Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Ağustos 2013, 13:32
#701
dockerengin adlı üyeden alıntı
güzel lastikmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
üstündeki standart lastikler asfaltta da gayet rahat ben hiç kaymadım şimdiye kadar eski cadde motorumda olan Michelin M 45 asfalt lastiklerinden daha iyi
Honda CRF 250 L, SYM Wolf Classic 125
Reklamlar
-
16 Ağustos 2013, 13:36
#702
mankind1976 adlı üyeden alıntı
güzel lastikmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
üstündeki standart lastikler asfaltta da gayet rahat ben hüç kaymadım şimdiye kadar eski cadde motorumda olan Michelin M 45 asfalt lastiklerinden daha iyi
Bence de çok zorlamadıkça orjinal lastikler yeterli olur.
-
16 Ağustos 2013, 14:52
#703
dockerengin adlı üyeden alıntı
Ben de dün buna denk geldim. Bence gayet uygun
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...0329877/detay/
mankind1976 adlı üyeden alıntı
güzel lastikmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
üstündeki standart lastikler asfaltta da gayet rahat ben hiç kaymadım şimdiye kadar eski cadde motorumda olan Michelin M 45 asfalt lastiklerinden daha iyi
Ne markası ne modeli yazıyor Neymiş bunlar peki ?
-
16 Ağustos 2013, 15:59
#704
Syanur adlı üyeden alıntı
Ne markası ne modeli yazıyor
Neymiş bunlar peki ?
Markası belli Mitas ama modelini bilmiyorum. Belki fotoğraftaki desene sahip model olabilir.
Ebat / Boyut 120 / 90 - 18
Marka Mitas
Yük Endeksi 119
Hız Endeksi W
Enduromarket nedense ürünlere detaylı açıklama yazmıyor. Arayıp modelini sorup araştırmakta fayda var.
-
16 Ağustos 2013, 17:46
#705
Enteresan adamlar işte, sanki elma satıyorlar "Yol lastiği" de ilana koy...
Teşekkür ederim
-
16 Ağustos 2013, 18:31
#706
Haklısın valla
Rica ederim.
-
16 Ağustos 2013, 18:45
#707
belki farklı bir pazarlama taktiğidir. 'bilgi almak için arayan kişiye bilgi verip, telefonda satışı bağlamak' belkide en doğrusudur
-
16 Ağustos 2013, 18:51
#708
-
16 Ağustos 2013, 19:16
#709
yok be yaaaa sende
2-3 kere alışveriş yaptığım iyi bir satıcı, hiç sorun yaşamadım.
uygun fiyatlı mitas satıyor olması büyük nimet.
-
16 Ağustos 2013, 19:37
#710
mitas ''ÇEK'' bi markadır....
sadece enduro ve cross moto lar için lastik üreten kaiteli bi markadır....
enduromarket İstanbul-Ümraniye de bulunur ve çok efendi insanlardır... ayrıca mitas,fmf eksoz gibi markaların tr mümmesilidir........
-
21 Ağustos 2013, 18:11
#711
-
21 Ağustos 2013, 18:24
#712
Demek bu enduromarket'in yamuğu birtek bize geldi desene Savunma mekanizması da iyi çalıştığına göre...
@ömer Gezin güzeldir Karadeniz gezisi çok daha güzeldir eminim... Yanlı o orjinal lastikler ile nasıl-nekadar yattın gerçekten merak etmedim değil hani. Ben gördüğümde asfalt için çok dikkatli kullanılmasını gerektirecek kadar dişli görünmüşlerdi gözüme...
-
21 Ağustos 2013, 18:32
#713
Syanur adlı üyeden alıntı
Demek bu enduromarket'in yamuğu birtek bize geldi desene
Savunma mekanizması da iyi çalıştığına göre...
@ömer Gezin güzeldir
Karadeniz gezisi çok daha güzeldir eminim... Yanlı o orjinal lastikler ile nasıl-nekadar yattın gerçekten merak etmedim değil hani. Ben gördüğümde asfalt için çok dikkatli kullanılmasını gerektirecek kadar dişli görünmüşlerdi gözüme...
Orjinal lastikler ilk başta çok güvenli gözükmese de kullandığınızda farkını anlıyorsunuz. Bence de asfalt için gayet yeterli.
-
21 Ağustos 2013, 18:34
#714
Syanur adlı üyeden alıntı
Demek bu enduromarket'in yamuğu birtek bize geldi desene
Savunma mekanizması da iyi çalıştığına göre...
@ömer Gezin güzeldir
Karadeniz gezisi çok daha güzeldir eminim... Yanlı o orjinal lastikler ile nasıl-nekadar yattın gerçekten merak etmedim değil hani. Ben gördüğümde asfalt için çok dikkatli kullanılmasını gerektirecek kadar dişli görünmüşlerdi gözüme...
dostum emin ol bizdeki orjınal lastikle de enduro-cross motora göre oldukca fazla yatıyordum asfaltta.
swallowu taktıktan sonra dehset tırsmaya basladım, baktım olmuyo yatmaktan vazgecip artık yanlama yapıom
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
22 Ağustos 2013, 00:05
#715
Syanur adlı üyeden alıntı
Demek bu enduromarket'in yamuğu birtek bize geldi desene
Savunma mekanizması da iyi çalıştığına göre...
@ömer Gezin güzeldir
Karadeniz gezisi çok daha güzeldir eminim... Yanlı o orjinal lastikler ile nasıl-nekadar yattın gerçekten merak etmedim değil hani. Ben gördüğümde asfalt için çok dikkatli kullanılmasını gerektirecek kadar dişli görünmüşlerdi gözüme...
Şöyle ifade edeyim motoru ilk aldığımda lastikler beni çok korkutmuştu. Zaten arazi amacım olmadığı için hemen asfalt lastikleriyle değişmeyi düşünüyordum ama lastiklerin rodajı bitince teller vs tam düşünce çok rahatladım. Zaten asfalt onayı olan lastikler. Son geziyle beraber de lastikler kendini iyice ispatladı bana. Hem bozuk zemine de rahatça dalıyorsunuz hem de asfalt performansı gayet yeterli. Islak zeminle ilgili olumsuz yorumlar okuduğumdan orada oldukça dikkatliydim ama diğer kullanımlarda son derece memnundum
-
22 Ağustos 2013, 01:24
#716
ÖMER FARUK İ adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 3200 km'lik 1 araba 1 motor karadeniz turumuzu bitirdik. Motorum 5000 km oldu. Sadece keşke rahat bir selesi olsaymış ve keşke biraz daha büyük bir deposu olsaymış dedim onun haricinde kesinlikle mükemmel bir motor olduğunu ispat etti. Japon abilerime buradan teşekkür ediyorum
İnanılmaz virajlar döndüm orijinal lastiklerle son derece iyi yatıyor. Performans olarak kesinlikle yeterliydi. Virajlı yollarda performans kullanan araba şöförlerine bile el salladım sadece harici yollarda ise hız limitlerine uydum yani duble yollarda 99 ile sabit gittim ki bu hızlarda titreşim yok diyebilirim. 1 günde en fazla 750 km yol yaptım gerçekten yorucuydu
Yakıt tüketimi olarak ise özellikle km biraz artınca tüketim de hepten düştü. Bir ara arabayı beklerken 70-80 km aralığında gittim ve 1lt ile 38 km yol yaptı. Harici kullanımlarda ise 1 litre ile 31-35 km arası yol yaptı. Yol boyu ise ortalama 15 krş tüketim değerlerine ulaştım. Düşünen arkadaşlara umarım faydalı olabilmişimdir
Evet sele ve depo haricinde bir de ön cam olsa süper olacak.
Honda CRF 250 L, SYM Wolf Classic 125
-
22 Ağustos 2013, 02:15
#717
mankind1976 adlı üyeden alıntı
Evet sele ve depo haricinde bir de ön cam olsa süper olacak.
oldu canım, arkaya üçlü çanta setide ister misin
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
22 Ağustos 2013, 09:34
#718
olmusken oda olsun
bu enduro lastikler arazide iki parmak bile olsa
balcık camurda tıkanıyor, oldugu yerde ben vitesi 3 e atıp tam gaz verdiğimi bilirim bana mısın demedi
-
22 Ağustos 2013, 10:45
#719
35emre35 adlı üyeden alıntı
oldu canım, arkaya üçlü çanta setide ister misin
evet isteriz ,fena olmaz yani
Honda CRF 250 L, SYM Wolf Classic 125
-
22 Ağustos 2013, 11:11
#720
cenkito adlı üyeden alıntı
olmusken oda olsun
bu enduro lastikler arazide iki parmak bile olsa
balcık camurda tıkanıyor, oldugu yerde ben vitesi 3 e atıp tam gaz verdiğimi bilirim bana mısın demedi
evet swallow candır ;) üzerindekiler bitince bende swallow alıcam.
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler