Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Aralık 2015, 22:28
#1481
Bir ay önce 10.000 km'de bir CRF alarak aranıza katıldım. Genel olarak memnunum. Ancak Yakıt tüketimim 3.8 L/100 km civarında seyrediyor. Bana biraz fazla gibi geldi. Geçenlerde hava filtresini değiştirdim bu Yüzden. Ama bir değişiklik olmadı. Bu konu hakkında fikirlerinizi alabilir miyim?
Reklamlar
-
28 Aralık 2015, 22:31
#1482
polemos adlı üyeden alıntı
Bir ay önce 10.000 km'de bir CRF alarak aranıza katıldım. Genel olarak memnunum. Ancak Yakıt tüketimim 3.8 L/100 km civarında seyrediyor. Bana biraz fazla gibi geldi. Geçenlerde hava filtresini değiştirdim bu Yüzden. Ama bir değişiklik olmadı. Bu konu hakkında fikirlerinizi alabilir miyim?
bu konuyla alakalı skala bayağı geniş aslında.kullanım tarzı,dişli tipi,egzoz seçimi,hava filtresinin durumu,yağ kalitesi,mevsim sıcaklığı vs vs...ben bu motosiklet ile 2.6lt/100km ve 4.4lt/100km arası değerler yakaladım.uzun yolda stok egzoz ile sakin sürüşte 2.6lt'lere kadar düşebiliyor.4.4lt'yi ise daha yeni yakaladım.arrow performans egzoz ve 43t arka dişli takılı.15 gün boyunca sabah-akşam sadece 3km uzaklıktaki işyerime gitmek için kullandım.ümraniye trafiği ve motor tam olarak ısınmadan 4.4lt/100km değeri gördüm en fazla.bunun daha da üstüne çıkamaz,çünkü en kötü seneryo ile kullandım motosikleti.istanbul trafiğinde 3.5lt/100km ortalaması ile kullanıyorum.eğer sizde sıkışık trafikte kullanıyorsanız çok uçuk değerler yakalamamışsınız.eğer performans egzozunuz varsa çıkarmanızı tavsiye ederim.o zaman 3lt/100km civarlarına düşüyor yakıt tüketimi.saygılar!
-
30 Aralık 2015, 12:24
#1483
Alıntı yaptım.Sitesi aşşağıda eklidir.Bu da bir CRF ve bir kaç soru-cevap ekledim
Let's talk about your bike, the Honda CRF 250 L Rally. Why I chose this model as a basis instead of one with more features?
I wanted to show that the rally is not just what you see on TV, with extremely fast motorcycles and faces of 30,000. The rally is roadbook and navigation instruments, and have a good bike that will go well in the desert.For these reasons, the small 250L served beautifully. It's nice, very reliable, and above all very cheap. With my kit rally looks like her older sisters racing. In the end, as the maximum speed of this bike is reduced, much also it reduces the risk of serious accidents. He was also a challenge for me, and sponsors like different things.
And finally, I would say to people who think a CRF 250 L is not powerful enough to have fun on the field?
I always say that the power compensates for the lack of talent, haha. Of course the CRF250L is powerful enough to have fun, but we should not lose sight that is not an enduro 10,000 euros.
For those who want to have fun practicing road bike is a perfect tool, and with a few modifications can follow any enduro.
http://www.rollomotero.com/2015/06/l...ck-trahan.html
-
30 Aralık 2015, 14:04
#1484
Hem şehirde hem de arazide kullanmayı seviyorsanız CRF 250L harika bir motor
http://honda.com.tr/motosiklet/adven...0l-2015/galeri
-
11 Ocak 2016, 18:05
#1485
Arkadaşlar merhaba, debriyaj maneti kırıldı. Nereden temin edebilirim?
-
14 Ocak 2016, 01:27
#1486
-
14 Ocak 2016, 09:30
#1487
Selam, Kriega'nın bütün ürünlerini FC-Moto'da bulabilirsin. US serisi birçok çantası ve sırt çantası bende var, tavsiye ederim.
http://www.fc-moto.de/Kriega/en
-
14 Ocak 2016, 13:56
#1488
Seigen, yanıt için teşekkür ederim. Yurt dışı kaynaklı sanırım. Gümrükte sıkıntı çıkıyor mu? Anladığım kadarı ile siz oradan satın alma işlemi yaptınız.
-
14 Ocak 2016, 15:35
#1489
MecitAlioglu adlı üyeden alıntı
Seigen, yanıt için teşekkür ederim. Yurt dışı kaynaklı sanırım. Gümrükte sıkıntı çıkıyor mu? Anladığım kadarı ile siz oradan satın alma işlemi yaptınız.
sticker set şablonu icin facebook grubunda dosyası var. ai formatında ama boş şablon.tasarımını kendiniz yapmaniz lazım.
1 sayfa once motosikletin fotografini burada paylasmistim.uzerinde ki sticker setinin sablonunu cikardik ama tasarim yapacak birini bulamadik.siz yaparsaniz burada da paylasin lutfen.saygilar
-
14 Ocak 2016, 18:53
#1490
yilmazsinan1 adlı üyeden alıntı
orjinal parçadan .Yardım.
-
14 Ocak 2016, 21:48
#1491
hamzarat adlı üyeden alıntı
sticker set şablonu icin facebook grubunda dosyası var. ai formatında ama boş şablon.tasarımını kendiniz yapmaniz lazım.
1 sayfa once motosikletin fotografini burada paylasmistim.uzerinde ki sticker setinin sablonunu cikardik ama tasarim yapacak birini bulamadik.siz yaparsaniz burada da paylasin lutfen.saygilar
Facebook kullanmayanlar için şablonu paylaşabilir misiniz rica etsem?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
hamzarat adlı üyeden alıntı
bu konuyla alakalı skala bayağı geniş aslında.kullanım tarzı,dişli tipi,egzoz seçimi,hava filtresinin durumu,yağ kalitesi,mevsim sıcaklığı vs vs...ben bu motosiklet ile 2.6lt/100km ve 4.4lt/100km arası değerler yakaladım.uzun yolda stok egzoz ile sakin sürüşte 2.6lt'lere kadar düşebiliyor.4.4lt'yi ise daha yeni yakaladım.arrow performans egzoz ve 43t arka dişli takılı.15 gün boyunca sabah-akşam sadece 3km uzaklıktaki işyerime gitmek için kullandım.ümraniye trafiği ve motor tam olarak ısınmadan 4.4lt/100km değeri gördüm en fazla.bunun daha da üstüne çıkamaz,çünkü en kötü seneryo ile kullandım motosikleti.istanbul trafiğinde 3.5lt/100km ortalaması ile kullanıyorum.eğer sizde sıkışık trafikte kullanıyorsanız çok uçuk değerler yakalamamışsınız.eğer performans egzozunuz varsa çıkarmanızı tavsiye ederim.o zaman 3lt/100km civarlarına düşüyor yakıt tüketimi.saygılar!
Ben de kısa mesafe sıkışık trafikte çok kullandım. Zaman zaman E-5'e çıksam da trafik sıkıştığı için sağ taraftan oldukça yavaş gittim çoğunlukla. 12.000 km bakımı da yaklaştı. Muhtemelen yağ da etkiliyordur performansı. Egzost orijinal. Periyodik bakımda genel bir kontrol yapılmasını rica edeceğim.
-
15 Ocak 2016, 00:08
#1492
hamzarat adlı üyeden alıntı
sticker set şablonu icin facebook grubunda dosyası var. ai formatında ama boş şablon.tasarımını kendiniz yapmaniz lazım.
1 sayfa once motosikletin fotografini burada paylasmistim.uzerinde ki sticker setinin sablonunu cikardik ama tasarim yapacak birini bulamadik.siz yaparsaniz burada da paylasin lutfen.saygilar
hamzarat, cevap için teşekkür ederim. Bahsettiğin facebook grup "Honda CRF 250 L Türkiye" mi? Davet gönderdim bakalım kabul ederlerse şablonu alırım. Bende boş şablon arıyordum. Eğer yapabilirsem güzel bir şeyler tabi ki buraya ekler, paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------
Bu arada farklı bir başlığa yazdım ama cevap alamadım belki burada yardımcı olabilirsiniz.
Bende twobros var, crf için fakat gaz açtığım zaman çok fazla bağırması hoşuma gitmiyor. Düşük devirde veya rölantide ki sesini ise çok seviyorum. Bu doğrultuda bana bir öneride bulunursanız çok sevinirim. Düşük devir ve rölantide tatlı patırdama yapıp, yüksek devir ve hızlarda çok fazla cıyaklamayan bir egzoz arıyorum, böyle bir şey mümkün mü?
Nitekim trafikte twobros'un çok faydasını gördüm, her 5 aracın 3 ü yol veriyordu. Şu an ise orijinal egzoz sadece üflüyor ve ne yayalar nede otomobiller hiç sallamıyor. Acaba twobros dpkiller alsam etkili olur mu, istediğim sonucu alır mıyım?
-
15 Ocak 2016, 00:22
#1493
MecitAlioglu adlı üyeden alıntı
hamzarat, cevap için teşekkür ederim. Bahsettiğin facebook grup "Honda CRF 250 L Türkiye" mi? Davet gönderdim bakalım kabul ederlerse şablonu alırım. Bende boş şablon arıyordum. Eğer yapabilirsem güzel bir şeyler tabi ki buraya ekler, paylaşırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------
Bu arada farklı bir başlığa yazdım ama cevap alamadım belki burada yardımcı olabilirsiniz.
Bende twobros var, crf için fakat gaz açtığım zaman çok fazla bağırması hoşuma gitmiyor. Düşük devirde veya rölantide ki sesini ise çok seviyorum. Bu doğrultuda bana bir öneride bulunursanız çok sevinirim. Düşük devir ve rölantide tatlı patırdama yapıp, yüksek devir ve hızlarda çok fazla cıyaklamayan bir egzoz arıyorum, böyle bir şey mümkün mü?
Nitekim trafikte twobros'un çok faydasını gördüm, her 5 aracın 3 ü yol veriyordu. Şu an ise orijinal egzoz sadece üflüyor ve ne yayalar nede otomobiller hiç sallamıyor. Acaba twobros dpkiller alsam etkili olur mu, istediğim sonucu alır mıyım?
honda crf250l türkiye grubu sticker sablonunun oldugu yer.bir egzoz ile alakali sorunuzun yaniti facebook grubunda mevcut.reklam yapiyormus gibi oldum ama degil.orasi buradan cok cok daha aktif ve istenilen bilgiye ulasiliyor.
istanbul icerisinde stok egzoz ile gezilmez.en kucuk saygi yok trafikte.bende de arrow egzoz var.fazla gurultulu lakin acayip saygi gosteriyorlar.crf icin en guzel sesi FMF egzozda duymustum.onun da fiyati kit olarak 3000lira falan tutuyor.
@polemos hocam sticker sablonunu sizin icin yarin buraya link olarak atarim
-
17 Ocak 2016, 23:39
#1494
Benim motorun aküsü boşalmış. Arabadan takviye ile çalıştırıp biraz gezdim. Doldu biraz sonra sabaha gine çalışmadı. Galiba akü iptal.
Motor 2 yaşında 6000 km de. Akünün bozulması normal mi? Yeni akü olarak ne almamı tavsiye edersiniz.
-
28 Ocak 2016, 16:47
#1495
Seviye yükseltmek isteyenler için ideal motor.
Hem şehir içinde hem de arazi de kullanılabilir.
Özellikle son yıllarda rahatlığından dolayı şehir içi kullanımı da artmaya başladı.
Yeni özellikler gelir mi bilmiyorum ama orta siklet kullanıcılar için ideal olduğunu söyleyebilirim.
-
02 Şubat 2016, 12:34
#1496
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılıcam xmax 400 kullanıcısıyım satıp bir vitesli olrk crf 250 L alıp supermoto çevirmek istiyorum excel 17 inç jant sistemi fmf egzoz + olrk aksesuar kamera vb doldurmak istiyorm bi yorum isterim mantklımı sizce
-
07 Şubat 2016, 21:47
#1497
sayfa ile ilgilenen günlük birisi yok galiba hiç
-
09 Şubat 2016, 01:59
#1498
fena motosiklet değil aslında bir kaç haftadır abime diye bakıyorum bu motorlardan istanbulda bi 10 motor kadar gezdim yarında bir kaç tanesine bakacağım şimdiye kadar tek duyduğum problemli parçası ön süspansiyon keçeleri kronik biraz çabuk patlamaları onun haricinde bir sorunu yok gibi
bu arada xcity takas düşünen olursa görüşmek isterim.
-
12 Şubat 2016, 15:26
#1499
selamlar!
10 gündür şehirdışında crf250l ile geziyorum.6-7 kere yakıt harcamasını ölçtüm.istanbul içinde bu mevsimde,Arrow egzoz ve 43T dişli ile 3.5lt/100km ortalama ile geziyordum.şehir dışında tüketim değerleri dramatik şekilde düştü.stok egzoz ve stok arka dişli ile tüketim daha da düşebilir.
neyse aldığım bir kaç tüketim değerini paylaşayım:
istanbul-sakarya: mesafe 140km. sıcaklık 10°C,rüzgar 5km/h karşıdan esiyor, 100-110kmh ort sürat ile 4.12lt yakıt tüketimi(2.92lt/100km)
sakarya-pamukova: 45km-45km toplam 90km, sıcaklık 12°C, rüzgar yok, 80/90kmh ort sürat ile 2.72 litre yakıt tüketimi (3.02lt/100km)
sakarya-karasu : 45km-45km toplam 90km sıcaklık 15°C, rüzgar karşıdan 10km/h, 120-130kmh ort ile 3.2lt yakıt tüketimi (3.55lt/100km)
sakarya içi : 70km, sıcaklık 10°C-15°C arası, dur-kalk ve devirli kullanım, 2.7lt yakıt tüketimi (3.85lt/100km)
sakarya-istanbul: 135km, sıcaklık 10°C, rüzgar yok, 80kmh-130kmh arası, 4.1lt yakıt tüketimi (3.03lt/100km)
-
15 Şubat 2016, 12:47
#1500
Hem arazi hem de şehir içi için ideal, alt devirlerde olan kısa tork oldukça dengeli bir sürüş keyfi sağlıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler