Abi,Yzf 125R cok kaliteli motor ama 9.250 diye almam diyor millet..Her getirilen motora itiraz.ucuz olcak kaliteli olcak
Abi,Yzf 125R cok kaliteli motor ama 9.250 diye almam diyor millet..Her getirilen motora itiraz.ucuz olcak kaliteli olcak
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
E kardeşim elin cavırı o fiyata 2 tane o motordan alıyor. Biraz indirim yahut verilen paraya değecek mal istemek de bizim halkımızın hakkıdır.
Arkadaşlar model bana hitap etmiyor, gerek çok sık artçılı kullanmam, gerek tasarımı, zaman zaman uzun yolla çıkmam için ergonomik öğeler basit tasarlanmış... gibi gibi birçok sebepten dolayı ufak fark ile CB125E alırdım, bu doğru.
Bu demek değil ki ben Ace' ye para vermem. Birkere kendini yıllarca dünyaya ıspatlamış (Honda,Yamaha,Kawa... ... ) markaların hepsine gönül rahatlığıyla para veririm.
İhtiyacım doğrultusunda, ihtiyacımı karşılacak olan motosikleti en ucuz hangi dünya markası müşterisine sunuyorsa gider alır evime dönerim, en ufak pişmanlık olmaz içimde
2km mesafedeki cafeye, arkadaşlarımla laflamak için günde 5 kez dolmuşa biniyorsam esas o paraya acırım, pişmanlık duyarım Bu durumda ah ulan beygirler şöyle artsaymış, ordan ışık fışkırsaymış, ön kaldırmadan gidilmez ki...
diye kendimi kesecek değilim Cub zevkime inanılmaz aykırı, scooter ile kendimi aşırı güvensiz hissediyorum vs vs. bu tür düşünen bi tek ben olamam heralde
CB ACE
Eksi Yön Gibi Görünenler ( Kime Göre Eksi ) :
* 1.7 lerde yakıt, 8 litre tank : Yahu sayaç "400km" gösterdiğinde yedeğe düştün, git doldur işte, daha kesin gösterge kullananınız var mı ??
* Marş tuşu kalitesiz : Kaç kere basılacak, kırılsa kopsa ne olacak git en yakın Honda'ya 1 lira bişeydir en fazla, hee olmasa nolur, aç tepik çubuğunu tepikle
* Beygir 125cc ye göre düşük,: Honda ACE alıcısı nasıl bi beklentiye girebilir ki enn fazla, zaten uysal bişey arayan biri motosiklet kullanamasın mı
Ayrıca Alet zaten 10Nm torku 5000Rpm de veriyor, daha ne yapsın
* Devir göstergesi yokmuş muş: hiç kullanmadım, hiç eksikliğini hissetmedim, bu güçte neyin devrini niçin ayarliyayım aklım almıyor Çok lazımsa 3-5 USD bişey zaten.
Beğendiğim yönleri :
* Alet hafif, kontrolü rahat olur.
* Aynalar geniş ve doğru konumlandırılmış, beğendim.
* Egzoz tipsiz soba borusu değil, derli toplu...
* Çalışırken görmedim fakat o far aydınlatır gibi duruyor... ...
* 4vites olması: 5. vitesi zaten ekonomi olarak kullanıyoruz, ACE nin gittiği hız belli, yaktığı yakıt belli daha ne ekonomisi Az vites değiştirmek işime gelir.
* Muattabının Honda olması.
* 2 Yıl, yok yere kullanıcı hatası demiyecek Honda garantisi.
* 10 yıl Honda Parça temin etme Garantisi.
* Honda, ömür boyu servis hizmeti verme zorunluluğu.
Bir Kez Daha Düşündürecek Yönleri:
* Kampana ön fren: gitmek hiç önemli değil ama durmak çok önemli abi, bu düşündürebilir
He ACE nekadar gidiyorki durmayacak diye düşünülebilir, daha düne kadar 750cc yarış motosikletleri bu yöntemle duruyordu
* Herşeye rağmen fiyatı performansından fazla ( şahsi fikrim ), diğer dünya markalarında bukadar ucuzu da yok o ayrı mevzu
SONUC:
Aynı motosikleti, aynı fiyata, aynı yedek parça fiyatlarıyla, aynı hızda servis hizmeti ile, Yamaha, Kawa, Suzuki... yapsın para veririm, Honda yapmış neden vermiyeyim
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
ülem ferdinand arkadaşım honda 125 cc 5 hp motor getirse gene öveceksin yahu. Bu modele 3100 tl verip alanın aklına şaşarım. Ben bunu marka fanatikliği olarak algılıyorum. Bunun yerine ne güzel çinliler var. Hemide devir saatli ve bundan çok çok daha yakışıkı. Keşke 12-15 hp gücünde konforlu yakışıklı bi 125 cc getirsede 8 bin liraya satsa. Binen adam o zaman ben konfor ve kaliteye ulaştım der. Bunda ne kalite var ne konfor nede güç. Yaşlı amca motoru. Kuryeler bile almaz bunu.
Hep bak sen Gecen cb deydin simdi ace ne ayaksın la git al artık
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
vallahi ben de 125 cc kullanıyorum ve çok memnunum, 15 bin km yapmadan da motorda tecrübe kazanacağımı sanmam. hop diye iki ayda sıkılacak adam zaten motor kullanmasın, aklını kullansın. motorda tecrübe kazanmak veya kazandım diyebilmek bence kolay bir şey değil. ben kaptım bu işi diyen kendini kandırır. artı önemli olan frenin falan son teknoloji olması değil doğru frenleme yapabilecek tecrübe.
ayrıca millet ucuz olduğu için çinli alıyor, çinliler süper olduğu için değil. çinliler yakışıklı olduğu için alan varsa bilemem. isim yapmış markanın ucuzunu bulmayı herkes istemeli. ama ucuz sorunsuz motorla başlamak demek bence motor hayatı iyi başlamış motorcu demek. kendi açımdan koca ilçede iyi motor yağı bulamıyorum kaldı ki ustalara işim düşseydi vay halime.
motosikleti bugun yakından gördüm inceledim..
627 dolara dışarı da satılan bir motosiklet.
fiyat fazla , motosikletin gidona bakınca zaten ne oldugu anlaşılıyor..
geri kalana baktıgında bu ne ya dedim..
50 yaş üstü amcalar az yakıyor diyip kırsal kesimde binebilir..
geri kalanda fazla tutacagını sanmıyorum..
# motosikletle.blogspot
8 Beygir commuter mı olur arkadaşım, ben 92 kiloyum 12 beygir motorum beni anca taşıyor 100-110 km hıza ulaştırıyor. 2 ayda sıkılacak adam honda almasın diyorum çok açık ve net. Bide hiç ön fren kampana motor kullandınız mı bilmiyorum ama fren tekniği diye bişey yok fren elciğine ve ayak pedalına sonuna kadar basıp durabilirim inşallah demek var ne yazıkki.
Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)
tamam arkadaşım sen alma.
hani muhabbeti uzatmak istemiyorum ama bu motorların amacı belli.benim anladığım commuter ulaşım sağlar, sınırları bellidir. kimi öğrenmeye kullanır kimi işini görmeye. getiren firma da belli ki f/p oranına bakmış bunu uygun görmüş. bence iyi yapmış çünkü parası az olan da kaliteyi hak eder. kaliteli yaparken de fiyatı düşürmek için commuterde lüks sayılabilecek bazı şeyleri eklememiş. hatta ekonomik olsun diye gücü bile azaltmış. az yaksın diye 70i geçmeyen bir adam ne yapsın beygiri? ha elbetteki motoru görmeden peşin hükümlü davranıyoruz hepimiz ama honda gibi bir firma da elbette o kadar da kötü mal getirmeyecektir diye düşünüyorum. bu mopetten uçak yapmaya kalkışan tayfada almayıversin zaten, hatta mümkünse hiç motor sürmesin, hiç trafiğe çıkmasınlar. derdi hız,şekil vs olan adam için milyon tane çinli alternatif var. bu sistem bunu dayatıyor illaki bir şeylerden feragat edeceksin.bunun yanında keşke daha şekilli, daha güçlü motorlar da getirse honda, yamaha veya kendini kanıtlamış markalar. hatta ürün gamları çok çok çeşitli olsa ama var bir bildikleri demek ki. emin ol satabileceklerini düşündükleri her ürünü getirir bir firma. para kazanacak da getirmeyecek ha? külahıma anlatsınlar onu.
hem boş boş marka fanatikliği yapanlara kızıyorum hem de çinli sahibi olup körü körüne koca firmaya laf sokana, akıl verene.
Bütün cinciler dadanmıs,Binmeden yorum yapmayın bari
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
kalite yok. Güç yok, görsellik sıfır, bazıları hala vıdı vıdı ediyor. Honda en ezik modelleri getiriyor, hala yok carttı curttu. Kampana frenmi kaldı be? En ucuz çinlilere bakın. Onların bile ön frenleri disk. Honda örnek alsın. Herhalde honda bunlara para verip övdürtüyo motorunu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)