Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Mayıs 2013, 02:03
#381
cenkito adlı üyeden alıntı
tabi bende orjınalı 150 lik, modifiyesi anca 220cc motor olunca ,sizinde önceden str niz oldugunu biliyorum ve benimde bildiğim bir model str ondan onla kıyaslama istedim
tesekkürler
biliyorum, modifiyenizi takib etmiştim.
2005 ten beri 200-250cc çinli kullandım. son 1senedir KLR kullanıyorum, 650cc nin gücü tabiki bam başka; 2. vitesi 100km
ama 650lik kullanmama rağmen çıktığım son hız 170km; o da çok çok nadir. genelde 120-130km yi geçmem.
o yüzden crf benim için biçilmiş kaftan. klr de harcadığım benzin ile gezdiğim kilometrenin 2katı gezmek benim için en cazip olay. çünkü yaz kış motor üstünden inmeyen biriyim.
Reklamlar
-
08 Mayıs 2013, 03:04
#382
tabi 650 nin yakıt masrafı cok fazladır. bakalım ilerde bende 250 japon a terfi edersem iyi olacak.
tekrar kazasız bol eglenceli sürüşler
-
08 Mayıs 2013, 12:39
#383
35emre35 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun Emre
-
09 Mayıs 2013, 23:51
#384
Evet 4 ay süren marka ve model kararsizligim yarın trabzon honda cim-art a bir adet crf-l siparişi ile son buluyor. çok heyecanlıyım
yorumlariniz için teşekkürler arkadaslar.
Kazasız sürüşler....
-
09 Mayıs 2013, 23:54
#385
şimdiden hayırlı olsun
ilk yorumuda benden olsun
-
10 Mayıs 2013, 01:55
#386
Teşekkür ederim
-
10 Mayıs 2013, 02:05
#387
35emre35 adlı üyeden alıntı
ybr'nin yanında hiç te heybetli durmuyor. foto çekim açısı mı acaba? hayal kırıklığı olur yoksa.
-
10 Mayıs 2013, 11:19
#388
imza adlı üyeden alıntı
ybr'nin yanında hiç te heybetli durmuyor. foto çekim açısı mı acaba? hayal kırıklığı olur yoksa.
Hayal kırıklığı ozaman...
-
10 Mayıs 2013, 11:22
#389
imza adlı üyeden alıntı
ybr'nin yanında hiç te heybetli durmuyor. foto çekim açısı mı acaba? hayal kırıklığı olur yoksa.
Ybr Crf'nin yanında çok daha heybetli durur sen bakma o fotoğrafa. Crf'yi ilk önce fuarda görmüştüm çok heybetli gelmemişti ama daha sonra gördüğümde olay değişti.
-
10 Mayıs 2013, 11:34
#390
Zaten modelin olayı heybetli olması değil, bir A.T. iddiası, düşüncesi yok kendisinde. Özellikle ince olur böyle aletler, o yüzden ince ve heybetli olmaları için olağan dışı yüksek olmaları gerekir. CRF normal bir 250'lik enduro sadece.
-
10 Mayıs 2013, 11:44
#391
Benim düşüncem de endurolar içinde çok heybetli olduğu değil, Ybr'ye göre heybetli olmasıdır. Bir örnek verelim Wr125r bile Crf'den daha yüksektir.
-
10 Mayıs 2013, 11:45
#392
dockerengin adlı üyeden alıntı
Benim düşüncem de endurolar içinde çok heybetli olduğu değil, Ybr'ye göre heybetli olmasıdır. Bir örnek verelim Wr125r bile Crf'den daha yüksektir.
Öyle zaten, ben de aynı şeyi kastetmiştim. Heybetli olmasını bekleyen arkadaşlara ithafen
-
10 Mayıs 2013, 11:56
#393
Kesinlikle öyle abartılı birşey beklemesinler
Bu arada yardımcı olması açısından Str ile yanyana bir kare,
-
10 Mayıs 2013, 12:51
#394
Abiler sele yüksekliği 87,5 cm, heybetli olması için daha ne kadar yüksek olmalı ki .
yüksek olsa da leylek gibi bacak lazım
-
10 Mayıs 2013, 19:42
#395
Trabzon cim-art da yok ankaraya mi gidecez şimdi :-(:-(
-
11 Mayıs 2013, 04:35
#396
Bende 9900 lira biliyordum. Bugun trabzon hondaya gittim ve 10.400 oldugunu soylediler. Bazi cakallar da ilk fiyattan aldiklari motorun ikinci eline hemen 10 bini yapistirdilar
-
11 Mayıs 2013, 11:00
#397
Serdarom adlı üyeden alıntı
Bende 9900 lira biliyordum. Bugun trabzon hondaya gittim ve 10.400 oldugunu soylediler. Bazi cakallar da ilk fiyattan aldiklari motorun ikinci eline hemen 10 bini yapistirdilar
Pazarlık ile 10 bine alinir ancak 1,5ay sonra gelebilir diyor adam oda net değil. trabzon honda çok ağır abi....
-
12 Mayıs 2013, 01:35
#398
-
12 Mayıs 2013, 01:39
#399
kuryelik için biçilmiş kaftan olabilir aslında, şöyle 1 sene daha geçsin, olumlu yanlarına göre alacağım modeller listesine soktum. zira ybr artık baydı. bıktım 10 senedir aynı bloktan.
-
13 Mayıs 2013, 00:16
#400
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler