hiç bir sıkıntı yaşatmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------
peacetrain adlı üyeden alıntı
@Gokhan Uzun - Artçı ile kullanım durumu nasıl? Sele biraz kısa ve artçı uzun yolculuklarda rahat edemez diye düşünüyorum. Bence bu motorun tek kötü yanı bu...
Artçı ile hiç kullanmadım. Uzun yolculuklar artçı için konforsuz olabilir.
montani semper liberi ... dağcı daima özgürdür
-
24 Nisan 2013, 02:20
#333
GokhanUzun adlı üyeden alıntı
Artçı ile hiç kullanmadım. Uzun yolculuklar artçı için konforsuz olabilir.
Cevap için teşekkürler...
-
24 Nisan 2013, 16:26
#334
Redmoon adlı üyeden alıntı
Cevap için teşekkür ederim, benim anladığım bu motorun asfaltta bir sıkıntısı yok, en kötü ihtimal lastikler değiştirilir ama uzun yol için pek tavsiye etmiyorsunuz sanırım
Koray Zamanında benim 200lük çinli ile memlekete defalarca gittim geldim emin ol hiçbir sıkıntın olmaz,
Hatta vakit bulduğunda bize gel Honda Efeye gidip canlı görmüş olursun bu motoru..
ANGARAJ
-
24 Nisan 2013, 17:56
#335
GokhanUzun adlı üyeden alıntı
Çok tecrübeli olmadığım için kesin bir şey söyleyemem ama uzun yoldan kastınız Türkiye içinde bir kaç bin km yapmak ise bence yorgunluk dışında hiç bir sıkıntı yaşatmaz.
Aynen onu kastediyorum, senede en fazla 2-3 defa birkaçbin km yapmak teşekkür ederim..
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Koray Zamanında benim 200lük çinli ile memlekete defalarca gittim geldim emin ol hiçbir sıkıntın olmaz,
Hatta vakit bulduğunda bize gel Honda Efeye gidip canlı görmüş olursun bu motoru..
Aga ben o işi yaptım bile çoktan fuara kafamda İnazuma düşüncesi ile gittiğim için CRF ye çok bakamadım ama sonradan Efe ye gidip detaylı inceledim-çok beğendim off-road performansı bana fazla bile, sadece kafamda iki soru vardı; yolda viraja yatmış giderken altımdan fırt diye kayar mı? (ki lastik değiştirilebilir) bir de uzun yolda çok yorar mı? (ki jel destek alırım gider)
Live to Ride, Ride to Live...
-
24 Nisan 2013, 18:06
#336
Redmoon adlı üyeden alıntı
Aga ben o işi yaptım bile çoktan
fuara kafamda İnazuma düşüncesi ile gittiğim için CRF ye çok bakamadım ama sonradan Efe ye gidip detaylı inceledim-çok beğendim
off-road performansı bana fazla bile, sadece kafamda iki soru vardı; yolda viraja yatmış giderken altımdan fırt diye kayar mı? (ki lastik değiştirilebilir) bir de uzun yolda çok yorar mı? (ki jel destek alırım gider)
Jele gerek yok dostum,
Koyun postu seninde işini fazlasıyla görecektir,
Viraj performansı ise lastikle alakalı ki senin Shadowdan sonra çok daha rahat kolay ve zevkli olduğunu kendinde göreceksin
ANGARAJ
-
24 Nisan 2013, 23:15
#337
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Jele gerek yok dostum,
Koyun postu seninde işini fazlasıyla görecektir,
Viraj performansı ise lastikle alakalı ki senin Shadowdan sonra çok daha rahat kolay ve zevkli olduğunu kendinde göreceksin
Evet shadow dan sonra bir hafifleme olacağını ben de bekliyorum
Live to Ride, Ride to Live...
-
26 Nisan 2013, 16:58
#338
-
26 Nisan 2013, 18:03
#339
Şimdi bu alete binince istediğimde lak diye kaldırımdan inebileceğim, yolda titreşimsiz bir şekilde gidebileceğim, çukur ve tümseklerden rahatsız olmayacağım, az yakacağım çok kaçacağım.. Çok iyi ya. Alan arkadaşlara hayırlı olsun tecrübelerini bizlerden esirgemesinler
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
-
26 Nisan 2013, 18:19
#340
luzunsakal adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben mecburen birçok yerde artçı ile biniyorum. O nedenle açıklamak isterim. Önceleri ayaklıkların çok yukarıda olmasından şikayetçi olan eşim zamanla şehiriçinde buna alıştı. Kısa mesafelerde sorun yok. Fakat uzun mesafelerde kesinlikle sorun çıkartır. Benim basit bir hesabım var motosikletler CC leri kadar km yaparlar. Yani bu motorla 250 km çapının dışına çıkmaya başladığınızda sizi çok yorar. Artçılı artçısız. Asfalt performası çok iyi. Kaldırım dinlemiyor
Ayrıca titreşimsiz gibi birşey. Bugün arazide kullanışsız olacağını düşündüğüm aynalarını değiştirdim. Fotolarını yükleyeceğim bakalım siz nasıl bulacaksınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------
http://i41.photobucket.com/albums/e2...g?t=1366980941
http://i41.photobucket.com/albums/e2...g?t=1366980943
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------
Parlak olan kısmı siyaha boyayacağım. Gözüme güzel gözükmedi. Faakt kesinlikle enduro motosiklete yuvarlak ayna yakışıyor bence
bence crf nin orjinal aynaları çok daha şık duruyor
orjinal aynaların arazide neden kullanışsız olduğunu da anlayamadım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler