yeni hondalarımızın merdiven inişi
çıkmayı henüz denemedik
fiyatınız son kuruşuna kadar hak eden motor
devir göstergesi olsaydı iyi olurdu
dijital göstergede ve far da zaman zaman buharlanma görüyorum
yeni hondalarımızın merdiven inişi
çıkmayı henüz denemedik
fiyatınız son kuruşuna kadar hak eden motor
devir göstergesi olsaydı iyi olurdu
dijital göstergede ve far da zaman zaman buharlanma görüyorum
Uçan arkadaş henüz okul nedeniyle Ankara'dayım ama Manisa'ya döndüğümde sizinle bir görüşelim Manisa-MT'den falan sataşırım yeri gelince
Siz Ankara'ya gelirseniz sizi de bekleriz
Heil Spellcheck
arkadaşlar iyi akşamlar hepinize.
crf 250 bır anda kendını herkese sevdırdı.
Kullanan arkadaslara sorularım olacak...
Motoron dergısının bu ayki sayısında crf250 ve ınazumaya birer sayfa yer ayırmışlar.
crf 250 144kg ve 23 bg güç üretiyor.
Basın gününde yapılan sürüşte 145km/h rahatlıkla yaptıgı soylenıyor.(devir saati olmadıgından kac bin devırde yaptıgı bellı degıl)
Gelelim önemli noktalara:
-yağ değişimi 12.000km yahut senede bir.
-subap kontrolu 24.000kmde bir.
-iridyum buji değişimi ise 48.000de bir.bu da motoru hakıkaten enduro dıyebılecegımız 'dayanıklı motor' yapıyor'' diye belirtilmiş.
sele biraz kısaymış, artcıyla deneyen oldu mu?
eger bakım aralıklarının km leri bunca uzunsa bu motosıklet tam bır ekonomi makınası.
Bazıları hızlı gitmeyi seçer, siz yaşamayı seçin.
honda güzel motor yapmış diyecektim ama gene devir saati yok
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
selamlar
kawasaki klx 250 almayı planlarken fuarda hondayı görünce fikrim değişi ve honda tercihi yaptım
benle birlikte manisa da 3 arkadaşım daha honda crf 250 aldı.
motorum henuz 500 km' de şimdilik tercihimden memnunum.
145 km hızı rahatlıkla yaptığını söyleyemem, rampa aşağı yatarak anca yapar.
Düz yolda dik konumda en fazla 120-125 yapabiliyor. O da sallantılı ama sallantı ürkütücü değil.
Bana sinyal lambaları biraz kaba geldi aliexpress.com dan yeni sinyal lambaları spariş ettim
http://www.aliexpress.com/item/4PCS-...660631597.html
L modelinden tek farkı tekerleri diyebiliriz. Belki dişli ve amortisörlerde ufak bir fark da olabilir. Aynı anda piyasaya sürmemelerine şaşırıyorum aslında ben...
Honda 88 model ~1.3 L yağ haznesi olan motorunda bile 12.000 km yağ değişimi belirtmiş. CBR lar da öyle sanırım. Aslında kullanıcılar biraz panik yapıyor gibi, ~2000 km de bir yağ değiştiriyoruz...
Subaplar da shim li büyük ihtimalle. O aralık normal gibi.
Motor enjeksiyonlu olduğu için neredeyse hiç zengin yada fakir karışım yakma ihtimali yok. Bu sebeple bujiler olması gereken yakıt ile çalışacaklar. Ve bu durumda da iridyum bujiler 48.000 km çalışabilirler.
Yuh, 12,500 TL ediyor???
#sürenadam
devir saati yamaha wr 125 ve 250 ler'de de yok
kawasaki klx 250'de de benzin seviyesi yok
Hafta sonu manisa spil dağı gezisinde fotoraflar
olmamış. hem üstünüz hem motorlar ter temiz, hiç çamur yok
Herkes senin kadar acemi değilki üzerini çamurlasın....
Diyoz sana....
Öğrenemedin bu işi...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Kısmet olursa öğretirim...
Şaka bir yana sizlerle çok gezesim var...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
slm foruma yeni üye oldum bende dün aldım motosikletimi
@okan 40
hayırlı olsun güle güle kullanın
bu arada dostlar artçı ile kullanan biri yok mudur?
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)