Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Ocak 2014, 13:37
#1101
Valla dediğiniz doğru, sadece kuyruk yamulsa çekme yapmaması gerek. Motorun düz gittiğini de şuradan anlarız, ister oturduğunuz yer yamuk olsun ister siz düz seleye yamuk oturun, gidonu serbest bırakıp gaz açtığınızda motorun düz gitmesi gerek. (yamuk oturcam diye motordan aşağı sarkmak yok ama )
Reklamlar
-
19 Ocak 2014, 19:00
#1102
arkadaslar benim crf ne takla atti nede kuyruk uzerine dustu.camurda cukura girdim motoru biraktim motor camurun icine sol tarafina benden sonra devrildi.Gidon harici hicbir iz yok.Acikcasi gidonda kaynak yerinden atti ve egildi.
yani cok hizli olsam sasi den once jant,ne bileyim motorun etrafindaku parcalatin en azindan bazilarinin yamulup hasar gormesi lazim degil mi?
Herneyse,benimde uzuldugum nokta buydu.inanilmaz,2050 tl masraf cikti.niye?sozde offroad yapiorum hard degil hurd degil.
Honda Power of Nightmares...
-
20 Ocak 2014, 14:41
#1103
oyesilay bu masrafın dökümünü ayrıntılı olarak yazabilir misiniz. Parça numaralarıyla birlikte. Bir kıyaslama yapabiliriz. Bahsettiğim gibi arka kuyruk subframe inin parça listesi fiyatı 118.92 dolar. Gidonun yenisi 14.45 dolar. İnanmayanlar bakabilirler. Bu masrafın içinde ne kadar işçilik var gerçekten merak ettim.
http://www.hondapartshouse.com/oempa...54be213c/frame
http://www.hondapartshouse.com/oempa...bar-top-bridge
-
23 Ocak 2014, 18:02
#1104
-
03 Şubat 2014, 05:14
#1105
arka kuyruk için 300 küsür,ön maşa için yanlış hatırlamıyorsam 1.500 küsür işçilik 2.050 tl net bunu hatırlıyorum.
Sanayide kuyruğu düzelttim hiçbir sıkıntı kalmadı ayrıca.60tl masraf.zaten ön maşayı yamultacak kadar sertde girmedim.neye göre değişmesi lazım dediler,anlamışta değilim.
-
03 Şubat 2014, 13:55
#1106
Geçmiş olsun ucuza probleminizi çözdüğünüze sevindim.
-
04 Şubat 2014, 19:47
#1107
Istanbul'dan bir abimiz.
https://www.facebook.com/photo.php?v=632207623495826
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------
Arkadaşlar bu arada şu vites milinin kırılma olayı kafama takıldı. Arkadaşlarla biraz konuştuk ve vites pedalının katlanmadığı için düşmelerde yaşanan baskının direk mile iletilip buna yol açtığını düşünüyoruz. Crf'nin bir dual purpose olmasına rağmen neden böyle bir saçmalık yapıldığını da anlamıyorum. Bir arkadaşım yurt dışından katlanabilir vites pedalı getirdi ama o da Crf'ye uymadı. Biraz yamultup şekil verip takmayı deneyeceğiz. Takabilirsek burada paylaşırım.
Bu arada ek olarak abim ve arkadaşlarımın devamlı araziye girmelerine rağmen ikisi de bu vites mili problemini yaşamadı. Bunu da iki motorda da karter koruma olmasına bağlıyorum. Aklıma başka birşey gelmiyor
-
11 Şubat 2014, 13:25
#1108
e bay de 50 tl civarına böyle bir vites kolu bulunabilir. Daha ucuzları da var , mil kırılma olasılığını azaltır. Ayrıca katlanan debriyaj ve fren manetleri de var, elcik koruma almadıysanız onlar da işe yarar.
-
11 Şubat 2014, 14:04
#1109
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Bunlardan biz de aldık ama Crf'ye olmadı. Vites kolu alacaksanız kendi vites kolunuzun yamukluğuna bakıp öyle alın. Bizim sipariş ettiğimiz vites kolu orjinaline göre daha az oval çıktı. Şimdi onu eğmeyle uğraşıcaz.
-
11 Şubat 2014, 15:41
#1110
Bizim apachi'nin vites kolu sanırım aradığınız şey, eklemli ancak ölçüleri nedir, nasıl temin edilir bilgim yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------
-
11 Şubat 2014, 18:44
#1111
Ya şu basit vites kolunu niye esirgemişler bu motordan ?? Çok afedersiniz ama tüküreyim böyle dual purpose anlayışına !
-
11 Şubat 2014, 18:49
#1112
Syanur adlı üyeden alıntı
Ya şu basit vites kolunu niye esirgemişler bu motordan ?? Çok afedersiniz ama tüküreyim böyle dual purpose anlayışına !
Tükür valla abi haklısın.
-
11 Şubat 2014, 22:03
#1113
asya motorun vites kolunu taktım 15tl
-
13 Şubat 2014, 02:17
#1114
kırmızı siyah olan şık durmuş ama pedala uzak kalmış gibi geldi bana
-
13 Şubat 2014, 09:37
#1115
oyesilay adlı üyeden alıntı
kırmızı siyah olan şık durmuş ama pedala uzak kalmış gibi geldi bana
yaklasık iki resimde de pedel honda nın N il D arasında bitiyor uzunlukları aynı olmasada aynıya yakın duruyo
belki 0.5 cm kadar fark olabilir uzunluklarında
tabi çekimler aynı acıdan olmadıgından net belli değil
-
13 Şubat 2014, 11:19
#1116
Herkese selamlar crf kullanıcılarına sormak istediyim bir konu var dün itibariyle bende crf sahibi oldum 50 km kadar kullandın,hız göstergesi 10 km fazla gsteriyor,sizler böyle bir sorun yaşadınızmı?
-
13 Şubat 2014, 12:01
#1117
ibo677 adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar crf kullanıcılarına sormak istediyim bir konu var dün itibariyle bende crf sahibi oldum 50 km kadar kullandın,hız göstergesi 10 km fazla gsteriyor,sizler böyle bir sorun yaşadınızmı?
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız inşallah. Motoru sıfır mı aldınız? Ön dişli yada arka dişli değişmiş olabilir mi? Gerçi orjinal dişlileriyle de hızı yanlış gösteriyor olabilir ben hiç başka şekilde denemedim.
-
13 Şubat 2014, 12:49
#1118
dockerengin adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız inşallah. Motoru sıfır mı aldınız? Ön dişli yada arka dişli değişmiş olabilir mi? Gerçi orjinal dişlileriyle de hızı yanlış gösteriyor olabilir ben hiç başka şekilde denemedim.
Sağol Enngin motoru ikinci el aldım 1800 km de dişli değişmiş gibi değil,olduki üç motor birlikte denedik hem xıda hemde gidiln yol %10 fazla
-
14 Şubat 2014, 19:41
#1119
Ben yazın xj6 diversion ile denemiştim birebir aynıydı. 1 araba 1 motor Karadeniz gezisi yaptık orda da toplam km'de bir değişiklik yoktu.
-
22 Şubat 2014, 00:03
#1120
Arkadaşlar iyi akşamlar. Crf nin göstergesini nerden en ucuz bir şekilde temin edebiliriz.
Thenighthawk ın paylaştığı linkte buldum. 200 dolar civarı bişey galiba. Bu siteden daha önce alışveriş yapan oldu mu?
http://www.hondapartshouse.com/oemparts/a/hon/5053e489f870021c54be211e/speedometer
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler