CRF250L de gidon bana alçak geldi. Sizde nasıl ?
Gidonlarınızın orta kısmı (bağlantının denk geldiği yer) benim gidon gibi 28 lik ise satıcıya söyleyin 28 lik bağlantı aparatı göndersin, yoksa 22lik bağlantıyı bağlamanız mümkün değil. +3~4 dolar gibi bişey daha ödemiştim sanırım ama 28lik bağlantı 22liğe göre taş gibi
#sürenadam
Daha 1000 km olmadı bende CRF 250 L den çok memnunum.
Arkadaslar dusuk vites yuksek devir Arazi kullaniminda hararet durumu ve sicak motorda cekis ne alemde acaba . Agir orman sartlarinda sikinti yasanirmi . Camurlu toprak yolda gazlaya gazlaya gitmeye ne tepki veriyor onu merak ediyorum .
Valla almadan önce inceledim. Daha arazi yapma fırsatım olmadı. Daha öncesinde XL200 kullanıcısıydım. Beni hiç üzmedi efsanem. Şimdi CRF 250 L yi deneyeceğiz bakalım. Fakat ağırlık KLX de sorun olmuşsa CRF de kesin olur. Çünkü daha ağır. Benim fiyat ve boyum sorunum CRF yi seçmeme neden oldu. XL de beni fazlasıyla memnun ettiğinden HONDA yaparsa kötü yapmaz dedim. İnşallah üzülmem.
Arkaya çantalık yaptık. Başka aracım olmadığından bana şart. Egzozu korumaya alayım dedim ama ne mümkün :( o kadar kocaman ki. 250 ler için uygun egzoz arıyorum. Birde bazen eşim biniyor benimle şehir içinde. Kendisi uzun olduğundan ve arka ayaklık yukarıda olduğundan biraz sorun var.
XL 200 sonrası problemlerim. (Tabiki bu sorunlar birçok arkadaşın sorunu olmayacaktır.)
1- Arka çanta sorunu (çözüldü. Çantalık için http://www.ebay.com/itm/HONDA-CRF250L-CRF250-2012-2013-STAINLESS-RACK-NEW-/380587118347?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash =item589cc28f0b&vxp=mtr ) sitesinden esinlenerek eklemelerle güzel birşey tasarladık. Babam sağolsun
2- Arka yolcu ayaklık sorunu çift kişi binenlere. Yakında çözeriz.
3- Aynaları çok güzel. Fakat kros için yuvarlak ayna alacağım. O daha güzel http://www.crfsonly.com/catalog/index.php/cPath/290_296
4- Ufak tefek değişiklikler yapacağım aliexpress sağolsun
hepsini paylaşacağım arkadaşlar.
arka ayaklıkları ekleme ile biraz daha asagıya almak mümkündür
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
şu motoru almama tek engel uzun yol yapmam ve biraz büyükçe bir topcase takılmaya uygun olmayışı. maalesef 80-90 la tek başına 200 km üstü yol bitmek bilmez.sıkılırsın diplersin gazı makınenın canını alırsın o da olmaz . seleden dolayı bir müddet sonra rahatsızlıkta cabası
Ayaklıklar için böyle bir çözümde var. Artçının boyu ne kadar uzun olursa olsun bu şekilde rahat edebilir. Cross Plus Passenger Footpegs Bu da videosu http://www.youtube.com/watch?v=B6zg7UcIu-8
Mehmet Turan hocam süpersin valla nasıl olur diye kara kara düşünüyordum.
Sürücünün ayak pozisyonunu bozuyor, ve hiç sağlıklı görünmüyor. Videoda daha belli, sürücnün o şekilde ayak pozisyonu ile özellikle arazide sürüş yapması bana sakat geldi(ayağa kalkarken, frene hamle yaparken, vs, vs,). Belki asfaltta idare eder ama bir süre sonra rahatsızlık verir mi bilmiyorum.
#sürenadam
birde arka taraftan asırı yüklenme oluyor, dönme momenti oluyor sürücü ayaklıklarında. bence pek saglıklı değil ama sayet arka basamak baglantı noktası arasına ek bir parca atılırsa daha saglıklı olur
---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:38 ----------
bence en saglıklı çözüm araya metal parca yaptırıp ayaklıgı öyle alçaltmak olacaktır
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Yolcu pegi bağlantısı tek noktadanmış, o vakit parça eklemek daha kolay ama sağlamlığını sağlamak daha zor olur gibi.
Şu şekilde olsaydı (birçok motordaki gibi)
belki daha sağlam bir çözüm bulunabilirdi
#sürenadam
Bende çok kararsız günler geçirdikten sonra gözümü CRF 250L'ye diktim. Tabi kademe kademe ulaşmayı planlıyorum İlk olarak işe girdim. Sırada ucuz yollu bir motosiklet çözümü para biriktirene kadar eğer hala satışı devam ederse crf250
Sastış konusunda iyi gidiyor galiba nerdeyse hergün görüyorum crf
Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS
İşte bende o noktada çok sıkıntıya düştüğüm için. Diğer çözüm uygun geldi. Kısa sürüşlerde (arazi hariç) , asfaltta uygun gibi duruyor. 210 TL gibi bir maliyeti olacak o da biraz tuzlu. Belki kendim birşeyler tasarlayabilirim. Hep böyle oluyor parça burada olmayınca bir de shipping :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------
Şayet homemade daha uzunu tasarlanırsa üzerinden güç almamak şartıyla sadece şehir içi kullanımlarında mantıklı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)