Hafta sonu Mordoğan Karaburun Kaçamağımız
Hafta sonu Mordoğan Karaburun Kaçamağımız
Bende CRF ailesine katıldım...
Herkese hayırlı kazasız belasız sürüşler
Crf düşünüyorum, kronik sorunu varsa nedir, tekere gelmesi nasıl ön kısım ağır mı apaçilik için değil, arazide önü ağır olanlar çok yoruyor.
Teşekkürler iyi dilekler için...
Kaporayı gönderdim Haftasonu gelecek inşallah...
Bekliyorum sabırsızlıkla...
Arkadaslar benim motorum 1520 km de vites kuculturken stop ediyor boyle sikinti yasayan veya sebebini bilen varmi ?
gerçekten ilginç. sadece vites kücültürkenmi oluyor ? bir servise uğrayın motorunuz garantide olmalı. sonucu paylaşırsanız sevinirim. daha önce başıma yine baska bir honda motosikletimde söyle birşey gelmişti ; uzun yolda rüzgardan yüksek hızlarda motosikletim stop ediyordu. ve sonrada ayaklık yayının gevsek oldugunu ivme ve rüzgardan ayaklık açıldıkça motosikletimin stop ettiğini keşfetmiştim.
Gidonda Eşşek Varsa , Deponun Altında Kaç Beygir Olduğunun Bir Önemi Yoktur..
tek silindir makinalarda sadece crf de değil. bir çoğunda vites kücültürken kompresörde ara gaz yaparsanız bir çoğu egzoz patlatır yada ara ara stop edebilir. 4 zamanlılardan bahsediyorum tabiki.
Demir At gelmiş ya la
hayırlı olsun.
https://yadi.sk/i/05hmRujRffeoM
motorun service manuali,belki daha önce paylaşıldı bilmiyorum varsa 2. baskı olsun,her kullanıcı da olması gereken bi evrak, özellikle motoru kendi parçalayanlar için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------
şimdi pdfyi inceledim ,motor kısmında krank bilyalı değil yataklı yapılmış,aşınma durumunda bilyalı olsa bilyası değişir geçersiniz,ama yataklıda yatak giderken krank da çizerse krank değişmek zorunda kalırsınız yada krankı taşlatıp bir ebat daha etli yatak takmak gerekir ,çelik bir kere çiziği yedimi artık adam olmaz gerisi gelir boşluk yaptıkça ses gelmeye başlar ,sonunda krank değişmek zorunda kalırsınız o yüzden ,motorun yağına azami özen gösterin yağı temiz olduktan sonra sorun olmaz, çok kirli olursa, soğukken çalıştırıp abanızsanız,yağ pompası sağ tarafta olduğu için yan sehpaya alıp ısınmasını beklerseniz (ki böylece yağlama sıkıntıya girer)yani işin özü iyi yağlama ve düzgün yağ kullanırsanız sorun olmaz saygılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------
arkadaşlar rakipleri ne yapmış diye service manuallerine baktım, klx250 ve wr250 bilyalı sistem kullanmış tabiki bilyalı yataklıya göre daha avantajlı bizim gibi doları az olanlar için
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------
crf 250l
[IMG][/IMG]
klx250
[IMG][/IMG]
wr250
[IMG][/IMG]
Motoruma Continental Contiescape yol lastiği taktım
Nacizne değerlendirme yazım
http://bit.ly/crf250continental
ilk izlenimlerim lirasını kuruşuna kadar hak ediyor.kullanılmaya başlayan ilk saatlerde yoldan çıkınca sanki uçan halı üzerindeyim.
Enduroya gecesim var
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)