Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Nisan 2013, 00:31
#121
Uway adlı üyeden alıntı
Beyler şimdi bu motorun ön freni diskmi ve benzin göstergesi yokmudur?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------
SOrumdan vazgeçtim böyle tırıst bir motor olabilirmi..ülkemize yamaha olsun honda olsun diğer büyük markalar olsun hep eski ve kötü modellerini getiriyor ve pahalıya satıyorlar ..
Disk fren yok, kampana. Göstergede de sadece hız saati var. Ayrıca 5. vitesi de yok çalmışlar galiba
Reklamlar
-
24 Nisan 2013, 01:26
#122
bu modeli bence ilaç firmaları vs gibi ticari filo satışları içi getirdi honda.son zamanlarda pazar payını ticari araç sektöründe çinlilere kaptırma endişesi ile düşük fiyatlı modelleri getiriyor olabilir. cbf gibi konforlu ve şekilli bir motor dururken neden getirsin ki ?
-
24 Nisan 2013, 01:31
#123
Bari cg tip motor kullansalardı hiç olmazsa hacim yükseltilip kullanılabilirdi.
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
-
24 Nisan 2013, 01:34
#124
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Disk fren yok, kampana. Göstergede de sadece hız saati var. Ayrıca 5. vitesi de yok çalmışlar galiba
Hic degilse km hiz saati var
Utanmasa gosterge felanda koymuyacak
-
08 Mayıs 2013, 18:34
#125
Daha alan yokmu bu motordan
-
08 Mayıs 2013, 19:47
#126
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Daha alan yokmu bu motordan
Alan vardır da, o kişiyi bulmak meseledir.
Bu kadar eleştiriden sonra bende alsam, hiç sesimi çıkarmazdım
-
08 Mayıs 2013, 19:49
#127
bedava verseler alacak adam 10 kere düşünür. Çinli alsa o kadar rezil olmaz çünkü.
-
08 Mayıs 2013, 20:21
#128
Diğer hondalara göre ucuz diye neden her özelliği kırpılması gerekiyo anlamıyorum. 125 cc'den 8 beygir çıkartan motor getireceklerine 100cc'yi geçmeyen 8 beygir motor getirselerdi vergisi olmazdı hiç değilse.
-
11 Mayıs 2013, 17:10
#129
cb 125 ve bu motor hondanın çinlilerle rekabet etmek için piyasaya sürdüğü kaliteden yoksun motorları. bunlardan alacağıma gider çinli alırım ve zaten 1 hafta önce asya 150 swift aldım 170 cc canavar gibi motor
-
12 Mayıs 2013, 01:56
#130
çok mu zordu şu modeli tekrar üretip getirmek ey honda ?yine olmasın devir saati çelik jantı ama güven versin.
-
17 Mayıs 2013, 19:05
#131
hız göstergesinede gerek yokki nasılsa gitmiyo
-
17 Mayıs 2013, 19:21
#132
Bu motor honda için hayal kırıklığı olacağa benziyor. Otoseverde görmüştüm 10-12 tane vardı 1 aydır yerinde sayıyo. Ben oradayken millet cbf150 almak için neredeyse kuyruğa girecekti ben dahil.
-
26 Mayıs 2013, 03:01
#133
ya bunu yazarken amacım hondayı savunmak değil
mesela istanbul trafiğinde kaçınız 80-90 la gidipte 8000.9000 devirde motor kullanıyoki
4 zamanlı 125 cc motordan hız beklicen lüx beklicen tasarım beklicen ucuz fiyat beklicen devlet normlarına uysun isticen oldu olacak üstüne evlenceğin hatunuda koyup öyle versinler çocugunuda okutsunlar yapmayın allah aşkına
125 ccde hız bekleyen gider alır 2 zamnlısını bayılır benzin parasını motor masrafını atar havasını
bunun yanı sıra araba alırkende 20 bin tlye çin malı piyasada araba var araba kötü mü değil ama niye herkez japona amerikana almana binio para bayılıp 2. ellerini alıyo!
bunların yanında bütün yol gözünüz göstergelerdemi gidionuz kaçımız devir göstergesine bakıp vites değiştiriyo
tartışıonuzda rahat kullancaksınız madem titreşim varmı yokmu artçı rahat edermi şehir içi beni yorarmı sormuyosunuz 2 güneşte bırakırım boyası atarmı atmazmı diye düşünende yok motru arza yapmış gider honda servisine yeri yurdu belli yaptır(bunu 1 yılda distürbütörü servisi yokolan markalara itafen söylüyorum
takmışız bir beygire disk frene bu motora yetiyoki disk fren koymuşlar 8 bg az diye bağırıyonuz bu motoru 20 bg yapsalar cok yakıyor diye ağlıcaz 13 beygir olsa belki malzeme değişicek fiyat artıcak
dede motoru diyosunuz sadece evinden işine,okuluna giderken kullanan kaç insan var sadece bu amac uğruna kullanıp arıza yapmasın az yaksın diyen herkes için sevda değil bu motor işi artık
öte yandan fiyat değermi değmezmi tartışılır ama motora binilir incelenir tecrübelisi tarafından ondan sonra
çinliyede tayvanlısına korelisine hintlisinede karşı değilim ki onlar olmasa türkiyede bu kadar motor kullanan olmazdı ve yapıtımı çinlisi korelisi, japonundan italyanından güzel motor yapabiliyor ki üretim çinde diyede motor dandik olcak diye bişi yok en basit örneği ceplerimizdeki motor fiyatlı telefonların %90 ını çinde üretiliyor
kıssadan hisse hata bizde direk alınmaz damgasını yapıştırmadan önce isteyin hakkınız olan deneme sürüşünü öyle karar verin nasıl bir arabayla deneme sürüşü yapıyorsunuz nasıl bir telefon alırken magzalarda kurcalıyorsunuz aynen öyle
direkt katolağa bakıp alınmaz diye söylediğinizde kaç yeni başlayanı başlıcağı küstürdüğünüzü bilseniz şaşırırsınız
-
26 Mayıs 2013, 03:08
#134
Bunu honda plazaya gidip gördüm.Bence Honda cb 125 ten daha şekil duruyor.Ha kampana fren,benzin göstergesi dahi yok..Düz koltuk ama ökkeş tipli bir motor değil.Hız aramayan tıs tıs giden kişiler için ideal..Honda sonuçta
-
26 Mayıs 2013, 03:10
#135
atillacenk adlı üyeden alıntı
ya bunu yazarken amacım hondayı savunmak değil
mesela istanbul trafiğinde kaçınız 80-90 la gidipte 8000.9000 devirde motor kullanıyoki
4 zamanlı 125 cc motordan hız beklicen lüx beklicen tasarım beklicen ucuz fiyat beklicen devlet normlarına uysun isticen oldu olacak üstüne evlenceğin hatunuda koyup öyle versinler çocugunuda okutsunlar yapmayın allah aşkına
125 ccde hız bekleyen gider alır 2 zamnlısını bayılır benzin parasını motor masrafını atar havasını
bunun yanı sıra araba alırkende 20 bin tlye çin malı piyasada araba var araba kötü mü değil ama niye herkez japona amerikana almana binio para bayılıp 2. ellerini alıyo!
bunların yanında bütün yol gözünüz göstergelerdemi gidionuz kaçımız devir göstergesine bakıp vites değiştiriyo
tartışıonuzda rahat kullancaksınız madem titreşim varmı yokmu artçı rahat edermi şehir içi beni yorarmı sormuyosunuz 2 güneşte bırakırım boyası atarmı atmazmı diye düşünende yok motru arza yapmış gider honda servisine yeri yurdu belli yaptır(bunu 1 yılda distürbütörü servisi yokolan markalara itafen söylüyorum
takmışız bir beygire disk frene bu motora yetiyoki disk fren koymuşlar 8 bg az diye bağırıyonuz bu motoru 20 bg yapsalar cok yakıyor diye ağlıcaz 13 beygir olsa belki malzeme değişicek fiyat artıcak
dede motoru diyosunuz sadece evinden işine,okuluna giderken kullanan kaç insan var sadece bu amac uğruna kullanıp arıza yapmasın az yaksın diyen herkes için sevda değil bu motor işi artık
öte yandan fiyat değermi değmezmi tartışılır ama motora binilir incelenir tecrübelisi tarafından ondan sonra
çinliyede tayvanlısına korelisine hintlisinede karşı değilim ki onlar olmasa türkiyede bu kadar motor kullanan olmazdı ve yapıtımı çinlisi korelisi, japonundan italyanından güzel motor yapabiliyor ki üretim çinde diyede motor dandik olcak diye bişi yok en basit örneği ceplerimizdeki motor fiyatlı telefonların %90 ını çinde üretiliyor
kıssadan hisse hata bizde direk alınmaz damgasını yapıştırmadan önce isteyin hakkınız olan deneme sürüşünü öyle karar verin nasıl bir arabayla deneme sürüşü yapıyorsunuz nasıl bir telefon alırken magzalarda kurcalıyorsunuz aynen öyle
direkt katolağa bakıp alınmaz diye söylediğinizde kaç yeni başlayanı başlıcağı küstürdüğünüzü bilseniz şaşırırsınız
Hacı savunduğun motosiklette sadece motor var :D gözünü seveyim bu nedir ya 3200 lira fiyatı var ?
-
26 Mayıs 2013, 03:10
#136
atillacenk adlı üyeden alıntı
ya bunu yazarken amacım hondayı savunmak değil
mesela istanbul trafiğinde kaçınız 80-90 la gidipte 8000.9000 devirde motor kullanıyoki
4 zamanlı 125 cc motordan hız beklicen lüx beklicen tasarım beklicen ucuz fiyat beklicen devlet normlarına uysun isticen oldu olacak üstüne evlenceğin hatunuda koyup öyle versinler çocugunuda okutsunlar yapmayın allah aşkına
125 ccde hız bekleyen gider alır 2 zamnlısını bayılır benzin parasını motor masrafını atar havasını
bunun yanı sıra araba alırkende 20 bin tlye çin malı piyasada araba var araba kötü mü değil ama niye herkez japona amerikana almana binio para bayılıp 2. ellerini alıyo!
bunların yanında bütün yol gözünüz göstergelerdemi gidionuz kaçımız devir göstergesine bakıp vites değiştiriyo
tartışıonuzda rahat kullancaksınız madem titreşim varmı yokmu artçı rahat edermi şehir içi beni yorarmı sormuyosunuz 2 güneşte bırakırım boyası atarmı atmazmı diye düşünende yok motru arza yapmış gider honda servisine yeri yurdu belli yaptır(bunu 1 yılda distürbütörü servisi yokolan markalara itafen söylüyorum
takmışız bir beygire disk frene bu motora yetiyoki disk fren koymuşlar 8 bg az diye bağırıyonuz bu motoru 20 bg yapsalar cok yakıyor diye ağlıcaz 13 beygir olsa belki malzeme değişicek fiyat artıcak
dede motoru diyosunuz sadece evinden işine,okuluna giderken kullanan kaç insan var sadece bu amac uğruna kullanıp arıza yapmasın az yaksın diyen herkes için sevda değil bu motor işi artık
öte yandan fiyat değermi değmezmi tartışılır ama motora binilir incelenir tecrübelisi tarafından ondan sonra
çinliyede tayvanlısına korelisine hintlisinede karşı değilim ki onlar olmasa türkiyede bu kadar motor kullanan olmazdı ve yapıtımı çinlisi korelisi, japonundan italyanından güzel motor yapabiliyor ki üretim çinde diyede motor dandik olcak diye bişi yok en basit örneği ceplerimizdeki motor fiyatlı telefonların %90 ını çinde üretiliyor
kıssadan hisse hata bizde direk alınmaz damgasını yapıştırmadan önce isteyin hakkınız olan deneme sürüşünü öyle karar verin nasıl bir arabayla deneme sürüşü yapıyorsunuz nasıl bir telefon alırken magzalarda kurcalıyorsunuz aynen öyle
direkt katolağa bakıp alınmaz diye söylediğinizde kaç yeni başlayanı başlıcağı küstürdüğünüzü bilseniz şaşırırsınız
Aynen böyle biniyorum sürekli anasını ağlatıyorum motorun, 12 beygir motor bile yetmiyo uzun yolda karşıdan fırtına gibi rüzgarı yiyince tam gaz 85-90 yapıyo. 8 beygir motorla bakkala çakkala gitmekten başka bişey yapılmaz.
http://www.motosiklet.net/forum/etki...lik-gezim.html
Bir günde 390km yaptım banamısın demedi.
Disk fren çok gerekli, motosikletin fren gücünün yüzde 70 ön tekerleklerdedir, ön fren kampana olunca ön tekerin frenlenmesi çok zayıf kalıyo ani duruşlar yokuş aşağı yavaşlamalar çok sıkıntılı.
Devir göstergesi motoru patlatmadan limitlerde sürmek için çok gerekli ayrıca yokuş çıkarken motosikletin devri düşmeye başladığında devir göstergesi yoksa vites küçültmen gereken anı bilemezsin.
-
26 Mayıs 2013, 03:12
#137
ne duruyosun o zaman? Hemen git bitane al. biz fikirlerimizı söyledik. Beyenen varsa gitsin alsın bize ne?
-
26 Mayıs 2013, 03:16
#138
adem80 adlı üyeden alıntı
ne duruyosun o zaman? Hemen git bitane al.
biz fikirlerimizı söyledik. Beyenen varsa gitsin alsın bize ne?
Bizlerde senin gibi fikirlerimizi söylüyoruz.Beyenen varsa tabiki alır.Kime ne?
-
26 Mayıs 2013, 03:23
#139
tamam o zaman poblem yok. Herkes özgürdür ama bu motor pek satmaz. Honda bu modeli getirdiğine pişman olacak. Ahada buraya yazıyom.
-
26 Mayıs 2013, 03:26
#140
Çinli 8 beygirlik 97 cc vergisiz motorlar varken hondanın 125'lik 8 beygir motorunu kim alır. Getirseydi honda da vergisiz bir commuter, düşünürdük.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)