Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #41
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Teknolojinin ilk harikası sanki
    okkesh79 bunu beğendi.
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    okkesh79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda NC 700 X , CB 125 E ve YAMAHA XJ6 N
    HONDA cb 125 ace afikadan alıp direk getirmişler fuara galiba adamlar kaç vites olduğunu bile bilmeden 5 vites demişler

    gerçeke 4 vites motor

    ::
    htmetin bunu beğendi.

  3. #43
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    İyiki 4 vites 5 zamalı falan dememişler.. Yok yaa Honda iyice sapıttı mumu dikecek yer arıyor bence.
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  4. #44
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Benim merak ettiğim şey CB 125 E zaten var.Honda neden böyle bi şeyi piyasaya sürme gereği duydu.Hadi bunu 2000-2500 TL gibi bi fiyatla piayasaya sürse tamam ama CB125 e ile sadece 500 TL gibi bi fiyat farkı var 3100 TL yi veren biraz daha sıkar 3600 e CB 125 E yi alır.Bu CB 125 E nin kötü bir kopyası.Bu zamanda bu trafikte klasik motosikler hariç önde disk fren olamayan bir motosikleti kullanmak cidden Güven Özveri ve Tecrübe ister.Her şeyi geçtim şu civatanın üstüne damlamış boya lekesi de ne.Anacak bu kadar özensizlik olur.Ayrıca internet sitesinde neden CUB modellerin arasına konumuş bu?Bildiğimiz communeter bu.Honda Türkiye'nin hiç bu kadar çok saçmaladığını görmemiştim.

  5. #45
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim merak ettiğim şey CB 125 E zaten var.Honda neden böyle bi şeyi piyasaya sürme gereği duydu.Hadi bunu 2000-2500 TL gibi bi fiyatla piayasaya sürse tamam ama CB125 e ile sadece 500 TL gibi bi fiyat farkı var 3100 TL yi veren biraz daha sıkar 3600 e CB 125 E yi alır.Bu CB 125 E nin kötü bir kopyası.Bu zamanda bu trafikte klasik motosikler hariç önde disk fren olamayan bir motosikleti kullanmak cidden Güven Özveri ve Tecrübe ister.Her şeyi geçtim şu civatanın üstüne damlamış boya lekesi de ne.Anacak bu kadar özensizlik olur.Ayrıca internet sitesinde neden CUB modellerin arasına konumuş bu?Bildiğimiz communeter bu.Honda Türkiye'nin hiç bu kadar çok saçmaladığını görmemiştim.
    Honda kataloğunda da commuter bölümüne konulmuş.Milattan önce terk bir motosiklet üzerine bindim plastikleri 5.sınıf.
    Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)

  6. #46
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Cbf 150 nin gözünü seveyim

  7. #47
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    honda eski kalitesini yitirdi. Ne zaman biliyomusunuz? Çinde motor üretip ihraç etmeye başladığı zaman. Çinden getirdiği modeller hariç bu hondadan kimse şikayetçi olmamıştı. Ne zaman çine bulaştı, işin mokunu çıkardı.

  8. #48
    platipus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    VAZGEÇTİM
    Motosikleti
    İKİ TEKER OLSUN DA
    bence yeni başlayanlar için ideal. fiyatı nispeten uygun ve honda markasını koymuşsa muhakkak çinlilerle arasında kalite farkı olacaktır. o kalite farkı için de bin lira fazla vermeyi tercih ederdim ve vites göstergesi de aramazdım. yeni başlayan diyorum dikkat edin. geçen sene motora başlayan birisi olarak sırf kalitesi için ybr aldım ve beş bin küsür km dir sorunsuz kullanıyorum.kardeşim de 3 bin civarına nispeten kaliteli bir çinli aldı, benimkinden daha yakışıklı, sözüm ona güçlü, vites göstergeli, arka fren disk falan ama 2 bin km dir ilçedeki tüm tamircilerle tanıştı. ben kalite arayan birisi olarak bütçeme uygun olduğu sürece tercih ederdim. ne kadar ekmek o kadar köfte. önemli olan nerede yapıldığı ve yeni başlayan bir acemi için lüks sayılabilecek özellikleri olması değil beni uyduruk tamircilerin kucağına atmaması.
    ayrıca burada değinilmeyen bir duruma da değinmek isterim. bir acemi için motoru iyi öğrenmesi açısından aletin yeteneklerinin kısıtlı olması gerekli. misal ben ybr min lastiklerini alınca değiştirmedim çünkü kötü lastiklerle daha temkinli kullanıp acemiliğin ve cehaletin getirdiği özgüvene kurban gitmeden sınırları zorlamadan kullanıyorum. umarım ne demek istediğim anlaşılmıştır. varsın arka frenim disk olmasın ben de yavaş kullanayım. önemli olan acemice hızlı gitmek değil, güvenli gitmek. commuterin amacı da zaten ulaşım.
    TATLIHIZ, NiGHTMaRe07, blueway2 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #49
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Alıntı platipus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence yeni başlayanlar için ideal. fiyatı nispeten uygun ve honda markasını koymuşsa muhakkak çinlilerle arasında kalite farkı olacaktır. o kalite farkı için de bin lira fazla vermeyi tercih ederdim ve vites göstergesi de aramazdım. yeni başlayan diyorum dikkat edin. geçen sene motora başlayan birisi olarak sırf kalitesi için ybr aldım ve beş bin küsür km dir sorunsuz kullanıyorum.kardeşim de 3 bin civarına nispeten kaliteli bir çinli aldı, benimkinden daha yakışıklı, sözüm ona güçlü, vites göstergeli, arka fren disk falan ama 2 bin km dir ilçedeki tüm tamircilerle tanıştı. ben kalite arayan birisi olarak bütçeme uygun olduğu sürece tercih ederdim. ne kadar ekmek o kadar köfte. önemli olan nerede yapıldığı ve yeni başlayan bir acemi için lüks sayılabilecek özellikleri olması değil beni uyduruk tamircilerin kucağına atmaması.
    ayrıca burada değinilmeyen bir duruma da değinmek isterim. bir acemi için motoru iyi öğrenmesi açısından aletin yeteneklerinin kısıtlı olması gerekli. misal ben ybr min lastiklerini alınca değiştirmedim çünkü kötü lastiklerle daha temkinli kullanıp acemiliğin ve cehaletin getirdiği özgüvene kurban gitmeden sınırları zorlamadan kullanıyorum. umarım ne demek istediğim anlaşılmıştır. varsın arka frenim disk olmasın ben de yavaş kullanayım. önemli olan acemice hızlı gitmek değil, güvenli gitmek. commuterin amacı da zaten ulaşım.
    Bu kadar ya bunu anlayan yok..İsteyen istedigi motoru alsın..
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  10. #50
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kim öyle zırt pırt motor değiştirebiliyo plaka ruhsat sigorta 500-600 lira. Yeni başlayan bu motoru alırsa 2 ay sonra sıkılacak sürekli tam gaz sürmeye başlayacak motoru zaten o şekilde de ıkına sıkıla 90 km hız yapacak, öyle kullanınca da 6 ay sonra çinli motorlar gibi her yerinden zırıltılar gelir. Deneyin görün isteyen alsın işte.

  11. #51
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Dibim düştü


  12. #52
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Ramazan sana göremiş bak acemiler alsın diye
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  13. #53
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Bayiye gelsinde bir bakarım ama olmaz büyük ihtimal

  14. #54
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Ben düşünürüm ama kampanyalı..3000 den az olursa arka dişli büyültür teker yaparım ya..Sehir içinde kullanırım..Arac var zaten sehir dısında..Olur aga bence..
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  15. #55
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Wolf al kalan parayada koruma ekipmanlarını al

  16. #56
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    La demesi kolay 1.65 boy var..
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  17. #57
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    1.72 boyum Cbf de hiç düşünemedim bayiye gidip bir üstüne binsemmiki alacakmış gibi yapıp

  18. #58
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Yeterde artar Benim salcoya yetiyor ybr ye yetiyor seninmi yetmicek
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  19. #59

    Üyelik
    09 Ekim 2010
    Alıntı platipus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence yeni başlayanlar için ideal. fiyatı nispeten uygun ve honda markasını koymuşsa muhakkak çinlilerle arasında kalite farkı olacaktır. o kalite farkı için de bin lira fazla vermeyi tercih ederdim ve vites göstergesi de aramazdım. yeni başlayan diyorum dikkat edin. geçen sene motora başlayan birisi olarak sırf kalitesi için ybr aldım ve beş bin küsür km dir sorunsuz kullanıyorum.kardeşim de 3 bin civarına nispeten kaliteli bir çinli aldı, benimkinden daha yakışıklı, sözüm ona güçlü, vites göstergeli, arka fren disk falan ama 2 bin km dir ilçedeki tüm tamircilerle tanıştı. ben kalite arayan birisi olarak bütçeme uygun olduğu sürece tercih ederdim. ne kadar ekmek o kadar köfte. önemli olan nerede yapıldığı ve yeni başlayan bir acemi için lüks sayılabilecek özellikleri olması değil beni uyduruk tamircilerin kucağına atmaması.
    ayrıca burada değinilmeyen bir duruma da değinmek isterim. bir acemi için motoru iyi öğrenmesi açısından aletin yeteneklerinin kısıtlı olması gerekli. misal ben ybr min lastiklerini alınca değiştirmedim çünkü kötü lastiklerle daha temkinli kullanıp acemiliğin ve cehaletin getirdiği özgüvene kurban gitmeden sınırları zorlamadan kullanıyorum. umarım ne demek istediğim anlaşılmıştır. varsın arka frenim disk olmasın ben de yavaş kullanayım. önemli olan acemice hızlı gitmek değil, güvenli gitmek. commuterin amacı da zaten ulaşım.
    yorumun profil resmin ile doğru orantılı değilmiş şaka bi yana çok aklı başında bir yaklaşımda bulunmuşsun bence. genel forum insanının aksine.

  20. #60
    ScaLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Motoran CBS 150 Balancer 13' 7000km
    CB 150 Invicta güzelmiş ama.. Ace'e (eys diye okuyorum da yanlış değildir umarım ) 3190TL isteyen honda, invicta'yı getirse 5500-6000TL ister herhalde


3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)