Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Haziran 2013, 04:08
#161
Merhabalar, 28 yasındayım, makina muhendisiyim ve motorsiklet tutkunuyum ancak bu yaşıma kadar motorsiklet sahibi olmak kısmet olmadı, lakin birçok arkadaşın, tanıdığın motorlarında tamirat vs. yapma fırsatım oldu. Bu aralar ciddi düşünüyordum başlangıç yapmayı, geçen gün çok iyi tanımadığım bir arkadaşta gördüm bu cb125 ace modelini yakından bakma fırsatım oldu. Tipini, duruşunu, sadeliğini (aksesuar bazında), hafifliğini ve sınırlı motor gücü çok hoşuma gitti. Bu gecede internette biraz araştırayım derken tabi bu foruma denk geldim, bu tarz forumlara karşı olan önyargım aynen devam ediyor, buradaki topluluk beni haksız çıkarmadı. Yani burada diğer arkadaşların fikirlerini öğrenmek için yorumları baştan sona okuyorum ama, motorun ağırlığını sorgulamadan, kampananın çapına teknolojisine dikkat etmeden "abi disk fren olmadan olur mu?" tarzı yorumlar yapan insanların fikirlerinin gerçekten hiç değerlendirmeye almamam gerektiğini anladım. "Kampana fren mi kaldı?" malzeme bilimi diye birşey var herşeyin görünüşüne göre yorum yapılmaz ki teknoloji devrinde. Benim bildiğim motorun frenleme gücü belirli bir hızdan durma noktasına ne kadar sürede geldiğiyle ölçülür, burda bir sürü etken var bunları teker teker değerlendirip çamur atmak yerine Honda nın yapmış olduğu bir motorda bunun belirli bir standartta olduğunu varsaymak daha mantıklı olmaz mı yani?125cc lik commuter motorda dijital göstergeler devir saatleri vs nasıl sorgulanabiliyor anlamadım doğrusu. Çin malı çin malı deniyor bide zaten dünyada en kaliteli bildiğiniz ve hakikaten öyle olan markaların neredeyse tümü artık çinde üretim yapıyor buna hala nasıl takılıyorsunuz bunu da anlamadım. Bu kadar bağnazlıkla savunulan şeyler inanılmaz yani, hele ki bu yorumları yapanların çoğunun aktif motor kullanıcısı olduğunu düşünürsek. Fiyatlar hakkında Türkiye ye Türk lere haksızlık hakaret gibi şeyler söyleniyor. Benim elimde bugün yetki olsa arabalar için vergiyi zaten %5000 yaparım. Devlet vergiyi arttırdıkça piyasada q7 ler chayenne ler artıyor. Motorsiklet için vergilerde ne yazıkki buna paralel gidiyor. Görüntü tamam zevk meselesi, fakat bu fiyat aralığında bu motorun muadili olan abuk subuk çin markaları, aksesuarları ve süsüne aldanıp tercih eden zihniyeti aklım almıyor. Uzun lafın kısası burada bu kadar çamur atmaya rağmen aklı başında bikaç kişinin yorumu sayesinde tam olarak hevesim kırılmadı, o arkadaşlara teşekkür ediyorum bu başlık altında azınlık ta olsa en azından muhalif oldukları için. Ben büyük ihtimalle başlangıç için bu modeli tercih edicem.
Reklamlar
-
09 Haziran 2013, 09:16
#162
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Göstergelerde bi şey yok kmh hız göstergesi var en azından
Nede olsa Honda ayağımı yerden kessin diyenler için ama araştıracak olursan wolfu , mh drifti varken ace alınmaz aga
aynen kardeşim bende sana katılıyorum drift varken ace tercih yapmak biraz akıl karıştırıcı 2818 lira yedek parça ucuz ve sıkıntı yaşatmayacak motor bence.
-
09 Temmuz 2013, 00:56
#163
bunun motorunu alıp koşu bandı yapıcaksın 8 hp ne yav
-
09 Temmuz 2013, 01:20
#164
Commuter deyil cup cg tarzı getireydin en azından
Herkes memnun demek alan bi daha ugramıyor foruma
-
15 Temmuz 2013, 16:44
#165
Arkadaşlar merhaba, yaklaşık 1 hafta önce bu motoru honda bayiisinde görüp almaya niyetlendim bi kullanıcı yorumlarına bakayım dedim, ama genel olarak yorumlara bakınca kafamda kötü bi izlenim oluştu. Halbiküse honda bayiisinde motoru çok beğenmiştim. Daha sonra, hiçbir kullanıcı yorumunu dikkate almayıp motosikleti aldım. Cumartesi günü elime geçti. Motosiklet ilk izlenimlerime göre çok güzel, heleki mavi rengi çok hoşuma gitti, bende mavi aldım . Belirtmek gerekirse ben daha önce hiç vitesli motosiklet kullanmadım. Bu benim ilk vitesli motosikletim oldu. Bu yüzden motorla ilgili birçok ayrıntıyı sizlere bilmediğim için paylaşamıyorum. Kalkış yapmayı yeni yeni öğreniyorum, motoru bi kaldırınca durdurasım gelmiyor. Çok rahat, çok konforlu, çok dengeli bir motor. Yakıt ve devir göstergesi yok, bu benim için bir - mi bilmiyorum ilerde öğreneceğim kullana kullana. Ama şunu söylemek istiyorum, burda motoru kullanmadan, görmeden, test etmeden kafasına göre sadece yazılı metinden yola çıkarak yapılan yorumlara hiç aldırış etmeyin. Kullanıcı yorumlarına bakın. Sonuçta ağzı olan konuşuyor.
-
15 Temmuz 2013, 17:10
#166
Hayırlı olsun güle güle kullan hele motoru sürmeyi bi iyicene öğren 6ay 1 yıl bi kullan ardındanda bi uzun yol yap gel ondan sonra tekrar alalım düşüncelerini
-
15 Temmuz 2013, 19:16
#167
egelim 43 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun güle güle kullan
hele motoru sürmeyi bi iyicene öğren 6ay 1 yıl bi kullan ardındanda bi uzun yol yap gel ondan sonra tekrar alalım düşüncelerini
Amin inşallah, sağolasın. Haklısın, ama şimdilik motorsiklet iyi duruyor. Ama ilerde ne olur bilmem Ben bu motorla pek uzun yol yapabilirmiyim bilmiyorum. Yakıt göstergesi sıkıntı olur
-
16 Temmuz 2013, 04:46
#168
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım yakıt göstergesı hiç sorun değil eskıden bende böyle göstergesı olmayan bir motosıkletı 4 yıl kullandım .Uzun yolda mola verdiğinde dpo kapağını acıp sağ sol sallıyorsun hersey meydana cıkıyor zaten sıkıntı yok
-
16 Temmuz 2013, 05:50
#169
-
16 Temmuz 2013, 09:04
#170
ama stand görevlisi haklı be abi bizde pejo varken de öyleydi yedeğe geçince gider alırdık ne varki bunda
-
10 Eylül 2013, 21:22
#171
Sezon bitiyor, yok mu alıp da binen, ya da deneme sürüşü yapan. Sürüş deneyimini paylaşan olursa ben kendi adıma çok memnun olurum.
CB125E ile test yapan ve yazı yazan abilerimiz var en iyi onlar kıyaslayabilir aslında.
-
11 Eylül 2013, 20:32
#172
Bu güzel video olmuş. Kampana fren gayet iyi tutuyor gibi. Alan abilemiz bir yorum yazmayınca böyle video'lardan yorum yapmaca bizimkisi.
http://v.youku.com/v_show/id_XMjc0Nzg2NjQ0.html
Bu arada ACE'yi yuvarlak fara donusturecek ekipmanı da buldum.
http://item.taobao.com/item.htm?spm=2013.1.0.0.grNbTs&scm=1007.77.0.0&id= 19891877338&pvid=22b46126-1512-445b-9322-53539ecb806b&jlogid=p1121124085ff9
Yuvarlak farla bir de elimden geldiğince resmini hazırladım. Daha iyi oldu mu emin olamadım. Bir uyumsuzluk durumu var ama cantların siyah olması olabilir mi acaba ya da arkadaki, taşıma demiri...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------
[IMG][/IMG]
Motosiklet A noktasından B noktasına gitmenin en özgür hali
-
11 Eylül 2013, 21:00
#173
Arkadaşlar neden kimse foto paylaşmıyor bu başlıkta eminim ki sahip olanlar vardır şu anda 2990lık 0km fiyatıyla çinlilere alternatif olabilecek yakışıklı bir motosiklet bence
-
12 Eylül 2013, 10:23
#174
Yuvarlak fara baktıkca alısıyorum. Kurye motoru olmaktan çıktı motor bu şekilde sanki ...
Motosiklet A noktasından B noktasına gitmenin en özgür hali
-
12 Eylül 2013, 10:49
#175
Bu motorun tipi bastan hosuma gitti, fakat tip olarak motor ve 4 vites korkutuyor sehir içi alternatif olabilir
Not:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...36487122/detay
Satan var 33-34 Tl ye 300 Km yol yapıyormus benzin 5.05 Oldugunu dersek 9-10 Kurus arası yakıyor belki yakmıyor tipte kötü degil yani alıcan sehir içi max 200 km gezileri yapcan tamamdır
-
12 Eylül 2013, 11:51
#176
Birileri CB125 Ace'yi boşuna övüyor. Türkiye'nin ikitekercileri Honda'ya gereken cevabı bu motoru almayarak verdiler. Honda satış rakamlarını açıklarsa her şey anlaşılır. Fiyatı düşüren Honda'ya cevabım şu; Bu motor 2900 TL de etmez. Fiyatı daha da düşüreceksin. Yine satamayacaksın. Çünkü, burası Türkiye. Uguanda değil.
-
12 Eylül 2013, 11:59
#177
2.500 tl fıyatı olsun peynir ekmek gibi satar.
-
12 Eylül 2013, 14:30
#178
Memnun oluruz, yalan yok.
Motosiklet A noktasından B noktasına gitmenin en özgür hali
-
12 Eylül 2013, 14:32
#179
durmadan mesaj qelıyor banada 2999 tl midir nedir oldu filan herkes honda sahibisi olsun diye aldım CBR 250 R .
-
12 Eylül 2013, 15:47
#180
Benim bu motora aynı fiyatta tercih edeceğim motor Haojue DA135S'dir. Aslen 150cc niyeyse Turkiye'de 135 cc diye lanse etmişler. Çin sitesinden bizzat bakabilirsiniz (alttaki ikinci linkdir).
Hem şekli şemali guzel hem de Suzuki'nin Çin'deki ortağı. 250cc ve altındaki Suzuki'leri Haojue üretip satıyor. Geldi mi, gelmedi mi, nerede satılıyor bilen yok henğz;)
150cc, ACE'den guclu, enjeksiyonlu, yakıt tuketimi de 1.75lt/100 km Ace'nin ki 1.79lt/100km. Haojue alınır...
http://www.stmax.com.tr/haojue150-8.asp?id=9
http://m.haojue.com/features.jsp?cat...C10003%7C10073
işte de fotosu.
Fiyatıyla ilgili de ipucu da aşağıda. Stokda yokmuş ama olsa peşin 2.850 kagıttan verecekler;)
http://www.istereyon.com/Stmax-Haoju..._128933.html#0[COLOR="Silver"]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)