Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454 ... SonuncuSonuncu

Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    ben de CRF250L'yi alıcı gözle incelerken, yabancı forumlarda CRF250L'nin motorunu övdüklerini gördüm. kawa'nın süspansiyon kalitesinin, honda ile olan fiyat farkına sebep olduğunu söyluyorlar. Benim gibi cross bilgisi olmayan birine yarı-cross özelliklerde bir motorun uygun olduğunu düşünüp, bu sınıfta klx ile crf den fiyatı düşük olan crf'yi tercih ederdim gibi duruyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    @aybarssurucu senin de eline sağlık Bak çok güzel bilgiler vermişsin

    İngilterede bukadar fiyat farkı olması daha da garip bir durum. Ama şunu söyleyebilirim özellikle ingiltere gibi ülkelerde 600lük SS kıyaslamasında bile "bakın şu model diğerinden ~250 pound daha pahalı, neden?, hak ediyor mu? Gereksiz yere mi pahalı, yoksa o parayı vermeye değer mi?" şeklinde sorguluyor ve fiyat farkını özellikle vurguluyorlar. Ve eğer arada gerekli bir fark görmezlerse genelde eleştiriyorlar bu durumu. Hatta WR250 serisini nekadar övseler de "bu fiyata 600 lük alınır be yahu" şeklinde bir sonuç ile motoru çok fazla tavsiye etmiyorlar.

    Biz de aynısını yapıyoruz aslında. Her nekadar başka ülkede 2motor arasındaki fiyat farkı fazla da olsa, bakıyorum, düşünüyorum bu farkı geçekten gereksiz buluyorum. Tabi kendi düşüncem bu.

    Hondanın motoru 1 tık daha önde gibi ama bu kağıt üzerinde. Sürüşte de başarılır elbet ama aralarındaki fark hissedilir seviyede mi bilmiyorum. Ayrıca Honda 7~8 kg daha ağır.

    Bir de daha iyi motordan kastım hani KLX yada CRF birbirlerinden nekadar iyi motorlar olabilir ki ben gidip 2000 TL(~%20) daha fazla para ödeyeyim?

    Beb 150.000 i devirmiş tiger biliyorum, bildiğin çin malı. O yüzden bu 2 motora da bu açıdan güvenim fazlasıyla yüksek, yeterli uzun ömre sahiptir 2si de eminim ki.
    35emre35 bunu beğendi.
    #sürenadam

  3. #63
    izmirian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    İzmi
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Bugun yukselis honda da motoru epey inceleme firsati buldum. Malzeme iscilik tipik honda kalitesi. Gosterge tablosu nc700 ile neredeyse ayni, cbr 250 ile ayni makineyi kullanmasina ragmen sesini cbr den daha cok begendim. Tek sorun (muhtemel sonun) motor yuksek magzada benim disimda motoru kim denese ayaklari havada kaldi. Ben 193 um cok rahattim uzerinde. Aynalar sahane oturus pozisyonu cok rahat. Belki gidon biraz daha yuksek olsa hos olurdu ayakta kullanirken rahat olmasi acisindan. Bu motor gecen sene olsaydi hic baska bir markanin kahrini cekmez 10 liraya bunu direkt baglardim.
    35emre35 bunu beğendi.

  4. #64
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    her ne kadar ben SM sevsemde CRF250L yi baya merak ediyordum. Benim boy 1.81 WR125 te parmak uçlarım yere anca değerken CRF de topuklarımın en az 4 cm daha yakın olması şehir içi için çok olumlu etki bıraktı. Ayrıca selede WR ye göre daha geniş ben çok daha rahat ettim. 1-2 saat üstünde kalsan yormaz gibiydi ama WR sert ve dardı...

    Görüntü benden geçer notu fazlası ile aldı. Genel malzemede sorunsuz idi... Arkadaşım üstünde iken çektiğim fotolar(boy 1.78 kilo 90)

    Motor yerden 30 cm yüksek bir platformda





    Bu da WR125X sele yüksek olmasına rağmen aks mesafesi dar heralde bide kamera açısından biraz ufak çıkmış



    Benim hoşuma gitti de top case yok artçı yok, dişli lastikler asfaltta zor, azıtmadığım zaman işlevi biraz sıkıntılı bana
    mustafaferah, sgurdal ve durango bunu beğendiler.

  5. #65
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    bu gün bende yükselişe gittim, crf fotolarda göründüğünden daha büyük sanki 450lik makina gibi, egsozun sesi gerçekten çok güzel. boyum 175 kilom 63, oturduğumda parmak uçlarımı kıvırabiliyordum ve arka amortisor tam orta seviyede idi, yani yükseklik gayet ideal. grenajlar WR125(WR250 nasıl bilmiyorum) gibi sert değil, yumuşak olması çok büyük artı. pazrtesi yükselişin bahçesinde test sürüşü yapacağz, ama bahçede dolap beygiri gibi 1-2tur atmakla performansını pek anlayacağımızı sanmıyorum(performans açısından CBR250 kullananlar yorum yaparsa iyi olur).
    klx 250 kullanıp satmış bir arkadaşım muhabbet sırasında enjeksiyon ile ilgili sıkıntı yaşadığını söylemişti, sanırım bu sebepten 2013 modellerde tekrardan karbüratöre dönüldü.
    vallaha ben motoru çok beğendim ve cidddi ciddi almayı düşünür oldum. klr650 yi satıp crf almak çok daha mantıklı gibi hem uzun yola gider, hem uzun yolda ve arazide klr'den daha az yakar. klr ye vereceğim benzin parası ile crf ile daha fazla kilometreler yapmak, daha fazla yer gezmek harika, kısa zamanda fiyatını amorti edecek
    alp_tunay, cenkito ve sgurdal bunu beğendiler.

  6. #66

    Üyelik
    26 Şubat 2011
    Şehir
    denizli

    Honda CRF250L

    CRF 250 L piyasa ya girmiş bulunmaktadır bana göre büyük eksiklikti piyasada klx 250 12bin civar wr 250 de 15bin civarıydı crf de su an için 9900 tl rakiplerine göre gayet uygun

    http://powersports.honda.com/2013/crf250l/specifications.aspx





  7. #67

    Üyelik
    26 Şubat 2011
    Şehir
    denizli
    benimde merakla bekledigim bi motordu, crf x almaya yeltenmiştim ama plakalı bulamamıştım. cbr ın arazizi olmuş

  8. #68
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... pazrtesi yükselişin bahçesinde test sürüşü yapacağz, ama bahçede dolap beygiri gibi 1-2tur atmakla performansını pek anlayacağımızı sanmıyorum(performans açısından CBR250 kullananlar yorum yaparsa iyi olur).

    klx 250 kullanıp satmış bir arkadaşım muhabbet sırasında enjeksiyon ile ilgili sıkıntı yaşadığını söylemişti, sanırım bu sebepten 2013 modellerde tekrardan karbüratöre dönüldü. .
    Motor cbr motoru ama 1e1 aynı değil. Araziye ve daha kısa vites oranlarına göre elden geçmiş, CBR ile aynı tepkileri vermeyecek kadar değişmiştir diye düşünüyorum. Yoksa CBR kullandım, gayet iyidi, üst devirlere çıkarken zevkliydi. Ama alt devirleri canlı değil normaldi.

    KLX kullanan arkadaşın ne tarz bir sorun yaşamış enjeksiyonla ilgili? Bu devirde enjeksiyona geçmeyen adam mı olur derken adamlar 1 adım daha ileri gidip enjeksiyondan karbüratöre dönmüşler. Becerememişler demek ki yazık...
    #sürenadam

  9. #69
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    muhakkak şanzuman farkı vardır. sorun yaşatacak motor olmasın da, kaldıki yurt dışında bu 2 model senelerdir satılıyor, pek büyük sorun yaşayanı duymadım.
    klx hakkında çok ayrıntılı konuşamadık ama enjeksiyondaki sıkıntı yüzünden(ayar tutmaması vs. gibi birşey zannedersem) soğuyup sattığını söylemişti. belki binde bir başa gelecek birşeydi, bilemiyorum. bece bir arazi motorunun karbüratörlü olmasının arazide müdahale edileblmesi açısından artısı var. kaldıki ufak cc li motorlarda enjeksiyon ve karbüratörün yaktığı benzin arasında dağlar kadar fark yok.
    Ahmanamra bunu beğendi.

  10. #70
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Doğru ama ben bu saatten sonra 125 cc de olsa enjeksiyonlu olsun isterim. İnan karbüratör olayı öyle müdahale etmesi avantaj vs, vs, olayından çıkıyor artık. Zaten kim karbüratörden kalmış da arazide müdahale edip kurtulmuş...? karbüratör o kadar sorun çıkartıyorsa , zaten olmasın daha iyi Yani müdahale edebileyim diye karbüratör taraftarı değilim kesinlikle. Benzin tüketimi açısından dağlar kadar olmasa da bence olması gerektiği kadar fark var.

    Zenon'un paylaştığı videoyu izlersen daha iyi anlarsın demek istediğimi
    35emre35 ve sgurdal bunu beğendiler.
    #sürenadam

  11. #71
    noqturno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha xt660za Tenere
    Amatör bir kullanıcıyım 1999-2000 yıllarında 125 lik bir hyosung kullanmıştım. Şubatta Honda GS1 aldım. Aslında amacım bi transalp almaktı, ama uygun fiyatı, kısmen gösterişli olması, ve biraz daha acemiliği atmak açısından bu motor bana olurmu acep?
    Öyle illaki dağ bayır atlayıp zıplayacam derdi yok. Ev-İş 2km trafiksiz, Belki hafta sonu küçük geziler...
    Hız merakım hiç olmamasına rağmen meraktan soruyorum. Son hızı ne ki bu motorun?

  12. #72
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    Alıntı noqturno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amatör bir kullanıcıyım 1999-2000 yıllarında 125 lik bir hyosung kullanmıştım. Şubatta Honda GS1 aldım. Aslında amacım bi transalp almaktı, ama uygun fiyatı, kısmen gösterişli olması, ve biraz daha acemiliği atmak açısından bu motor bana olurmu acep?
    Öyle illaki dağ bayır atlayıp zıplayacam derdi yok. Ev-İş 2km trafiksiz, Belki hafta sonu küçük geziler...
    Hız merakım hiç olmamasına rağmen meraktan soruyorum. Son hızı ne ki bu motorun?
    120-130'un üstüne çıkmak akıl karı değil bence bu motorla,ancak fiyatı baya iyi bir motor,Honda'yı uzun zaman sonra takdir ettim.Başlangıç motoru olur bence zaten üzerinde cbr250 motoru var.
    Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)

  13. #73
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı haojin2005 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    120-130'un üstüne çıkmak akıl karı değil bence bu motorla,ancak fiyatı baya iyi bir motor,Honda'yı uzun zaman sonra takdir ettim.Başlangıç motoru olur bence zaten üzerinde cbr250 motoru var.
    Asfalt lastiği takılırsa gayet stabil sürülür...
    140 çok rahat yapması lazım...
    Benim motor arka 16 jant olmasına rağmen düzde 140 çok rahat yapıyor...
    Bunda 18 arka jant var...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  14. #74
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asfalt lastiği takılırsa gayet stabil sürülür...
    140 çok rahat yapması lazım...
    Benim motor arka 16 jant olmasına rağmen düzde 140 çok rahat yapıyor...
    Bunda 18 arka jant var...
    Usta stok motor olarak bahsettim zaten.Lastik takviyesi yaparsan yahut supermoto haline getirirsen cbr250 ile aynı hızlarda bile gidebilir.
    Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)

  15. #75
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı haojin2005 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Usta stok motor olarak bahsettim zaten.Lastik takviyesi yaparsan yahut supermoto haline getirirsen cbr250 ile aynı hızlarda bile gidebilir.
    Cbr ile aynı hıza galip gelmemesi için yazmadım...
    Sadece rahat sürüş sağlayacağı için asfalt lastiği dedim
    Bu lastiklerle asfaltta hem motoru yorar , hem de sürücüyü
    Motordan yana şüphem yok...
    Taş gibi..
    Ben de düşünüyorum motoru değiştirmeyi
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  16. #76
    imza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2009
    Şehir
    galaksi dışı
    Motosikleti
    2011 ybr 125 & 2014 ybr 125
    alınabilitesi yüksek bir cengaver gibi görünüyor.

  17. #77
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Bugün görme fırsatı buldum, alet düşünmeden alabileceğim görsellikte, malzeme kalitesi gayet güzel... ...

    herşey OK tek eksik var, o da bende, boy 1.70 le babam arkadan iterse anca kullanırım CRF' yi trafikte

    İstemsizce içten içe niyetlenmiş olucam ki, o an üzüldüm.

    Kedi/ciğer usulü "tüü, kaka, şu şöyle olsaymış..." diycek hiçbir kusur bulamadım, bütünüyle içimde patladı
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  18. #78
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr ile aynı hıza galip gelmemesi için yazmadım...
    Sadece rahat sürüş sağlayacağı için asfalt lastiği dedim
    Bu lastiklerle asfaltta hem motoru yorar , hem de sürücüyü
    Motordan yana şüphem yok...
    Taş gibi..
    Ben de düşünüyorum motoru değiştirmeyi
    Uzun zaman sonra Honda'yı takdir ettim.Baya kaliteli bir motor.Bunun 125 ini de yaparsa,cbr 125 motoru koyarsa süper olur.
    Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)

  19. #79
    izmirian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    İzmi
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Bazen cbr yerine acaba mi diyor insan

  20. #80
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Yahu arkadaş,
    Motoru getirirsin
    Parça desteği verirsin
    Servis desteği verirsin
    Servis elemanlarına modelin eğitimini verirsin
    Ama 2 teker daha getirip farklı bir segment açmazsın.
    Ben anlamıyorum ki bu nasıl iş.
    Takın 2 jant, sürün piyasaya M modelini, bak nasıl gidiyor.

    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero


4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (1 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler