Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Temmuz 2013, 03:27
#581
Büyük ihtimalle crf 250 L olacak ya da eşten dosttan bulursak 660R olacak. Motoru dün inceledim honda Pendikte lakin test motoru yokmuş. Pendikte 1-2 tur attırmak isteyen varsa bana ulaşabilir kuryeyim her daim Pendikteyim Bir de incelerken dikkatimi ayaklıklar, şasi ve benzin kapağı çekti. Ayaklıklar daha iyi olabilirmiş en azından aradaki boşluğa plastik parça takarak titreşimi azaltabilirlerdi. Şasi de sanki kaza geçirip(özellikle motorun çatal kısmı gidonun oldugu kısım) tamir edilmiş gibiydi hoşuma gitmedi. Depo kapağının olduğu yer ise dağ gibi yapılmış kenarları boş. Yani oldu da yağmurda falan kalsa motor oralara su birikir ve orada kalır bu da motorun o kısmının aşınmasına neden olur. Sadece yağmur değil gece çiğ düşüyor o bile zarar verir. Ayrıyetten ayak marşı yok Yamaha xt 125R'de çok güzeldi ayak marşı süper bir şey. Keşke olsaymış. Bu motoru alan kişi sakın çanta takmasın motora yakışmıyor. Belki arka tarafa takılan kumaşımsı çantalardan olabilir ama givi kappa yazık edersiniz. Ha bir de son olarak bir sorum var. Bu motorda ön kaldırmak mümkün mü yani motorun gücü buna yetiyor mu yani torku var mı?(sürekli teker yapacağımdan değil insan güçlü bir şeyler istiyor en azından bayır yukarı gaz kolunun tamamını çekip bayılmaması lazım.)? Aslında bana güçlü 660 falan lazım fakat ikinci elde 5-6 sene sonra satılmaz o motorlar ya da ölü fiyata satılacak. CRF bu yönden avantajlı ikinci el piyasası ilerde iyi olur gibi geliyor.
Reklamlar
-
19 Temmuz 2013, 11:57
#582
Tutkulu acemi, Motorun öyle ön kaldıracak kadar gücü yok, belki dişli oranları ile oynanıp son hızdan feragat edilirse olabilir.
-
19 Temmuz 2013, 12:37
#583
trr adlı üyeden alıntı
Yolsal hayırlı olsun..
Emre hocam aynı yerden yükseltme imkanı oluyormu acaba? Oturunca sele çöküyor resmen.
Birde motorun farı sanki arabaları biraz rahatsız ediyor. Bu problemi yaşıyan oldumu acaba?
klx 250 de de far yüksek kalıyor ayarlarından en alta indirmeniz gerekli malum motor başlı başına yüksek zaten.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
19 Temmuz 2013, 12:51
#584
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
35emre35 ben kolun vidasını sonuna kadar gevşettim, üstündeki kapak çıkmadan vida yerinden çıkmıyor. Kolu çektim ama yerinden çıkmadı. Diş atlatmaya çalışmak aklıma gelmedi. O yüzden vidayı geri sıktım şimdilik.
evet ön dişli kapağı çıkmadan vites kolu çıkartılamıyor; kapağıda çıkarsaydın keşke. artı olarak vites kolu tam çıkmadan aşağı yada yukarı döndürmek mümkün değil.
TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı
Yani oldu da yağmurda falan kalsa motor oralara su birikir ve orada kalır bu da motorun o kısmının aşınmasına neden olur. Sadece yağmur değil gece çiğ düşüyor o bile zarar verir. Bu motorda ön kaldırmak mümkün mü yani motorun gücü buna yetiyor mu yani torku var mı?(sürekli teker yapacağımdan değil insan güçlü bir şeyler istiyor en azından bayır yukarı gaz kolunun tamamını çekip bayılmaması lazım.)? Aslında bana güçlü 660 falan lazım fakat ikinci elde 5-6 sene sonra satılmaz o motorlar ya da ölü fiyata satılacak. CRF bu yönden avantajlı ikinci el piyasası ilerde iyi olur gibi geliyor.
sahil kenarında yaşıyorsan motor devamlı denizin tuzlu nemine, yağmuruna maruzkalıyorsa dediğin doğru fakat normal koşullarda bu tarz motorlar yağmura çamura dayansın diye üretilmiş motorlardır. hiç bir motorum yağmur çamurdan aşınmadı.
1.viteste çok yavaş yürür yada durur pozisyonda debriyaj sıkılı gaz verip, debriyajı bırakırsanız tek teker yaparsınız, deviri aldıktan sonra debriyajı sıkmadan 2.vitese atarak baya uzun bir mesafe tekerde gitmeniz mümkün. nereden mi biliyorum; tecrübe ile sabit. 1,5ay önce düşüp bacağımı çatlattım dikkat edilecek nokta; acele etmeden gaz verip deviri yavaş yavaş arttırıp motorun sesinden nekadar kalkacağını test edip öğrenmek lazım. çok fazla gaz verip debriyajı bırakırsanız geriye takla atmanız kaçınılmazdır. yani motorun orjinal hali ile de birşeyler yapabilmek mümkün. TheNightHawk'ın dediği gibi birde dişlilerle oynar iseniz bunları çok daha rahat yaparsınız.
-
19 Temmuz 2013, 20:56
#585
Şöyle örnek vereyim honda spacy var 80i geçemez yokuslarda bayılır. Bir de pcx var yokuş yukarı araç bile sollayabiliyorsunuz. Şimdi bu crf yamahanin xt 125i gibi zorlanmaz umarım xtyi spacy crfyi pcx gibi düşündüm eğer öyleyse süper olur.
-
20 Temmuz 2013, 01:16
#586
TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı
Şöyle örnek vereyim honda spacy var 80i geçemez yokuslarda bayılır. Bir de pcx var yokuş yukarı araç bile sollayabiliyorsunuz. Şimdi bu crf yamahanin xt 125i gibi zorlanmaz umarım xtyi spacy crfyi pcx gibi düşündüm eğer öyleyse süper olur.
Daha fazla fark yaratabileceğini bile düşünüyorum. CRF-L kullanmadım ama XT125'i alır, şöyle bir havada 2 tur attırır herhalde Yanlışsan düzelt beni emre ?
-
20 Temmuz 2013, 02:39
#587
Syanur'a katılıyorum. XT sonuçta 125'lik bir motor. Ben 600'den geçmeme rağmen ya ne güçsüz motor demedim hiçbir zaman. Aksine rampalarda, ışıklarda vs
arabalara el sallıyorsunuz. XT'yi kullanmadım ama internet videolarını biliyorum.
-
20 Temmuz 2013, 04:57
#588
Sonuçta YBR motoru var XT de, nekadar olabilir
-
20 Temmuz 2013, 12:11
#589
Syanur adlı üyeden alıntı
Daha fazla fark yaratabileceğini bile düşünüyorum. CRF-L kullanmadım ama XT125'i alır, şöyle bir havada 2 tur attırır herhalde
Yanlışsan düzelt beni emre ?
aynen Syanur, sonuçta xt 125'lik bir makina. crf, 250cc ye bindiğinizi hissettiriyor.
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
20 Temmuz 2013, 20:14
#590
Öyle Diyorsanız Eylül'de gider alırım valla. Xt660larin piyasası çok yükselmiŞ bir de eski makina 2006 almak var 2013 almak var 5 sene sonra satilmaz da 2006 model ama crf gider gibi. Cevaplarınız için sağolun netlestim biraz. Ama yine de bir sürmek lazım.
-
20 Temmuz 2013, 23:43
#591
-
21 Temmuz 2013, 00:47
#592
-
21 Temmuz 2013, 05:02
#593
Benim şahsi kanaatim motor ilk sahibinden değilse ya da çok iyi bildiğiniz bir motor değilse 3 yaşın altında sıkıntı olabiliyor. O yüzden ben de 660 yerine crf tercih ederdim. Bugün artçılı olarak 125 km kadar yol yaptım çok beğendim şahsen. Gücü gayet yerinde yakıtı uygun. Arka fren konusuna gelince maalesef yorumlara katılıyorum. Fren hissiz gerçekten. Az basınca tutmuyor çok basınca kayıyor
-
21 Temmuz 2013, 20:20
#594
Lastikler den yana görüşün nasıl?
-
21 Temmuz 2013, 23:51
#595
ön fren de pek farklı değil gibi ,ama motor kompresyonla duruyor zaten
-
22 Temmuz 2013, 00:58
#596
Bugün cbf150 yi alıp bir tur attım. Crf den sonra çok garipsedim elektrikli bisiklet gibi geldi ses yok titreşim yok güç yok ama gidiyor kendi halinde fısır fısır. Sonra crf ye bindim vahşi at gibi gaz verdin mi sanki şahlanacak, insanın kaldımlardan atlayası, mahalledeki tepeciklerden uçası geliyor haha...
-
22 Temmuz 2013, 01:25
#597
Arkadaşlar Crf sini scooter ile takaslamak isteyen var mı? :=)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1998950/detay/
-
22 Temmuz 2013, 01:58
#598
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Ben de fıstığa vuruyorum kırbacı
Bu gün arazi denemesi yaptım bir kere de yattım yere. Yatınca otomatik stop çalıştı onu da denedik yani. Neyse bir iki çizik var kırık çıkık yok
Enduro ruhunda yatmak standart zaten ... Bu gün 150 km oldu. Vites kolunu ayarladım. Arka fren biraz hissiz az tutuyor gibi. Yüklenince kilitleniyor, az basınca tutmuyor. Neyse alışacağız artık. Hepinize yatmasız kazasız sürüşler
Frenlerin alışması zaman alır. Disklerin daha torna çizgileri gitmemiştir 150 km de. Hiç kurcalama düzelir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------
madlive adlı üyeden alıntı
bodrum yalıkavakta CLUP FLİPPER devremülkle takas düşünürmüsün Bu adam yine çıkmış piyasaya
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
22 Temmuz 2013, 08:17
#599
Beyler lastik için uzun yola giderken yanımıza alacak, yolda teker tamir etmeye yarayacak, taşıması kolay bildiğiniz bi malzeme var mı? Yada arazide lastiğiniz patladığında ne yapıyorsunuz
-
22 Temmuz 2013, 10:41
#600
balatalar diskler zaman içerisinde alışacak; acele etmeyin. 5000km deyim frenlerim mükemmel
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler