Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #301
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güle güle kullan Rica ederim. Umarım test etmezsin ama test edince de anlarsın sağlamlığını. Yanlız CRF nin gidon kalınlığı (orta kısımlar) 28mm mi yoksa 22mm mi??
    KLR de 2-3 kere test ettim zaten taş gibi maşallah. ben 22mm diye biliyorum ama zaten orjinal gidonunu cikartip ramzey gidonu takmayı düsünüyorum. o yuzden sıkıntı olmaz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #302
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    CRF250L de gidon bana alçak geldi. Sizde nasıl ?

  3. #303
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Gidonlarınızın orta kısmı (bağlantının denk geldiği yer) benim gidon gibi 28 lik ise satıcıya söyleyin 28 lik bağlantı aparatı göndersin, yoksa 22lik bağlantıyı bağlamanız mümkün değil. +3~4 dolar gibi bişey daha ödemiştim sanırım ama 28lik bağlantı 22liğe göre taş gibi
    #sürenadam

  4. #304

    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CRF 250 L
    Daha 1000 km olmadı bende CRF 250 L den çok memnunum.

  5. #305
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Arkadaslar dusuk vites yuksek devir Arazi kullaniminda hararet durumu ve sicak motorda cekis ne alemde acaba . Agir orman sartlarinda sikinti yasanirmi . Camurlu toprak yolda gazlaya gazlaya gitmeye ne tepki veriyor onu merak ediyorum .

  6. #306
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar dusuk vites yuksek devir Arazi kullaniminda hararet durumu ve sicak motorda cekis ne alemde acaba . Agir orman sartlarinda sikinti yasanirmi . Camurlu toprak yolda gazlaya gazlaya gitmeye ne tepki veriyor onu merak ediyorum .
    KLX250 ile birbirlerine yakın motorlar. KLX ile baya zorlu orman şartlarına girdim. Balçık çamurlardan geçtim. En dik tepere tırmandım. Sadece ağırlığı sorun oluyor. İlerleyen zamanlarda kollarımı hissedemiyorum çok yoruyor.

  7. #307

    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CRF 250 L
    Valla almadan önce inceledim. Daha arazi yapma fırsatım olmadı. Daha öncesinde XL200 kullanıcısıydım. Beni hiç üzmedi efsanem. Şimdi CRF 250 L yi deneyeceğiz bakalım. Fakat ağırlık KLX de sorun olmuşsa CRF de kesin olur. Çünkü daha ağır. Benim fiyat ve boyum sorunum CRF yi seçmeme neden oldu. XL de beni fazlasıyla memnun ettiğinden HONDA yaparsa kötü yapmaz dedim. İnşallah üzülmem.
    cenkito bunu beğendi.

  8. #308
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı luzunsakal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla almadan önce inceledim. Daha arazi yapma fırsatım olmadı. Daha öncesinde XL200 kullanıcısıydım. Beni hiç üzmedi efsanem. Şimdi CRF 250 L yi deneyeceğiz bakalım. Fakat ağırlık KLX de sorun olmuşsa CRF de kesin olur. Çünkü daha ağır. Benim fiyat ve boyum sorunum CRF yi seçmeme neden oldu. XL de beni fazlasıyla memnun ettiğinden HONDA yaparsa kötü yapmaz dedim. İnşallah üzülmem.
    deneme fırsatınız oldugunda yorumlarınızı merakla bekliyoruz ...
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  9. #309

    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CRF 250 L
    Arkaya çantalık yaptık. Başka aracım olmadığından bana şart. Egzozu korumaya alayım dedim ama ne mümkün :( o kadar kocaman ki. 250 ler için uygun egzoz arıyorum. Birde bazen eşim biniyor benimle şehir içinde. Kendisi uzun olduğundan ve arka ayaklık yukarıda olduğundan biraz sorun var.

    XL 200 sonrası problemlerim. (Tabiki bu sorunlar birçok arkadaşın sorunu olmayacaktır.)
    1- Arka çanta sorunu (çözüldü. Çantalık için http://www.ebay.com/itm/HONDA-CRF250L-CRF250-2012-2013-STAINLESS-RACK-NEW-/380587118347?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item589cc28f0b&vxp=mtr ) sitesinden esinlenerek eklemelerle güzel birşey tasarladık. Babam sağolsun
    2- Arka yolcu ayaklık sorunu çift kişi binenlere. Yakında çözeriz.
    3- Aynaları çok güzel. Fakat kros için yuvarlak ayna alacağım. O daha güzel http://www.crfsonly.com/catalog/index.php/cPath/290_296
    4- Ufak tefek değişiklikler yapacağım aliexpress sağolsun
    hepsini paylaşacağım arkadaşlar.
    cenkito bunu beğendi.

  10. #310
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    arka ayaklıkları ekleme ile biraz daha asagıya almak mümkündür
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  11. #311

    Üyelik
    02 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gsx1300r hayabusa 2010
    şu motoru almama tek engel uzun yol yapmam ve biraz büyükçe bir topcase takılmaya uygun olmayışı. maalesef 80-90 la tek başına 200 km üstü yol bitmek bilmez.sıkılırsın diplersin gazı makınenın canını alırsın o da olmaz . seleden dolayı bir müddet sonra rahatsızlıkta cabası

  12. #312
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    Ayaklıklar için böyle bir çözümde var. Artçının boyu ne kadar uzun olursa olsun bu şekilde rahat edebilir. Cross Plus Passenger Footpegs Bu da videosu http://www.youtube.com/watch?v=B6zg7UcIu-8
    35emre35 ve luzunsakal bunu beğendiler.

  13. #313
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı Mehmet Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://l1304.hizliresim.com/18/p/m9t7w.jpg Ayaklıklar için böyle bir çözümde var. Artçının boyu ne kadar uzun olursa olsun bu şekilde rahat edebilir. Cross Plus Passenger Footpegs Bu da videosu http://www.youtube.com/watch?v=B6zg7UcIu-8
    süper. ayrıca açacak olarak işlevselliğide var

  14. #314

    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CRF 250 L
    Mehmet Turan hocam süpersin valla nasıl olur diye kara kara düşünüyordum.

  15. #315
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Mehmet Turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://l1304.hizliresim.com/18/p/m9t7w.jpg Ayaklıklar için böyle bir çözümde var. Artçının boyu ne kadar uzun olursa olsun bu şekilde rahat edebilir. Cross Plus Passenger Footpegs Bu da videosu http://www.youtube.com/watch?v=B6zg7UcIu-8
    Sürücünün ayak pozisyonunu bozuyor, ve hiç sağlıklı görünmüyor. Videoda daha belli, sürücnün o şekilde ayak pozisyonu ile özellikle arazide sürüş yapması bana sakat geldi(ayağa kalkarken, frene hamle yaparken, vs, vs,). Belki asfaltta idare eder ama bir süre sonra rahatsızlık verir mi bilmiyorum.
    #sürenadam

  16. #316
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    birde arka taraftan asırı yüklenme oluyor, dönme momenti oluyor sürücü ayaklıklarında. bence pek saglıklı değil ama sayet arka basamak baglantı noktası arasına ek bir parca atılırsa daha saglıklı olur

    ---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:38 ----------


    bence en saglıklı çözüm araya metal parca yaptırıp ayaklıgı öyle alçaltmak olacaktır
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  17. #317
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Yolcu pegi bağlantısı tek noktadanmış, o vakit parça eklemek daha kolay ama sağlamlığını sağlamak daha zor olur gibi.

    Şu şekilde olsaydı (birçok motordaki gibi)



    belki daha sağlam bir çözüm bulunabilirdi
    #sürenadam

  18. #318
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    Bende çok kararsız günler geçirdikten sonra gözümü CRF 250L'ye diktim. Tabi kademe kademe ulaşmayı planlıyorum İlk olarak işe girdim. Sırada ucuz yollu bir motosiklet çözümü para biriktirene kadar eğer hala satışı devam ederse crf250
    Sastış konusunda iyi gidiyor galiba nerdeyse hergün görüyorum crf
    Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS

  19. #319

    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CRF 250 L
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde arka taraftan asırı yüklenme oluyor, dönme momenti oluyor sürücü ayaklıklarında. bence pek saglıklı değil ama sayet arka basamak baglantı noktası arasına ek bir parca atılırsa daha saglıklı olur

    ---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:38 ----------

    http://img850.imageshack.us/img850/258/ly2n1.jpg
    bence en saglıklı çözüm araya metal parca yaptırıp ayaklıgı öyle alçaltmak olacaktır
    İşte bende o noktada çok sıkıntıya düştüğüm için. Diğer çözüm uygun geldi. Kısa sürüşlerde (arazi hariç) , asfaltta uygun gibi duruyor. 210 TL gibi bir maliyeti olacak o da biraz tuzlu. Belki kendim birşeyler tasarlayabilirim. Hep böyle oluyor parça burada olmayınca bir de shipping :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürücünün ayak pozisyonunu bozuyor, ve hiç sağlıklı görünmüyor. Videoda daha belli, sürücnün o şekilde ayak pozisyonu ile özellikle arazide sürüş yapması bana sakat geldi(ayağa kalkarken, frene hamle yaparken, vs, vs,). Belki asfaltta idare eder ama bir süre sonra rahatsızlık verir mi bilmiyorum.
    Şayet homemade daha uzunu tasarlanırsa üzerinden güç almamak şartıyla sadece şehir içi kullanımlarında mantıklı.

  20. #320

    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CRF 250 L










    cenkito ve SALVANO bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler