Bugün aradılar, onlar bir sorun bulamamışlar. iyi haber mi kötü mü, siz karar verin artık
ben motoru test ettiklerine ve gerçekten bir sorun bulamadıklarına inanıyorum da, benim bir sorun yaşadığıma da inanıyorum
. motorda bir sorun olsun olmasın, ısındıktan sonra 1'den 2'ye geçiş zorlaşıyor, nadiren de olsa vitesten atıyor. bunun sebebi ister motordan ister benim kullanımımdan kaynaklansın, pratik olarak benim açımdan bir fark yok. Sorun motor ısındıktan sonra ortaya çıktığından motorun çalışma sıcaklığına göre yağın ince kalmış olabileceğini düşünüyorum. castrol 10-50 yağ aldığımdan bahsetmiştim. motora onu koymalarını istedim. Bu haliyle tekrar dener, sonucu yazarım.
Almayı düşünen ama benim problemimin çözülmesini bekleyen arkadaşlar da bu gelişmeler ışığında kendi kararlarını versinler. Servis, şikayetimle Honda'nın müşteri hizmetleri devreye girmeden önce de, girdikten sonra da öf pöf yapmadan ilgilendi, bir sorun bulamadı. Ancak ben de sorunu yaşamaya devam ettim. Belki almadan önce test etmeleri mümkün olursa kendi kararlarını vermeleri daha kolay olur.
Ayrıca motorun lastiklerini değiştirmelerini de istedim. Orijinal ebatlarda varsa michelin yoksa pirelli takmalarını rica ettim. Lastiklerde kuru havada bir sorun yok ama tozda yağmurda çok kayıyor. geçen hafta bir sokağın köşesini dönerken düştüm hatta, "burada kesin kayarım" diye düşünüp oldukça yavaşlamama rağmen arka teker kaydı. ondan önce de yine ıslak veya kirli yollarda viraj dönerken arka teker bir kaç kere bırakmıştı kendini ancak toparlamıştım. aklınızda olsun.
Konuyla ilgisi yok ama bu vesileyle tech90 kotun üzerindeki korumaların bir işe yaramadığını da görmüş oldum. düşünce korumalar yerinden kayıyor, dizdeki yara kabukları da yürürken hareket ettikçe epey kaşınıyor
klasik bağlanan korumalardan alacağım.