Motorumu geceden hazırlayıp fabrikaya gidip vardiyadan çıkan Yücel Abi'ye hemen çıksak mı diyorum, ayıp olmasa çıkacaktık
Sabah yola çıkmaya hazırız, CRF daha 100 km'de bile değil
ilk geceyi mecburen otelde geçirip sabahtan düştük yollara, yüksekliği (bazı haritalarda 2450 mt gösteriyor)
tenCere ve CüRuF geriden ama emin adımlarla ilerliyor
ve meşhur kar duvarı
Ke Te Me' de neymiş Ce Re Fe'de aynı yerlere gidiyor
Canavarlarımız
CRF 3027 mt'de :alkis:
yolun sonunu gördükten sonra ekip aşağı inişe geçti, baktık ki 1 yol daha var yukarılara çıkan, madenci emmiler yol kapalı çıkamazsınız dedi, bizim gibi delilere söylenir mi hiç
Yücel&Berk Abi önden ben arkadan tırmanmaya başladık, zemin bir önceki tırmanıştan daha kötü , biraz tırmandıktan sonra toprak zannettiğim kahverengi buzda CüRuF'umla ilk düşüşümü yapmış oldum
(Aynı yerde Yücel&Berk de düşmüş
)
telefon etmem gerekli diye sürüden ayrıldım ve aşağılara indim, yolda gördüğüm madenci emmiler şu patikadan devam et çeker dediler, epey bir tırmandım, devam ettim ama koca yarığı nasıl geçeyim...
Farklı bir yoldan yarığı aştım bu sefer de şöyle bir köprüden geçmek zorunda kaldım, çürük tahtaların korkusu mu dersin, yarığın derünliği mi yoksa, köprünün bitiminde buza tırmanmak mı, epey bi yusufladım anlayacağınız
Kıskandım Sıtkı ve Yücel Abi'yi mis gibi havada, kükreme sesleri olmadan uyuyup, böyle bir gün doğumuna uyandılar...
Günaydın CüRuF'um, daha 3 günlük ama ne halde
Daha önce CBR'ı son anda alıp ertesi gün Gürcistan'a yola çıkmıştım
CRF'i aldım yola çıkmaya 1 gün vardı ve işlerim çok yoğundu, sağolsun arkadaşımız Ahmet çantalar için şöyle bir parça yapıverdi...
Donarak saplanmış
Son kare de manzarasına doyamadığımız güzelim virajlı yollardan...
Katılan arkadaşlarıma ve güzel yorumlarınız için kalanlara teşekkür ederim