Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Mayıs 2013, 03:29
#141
adem80 adlı üyeden alıntı
tamam o zaman poblem yok. Herkes özgürdür ama bu motor pek satmaz. Honda bu modeli getirdiğine pişman olacak. Ahada buraya yazıyom.
Hondanın communter motorlarını bende sevmiyorum ama hem yakıt tasarrufu hemde serviste honda kalitesi yüzünden ve fiyatınında düşük olması yüzünden motordan beklentisi az olan insanlar..araç hocam ayağımı yerden kessin.. ne demek istediğimi anlamışsındır..Bu kişiler alırlar.
Reklamlar
-
26 Mayıs 2013, 03:31
#142
benim amacım çinlileri kötüleyip honda yı yüceltmek değil zaten
ve disk frende kötüdür gereksizde demiyorum ama kampana gereki duruş gücünü veriyorsa (bu motor veya muadilleri için konuşuyorum) disk fren gibi pahalı ve nispeten kampnaya göre birazdaha kamaşık sistem kullanmaya gerek yok ve açıkçası ben yokuşta olsun başka bi yerde olsun devirden çok ses ve motorun yarattıdğı titreşim farklarına göre vites değiştiriyourm ki buda devir gösterkesi gereksiz demek olarak algılanmasın bazı motorlarda vites göstergesi varken bazılarında sadece boş ışığı var bu onun gibi birşey
bu arada beyenen varsa gitsin alsın diyorsunuzda kullanmadan yaptığımız her kötü yorumda beğeneninde kursağında bırakıyorsunuz apache piyasaya girdiğinde test edilmeden binilmedn yapılan o kdar kötü ve olumsuz yorumdan kaçına inancınz kaldıki gaz0202 adlı arkadaşım rks titanic 150 içinde böyleydi bu ki daha yeni krılıyor ön yargıları
-
26 Mayıs 2013, 03:35
#143
Motoru bende kötülüyordum..Gittim bindim üstüne çok şekil duruyor bence..Beklentisi olan adam zaten almaz bunu.beygiri düşük,parçası bol ve ucuz yakıtı zaten kokluyor..Bu arada kampanaları büyüktü galiba..yeterli bence.Ha 2013 senesinde benzin göstergesiz motor olurmu?Demekki oluyormuş.
-
26 Mayıs 2013, 03:37
#144
kaç ay oldu çıkalı. Koca forumdan 1 tane alan olmadı. Kaç tane satmışki? Bi araştırın. Ben mesela cg 100 alırım bunun yerine. 8 hp ve vergisi yok. Disk fren, devir saati ne ararsan var. Bu model hondadan bi küfür gibi. Alın siz buna layıksınız diyo resmen. Ben dedim, beğenen gitsin alsın. Ben beğenmedim bi çok arkadaş gibi.
-
26 Mayıs 2013, 03:38
#145
bu arada yanlış hatırlamıyorsam 2013 rks cruiser de de yok sadece benzin ışığı var
-
26 Mayıs 2013, 03:50
#146
atillacenk adlı üyeden alıntı
bu arada yanlış hatırlamıyorsam 2013 rks cruiser de de yok sadece benzin ışığı var
Evet yok sanırım gösterge.Ama olsun ışık yanıyor hiç yoksa..Bunda hiç birşey yok.Kapağı açıp bakacaksın )
-
26 Mayıs 2013, 03:51
#147
mesela mondialin mr destro su 6bin küsürdan satılırken ki asyanınmajoru de o civarı bir fiyatan satılırken yakıt ekonomisinin ön planda olduğu böyle bir motora ben hakaret demezdim ki biz bir sürü motorun değerini bilemezken marklar bize hakaret ediyor düşünceside bana mantıksız geliyor
-
26 Mayıs 2013, 03:55
#148
-
26 Mayıs 2013, 04:03
#149
şimdi youtube da mısırlı bi arkadaş anlatmış motorunu artısıyla eksisiyle artısına rahatlığı sağlamlı ve ekonomikliğine çekmiş uzun kullanımlarda yüksk stablite gösterdiğinden bahsetmiş - leride benzin göstergesinin olmaması ve yüksek hızlarda motrun stabilitesini kaybettiğini söyledi ve devir saati olmamasına dikkat çekmiş
-
28 Mayıs 2013, 18:25
#150
Merhaba arkadaşlar
Aşağı yukarı açıldığından bu yana forumdaki ACE125 konusunu takip ediyorum;
Öncelikle Motosikletin eksikleri konusunda haklısınız;
Bizler millet olarak oyuncakları bol araçları her zaman tercih etmişizdir..Tabiki güzel de olur Dijital göstereler,Disk fren,enjeksyonlu yakıt sistemi..
Bir de şu gözle bakmak lazım diye düşünüyorum;
Motosiklet Mısır,Nijerya,Tayland,Vietnam gibi ülkelerde satılıyor..Dolayısıyla düşük gelir grubuna hitap eden bir alet..
Ülkemizde de kırsal kesim kullanıcıları için ideal bir motosiklet.. Neden?
Ne kadar oyuncak, o kadar arıza riski,
Kampana Balatası 15000km de değişir Disk fren balatası 5000'de
Kampana balatası 20 tl ise disk balatası 40 tl
Benzin göstergesi yok evet,2 litrelik yedek depo var yaklaşık 100km demek.
4 vites..Vites aralıkları gayet iyi oranlanmış..110 km'ye çok rahat çıkabiliyor
8,2PS fakat tork gayet başarılı 9,8Nm / 5000 devir dakika..
10 litrelik depoyla 500 km...
Bence kırsal kesimde kullanmak için gayet ideal standartlara sahip.
Problem çıkarmasın,ekonomik olsun,Sele düz olsun rahat olsun,sık sık servise gitmeyeyim diyen kitle için; 3-5 ayda dağılan grenajları dökülen Çin mallarına göre 10 numara,
Tabiki Gencim,Spor görünüm var ,5'e taktımmı vitesi 80-90 Allah ne verdiyse giderim motosikleti zaten değil..
-
28 Mayıs 2013, 18:29
#151
Serkan73 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar
Aşağı yukarı açıldığından bu yana forumdaki ACE125 konusunu takip ediyorum;
Öncelikle Motosikletin eksikleri konusunda haklısınız;
Bizler millet olarak oyuncakları bol araçları her zaman tercih etmişizdir..Tabiki güzel de olur Dijital göstereler,Disk fren,enjeksyonlu yakıt sistemi..
Bir de şu gözle bakmak lazım diye düşünüyorum;
Motosiklet Mısır,Nijerya,Tayland,Vietnam gibi ülkelerde satılıyor..Dolayısıyla düşük gelir grubuna hitap eden bir alet..
Ülkemizde de kırsal kesim kullanıcıları için ideal bir motosiklet.. Neden?
Ne kadar oyuncak, o kadar arıza riski,
Kampana Balatası 15000km de değişir Disk fren balatası 5000'de
Kampana balatası 20 tl ise disk balatası 40 tl
Benzin göstergesi yok evet,2 litrelik yedek depo var yaklaşık 100km demek.
4 vites..Vites aralıkları gayet iyi oranlanmış..110 km'ye çok rahat çıkabiliyor
8,2PS fakat tork gayet başarılı 9,8Nm / 5000 devir dakika..
10 litrelik depoyla 500 km...
Bence kırsal kesimde kullanmak için gayet ideal standartlara sahip.
Problem çıkarmasın,ekonomik olsun,Sele düz olsun rahat olsun,sık sık servise gitmeyeyim diyen kitle için; 3-5 ayda dağılan grenajları dökülen Çin mallarına göre 10 numara,
Tabiki Gencim,Spor görünüm var ,5'e taktımmı vitesi 80-90 Allah ne verdiyse giderim motosikleti zaten değil..
Katılıyorum.Kırsal kesim olması şart değil.Bütçesi kısıtlı olan çinli almak istemeyen adama birebir.
-
28 Mayıs 2013, 18:45
#152
-
28 Mayıs 2013, 18:49
#153
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Göstergelerde bi şey yok kmh hız göstergesi var en azından
Nede olsa Honda ayağımı yerden kessin diyenler için ama araştıracak olursan wolfu , mh drifti varken ace alınmaz aga
Doğrudur wolfu,driftti var daha özellikli ama bunlar çinli.Çinli almak istemeyenler için ace iyi bir motor olabilir.
-
28 Mayıs 2013, 18:53
#154
Bana göre motosiklet zevk işi o zevki bana Mondial veriyorsa Mondial alırım satarken 100 lira kar edecem diye istemediğim motoru alamam
Yanlış görmediysem sundiro yazıyordu o künyede
-
28 Mayıs 2013, 18:57
#155
Serkan73 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar
Öncelikle Motosikletin eksikleri konusunda haklısınız; Bir de şu gözle bakmak lazım diye düşünüyorum, düşük gelir grubuna hitap eden bir alet..
Kampana Balatası 15000km de değişir Disk fren balatası 5000'de
Kampana balatası 20 tl ise disk balatası 40 tl
Benzin göstergesi yok evet,2 litrelik yedek depo var zaten 100km demek.
4 vites.. Vites aralıkları gayet iyi oranlanmış.. 110 km' ye çok rahat çıkabiliyor.
Tork gayet başarılı 9,8Nm / 5000 devir dakika..
10 litrelik depoyla 500 km...
Tabiki Gencim,Spor görünüm var ,5'e taktımmı vitesi 80-90 Allah ne verdiyse giderim motosikleti zaten değil..
Malesef doğru tespitler!
Malesef diyorum çünkü, keşke köydeki dayı bahçesine KTM cross ile gidebilecek düzeyde gelire sahip olsa.
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Yanlış görmediysem sundiro yazıyordu o künyede
Neden yanlış göresin Honda' nın Çin Halk Cumhuriyetinde kurduğu fabrikasının adı "Honda Sundiro Motorcycle Co.Ltd."
Ülkemizdeki fabrikasının adı da "Honda Gebze Plant A.Ş". Dünyaya satılan Honda Civiclerin künyesinde de yazar
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
28 Mayıs 2013, 18:59
#156
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bana göre motosiklet zevk işi o zevki bana Mondial veriyorsa Mondial alırım satarken 100 lira kar edecem diye istemediğim motoru alamam
Yanlış görmediysem sundiro yazıyordu o künyede
100 liradan fazla kar edersin ) tabiki dediğin gibi zevk işi insan ne hoşuna gidiyorsa onu alır çinli japon farketmez
-
28 Mayıs 2013, 19:07
#157
Serkan73 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar
Aşağı yukarı açıldığından bu yana forumdaki ACE125 konusunu takip ediyorum;
Öncelikle Motosikletin eksikleri konusunda haklısınız;
Bizler millet olarak oyuncakları bol araçları her zaman tercih etmişizdir..Tabiki güzel de olur Dijital göstereler,Disk fren,enjeksyonlu yakıt sistemi..
Bir de şu gözle bakmak lazım diye düşünüyorum;
Motosiklet Mısır,Nijerya,Tayland,Vietnam gibi ülkelerde satılıyor..Dolayısıyla düşük gelir grubuna hitap eden bir alet..
Ülkemizde de kırsal kesim kullanıcıları için ideal bir motosiklet.. Neden?
Ne kadar oyuncak, o kadar arıza riski,
Kampana Balatası 15000km de değişir Disk fren balatası 5000'de
Kampana balatası 20 tl ise disk balatası 40 tl
Benzin göstergesi yok evet,2 litrelik yedek depo var yaklaşık 100km demek.
4 vites..Vites aralıkları gayet iyi oranlanmış..110 km'ye çok rahat çıkabiliyor
8,2PS fakat tork gayet başarılı 9,8Nm / 5000 devir dakika..
10 litrelik depoyla 500 km...
Bence kırsal kesimde kullanmak için gayet ideal standartlara sahip.
Problem çıkarmasın,ekonomik olsun,Sele düz olsun rahat olsun,sık sık servise gitmeyeyim diyen kitle için; 3-5 ayda dağılan grenajları dökülen Çin mallarına göre 10 numara,
Tabiki Gencim,Spor görünüm var ,5'e taktımmı vitesi 80-90 Allah ne verdiyse giderim motosikleti zaten değil..
Dediginiz olay dogru ise Sayet, Benim gibi boyu 1.68 Olup 58 Kilo biri için bicilmiş kaftandır,Düşünebilirim tipi benimde hosuma gitti. Yargılarım kırıldı sanırım
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
03 Haziran 2013, 14:37
#158
öncelikle merhaba arkadaşlar bende bu hondanın yeni motosikletini merak ediyordum fiyat olarak çok cazip diye ve bugün honda bayisinde test etme şansı buldum motosikletle ilgili düşüncelerimi aktarmak isterim boyum 183 cm kilom 88 kg olduğu halde motosikletin oturuş pozisyonunda çok rahattı bacak mesafesi gidon tutuş durumu üzerinde görüntü olarak nasıl durduğumu bilemiyorum ama rahatlık çok hoştu koltuğu yumuşak amortisörler rahat çukurlarda falan çok sıkıntı çekmedim 1 . viteteki kalkışı çok seri motosiklet 4 vites ve vites aralarıda uzun 4. viteste 80 km süratle heryere gider zorladınmı 100-105 yapar bana göre 125 cc ye göre yeterli frenler fena değil bana göre kampana veya disk mevzusuna pek takılmamak gerek frenler görevini yerine getiriyor ve ayrıca bu motor 125 cc bir motor yaptığı 80-100 sonuçta gelelim can alıcı noktaya titresim evet motorda titresim var ama çin malları gibi değil ve aynı zamanda koltuğu gerçekten yumuşak ve rahat yani bence şehir içi kullanacak kişiler için dert edilmiyecek durumda bence motor parasını hakediyor anlattıklarım tamamen benim şahsi fikrimdir umarım almayı düşünenlerde bir fikir oluşur ben bursada duran kardeşlerde test ettim bence niyetiniz varsa bir test edin
-
04 Haziran 2013, 23:00
#159
Arkadaşlar;
dün gece NHK world televizyonunda (trt int gibi bir capon kanalı, ingilizce yayın yapıyor) gördüm..
Nijerya'da toplama istasyonu kurmuşlar. Başlarında Japon var..
Karton kutuda tamamen montajsız gelen parçaları nijeryalılar topluyor.. 3 Yılda yüzde 95.5 gibi hatasızlık oranı yakalamışlar. Japon mühendis bunu yeterli görmüyor. Haftalık 200 taneye yakın motor toplanıyor.
8-9 tanesinde montaj hatası çıkıyor.
Bu arada fiyatını da öğrendik. 500 dolarmış Ace'nin... Çinli emsallerinin fiyatının 400 dolar olduğunu da söylediler...
Yani arada 100 dolar var..
-
07 Haziran 2013, 03:39
#160
Öncelikle herkese merhaba
forumu başından beri takip ediyorum
kötülenen bu ace yi kullanmadım hakkında yorum yapmam yanlış olur.
Kötüleyenlerin bir kısmı çin malı motor kullanıcısı.
Önce bi kullanın veya kullanıcıların yorumlarını dinleyin sonra karar verin.
vitrinden görüpte karar veren arkadaşlarımız var.
kimin bütçesi neye yetiyorsa onu alıyor.
benim kullandığım motoru sorarsanız CBF 150 gayet memnunum
teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)