Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Syanur adlı üyeden alıntı
Benim motora o konuda çook müteşekkürüm, ziyadesiyle yer var efendim
Asyayı baya inceledim fuarda kurcaladım yok şimdi çok güzel duruyo ama 3-5 ay sonra her yeri dağılacak gibi geldi. Motoru bilmem ama dış malzemeyi hiç beğenmedim. Mondialin tipini sevmiyodum malzemesi iyiydi. Onuda getirmeyi durdurdular zaten. yani anlayacağın motorsuz kaldım crf alsam 2000liraya supermoto yapsam oda bütçeyi zorluyo..vs galiba daelim falan alıcam bu gidişle memlekette adam gibi bir tane sm yok arkadaş.
Reklamlar
-
-
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
-
yani benim de anlamadığım neden gün geçtikçe teknoloji ilerleyip gücü artacağına azalıyor sanki teknoloji geri gidiyor gibi davranır bu üreticiler anlamam
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
ahuahuahua crf başlığı oldu mu size apaçi başlığı. yahu bu kadar konuşulan bir motor ama ne alıcısı var ne satıcısı hayret bi şey ya. niyetleniyorum ama yok anasını satayım
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
-
tanıdığım 5kişi aldı, daha sırada benim gibi alacak olanlar var
-
35emre35 adlı üyeden alıntı
tanıdığım 5kişi aldı, daha sırada benim gibi alacak olanlar var
Şu çift egzozlu ~17 hplik olandan mı aldılar yoksa diğer bizim bahsettiğimiz güçlü olandan mı???
-
sanırım Phradrel zx250 yi kastetmiş; ben crf 250 zannettim yanlış anlamışım pardon.
bu arada 2 video buldum, "son hızcılara" gelsin
http://www.youtube.com/watch?v=Z1ZVS_MkWKI
http://www.youtube.com/watch?v=B6K_D9dPBqw
bu arada bağırmadan canı çıkmadan 120-130yapsın bana yeter.
-
-
35emre35 adlı üyeden alıntı
sanırım Phradrel zx250 yi kastetmiş; ben crf 250 zannettim
yanlış anlamışım pardon.
bu arada 2 video buldum, "son hızcılara" gelsin
http://www.youtube.com/watch?v=Z1ZVS_MkWKI
http://www.youtube.com/watch?v=B6K_D9dPBqw
bu arada bağırmadan canı çıkmadan 120-130yapsın bana yeter.
dynodaki 170 de kesiciye girdi ama bana saçma geldi
-
Syanur adlı üyeden alıntı
orjinal haliyle tabikide yapamaz, 120yi geçeceğini zannetmiyorum. sadece egsoz bile çok önemli, motorun performansını düşürsün yakıt ekonomisi sağlasın diye tasarlanmış, 5,2kg ağırlığı. fmf egsozun ağırlığı ise 2kg
yurt dışında performans kitleri var, bunlarla 150-160 ları görmek bence münkün olabilir. dyno testi kapalı alanda, önden rüzgar yemiyor, yoldaki videoda ise 160. ve vence nekadar dijital olsada bütün göstergeler 10-15 km fazla gösteriyor, dediğin gibi GPS ile bakmak en mantıklısı.
daha çevirmedim ama arşivime kaydettiğim bir link, çeviren olursa seviniriz
http://bestdualsportbikes.com/dual-sport-bikes/2013-honda-crf250l
-
35emre35 adlı üyeden alıntı
o
daha çevirmedim ama arşivime kaydettiğim bir link, çeviren olursa seviniriz
http://bestdualsportbikes.com/dual-sport-bikes/2013-honda-crf250l
Çok iyisin, bu güzel bir sayfaymış Akşama bir bakayım
-
Wikipedia ya danışınca şöyle birşey çıktı, ağırlığına takan arkadaşlara gelsin
Dry Weight = Boş Ağırlık, Curb Weight = Bütün sıvılar dolu ağırlık, Gross Weight = Bütün sıvılar ile birlikte , yolcu + yük dolu ağırlık.
yani crf 250 L nin boş ağırlığı 130kg gibi
-
Pardon yanlış yazdım.
WR 134, KLX 138, CRF ise 144 kg ağırlığa sahipmiş(sıvılar ile birlikte).
Klx ile arasında 6 kilo fark var bunun 3 kilosunu egzozu değiştirip tırtıklarız geriye kalır 3 kilo
-
125cc de bile, arka çantanın boş hali ile +20kg yüklü hali arasında ( arka tekerleğin yola daha iyi tutunması haricinde ) hissedilir bir fark oluşmuyor.
250cc de üçü beşi hissedebilenin olacağını zannetmiyorum
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
Evet motor güçleri aynı olursa 3-5 kilo fark çok hissedilmez ama arka çantanın 20 kg yüklenmesi bence 125-150cc'lik bir makinede bariz bir farka neden olur
-
crf 250 güzel motor hoş motor, fiyatı makul yakıtı az, gidişi iyi diyebiliriz. peki buna artçıyı nasıl bindiricez? binebilirmi? bana arkaya ancak ve ancak ufak totolu bi hatun oturur o da zor oturur gibime geldi. kaldıki topcasedi yan cantaydı takabılır mıyız??
Bazıları hızlı gitmeyi seçer, siz yaşamayı seçin.
-
dockerengin adlı üyeden alıntı
Pardon yanlış yazdım.
WR 134, KLX 138, CRF ise 144 kg ağırlığa sahipmiş(sıvılar ile birlikte).
Klx ile arasında 6 kilo fark var bunun 3 kilosunu egzozu değiştirip tırtıklarız geriye kalır 3 kilo
Orjinalinden ~3kg kadar daha hafif egzoz sistemleri kaç para sen biliyon mu Çok para yav, çoook para.
En güzelleri de şu 2 tanesi bana göre;
http://www.youtube.com/watch?v=GeDAk8PjSy4
http://www.youtube.com/watch?v=bqKo74k5yoo
-
Bende tam bu başlığı açmaya geliyordum. Yakında inceledim alan arkadaşlar varsa deneyimlerini beklerim. Benim şuan ki hedefim netleşti DRZ-400den vaz geçip CRF 250L ye yöneliyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler